quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef Tazmaniac het volgende:ohja.. deze ep zal ook vol met briljante opmerkingen.. toch nog ff snel een paar die te leuk waren om niet te noemen!!
Skills tegen Lucas ".. or should I just wait until you propose to Brooke.."wheheheh

Jamie: "And I thought the last nanny was crazy"
Jamie: "Grandpa Skills"

Haley: "well unless you were fighting crime in that thing.. where have you been doing?"
Deb: "I have been having sex!!"
[
afbeelding ]
Haley: "Iew"
Komt Nathan de kamer binnen
Nathan: "Mam what have you been doing"
Deb: "I've been having sex"
Nathan: "Iew"
geweldig stukje

Echt weer een zwaar einde aan die aflevering. Q begon net een beetje coole gast te worden. Dat zal ook Jamie wel heel erg pijn gaan doen denk ik. Net nu zo allemaal zo cool waren met elkaar. Nathan is dan ook gelijk zijn sparringpartner kwijt.
Echt balen als hij echt dood is. Hij begon juist een paar nuttige verhaallijnen te krijgen. Lachen met Jamie, sparren met Nathan, goede cijfers halen enzo.
Dan vond ik ook wel cool. "Your plan sucks"

Carrie helemaal over de zeik nadat hij heeft uitgelegd waarom

Alleen dat met die kakkerlakken vond ik echt smerig. Had van mij niet zo gehoeven. Het is geen horrorfilm.
Het lijkt me duidelijk dat victoria achter het verhaal van Brooke aan zit. Ze hebben alleen de computer en schetsen meegenomen voor de nieuwe collectie. Verder is er niets gestolen.
Echt dom eigenlijk want binnen een rechtzaak zou het in het voordeel van Brooke kunnen werken. Alleen dom dat ze niet naar de politie is gegaan. Ik begrijp niet helemaal waarom. Dat mediaverhaal wat ze ophing vind ik een beetje onzin. Bij een eventuele rechtzaak zou het alleen maar in haar voordeel kunnen werken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"