Lees je ze niet of juist wel ?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:14 schreef Saviola het volgende:
Aarghh, al die spoilers.. en het wachten duurt zo lang..
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:The young'uns down in North Carolina are branching out.
Chad Michael Murray — perhaps tired of being asked, "What's next for Lucas?" — will set out to actually unspool what's next for his alter ego, as the writer of a One Tree Hill episode airing late this coming season.
I have also learned exclusively that Bethany Joy Galeotti is ready for her own "first time" — as a director, and will call the shots from behind the camera for one episode.
Offering each multitasking cast member expert guidance in their respctive endeavors will be series creator Mark Schwan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik toch een lieve jongen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:36 schreef Seriefreaker het volgende:
Ik las net op TV.com , op de forums waar een link was geplaatst dat het 6e seizoen tevens het laatste word. Het seizoen zal 23 afleveringen tellen en het eindigt met een 2 hour series finale...dat zou keijammer zijn
http://othforums.com/index.php?topic=47557.0
Ik zou het absoluut jammer vinden, maar als ze net zo'n seasonfinale maken als bij seizoen 4, is het voor mij wel mooi afgesloten. Toen had ik er al vrede mee gehad als ze gestopt waren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:36 schreef Seriefreaker het volgende:
Ik las net op TV.com , op de forums waar een link was geplaatst dat het 6e seizoen tevens het laatste word. Het seizoen zal 23 afleveringen tellen en het eindigt met een 2 hour series finale...dat zou keijammer zijn
http://othforums.com/index.php?topic=47557.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. staat overal tenminste..en als dit het laatste seizoen word is het denk ik ook wel zeker datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit een goed seizoen word dan ben ik tevreden, dan stoppen ze op een hoogtepunt. Ik zou het zelfs oke hebben gevonden als ze na seizoen 4 waren gestopt. Die seizoensfinale was gewoon erg goed en goed afgerond.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Ja, of dat na een seizoen blijkt dat ze niet door gaan door te lage kijkcijfersquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:37 schreef Tazmaniac het volgende:
kijk het is zoooo simpel.. der zijn ontelbaar veel series die een ****** einde hebben.. das gewoon zoen daar kan ik dus niet tegen... 5jaar lang volg je de serie en dan krijg je een verziekte series finale.. dus als dit een SF is waar k vrede mee kan hebben prima.. maar flik het niet om na 6 seizoenen te stoppen een een kut einde eraan te breien!!!
Eindelijk. Ik zit me al veel te lang af te vragen hoe dit verder gaat...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef DaFan het volgende:
Nog 2 weekjes. Minder speculeren, meer wachten
Is het morgen op tv?quote:
Neej vanavond op tv, morgenvroeg al te downloadenquote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is het morgen op tv?
Dan moet ik dus nog wachten tot woensdag.... downloaden enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet zo leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze episode zaten wel veel haat gevoelensMaar ben blij dat 't weer terug is!!
Ik had het wel door maar wilde het toch weten..quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:31 schreef Komakie het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik thuis ben en kan kijken
En ik kon het natuurlijk niet laten om de spoilertags toch te bekijken
Beetje dom ook om niet eerst de hele bovenstaande post te lezen en gelijk te gaan kijken naar de spoilers... Had ff niet door dat de aflevering al geweest is...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OTH's back, baby !
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
I know...quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef DaFan het volgende:
Als je weet dat de aflevering uit is en je hebt m niet gezien moet je hier niet komen.
Je hoeft niet meer te spoileren zodra de aflevering uit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Ik weet dat je niet hoeft te spoileren maar ik was er best vroeg bij en mensen weten ongeveer dat het weer zou beginnen maar wou niet gelijk met het bericht over de nieuwe episode in beeld komen voor degene die het nog niet hebben gezienquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef DaFan het volgende:
Als je weet dat de aflevering uit is en je hebt m niet gezien moet je hier niet komen.
Je hoeft niet meer te spoileren zodra de aflevering uit is
quote:“Can a textmessage change your life?”
- “God I hope so”
Wat denk je van: de ontwerpen...?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Tazmaniac het volgende:
En wat zal er gestolen worden… damn!
Dat idee had ik ook gelijk!quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die shoplifter girl gaan we nog terugzien.. ik denkk als hulpje van Brooke om haar moeder het leven zuur te maken in ruil voor de politie erbuiten te laten.
[..]
M'n oorspronkelijke teleurstelling maakte direct plaats voor woede toen ik die laatste scene zagquote:Oh en.. ik kan me niet voorstellen hoe kut de brucas aanhangers zich moeten voelen.. but a have a strong feeling Leyton came out on top!![]()
Klein ideetje: De overvaller is een vriendje van die meid die Brooke betrapte bij stelen. Hij neemt de sketchen mee, Brooke gaat er naar op zoek ... de meid doet haar aan zichzelf denken toen ze jong was, ze kweken een band en ze neemt het meisje in huis als haar "dochter"quote:Op woensdag 3 september 2008 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat denk je van: de ontwerpen...?
Ik vond het dansje geniaalquote:
Maar die nanny is wel lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 03:37 schreef bob1234 het volgende:
Peyton en Lucas eindelijk![]()
![]()
Wel jammer dat die nanny weer terug is, altijd hekel aan zo verhaallijn/personage
Het ging juist om een reallife situatie. Brooke en Lucas zijn in het echt getrouwd geweest, hij heeft haar belazerd en daarom spelen ze in principe geen zoenscenes enzo meer. En daarom is het zo goed als onwaarschijnlijk dat er zich nog een Lucas/Brooke liefdesgebeuren gaat afspelen. Dus ik was verbaasd dat dat in de eerste scene wel gebeurde, ook al was het een droom. Vandaar mijn opmerking dat ik het knap vond dat Brooke (Sophia Bush) instemde met deze scenes met Lucas (Chad Michael Murray).quote:Op woensdag 3 september 2008 13:09 schreef Komakie het volgende:
Kunnen we wel de normale namen gebruiken enzo
Anders volg ik het niet meer zo goed (geen real life acteurs namen enzo)
Ehm.... dat weet ik...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ging juist om een reallife situatie. Brooke en Lucas zijn in het echt getrouwd geweest, hij heeft haar belazerd en daarom spelen ze in principe geen zoenscenes enzo meer. En daarom is het zo goed als onwaarschijnlijk dat er zich nog een Lucas/Brooke liefdesgebeuren gaat afspelen. Dus ik was verbaasd dat dat in de eerste scene wel gebeurde, ook al was het een droom. Vandaar mijn opmerking dat ik het knap vond dat Brooke (Sophia Bush) instemde met deze scenes met Lucas (Chad Michael Murray).
Het schijnt zelfs zo te zijn dat Sophia in haar contract heeft laten zetten dat deze dingen niet meer gebeuren. Maar blijkbaar is ze eroverheen en gebeurt het wel. Verder allemaal niet zo boeiend, maar dan ben je ook even op de hoogte.
Exactlyquote:Op woensdag 3 september 2008 00:53 schreef blueangel_ het volgende:
Klein ideetje: De overvaller is een vriendje van die meid die Brooke betrapte bij stelen. Hij neemt de sketchen mee, Brooke gaat er naar op zoek ... de meid doet haar aan zichzelf denken toen ze jong was, ze kweken een band en ze neemt het meisje in huis als haar "dochter"
Elisha Cuthbert? haha het was toch naar zeggen echt Paris Hilton hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij zou haar bedrogen hebben met Alisha Cuthbert (wie geeft hem ongelijk) tijdens het filmen van House of Wax.
Dan is Elisha toch écht de betere keuzequote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Alisha Cuthbert? haha het was toch naar zeggen echt Paris Hilton hoorof ben ik nou gek?
Voor zover ik weet was het Alisha...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Exactly![]()
[..]
Alisha Cuthbert? haha het was toch naar zeggen echt Paris Hilton hoorof ben ik nou gek?
eenschquote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is Elisha toch écht de betere keuze
Couldn't agree more !quote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan is Elisha toch écht de betere keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag Lindsay wel weg, en hoop al helemaal niet dat ze zwanger is!
Ben het verder wel met je eens over Brooke, Lucas en Peyton. Daar hebben ze nu wel genoeg mee gedaan, op naar nieuwe drama![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 09:02 schreef Purky het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mij mag Lindsay wel weg, en hoop al helemaal niet dat ze zwanger is!
Ben het verder wel met je eens over Brooke, Lucas en Peyton. Daar hebben ze nu wel genoeg mee gedaan, op naar nieuwe dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik nog wel zie gebeuren is dat Lindsey nog een keer langs komt om haar liefde te verklaren aan Lucas en dat ze er achter komt dat hij nu weer met Peyton is
Brooke moet wel weer een vriendje krijgen. Vind het altijd grappig zoals ze met mannen is
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt dus zijn/haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maakte me niet zoveel uit. En eindelijk vond ik de scenes tussen Haley en Nathan weer wat beter worden. En geen Mouth! En Debb speelde weer goed samen met Brooke. De verhaallijn van Dan en Carrie vind ik gewoon lachwekkend vooral als Dan weer kan praten: Your plan sucks
Op naar Gossip Girl nu !Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
Haley: "Iew"quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef Tazmaniac het volgende:
ohja.. deze ep zal ook vol met briljante opmerkingen.. toch nog ff snel een paar die te leuk waren om niet te noemen!!
Skills tegen Lucas ".. or should I just wait until you propose to Brooke.."wheheheh![]()
Jamie: "And I thought the last nanny was crazy"
Jamie: "Grandpa Skills"
Haley: "well unless you were fighting crime in that thing.. where have you been doing?"
Deb: "I have been having sex!!"
[ afbeelding ]
Hij zorgde wel voor de drive van Nathan om weer beter te worden.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Seriefreaker het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Q weg is...hij begon wel beter en aardiger te worden afgelopen afleveringen maar ik vind hem verder niet zo veel toevoegen. Hij helpt Nathan en hij doet spelletjes met Jamie..voor Jamie zou het nog het meest pijnlijkst zijn. Die promo van volgende week ziet er weer mooi en verdrietig uit. Ach, er is iemand dood, gelukkig niet een van de kern 5 zeg maar..
Misschien word dit wel een heel erg goed seizoen zoals meerdere mensen al zeggen op fora..ben benieuwd
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij zorgde wel voor de drive van Nathan om weer beter te worden.
Zou het trouwens weer fout gaan met de rug van Nathan? Als hij te veel gaat spelen kan het natuurlijk weer fout gaan. Jamie die ook op zijn rug ging staan en dat je het dan hoorde kraken geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat Nathan weer gaat spelen en hij weer goed wordt. Basketbal vond ik altijd wel vet in de serie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Een zon letter kan veel zeggenquote:
Ja idd.. en die kneuzingen op dr armen enzo.. das vrij duidelijk dat dat niet van te vallen is ofzo..quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar ik me overigens wel aan erger is dat iedereen dat verhaaltje van Brooke over die trap vallen allemaal zo aanneemt.. Kom op dat zie je zo toch wel dat dat dikke onzin is en als ze zich zo vaag gedraagt.
Naja ik erger me vooral dat Peyton zo blind is.. Kom op het is je beste vriendin wees eens niet alleen maar met jezelf en Lucas bezigquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:56 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja idd.. en die kneuzingen op dr armen enzo.. das vrij duidelijk dat dat niet van te vallen is ofzo..
Maja Haley en Nathan weten wel dat er wat anders is.. Nathan die even met dr ging praten op het eind enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |