Eindelijk. Ik zit me al veel te lang af te vragen hoe dit verder gaat...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef DaFan het volgende:
Nog 2 weekjes. Minder speculeren, meer wachten
Is het morgen op tv?quote:
Neej vanavond op tv, morgenvroeg al te downloadenquote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is het morgen op tv?
Dan moet ik dus nog wachten tot woensdag.... downloaden enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet zo leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze episode zaten wel veel haat gevoelensMaar ben blij dat 't weer terug is!!
Ik had het wel door maar wilde het toch weten..quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:31 schreef Komakie het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik thuis ben en kan kijken
En ik kon het natuurlijk niet laten om de spoilertags toch te bekijken
Beetje dom ook om niet eerst de hele bovenstaande post te lezen en gelijk te gaan kijken naar de spoilers... Had ff niet door dat de aflevering al geweest is...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OTH's back, baby !
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
I know...quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef DaFan het volgende:
Als je weet dat de aflevering uit is en je hebt m niet gezien moet je hier niet komen.
Je hoeft niet meer te spoileren zodra de aflevering uit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Ik weet dat je niet hoeft te spoileren maar ik was er best vroeg bij en mensen weten ongeveer dat het weer zou beginnen maar wou niet gelijk met het bericht over de nieuwe episode in beeld komen voor degene die het nog niet hebben gezienquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef DaFan het volgende:
Als je weet dat de aflevering uit is en je hebt m niet gezien moet je hier niet komen.
Je hoeft niet meer te spoileren zodra de aflevering uit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |