Wat bedoel jijquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Ohjaaa.. verzoekje aan Tommeh.. is je usericon ook op een 60x60 formaat te krijgen?
Dank u vriendelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:30 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Wat bedoel jij.
Ah, ik zie nu wat je bedoeld, moment
Edit : Voor de gelegenheid maar meteen een nieuwe.
Preciesquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:10 schreef Sc0tTy het volgende:
Whehe ik moet ook maar is een avater maken en m'n ondertekst aanpassen, he Taz
Gilmore Girls quotequote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, vooruit dan maar weer, omdat je t zo lief vraagt.
Maar m'n ondertekst blijft toch mooi staan hoor, ik ga niet zomaar een Gilmore Girls Luke quote weggooien.
Edit: he, het plaatje is lang niet zo duidelijk als op mijn pc.... Heb m moeten verkleinen... Is ie nog leesbaar voor mensen die niet weten wat er staat?
Edit: Dexter, Entourage![]()
Jij kan nog!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo de finale kijken *doorscroll*
'K snap niet over welk edit knopje het hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:16 schreef Tazmaniac het volgende:
...
Precies(moet je wel trouwens niet te lang w88 anders is de edit optie weg!!)
...
Ik kan de OP maar een beprekt aantal uur aanpassen.. daarna kan ik je dus niet meer in de OP vermelden.. voor die tijd zou ik hem dan eigenlijk moeten hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Whehehe en terwijl hij nog de final moet kijken, gaat ie hier posten. Henkie!
[..]
'K snap niet over welk edit knopje het hebt
Hé, wel op blijven letten he.. ookal zitten we in het off seasonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu pas dat onze ava's er in staan
Kan nog steeds dus.. maar goed nu gaan we een beetje veel offtopic.. dus ik zie die avatar wel verschijnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahah ik zie dat dus nu ook pasNu snap ik ook gelijk waar je het over hebt, mjah ik zal nu al wel te laat zijn dan, kan je dat niet laten editen door een forum admin ?
Over precies 100dagen komt de eerste ep van season 6quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Maar een paar karakters te veel hoor![]()
Ik ga vanavond weer beginnen met seizoen 1-4 te herkijken op dvd. Veel dingen ben ik weer vergeten. Elke week 2 afleveringen oid, en dan is het al wel weer snel seizoen 6
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Over precies 100dagen komt de eerste ep van season 6
S1 t/m 4 heeft in totaal 88 episode... met 2 per week ga je het niet redden
Je zult 6.29 eps per week moeten kijken om het te redden.
This calculation is brought to you by Tazmaniac
Net de Pilot gezien van OTH. Echt, de sfeer is echt heel anders dan in Seizoen 5. Lucas die er nog jong uitziet, een ander kapsel. Meer hoe hij ook speelde als in Dawson's Creek en Gilmore Girls. En geen Brooke in de pilotquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:33 schreef bar_rel het volgende:
Zit ik ook aan te denken, opnieuw kijken, heb toch alle dvd's
Denk wel dat ik veel gemist heb soms, omdat ik vaak echt 5 afleveringen op een dag keek ofzo. En dan weet je na de vijfde al niet eens meer wat er gebeurde in de eerste aflevering die je die dag keek!
OTH geeft je gewoon altijd zo een lekker gevoel, lekker vrolijk!
Whaha. Ik vond Haley in S4 het leukst. Haar haar was volgens mij donkerder dan in de vorige seizoenen. Net als Peyton, in het begin had ze mega krullen, later stijl haar..en dat ziet er leuk uit bij haar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:43 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Net de Pilot gezien van OTH. Echt, de sfeer is echt heel anders dan in Seizoen 5. Lucas die er nog jong uitziet, een ander kapsel. Meer hoe hij ook speelde als in Dawson's Creek en Gilmore Girls. En geen Brooke in de pilotEn Haley ziet er veel anders uit... ik vond haar in de laatste aflevering van seizoen 5 er trouwens heet uitzien, toen ze uit de auto stapte nadat Peyton een waterballon gooide tegen hun auto en toen deed ze dat tasje om. Zag ze er best wel heet uit
Hahaha ja dat kun je wel zeggen... volgens mij al de 3e of 4e keer nu he?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:15 schreef MaxC het volgende:
Mooie finale!
Ze mogen alleen wel een keer wat nieuws bedenken dan een auto ongeluk
Ik was de 1e alweer vergeten haha.. volgens mij waren dit ze idd!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:25 schreef MaxC het volgende:
Even tellen...
-Lucas en dronken Keith
-Nathan op racebaan
-Limousine met Rachel & Cooper
-Danté die Haley aanrijdt
-Deze
Vergeet ik er nog 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat liedje van haley in de finale is echt geweldig hij staat al in mijn itunes!!
Feel it
Correct en tevens juist...
Mouth ten huwelijk vragen is inderdaad wel logischquote:Op zondag 25 mei 2008 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
haha erg logisch is dat nou ook weer nietzijn moeder te huwelijk vragen?
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
haha erg logisch is dat nou ook weer nietzijn moeder OF MOUTH te huwelijk vragen?
Hoe heet ie dan? Ik wil 'm ook!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:54 schreef bar_rel het volgende:
Dat liedje van haley in de finale is echt geweldig hij staat al in mijn itunes!!
Feel it
haha ja, het stond er al bijnaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef bar_rel het volgende:
Oh het is;
Feel this.
Ik dacht Feel it.
Maar dus Feel this en dan van Bethany Joy Galeotti. Niet dat je gaat zoeken naar Haley! Volgens mij vind je hem dan ook nog wel denk ik...
quote:
Eenschquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef Saviola het volgende:
Ik vind Haley ook het leukst in seizoen 5 eigenlijk.. vond haar altijd wel 'redelijk' maar nu als leraresjedat heeft toch wel wat..
Peyton was het leukste in seizoen 1/2.. qua uiterlijk en qua rol ook, lekker opstandig en zich nergens van aantrekkend.. met dr krulletjesen leren jasje altijd
[ afbeelding ]
Allemaal goede series inderdaad maar ik heb ze allemaal al gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:40 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik kijk echt te veel series dus weer een reply van mij. Hieronder wat series die je misschien leuk vind als je ze nog niet gezien hebt.
- Heroes ( Serie over verschillende mensen over heel Amerika die elkaar niet kennen maar die ieder voor zich gaven hebben om de bad guys te helpen zeg maar. De een kan niet dood, geneest altijd maar weer, de ander kan mensen horen denken...) Echt een hele goede serie.
- House ( Gehoord dat het een erg goede ziekenhuisserie is, vol met drama etc )
- Grey's Anatomy ( Ook een ziekenhuisserie waar Meredith Grey centraal staat en waarbij haar studiegenoten ook een belangrijk deel zijn van de serie. De onderlinge relaties staan centraal in de serie.
- OC ( tienerdrama )
nog veel meer :/
Ik gok op kerstmis dit jaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:10 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik zag het ook ja , jammer genoeg heb ik alle seizoenen alIs er al iets bekend over de seizoen 5 release?
Nee joh, je bent de eerste die het lef heeft om ook daadwerkelijk in het One Tree Hill te komen met de boodschap dat het een chickserie isquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:16 schreef PresidentPalmer het volgende:
Wijvenserie, maar dat is vast al weleens gezegd
Je gaat offtopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |