Wat bedoel jijquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Ohjaaa.. verzoekje aan Tommeh.. is je usericon ook op een 60x60 formaat te krijgen?
Dank u vriendelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:30 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Wat bedoel jij.
Ah, ik zie nu wat je bedoeld, moment
Edit : Voor de gelegenheid maar meteen een nieuwe.
Preciesquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:10 schreef Sc0tTy het volgende:
Whehe ik moet ook maar is een avater maken en m'n ondertekst aanpassen, he Taz
Gilmore Girls quotequote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, vooruit dan maar weer, omdat je t zo lief vraagt.
Maar m'n ondertekst blijft toch mooi staan hoor, ik ga niet zomaar een Gilmore Girls Luke quote weggooien.
Edit: he, het plaatje is lang niet zo duidelijk als op mijn pc.... Heb m moeten verkleinen... Is ie nog leesbaar voor mensen die niet weten wat er staat?
Edit: Dexter, Entourage![]()
Jij kan nog!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo de finale kijken *doorscroll*
'K snap niet over welk edit knopje het hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:16 schreef Tazmaniac het volgende:
...
Precies(moet je wel trouwens niet te lang w88 anders is de edit optie weg!!)
...
Ik kan de OP maar een beprekt aantal uur aanpassen.. daarna kan ik je dus niet meer in de OP vermelden.. voor die tijd zou ik hem dan eigenlijk moeten hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Whehehe en terwijl hij nog de final moet kijken, gaat ie hier posten. Henkie!
[..]
'K snap niet over welk edit knopje het hebt
Hé, wel op blijven letten he.. ookal zitten we in het off seasonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu pas dat onze ava's er in staan
Kan nog steeds dus.. maar goed nu gaan we een beetje veel offtopic.. dus ik zie die avatar wel verschijnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahah ik zie dat dus nu ook pasNu snap ik ook gelijk waar je het over hebt, mjah ik zal nu al wel te laat zijn dan, kan je dat niet laten editen door een forum admin ?
Over precies 100dagen komt de eerste ep van season 6quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Maar een paar karakters te veel hoor![]()
Ik ga vanavond weer beginnen met seizoen 1-4 te herkijken op dvd. Veel dingen ben ik weer vergeten. Elke week 2 afleveringen oid, en dan is het al wel weer snel seizoen 6
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Over precies 100dagen komt de eerste ep van season 6
S1 t/m 4 heeft in totaal 88 episode... met 2 per week ga je het niet redden
Je zult 6.29 eps per week moeten kijken om het te redden.
This calculation is brought to you by Tazmaniac
Net de Pilot gezien van OTH. Echt, de sfeer is echt heel anders dan in Seizoen 5. Lucas die er nog jong uitziet, een ander kapsel. Meer hoe hij ook speelde als in Dawson's Creek en Gilmore Girls. En geen Brooke in de pilotquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:33 schreef bar_rel het volgende:
Zit ik ook aan te denken, opnieuw kijken, heb toch alle dvd's
Denk wel dat ik veel gemist heb soms, omdat ik vaak echt 5 afleveringen op een dag keek ofzo. En dan weet je na de vijfde al niet eens meer wat er gebeurde in de eerste aflevering die je die dag keek!
OTH geeft je gewoon altijd zo een lekker gevoel, lekker vrolijk!
Whaha. Ik vond Haley in S4 het leukst. Haar haar was volgens mij donkerder dan in de vorige seizoenen. Net als Peyton, in het begin had ze mega krullen, later stijl haar..en dat ziet er leuk uit bij haar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:43 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Net de Pilot gezien van OTH. Echt, de sfeer is echt heel anders dan in Seizoen 5. Lucas die er nog jong uitziet, een ander kapsel. Meer hoe hij ook speelde als in Dawson's Creek en Gilmore Girls. En geen Brooke in de pilotEn Haley ziet er veel anders uit... ik vond haar in de laatste aflevering van seizoen 5 er trouwens heet uitzien, toen ze uit de auto stapte nadat Peyton een waterballon gooide tegen hun auto en toen deed ze dat tasje om. Zag ze er best wel heet uit
Hahaha ja dat kun je wel zeggen... volgens mij al de 3e of 4e keer nu he?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:15 schreef MaxC het volgende:
Mooie finale!
Ze mogen alleen wel een keer wat nieuws bedenken dan een auto ongeluk
Ik was de 1e alweer vergeten haha.. volgens mij waren dit ze idd!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:25 schreef MaxC het volgende:
Even tellen...
-Lucas en dronken Keith
-Nathan op racebaan
-Limousine met Rachel & Cooper
-Danté die Haley aanrijdt
-Deze
Vergeet ik er nog 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat liedje van haley in de finale is echt geweldig hij staat al in mijn itunes!!
Feel it
Correct en tevens juist...
Mouth ten huwelijk vragen is inderdaad wel logischquote:Op zondag 25 mei 2008 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
haha erg logisch is dat nou ook weer nietzijn moeder te huwelijk vragen?
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
haha erg logisch is dat nou ook weer nietzijn moeder OF MOUTH te huwelijk vragen?
Hoe heet ie dan? Ik wil 'm ook!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:54 schreef bar_rel het volgende:
Dat liedje van haley in de finale is echt geweldig hij staat al in mijn itunes!!
Feel it
haha ja, het stond er al bijnaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef bar_rel het volgende:
Oh het is;
Feel this.
Ik dacht Feel it.
Maar dus Feel this en dan van Bethany Joy Galeotti. Niet dat je gaat zoeken naar Haley! Volgens mij vind je hem dan ook nog wel denk ik...
quote:
Eenschquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef Saviola het volgende:
Ik vind Haley ook het leukst in seizoen 5 eigenlijk.. vond haar altijd wel 'redelijk' maar nu als leraresjedat heeft toch wel wat..
Peyton was het leukste in seizoen 1/2.. qua uiterlijk en qua rol ook, lekker opstandig en zich nergens van aantrekkend.. met dr krulletjesen leren jasje altijd
[ afbeelding ]
Allemaal goede series inderdaad maar ik heb ze allemaal al gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:40 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik kijk echt te veel series dus weer een reply van mij. Hieronder wat series die je misschien leuk vind als je ze nog niet gezien hebt.
- Heroes ( Serie over verschillende mensen over heel Amerika die elkaar niet kennen maar die ieder voor zich gaven hebben om de bad guys te helpen zeg maar. De een kan niet dood, geneest altijd maar weer, de ander kan mensen horen denken...) Echt een hele goede serie.
- House ( Gehoord dat het een erg goede ziekenhuisserie is, vol met drama etc )
- Grey's Anatomy ( Ook een ziekenhuisserie waar Meredith Grey centraal staat en waarbij haar studiegenoten ook een belangrijk deel zijn van de serie. De onderlinge relaties staan centraal in de serie.
- OC ( tienerdrama )
nog veel meer :/
Ik gok op kerstmis dit jaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:10 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik zag het ook ja , jammer genoeg heb ik alle seizoenen alIs er al iets bekend over de seizoen 5 release?
Nee joh, je bent de eerste die het lef heeft om ook daadwerkelijk in het One Tree Hill te komen met de boodschap dat het een chickserie isquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:16 schreef PresidentPalmer het volgende:
Wijvenserie, maar dat is vast al weleens gezegd
Je gaat offtopicquote:
Da's lastig hequote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje van mij is het ook eeeeiiindelijk gaan volgen.. Alleen nu zegt ze iedere keer dingen en ik moet echt oppassen wat ik erop antwoordwant soms haal ik echt al die seizoenen door de war
Och, 't is een leuk detail hequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef Komakie het volgende:
Hoe belangrijk kan het zijn welke cover de box heeft
Ik koop die dingen niet maar dan nog zou de buitenkant me niet zo veel uitmaken...
Nathan ookal in Boston Public.. hij ziet er echt uit als een brugklassertje.. geweldigquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Tazmaniac het volgende:
en daar hebben we Jake![]()
vraag me af wie ik nog allemaal ga tegen komen!!
quote:It's official... Season 6 of One Tree Hill is now filming! The cast and crew of OTH went back to work today to start production on the 6th season of the show. Filming takes place in Wilmington, NC and the season premiere is set for September 1st.
1 2 3 4 5 | Click here to return to homepage: Teen Choice Home Remember to VOTE and tune in on August 4th! |
Bij mij werkt ie gewoon..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:17 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm dan moet die wel werken :/ ::
[ code verwijderd ]
Dat zou begin seizoen 5 geweest moeten zijn dan..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:09 schreef XiChico het volgende:
Ik zag laatst een aflevering op TV, had Nathan ineens lang haar. Ik dacht eerst dat het een andere acteur was, maar het is hem echt
. Zag geen Nederlands topic, dus ging hier maar even offtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow special victims unitlaw en order dus.. Zeg dat dan
en om even te reageren op de spoiler
Oh is dat law and order!! Weet ik veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat in je spoiler zou idd kunnen, nieteens echt bij stilgestaanmaar het lijkt me highly unlikely dat hij/zij dat doet.. al mist het mij op dat gebied aan onderbouwing
We zullen het maar een voorgevoel noemen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Oe! wanneer komt ie hier uit?quote:
Ik gok een paar weken voor de kerst maar zeker weten doe ik het nietquote:
Aaawww mennnquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik gok een paar weken voor de kerst maar zeker weten doe ik het niet
Als we het houden op 10 december, 170 dagenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef sjerren het volgende:
[..]
Aaawww mennn
weet je hoe lang dat nog is
Haha dank je wel!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als we het houden op 10 december, 170 dagen
Ach zijn geruchten... Als er niet bij gezegd wordt wie dat dan moet zijn dan vind ik het maar vaag...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet niet of jullie de serie SVU kennen (ik iig niet) maar iemand uit OTH gaat er schijnbaar een rol in spelen en zal OTH met alle waarschijnlijkheid verlaten
Als dit waar blijkt te zijn is voor mij al een grote storyline verneukt voor een deel omdat ik er dan zeker van ben hoe die af gaat lopen! Het is geen directe spoiler voor OTH natuurlijk (omdat niks zeker is) en daarom issie ook gewoon openlijk op diverse sites te lezen.. dus jullie zijn gewaarschuwd!!
Al hoop ik natuurlijk dat hij/zij de rol in OTH gewoon lbijft doen zodat het geen spoiler hoeft te zijn voor de lopende storylines!!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow special victims unitlaw en order dus.. Zeg dat dan
en om even te reageren op de spoiler
Is toch niet meer een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die aflevering is allang geweest dus er mag opelijk over gesproken worden. Volgens mij is dat de standaard afspraak
Ik denk niet dat het dat is trouwens...
Ik denk dat hij Brooke gebeld heeft. Zal wel iets meer achter zitten dan dat hij alleen met haar wil trouwen, maar misschien wel omdat ze dan een baby kan krijgen ofzo...
Ik denk dat het meer te maken heeft met iets anders dan echt liefde...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals hier al gezegd is sluit ik een huwelijk ten behoeve van iets ook niet uit. Denk niet dat Brooke en Lucas ooit weer een relatie krijgen omdat ze nu meer van elkaar houden als vrienden, maar ik denk wel dat juist door die vriendschap, Lucas wel zoiets voor haar zou doen...
Ik tel de dagen af
[ Bericht 1% gewijzigd door Akelalala op 27-06-2008 00:25:36 (Misschien voor sommige mensen toch spoilers, sorry) ]I'm Fucking Brilliant!
Ah sorry, het zijn allemaal rumours, dus ik had er het kwaad niet echt van ingezien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Beste mevrouw de marketingmanager, ik wil eigenlijk niet weten wat er allemaal te lezen is op het Internet over OTH omdat dit nogal sterk neigt naar spoilers
Dus wat ik wil zeggen.. let er een beetje mee op
Mijn dank is zeer groot
Hahaha, ik hoop te hard dat het waar word, maar dan moet het andere deel van mijn speculatie uitblijvenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Oooooh, ik las dat van Peyton en Lucas als feit
my bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We shall see.
Ja schijt sorry. Gebeurt me nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:16 schreef Tazmaniac het volgende:
haha verdomme ik heb ook altijd pech he
pas je post aub ff aan
Als het om OTH gaat ben ik er als de kippen bij hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja schijt sorry. Gebeurt me nooit.
Je bent er wel snel bij!
Ik zit dan in de nieuwe layout denk ik. Ik zie alleen de link.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:16 schreef Tazmaniac het volgende:
haha verdomme ik heb ook altijd pech he
pas je post aub ff aan
oh en nog watfotos zijn in de 'oude' layout gewoon zichtbaar in een spoilertag.. mss kun je de link neerzetten i.p.v. de foto zelf..
mijn dank is groot
nu is er idd alleen een linje zichtbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zit dan in de nieuwe layout denk ik. Ik zie alleen de link.
Wou je het wel weten of kijk je nooit spoilers? Anders heb ik het voor je verpestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als het om OTH gaat ben ik er als de kippen bij he
naja gelukkig is het niet 100% zeker dat het ook zo gaat lopen, maar het zou absoluut kunnen
als er iemand anti spoilers is ben ik het wel haha.. maar goed hier kon je ook niks aan doen.. ik laat me lekker verrassen in septemberquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wou je het wel weten of kijk je nooit spoilers? Anders heb ik het voor je verpest![]()
Maar goed, we weten het idd niet zeker wie het word.
Hehe.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als er iemand anti spoilers is ben ik het wel haha.. maar goed hier kon je ook niks aan doen.. ik laat me lekker verrassen in september
Ik ook hoor, kan ook echt niet wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hehe.
NIce. Dat is ook het leukst, je laten verassen. Jammer dat ik me niet kan inhouden, ik moet kijken elke week of er nieuwe spoilers zijn!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:09 schreef Akelalala het volgende:
Zooo. lang geleden, maar ik heb ook weer eens de weg naar dit topic gevonden
Ben totaal verslaafd aan OTH, heb inmiddels ook vele anderen verslaafd gemaakt en kan niet wachten tot 1 september.Nog 2 maandjes....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals hier al gezegd is sluit ik een huwelijk ten behoeve van iets ook niet uit. Denk niet dat Brooke en Lucas ooit weer een relatie krijgen omdat ze nu meer van elkaar houden als vrienden, maar ik denk wel dat juist door die vriendschap, Lucas wel zoiets voor haar zou doen...
Ik tel de dagen af
btw spoilertags zijn nou toch niet meer nodig? Een maand of 2 na de laatste uitzending heeft iedereen hem toch wel gezien lijkt me...
Peyton vragen lijkt me wat onwaarschijnlijk aangezien ze niet echt op goede voet leefden met elkaar toch? Brooke zou handig kunnen zijn ivm het 1 of ander. Lindsey lijkt me gewoon iets te voor de hand liggend.
Als ze alsnog trouwen dan bereik je er vrij weinig mee als serie.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Je hebt geluk dat Taz het nog niet gelezen heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilerwhore ben ik
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:05 schreef bar_rel het volgende:
Meer spoilers voor S6...Ik zoek er ook vaak naar, maar kom bijna nooit spoilers tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilerwhore ben ik
Anyway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:14 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Ik zoek er ook vaak naar, maar kom bijna nooit spoilers tegenAnyway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]Ik mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom zelf niet al te veel spoilers tegen en raak er zo gefrusteerd van om op Spoilerfix te kijken en elke keer geen updates te vinden
I'm Fucking Brilliant!
Ik ben een man, wiezo ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Der is ergens een speciale spoiler sectie geheel gewijd aan OTH hoor![]()
Spoiler sectie op OneTreeHillFans.com maar volgens mij kent bar_rel die ook al..
en bar_rel, ff een hele domme vraag.. maar ben je een vrouwtje of een mannetje??
No offence btw!!
Weet je wat er gaat gebeuren. Anders moet je zo lang wachtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:52 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy is spoiler vrij
Vertel eens , waarom dat zo leuk is ?
Dus ik dacht dat je mss een meisje wasquote:
Oh ja. Had gekund. Maar het is niet zoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dus ik dacht dat je mss een meisje was
Ik zag je wel stiekemn kijken naar me fotoboekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:24 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ja, dan ben ik volledig op de hoogte
haha ja logisch tochquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag je wel stiekemn kijken naar me fotoboek.
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik wil weten wie Lucas belt for crying out loud!Misschien belt hij wel Debb!!! Zal het wel een rare wending geven thought
't zou het verhaal een andere wending gevenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]!
Ja die belt zijn tante op om te trouwen!
Tante?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]!
Ja die belt zijn tante op om te trouwen!
Oh jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:07 schreef MaxC het volgende:
[..]
Tante?![]()
Dus Debb is de zus van Karen(krijg je een liefdespentagram) of de zus van Dan(dat zou nog zieker zijn)
Stiefmoeder is ze dan toch?
Jah maar die spanning maakt het wachten alleen maar leuken, als je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Weet je wat er gaat gebeuren. Anders moet je zo lang wachten!
doe dat maar niet Sc0tTyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:15 schreef Sc0tTy het volgende:
Jah maar die spanning maakt het wachten alleen maar leuken, als je snapt wat ik bedoel
Ik wil me ook tijdens afleveringen laten verassen en niet van ojah dat en dat gaat zo gebeuren, dan ken je netzogoed niet kijken
Ja ok.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jah maar die spanning maakt het wachten alleen maar leuken, als je snapt wat ik bedoel
Ik wil me ook tijdens afleveringen laten verassen en niet van ojah dat en dat gaat zo gebeuren, dan ken je netzogoed niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:58 schreef Wiiperdiipii het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Lees je ze niet of juist wel ?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:14 schreef Saviola het volgende:
Aarghh, al die spoilers.. en het wachten duurt zo lang..
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:The young'uns down in North Carolina are branching out.
Chad Michael Murray — perhaps tired of being asked, "What's next for Lucas?" — will set out to actually unspool what's next for his alter ego, as the writer of a One Tree Hill episode airing late this coming season.
I have also learned exclusively that Bethany Joy Galeotti is ready for her own "first time" — as a director, and will call the shots from behind the camera for one episode.
Offering each multitasking cast member expert guidance in their respctive endeavors will be series creator Mark Schwan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik toch een lieve jongen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:36 schreef Seriefreaker het volgende:
Ik las net op TV.com , op de forums waar een link was geplaatst dat het 6e seizoen tevens het laatste word. Het seizoen zal 23 afleveringen tellen en het eindigt met een 2 hour series finale...dat zou keijammer zijn
http://othforums.com/index.php?topic=47557.0
Ik zou het absoluut jammer vinden, maar als ze net zo'n seasonfinale maken als bij seizoen 4, is het voor mij wel mooi afgesloten. Toen had ik er al vrede mee gehad als ze gestopt waren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:36 schreef Seriefreaker het volgende:
Ik las net op TV.com , op de forums waar een link was geplaatst dat het 6e seizoen tevens het laatste word. Het seizoen zal 23 afleveringen tellen en het eindigt met een 2 hour series finale...dat zou keijammer zijn
http://othforums.com/index.php?topic=47557.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. staat overal tenminste..en als dit het laatste seizoen word is het denk ik ook wel zeker datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit een goed seizoen word dan ben ik tevreden, dan stoppen ze op een hoogtepunt. Ik zou het zelfs oke hebben gevonden als ze na seizoen 4 waren gestopt. Die seizoensfinale was gewoon erg goed en goed afgerond.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Ja, of dat na een seizoen blijkt dat ze niet door gaan door te lage kijkcijfersquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:37 schreef Tazmaniac het volgende:
kijk het is zoooo simpel.. der zijn ontelbaar veel series die een ****** einde hebben.. das gewoon zoen daar kan ik dus niet tegen... 5jaar lang volg je de serie en dan krijg je een verziekte series finale.. dus als dit een SF is waar k vrede mee kan hebben prima.. maar flik het niet om na 6 seizoenen te stoppen een een kut einde eraan te breien!!!
Eindelijk. Ik zit me al veel te lang af te vragen hoe dit verder gaat...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef DaFan het volgende:
Nog 2 weekjes. Minder speculeren, meer wachten
Is het morgen op tv?quote:
Neej vanavond op tv, morgenvroeg al te downloadenquote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is het morgen op tv?
Dan moet ik dus nog wachten tot woensdag.... downloaden enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet zo leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze episode zaten wel veel haat gevoelensMaar ben blij dat 't weer terug is!!
Ik had het wel door maar wilde het toch weten..quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:31 schreef Komakie het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik thuis ben en kan kijken
En ik kon het natuurlijk niet laten om de spoilertags toch te bekijken
Beetje dom ook om niet eerst de hele bovenstaande post te lezen en gelijk te gaan kijken naar de spoilers... Had ff niet door dat de aflevering al geweest is...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OTH's back, baby !
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
I know...quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef DaFan het volgende:
Als je weet dat de aflevering uit is en je hebt m niet gezien moet je hier niet komen.
Je hoeft niet meer te spoileren zodra de aflevering uit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Ik weet dat je niet hoeft te spoileren maar ik was er best vroeg bij en mensen weten ongeveer dat het weer zou beginnen maar wou niet gelijk met het bericht over de nieuwe episode in beeld komen voor degene die het nog niet hebben gezienquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef DaFan het volgende:
Als je weet dat de aflevering uit is en je hebt m niet gezien moet je hier niet komen.
Je hoeft niet meer te spoileren zodra de aflevering uit is
quote:“Can a textmessage change your life?”
- “God I hope so”
Wat denk je van: de ontwerpen...?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Tazmaniac het volgende:
En wat zal er gestolen worden… damn!
Dat idee had ik ook gelijk!quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die shoplifter girl gaan we nog terugzien.. ik denkk als hulpje van Brooke om haar moeder het leven zuur te maken in ruil voor de politie erbuiten te laten.
[..]
M'n oorspronkelijke teleurstelling maakte direct plaats voor woede toen ik die laatste scene zagquote:Oh en.. ik kan me niet voorstellen hoe kut de brucas aanhangers zich moeten voelen.. but a have a strong feeling Leyton came out on top!![]()
Klein ideetje: De overvaller is een vriendje van die meid die Brooke betrapte bij stelen. Hij neemt de sketchen mee, Brooke gaat er naar op zoek ... de meid doet haar aan zichzelf denken toen ze jong was, ze kweken een band en ze neemt het meisje in huis als haar "dochter"quote:Op woensdag 3 september 2008 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat denk je van: de ontwerpen...?
Ik vond het dansje geniaalquote:
Maar die nanny is wel lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 03:37 schreef bob1234 het volgende:
Peyton en Lucas eindelijk![]()
![]()
Wel jammer dat die nanny weer terug is, altijd hekel aan zo verhaallijn/personage
Het ging juist om een reallife situatie. Brooke en Lucas zijn in het echt getrouwd geweest, hij heeft haar belazerd en daarom spelen ze in principe geen zoenscenes enzo meer. En daarom is het zo goed als onwaarschijnlijk dat er zich nog een Lucas/Brooke liefdesgebeuren gaat afspelen. Dus ik was verbaasd dat dat in de eerste scene wel gebeurde, ook al was het een droom. Vandaar mijn opmerking dat ik het knap vond dat Brooke (Sophia Bush) instemde met deze scenes met Lucas (Chad Michael Murray).quote:Op woensdag 3 september 2008 13:09 schreef Komakie het volgende:
Kunnen we wel de normale namen gebruiken enzo
Anders volg ik het niet meer zo goed (geen real life acteurs namen enzo)
Ehm.... dat weet ik...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ging juist om een reallife situatie. Brooke en Lucas zijn in het echt getrouwd geweest, hij heeft haar belazerd en daarom spelen ze in principe geen zoenscenes enzo meer. En daarom is het zo goed als onwaarschijnlijk dat er zich nog een Lucas/Brooke liefdesgebeuren gaat afspelen. Dus ik was verbaasd dat dat in de eerste scene wel gebeurde, ook al was het een droom. Vandaar mijn opmerking dat ik het knap vond dat Brooke (Sophia Bush) instemde met deze scenes met Lucas (Chad Michael Murray).
Het schijnt zelfs zo te zijn dat Sophia in haar contract heeft laten zetten dat deze dingen niet meer gebeuren. Maar blijkbaar is ze eroverheen en gebeurt het wel. Verder allemaal niet zo boeiend, maar dan ben je ook even op de hoogte.
Exactlyquote:Op woensdag 3 september 2008 00:53 schreef blueangel_ het volgende:
Klein ideetje: De overvaller is een vriendje van die meid die Brooke betrapte bij stelen. Hij neemt de sketchen mee, Brooke gaat er naar op zoek ... de meid doet haar aan zichzelf denken toen ze jong was, ze kweken een band en ze neemt het meisje in huis als haar "dochter"
Elisha Cuthbert? haha het was toch naar zeggen echt Paris Hilton hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij zou haar bedrogen hebben met Alisha Cuthbert (wie geeft hem ongelijk) tijdens het filmen van House of Wax.
Dan is Elisha toch écht de betere keuzequote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Alisha Cuthbert? haha het was toch naar zeggen echt Paris Hilton hoorof ben ik nou gek?
Voor zover ik weet was het Alisha...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Exactly![]()
[..]
Alisha Cuthbert? haha het was toch naar zeggen echt Paris Hilton hoorof ben ik nou gek?
eenschquote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is Elisha toch écht de betere keuze
Couldn't agree more !quote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is Elisha toch écht de betere keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag Lindsay wel weg, en hoop al helemaal niet dat ze zwanger is!
Ben het verder wel met je eens over Brooke, Lucas en Peyton. Daar hebben ze nu wel genoeg mee gedaan, op naar nieuwe drama![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 09:02 schreef Purky het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag Lindsay wel weg, en hoop al helemaal niet dat ze zwanger is!
Ben het verder wel met je eens over Brooke, Lucas en Peyton. Daar hebben ze nu wel genoeg mee gedaan, op naar nieuwe dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik nog wel zie gebeuren is dat Lindsey nog een keer langs komt om haar liefde te verklaren aan Lucas en dat ze er achter komt dat hij nu weer met Peyton is
Brooke moet wel weer een vriendje krijgen. Vind het altijd grappig zoals ze met mannen is
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt dus zijn/haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maakte me niet zoveel uit. En eindelijk vond ik de scenes tussen Haley en Nathan weer wat beter worden. En geen Mouth! En Debb speelde weer goed samen met Brooke. De verhaallijn van Dan en Carrie vind ik gewoon lachwekkend vooral als Dan weer kan praten: Your plan sucks
Op naar Gossip Girl nu !Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Haley: "Iew"quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef Tazmaniac het volgende:
ohja.. deze ep zal ook vol met briljante opmerkingen.. toch nog ff snel een paar die te leuk waren om niet te noemen!!
Skills tegen Lucas ".. or should I just wait until you propose to Brooke.."wheheheh![]()
Jamie: "And I thought the last nanny was crazy"
Jamie: "Grandpa Skills"
Haley: "well unless you were fighting crime in that thing.. where have you been doing?"
Deb: "I have been having sex!!"
[ afbeelding ]
Hij zorgde wel voor de drive van Nathan om weer beter te worden.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Seriefreaker het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Q weg is...hij begon wel beter en aardiger te worden afgelopen afleveringen maar ik vind hem verder niet zo veel toevoegen. Hij helpt Nathan en hij doet spelletjes met Jamie..voor Jamie zou het nog het meest pijnlijkst zijn. Die promo van volgende week ziet er weer mooi en verdrietig uit. Ach, er is iemand dood, gelukkig niet een van de kern 5 zeg maar..
Misschien word dit wel een heel erg goed seizoen zoals meerdere mensen al zeggen op fora..ben benieuwd
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij zorgde wel voor de drive van Nathan om weer beter te worden.
Zou het trouwens weer fout gaan met de rug van Nathan? Als hij te veel gaat spelen kan het natuurlijk weer fout gaan. Jamie die ook op zijn rug ging staan en dat je het dan hoorde kraken geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat Nathan weer gaat spelen en hij weer goed wordt. Basketbal vond ik altijd wel vet in de serie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Een zon letter kan veel zeggenquote:
Ja idd.. en die kneuzingen op dr armen enzo.. das vrij duidelijk dat dat niet van te vallen is ofzo..quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar ik me overigens wel aan erger is dat iedereen dat verhaaltje van Brooke over die trap vallen allemaal zo aanneemt.. Kom op dat zie je zo toch wel dat dat dikke onzin is en als ze zich zo vaag gedraagt.
Naja ik erger me vooral dat Peyton zo blind is.. Kom op het is je beste vriendin wees eens niet alleen maar met jezelf en Lucas bezigquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja idd.. en die kneuzingen op dr armen enzo.. das vrij duidelijk dat dat niet van te vallen is ofzo..
Maja Haley en Nathan weten wel dat er wat anders is.. Nathan die even met dr ging praten op het eind enzo..
een van de weinige series die dit kanquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus, wat een aflevering. Ik blijf me verbazen hoe geloofwaardig ze om blijven gaan met de karakters na 6 jaar. Ze maken van alles door, maar nergens denk je: Dit klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |