Als je in de buurt van Breda woont of kunt komen kan ik het wel fixen, of toch in ieder geval je data reddenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Primary hard disk drive 0 not found...
Jaja, ik zie al groen en geel. Ik moet nog een paar jaar op een studentenkamertje wonen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef Wiebelkont het volgende:
Jullie moeten allemaal jaloers op ons zijn! We gaan samen in ons droomhuisje wonen met een tuintje en een grote TV en gezellige lichte kleuren, ikea meubeltjes en een afwasmachine!
Daar ben ik dan niet jaloers op. Ik ben heel goed met (Ikea)meubels monteren.quote:Oh, en Soemp gaat vast foto's posten van hoe ik eigenwijs zonder handleiding het Ikea-bed weer terug in elkaar schroef. Lieve Soemp klaagt wel dat ze ertegenop ziet, maar 3x raden wie het het eerst mag proberen
Dank...quote:
Losse nummers downlooiuh!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan aan een OST kunnen komen? Ik heb geen connecties met de Sound Producer van I am Sam.![]()
Thanksquote:
EPIC FAILquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Primary hard disk drive 0 not found...
Ik woon in Amsterdam,dat ligt niet vlak naast Breda.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Breda woont of kunt komen kan ik het wel fixen, of toch in ieder geval je data redden
Je hebt het verdiend.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef Soempie het volgende:
Ik word helemaal verlegen van wyccie en Sven.
hoeft niet hoor. Wel grappig dat ik een jaar geleden een beetje jaloers was op jou. Dat je die stage ging doen in het buitenland. Dat je zo duidelijk je grenzen kunt aangeven. Dat je kunt eten wat je wilt zonder aan te komen.quote:
Zonder handleiding.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef Wiebelkont het volgende:
Oh, en Soemp gaat vast foto's posten van hoe ik eigenwijs zonder handleiding het Ikea-bed weer terug in elkaar schroef. Lieve Soemp klaagt wel dat ze ertegenop ziet, maar 3x raden wie het het eerst mag proberen
En dit is zo belangrijk. Dat geldt dus ook voor Wyccie. Het gras bij de buren is altijd groener etc...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Soempie het volgende:
En zo heb ik bij iedereen wel een lijstje met dingen die ik ook wel zou willen.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:01 schreef Nesle het volgende:
mijn ticketssss voor deze vakantie zijn ook binnen trouwens
kan niet wachten!
Ik bewaar handleidingen van Ikeaspullen niet...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zonder handleiding.![]()
Ik zie je al prutsen en vloeken. En dat ik dan na 4 uur aankom met de handleiding.
Je kunt ze downloaden op de site.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bewaar handleidingen van Ikeaspullen niet...
Daarom bewaar ik ze niet!quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Soempie het volgende:
hoeft niet hoor. Wel grappig dat ik een jaar geleden een beetje jaloers was op jou. Dat je die stage ging doen in het buitenland. Dat je zo duidelijk je grenzen kunt aangeven. Dat je kunt eten wat je wilt zonder aan te komen.Dat je zo goed weet wat je later wilt doen met je studie. Op je taalvaardigheid en humor.
En je kennis over kunst, literatuur, film, etc.
![]()
En zo heb ik bij iedereen wel een lijstje met dingen die ik ook wel zou willen.
Ja dat is wel even geleden jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd voor FOK!
Dat doe ik ook en ik heb hier ooit mijn theorie gepost waarom dat zo is. Met een handgeschreven stukje zou ik die fouten hoogstwaarschijnlijk niet maken. Jij ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Mijn taalvaardigheid? Ik maak aan de lopende band typefouten waar ik me zo ontzettend aan erger. Zo slordig.
quote:
Dat klopt. Ik schrijf niet zo gauw dna of emt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dat doe ik ook en ik heb hier ooit mijn theorie gepost waarom dat zo is. Met een handgeschreven stukje zou ik die fouten hoogstwaarschijnlijk niet maken. Jij ook niet denk ik.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezellig naar een NBC cursus geweest. Was wel een lange maar wel de moeite waard.
Nuclear Biological Chemical.quote:
Maar d, t, of dt doe ik dan niet fout. Maar de "1-hand theorie" is ook een interessante aanvulling. Had ik nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik schrijf niet zo gauw dna of emt.![]()
Ik type met twee handen, maar ik schrijf met maar 1 hand.
Yep, dat soort spul. Was een cursus om als instructeur aan de bak te mogen op NBC gebied. En als voorbereiding op de Live Toxic Agent Training die ik nu mag gaan volgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
Oeh, antrax, napalm, sarin. Leuk.
En wat heb je nu geleerd (spelende man)?
En dat zou ik ook wel willen.quote:
Stoer. Zo klinkt het althans. Beroepen zoals in CSI, Medical Investigations en dat soort programma's lijken me ook echt tof. Maar dat zal in werkelijkheid wel heel anders zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, dat soort spul. Was een cursus om als instructeur aan de bak te mogen op NBC gebied. En als voorbereiding op de Live Toxic Agent Training die ik nu mag gaan volgen.
Twee weken, mijn familie woont daar dus daar ga ik heen met mijn zusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat zou ik ook wel willen.![]()
![]()
Hoe lang ga je?
De cursus stond vooral in het teken van waarnemingen en metingen. Dus veel oefenen met alle meetapparatuur die we hebben. In compleet NBC pak. Dus lekker zweten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stoer. Zo klinkt het althans. Beroepen zoals in CSI, Medical Investigations en dat soort programma's lijken me ook echt tof. Maar dat zal in werkelijkheid wel heel anders zijn.
Ik heb een paar jaar geleden een meid ontmoet die bij het NFI werkte. Die moest dus material verzamelen(bloed en/of daadwerkelijk dna) uit bewijsstukken. Onder andere uit wat high profile zaken. Dat is eigenlijk een beetje zoals in CSIquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stoer. Zo klinkt het althans. Beroepen zoals in CSI, Medical Investigations en dat soort programma's lijken me ook echt tof. Maar dat zal in werkelijkheid wel heel anders zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Oh, we krijgen tijdens hoorcolleges wel eens YouTube-filmpjes te zien.
Deze had totaal niks met het onderwerp te maken, maar was wel leuk:
Sinking
En nee, geen Rick Roll.
Ik heb wel eens een cursusje Ongevallen en Rampen gehad. Hadden we in een lab blauwzuur staan. Degene die het demonstreerde ging er ook aan ruiken! Was gelukkig maar een beetje, maar ik schrok wel even.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
De cursus stond vooral in het teken van waarnemingen en metingen. Dus veel oefenen met alle meetapparatuur die we hebben. In compleet NBC pak. Dus lekker zweten.
Binnenkort ga ik in de VS het zelfde doen maar dan met het echte spul. Lekker werken in ruimte gevuld met VX of Sarin.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Tegenwoordig gaat iedereen maar naar Amerika. Schandalig.
(Ik ben jaloers)
Oh, we krijgen tijdens hoorcolleges wel eens YouTube-filmpjes te zien.
Deze had totaal niks met het onderwerp te maken, maar was wel leuk:
Sinking
En nee, geen Rick Roll.
Ik heb tijdens cursus voldoende foto's gezien van de effecten om nooit meer ergens vrijwillig aan te gaan ruiken. Ik kijk wel uit!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een cursusje Ongevallen en Rampen gehad. Hadden we in een lab blauwzuur staan. Degene die het demonstreerde ging er ook aan ruiken! Was gelukkig maar een beetje, maar ik schrok wel even.
DNA isoleren en bloed bewerken heb ik ook wel eens gedaan. Alleen labwerk zou het wat saai maken. In CSI vind ik het vooral leuk wanneer ze op pad gaan en hele reconstructies doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een meid ontmoet die bij het NFI werkte. Die moest dus material verzamelen(bloed en/of daadwerkelijk dna) uit bewijsstukken. Onder andere uit wat high profile zaken. Dat is eigenlijk een beetje zoals in CSI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |