abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59525101
200 kg pinsquat is binnen Nu nog 100 kg 'gewoon' en dan vind ik mezelf officieel geen mietje meer.

Lang niet meer gepost maar ik ga nog altijd in mijn eigen slakkengangetje vooruit Recente dingen: 7*5*75 squat en een 55 kg stricte overhead press. Een paar dubbels op 67.5 bench en dumbell rows met 40 kg. Ik kom er wel. Ooit.

Dit is trouwens een powerlifter:
pi_59531892
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Okee. Nou dat niveau moet wel te halen zijn met een beetje inspanning

En intervallen, waar moet ik dan aan denken? Minuutje op, minuutje af? Gewoon effe ter indicatie.
probeer eerst maar 's gewoon n tiental sprintjes te trekken voordat je begint met tijd meten
Voor schema's kan je het beste ff googlen op HIIT (high intensity interval training)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_59536295
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:34 schreef no-look het volgende:
200 kg pinsquat is binnen Nu nog 100 kg 'gewoon' en dan vind ik mezelf officieel geen mietje meer.

Lang niet meer gepost maar ik ga nog altijd in mijn eigen slakkengangetje vooruit Recente dingen: 7*5*75 squat en een 55 kg stricte overhead press. Een paar dubbels op 67.5 bench en dumbell rows met 40 kg. Ik kom er wel. Ooit.

Ik ga morgen voor de 3x100kg SQ ATG. Als het niet te druk is in de gym zal ik het filmen. Moet zeggen dat 9 weken billstarr mij erg goed heeft gedaan. Ga nog wel even door met 5x5 want de progressie is er nog niet uit
pi_59538323
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:25 schreef McGilles het volgende:

[..]

Over spuiten
Welke spuiten.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:13:16 #156
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59543415
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

probeer eerst maar 's gewoon n tiental sprintjes te trekken voordat je begint met tijd meten
Uhuh

Ik hoop begin juli over de 90KG te raken btw. Moet er nog wel effe gebeuld en gevroten worden
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59544909
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:13 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Uhuh

Ik hoop begin juli over de 90KG te raken btw. Moet er nog wel effe gebeuld en gevroten worden
Ik heb de laatste tijd totaal geen problemen om aan te komen, lekker veel eieren bakken, kipsate vreten en dan ook nog dik veel noten ed.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:08:35 #158
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59544945
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:07 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd totaal geen problemen om aan te komen, lekker veel eieren bakken, kipsate vreten en dan ook nog dik veel noten ed.
Als ik de 90KG nog red voor juli dan heb ik in 3 maanden bijna 12 kilo aangezet. En dat hadden er misschien nog wel meer kunnen zijn als ik m'n weekends gezonder had geleefd, meer had gegeten en beter had getraind.

Maar ja, je moet keuzes maken en dat heb ik gedaan
pi_59556429
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Whey moet ik op een dag wel hebben. Anders wordt ik zo gaar van de kwark en vleessoorten. Hoe doe jij het dan? En waarom visolie? Begrijp wel wat het doet en wat het is, zie de meerwaarde er niet echt van in...
In de avond pak ik kwark noten en blik tonijn, dan zit je al zeker op 100 gr. Dus dan hoef ik nog maar 80 ong binnen te krijgen, waarvan de avond maaltijd ook 20-30 bevat. De rest haal ik wel uit brood/brinta/melk/havermout enz enz. Overigens neem ik zelf ook whey, alleen tijdens mijn training met suiker omdat ik dan de meerwaarde er wel van inzie, kan inprincipe ook chocmelk pakken. Visolie neem ik ook puur preventief misschien maakt het ook weinig uit maar ik denk graag dat het helpt .
pi_59563743
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:07 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ook niet. Nadat ik klaar was met de sport opleiding kwamen de kilo's er met gemak aan. Nu even temperen omdat het anders te gortig word
  zondag 22 juni 2008 @ 12:01:58 #161
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_59599870
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:38 schreef Semargofni het volgende:

[..]

In de avond pak ik kwark noten en blik tonijn, dan zit je al zeker op 100 gr. Dus dan hoef ik nog maar 80 ong binnen te krijgen, waarvan de avond maaltijd ook 20-30 bevat.
Misschien is het handig de eiwitinname wat beter te verdelen over de dag. Je lichaam kan echt geen 100 gram eiwitten in 1x verwerken.
pi_59609078
vandaag weer mooi getraind. Supersetje pistols en fulls squats. Dat is toch aardig zwaar... Toppie dus
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_59609163
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:47 schreef mister_popcorn het volgende:
vandaag weer mooi getraind. Supersetje pistols en fulls squats. Dat is toch aardig zwaar... Toppie dus
Ik wil binnenkort mijn training wat intensiever maken, maar weet nog niet precies hoe ik het ga aanpakken. Zit er aan te denken sommige oefeningen lichter te pakken met meer herhalingen aan het eind en minder rust tussendoor.

Iemand ideeen hiervoor?

ps: Hou er wel rekening mee dat ik weinig speciaals kan doen met mijn benen ivm blessure.
pi_59619253
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:47 schreef mister_popcorn het volgende:
Pistols is echt een gruwlijk zware oefening maar wel goed om te doen. veel mensen vergissing zich erin.
pi_59643644
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:51 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik wil binnenkort mijn training wat intensiever maken, maar weet nog niet precies hoe ik het ga aanpakken. Zit er aan te denken sommige oefeningen lichter te pakken met meer herhalingen aan het eind en minder rust tussendoor.

Iemand ideeen hiervoor?

ps: Hou er wel rekening mee dat ik weinig speciaals kan doen met mijn benen ivm blessure.
intensiever maken kan op zoveel manieren... Je zou bijvoorbeeld een tijd meer op volume kunnen trainen, of juist op snelheid, en de record pogingen even weglaten. Wat rust tussendoor oefeningen betreft weet ik echt niets van, daar hou ik nooit rekening mee, gewoon gaan als het weer gaat

Misschien is afsluiten met een circuit training ook wel iets om nog een flinke opdonder te krijgen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 08:14:49 #166
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59643790
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:34 schreef no-look het volgende:

same story here

Alleen mijn squat staat echt stil, ik loop nu met 3x8x80kg te klooien. Maar focus is dan ook verplaatst naar het bovenlichaam.
Inmiddels wel richting de 70kg op de bench en militairy press naar 40kg.

Daarnaast ben ik sinds 6 weken rustig aan het cutten. Op het gemakje doortrainen en zodra ik mijn doelen heb bereikt ga ik lekker op onderhoud trainen.
pi_59645488
haha dat zeg je nu. Doelen verleg je automatisch hoor, dat zit er bij de meesten toch wel ingebakken.

Tragisch trouwens hoe makkelijk mijn UB sterker wordt en hoe mijn LB zwak blijft. Heb een poos niet zwaar gedeadlift omdat ik meer squat en ik ben er gewoon zwakker in geworden. What the F? En als ik een poosje m'n best doe met banken en military press dan gaat die wel gemakkelijk omhoog
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:34:56 #168
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59647293
Over doelen gesproken
Wegens een verandering van positie in American Football heb ik mijzelf dus ook wat doelen gesteld in de sportschool, heb een week totale rust genomen en gisteren begonnen om naar die doelen toe te werken. Ik doe voor 3 oefeningen (de basis voor Football) een routine van 3 of 5 sets van 5 reps

Boxsquat is nu 115 KG moet naar 175 in december
Deadlift zit ik op 100 KG moet naar 160 in december
Bankdrukken zit ik op 115 en die moet naar 150 toe in december

wish me luck
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59648485
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef kidkash19 het volgende:
Over doelen gesproken
Wegens een verandering van positie in American Football heb ik mijzelf dus ook wat doelen gesteld in de sportschool, heb een week totale rust genomen en gisteren begonnen om naar die doelen toe te werken. Ik doe voor 3 oefeningen (de basis voor Football) een routine van 3 of 5 sets van 5 reps

wish me luck
Dat wordt vreten
pi_59649360
quote:
Over doelen gesproken

wish me luck
waarom de box squat?
waarom focus op bankdrukken ipv mp's icm veel triceps werk?

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nogal mijn twijfels heb over de haalbaarheid ervan, niets is zo kut als jezelf onhaalbare doelen te stellen... Procentueel en absoluut gezien zijn dit behoorlijk gains, zeker omdat je al op een redelijk niveau bent. Je wilt overal 50% sterker op worden in n half jaar, reken maar 's uit wat er zou gebeuren als je in dit tempo (mocht het lukken) 4 jaar lang zou trainen

Ik wens je veel succes, maar denk dat een overweging van het plan (zowel oefeningen als gewichten) zeer aan te raden is.
pi_59649386
quote:
Over doelen gesproken

wish me luck
Beter focus je harder op squat en deadlift, want een 100kg squat/deadlift bij een 115 bench gaat nergens over natuurlijk.

Succes.
pi_59649446
quote:
Over doelen gesproken

wish me luck
ow ja mocht je toch ermee door willen gaan train dan wel de ene week op snelheid, andere week op kracht en andere week op volume, anders kom je echt helemaal nergens. (ergo, verander dus je reps en setjes per week)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:02:25 #173
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59649524
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:18 schreef no-look het volgende:
haha dat zeg je nu. Doelen verleg je automatisch hoor, dat zit er bij de meesten toch wel ingebakken.

Tragisch trouwens hoe makkelijk mijn UB sterker wordt en hoe mijn LB zwak blijft. Heb een poos niet zwaar gedeadlift omdat ik meer squat en ik ben er gewoon zwakker in geworden. What the F? En als ik een poosje m'n best doe met banken en military press dan gaat die wel gemakkelijk omhoog
ik weet wel redelijk wat ik kwa fysiek wil en nog beter wat ik niet wil. Dat gaat dus wel goed komen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:05:04 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59649569
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:55 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

waarom de box squat?
waarom focus op bankdrukken ipv mp's icm veel triceps werk?

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nogal mijn twijfels heb over de haalbaarheid ervan, niets is zo kut als jezelf onhaalbare doelen te stellen... Procentueel en absoluut gezien zijn dit behoorlijk gains, zeker omdat je al op een redelijk niveau bent. Je wilt overal 50% sterker op worden in n half jaar, reken maar 's uit wat er zou gebeuren als je in dit tempo (mocht het lukken) 4 jaar lang zou trainen

Ik wens je veel succes, maar denk dat een overweging van het plan (zowel oefeningen als gewichten) zeer aan te raden is.
Bedankt voor de tips
Ik fitness niet voor uiterlijk of iets anders, het is puur voor football en doe dit al een aantal jaar. Heb er ook veel onderzoek in gedaan, en zoals ik zei vanwege een verandering in positie moet alles een beetje omhoog.

Box Squat doe ik puur voor Football, ik heb aardig onderzocht en nagevraagd op Amerikaanse fora en daar is de algemene opinie dat de Box Squat je explosiviteit verbeterd.
Bankdrukken doe ik omdat dat ook gewoon een algemene beweging is in het Football (blokken van mensen wat ik meer ga doen)

Daarbij zijn de gewichten waar ik nu op zit niet echt representatief omdat mijn seizoen net voorbij is en ik in het seizoen niet zwaar train en zo ie zo al weinig benenwerk doe dan (ivm veel rennen op het veld)
Voor het seizoen zat ik een stuk hoger met alles dus als het meezit heb ik daar niet zoveel tijd nodig om weer aan te haken.
Je kan dus zeggen dat ik in een jaar een half jaar echt zwaar en hard train en een half jaar rond onderhoud zit en soms zelfs daaronder omdat American Football een aardige aanslag is op je lichaam.

Daarbij ga ik ook 2x in de week aan snelheid en conditie werken op het veld, ik heb een voorbeeld schema gehad van iemand die op een college speelt in Amerika en daarbij verschilt mijn schema niet zo heel veel
quote:
Beter focus je harder op squat en deadlift, want een 100kg squat/deadlift bij een 115 bench gaat nergens over natuurlijk
Dat is inderdaad ook wat ik doe aangezien het in mijn sport vooral uit de benen moet komen, bedankt voor de tip

[ Bericht 6% gewijzigd door kidkash19 op 24-06-2008 13:16:12 ]
Luck is for losers
pi_59652207
quote:
Over doelen gesproken

wish me luck
Hoe kan je nou ooit maar 100kg deadliften als je 115kg kan benchen?
Ik heb een tijd geleden iemand meegenomen de gym in die nog nooit had getraint en die kon 160kg deadliften. Hij heeft zelf wel een brede bouw.

Als je 115kg kan benchen neem ik aan dat je aardig wat massa hebt en dat je benen ook wel iets kunnen. Raar zeg.

Ik kan je zeggen, van 115kg naar 150kg benchen in een half jaartje, dat gaat je niet lukken of je moet echt alles op alles zetten. Met veel trainen heb ik ooit 147,5kg geduwd maar dat zit er nu ook niet meer in.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:07:34 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59652722
Ik heb een half jaar geen benen getraind zoals ik al had verteld. Vorig jaar december zat ik rond de 130 a 140 kg Deadliften. Het programma wat ik deze x ga volgen is voor mij ook nieuw dus het is ook aftasten met wat kan en niet kan, laatste wat ik wil is een blessure namelijk.

Ik snap dat het er allemaal raar uitziet in vergelijking met hoe sommige trainen maar er zit echt een gedachte achter, word in onze sportschool ook raar aangekeken hoe en wat ik train.
Ik zet liever mn doelen hoog en dan net niet halen dan te laag zetten en halverwege alles halen en dan weer moeten verleggen.
In mijn 1e jaar in de sportschool had ik als doel om in december (precies een jaar) 100 KG te bankdrukken minstens 1x en dat is me toen ook gelukt.
Ik ga zien hoe het deze x loopt

[ Bericht 48% gewijzigd door kidkash19 op 24-06-2008 15:20:08 ]
Luck is for losers
pi_59653757
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:05 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Box Squat doe ik puur voor Football, ik heb aardig onderzocht en nagevraagd op Amerikaanse fora en daar is de algemene opinie dat de Box Squat je explosiviteit verbeterd.
Bankdrukken doe ik omdat dat ook gewoon een algemene beweging is in het Football (blokken van mensen wat ik meer ga doen)

box squats worden niet gebruikt voor explosiviteit. Ik ben eerder bang dat ze door je de buddies op je football fora worden gebruikt omdat je er redelijk indrukwekkende gewichten mee kan wegzetten.
Een BS wordt overigens voornamelijk gebruikt om het squatten goed te leren, en om je heupen en onderrug flink aan te pakken. Ik heb sowieso mijn twijfels of je die bs wel moet doen, gezien het feit dat je rug al genoeg klappen krijgt van je sport en dat de box squat er meer stress op zet dan een normale full squat.

Als je echt explosiviteit zoekt voor het sprinten en springen zou ik gewone full squats, jumping squats en pistols ed aanraden.

Ook voor het blokken van mensen zou ik me meer richten op schouders en triceps dan op je borst, zelfs nog eerder op triceps schouders en rug...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:06:30 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59654170
Over boxsquats
http://www.elitefts.com/documents/box-squat.htm
quote:
Doing static-overcome-by-dynamic work will build a great amount of explosive and absolute strength. Going from relaxed to dynamic work will also build tremendous explosive and absolute strength. Both types of work occur when box squatting. Some muscles are held statically, while others are actually relaxed.
Ik heb veel informatie van www.defrancostraining.com, een toptrainer voor atleten in Amerika en ik heb een aantal x mail contact gehad met iemand die daar had getraind.

Niet dat ik niet zeg dat jij (of anderen) er geen verstand van hebben, want er is hier absoluut veel verstand van zaken en heb zelf ook genoeg opgestoken hier, maar er zijn meer wegen naar Rome

Het zijn ook niet alleen die 3 oefeningen die ik doe, ik doe er natuurlijk meer maar die 3 zijn mn focuspunten en dan is BP nog het minst belangrijke

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 24-06-2008 16:11:51 ]
Luck is for losers
pi_59655388
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:49 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

box squats worden niet gebruikt voor explosiviteit. Ik ben eerder bang dat ze door je de buddies op je football fora worden gebruikt omdat je er redelijk indrukwekkende gewichten mee kan wegzetten.
Een BS wordt overigens voornamelijk gebruikt om het squatten goed te leren, en om je heupen en onderrug flink aan te pakken. Ik heb sowieso mijn twijfels of je die bs wel moet doen, gezien het feit dat je rug al genoeg klappen krijgt van je sport en dat de box squat er meer stress op zet dan een normale full squat.

Als je echt explosiviteit zoekt voor het sprinten en springen zou ik gewone full squats, jumping squats en pistols ed aanraden.

Ook voor het blokken van mensen zou ik me meer richten op schouders en triceps dan op je borst, zelfs nog eerder op triceps schouders en rug...
-Box squats hebben zeer zeker wel effect op explosiviteit in de heupextensoren (dus sprinten)
-Box squats doe je met minder gewicht dan een regular parallel squat.
-Druk op de ruggewervels is niet groter bij een box squat dan bij een fullsquat. Misschien zelfs kleiner als je de neiging hebt tot een rounded back in diepe positie.

Fullsquats: vnl. quadriceps en evt glutes (als je veel naar voren leunt) I.t.t. sprinten waarbij je acceleratie en snelheidsbehoud vooral uit de hamstrings voortkomen.
Jumping squats: leuk voor vertical jump, maar veel te laag gewicht voor explosiviteitstraining.
-Pistols: zie fullsquat.

Denk dat box squats het beste zijn voor american football. Maar ik mis wel hang power cleans? Nog een stuk belangrijker dan bench press denk ik. Ik zou gewoon een Bill Starr template volgen, is speciaal gemaakt voor footballspelers.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:59:57 #180
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59655426
Ja die was ik vergeten...Power Cleans...alleen heb ik daar geen ruimte voor bij ons in de sportschool en het is nogal een gooi en smijt oefening, gelukkig hebben we een paar gewichten op de club liggen dus die ga ik daar doen

Ik ga eens kijken naar dat template, bedankt!
Luck is for losers
pi_59655979
Je hebt niet veel ruimte nodig om power cleans uit te voeren. Als je er Bent over rows kun doen dan kun je er ook Power cleans uitvoeren.
pi_59658551
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:06 schreef kidkash19 het volgende:
Over boxsquats
http://www.elitefts.com/documents/box-squat.htm
[..]

Ik heb veel informatie van www.defrancostraining.com, een toptrainer voor atleten in Amerika en ik heb een aantal x mail contact gehad met iemand die daar had getraind.

Niet dat ik niet zeg dat jij (of anderen) er geen verstand van hebben, want er is hier absoluut veel verstand van zaken en heb zelf ook genoeg opgestoken hier, maar er zijn meer wegen naar Rome

Het zijn ook niet alleen die 3 oefeningen die ik doe, ik doe er natuurlijk meer maar die 3 zijn mn focuspunten en dan is BP nog het minst belangrijke
hmmkaaay. My bad
pi_59660662
Ik zou de boxsquats afwisselen met andere squat varianten, en ook bvb goodmornings erbij doen.

Oja doe powerclean als 1e oefening, wanneer je bvb eerst gaat deadliften/squatten en daarna pas cleans doet zul je merken dat je een stuk minder explosief bent.
pi_59688659
heb toelating gekregen van m'n fysio om terug te gaan trainen

morgen dus UB, licht gewicht en veel reps en daarna een checkup bij de fysio

lets get it on
Only when close to death, you really feel alive
pi_59691291
G.woon pompen.
pi_59697100
Ben op zoek naar een riem: iemand nog tips?
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:07:57 #187
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59697192
Waterlooplein ouwuh
pi_59697369
-edit-

Verkeerde topic.
pi_59698067
Morgen afspraak bij huisarts voor bloedprikken. Laatste tijd echt 50% van de keren na mijn training zwaar duizelig, misselijk, bibberig. Voel me gewoon echt beroerd waardoor ik echt alleen maar kan zitten/liggen op een stoel.
pi_59698181
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef McGilles het volgende:
Morgen afspraak bij huisarts voor bloedprikken. Laatste tijd echt 50% van de keren na mijn training zwaar duizelig, misselijk, bibberig. Voel me gewoon echt beroerd waardoor ik echt alleen maar kan zitten/liggen op een stoel.
Dat zou ik ook wel eens willen: bloedprikken om de waarden te laten meten. Is dat gratis en zo te doen bij de huisarts of moet je onder behandeling staan voor iets?

Hoe doe jij dat?
pi_59698330
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:01 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel eens willen: bloedprikken om de waarden te laten meten. Is dat gratis en zo te doen bij de huisarts of moet je onder behandeling staan voor iets?

Hoe doe jij dat?
Ik heb een afspraak gemaakt en zie het wel morgen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:39:10 #192
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_59721483
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:01 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Hoe doe jij dat?
Ik heb laatst een x me cholesterol laten meten, omdat ik zo godsgruwelijk slecht eet. En dat koste niks.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:00:02 #193
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59723368
dat is een standaard controle en dat valt in je basisverzekering voor zover ik weet
pi_59723661
Aankomende maandagochtend bloed prikken, vandaag kon niet want ik had al lopen bikken
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:54:12 #195
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59723779
de 90 niet gehaald, maar wel de 88KG. Volgende week effe lekker helemaal niks doen
pi_59724788
"de waarden van je bloed zijn goed, alleen we vonden sporen van coke en weed in je bloed".

Hou ons op de hoogte McGilles. Ben benieuwd waar je op kan laten testen namelijk
pi_59725274
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:51 schreef Devlinsect het volgende:
"de waarden van je bloed zijn goed, alleen we vonden sporen van coke en weed in je bloed".

Hou ons op de hoogte McGilles. Ben benieuwd waar je op kan laten testen namelijk
Ze vroegen wat voor supplementen ik gebruikte, had eigenlijk voor de grap een hele ratteplan moeten opnoemen
Ik zal maandag hier posten Moet nuchter zijn dus na het prikken snel naar huis om te eten, want nuchter rondlopen is niks
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:28:29 #198
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_59727364
tvp, als ik thuis ben zo ff lezen
Wether you think you can, ore can't youre right.
pi_59742945
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:39 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb laatst een x me cholesterol laten meten, omdat ik zo godsgruwelijk slecht eet. En dat koste niks.
volgens mij heb je hier zelfs thuis tests voor alhoewel deze natuurlijk nooit zo betrouwbaar zijn als bij de dokter
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:15:19 #200
140141 ivosnivo
pi_59758505
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:59 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

volgens mij heb je hier zelfs thuis tests voor alhoewel deze natuurlijk nooit zo betrouwbaar zijn als bij de dokter
Okay, hoop het niet meer nodig te hebbe Zelfbeheersing is een bitch.
pi_59769200
haha, je moet er wat voor over hebben om strongman te zijn. En echte mannen hebben natuurlijk ook gewoon een buikje
pi_59769374
Ik ben het er niet mee eens, persoonlijk heb ik er dus echt geen zin in om met een skyhigh bf rond te lopen, als je even sterk kunt zijn op een laag bf.
pi_59769543
Maar je moet het met me eens zijn dat een hoger BW grote voordelen met zich meeneemt en dan doel ik vooral op strongman wedstrijden.
pi_59770716
Het ging niet om BW maar om BF, , tuurlijk, hoger BW = more strength.

Gasten als derek poundstone, jon anderson, jarek dymek, pudzianowski, etc. staan dik onder de 10%bf.
pi_59781240
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:26 schreef Baffer het volgende:
Het ging niet om BW maar om BF, , tuurlijk, hoger BW = more strength.

Gasten als derek poundstone, jon anderson, jarek dymek, pudzianowski, etc. staan dik onder de 10%bf.
Majha nu noem je ook wat op. Genetic beasts, voor Joe Average zal het toch wat anders liggen. Ben je bijv wat aan de kleine kant dan zul je wel moeten als je redelijk mee wilt draaien in het SM circuit.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:12:35 #206
140141 ivosnivo
pi_59782781
quote:
Op zondag 29 juni 2008 12:01 schreef Baffer het volgende:
Ik ben het er niet mee eens, persoonlijk heb ik er dus echt geen zin in om met een skyhigh bf rond te lopen, als je even sterk kunt zijn op een laag bf.
Ik ook niet, ik vind het knap wat Jarno en al die andere gasten doen. Maar ik zou niet met zo'n enorme pens rond willen lopen.
pi_59806280
Ik vraag me overigens wel eens af hoe die gasten er na hun 40/50ste bij lopen en dan doel ik vooral op de gewrichten. Het kan gewoon niet goed zijn en eens zullen ze er de tol voor moeten betalen.
pi_59864187
Vandaag de uitslag van de bloedtest, niks speciaals.

Nu ga ik morgen langs en krijg ik een glucosemeter mee, zodat ik bloed kan testen zodra ik er last van heb. Dus maandag ga ik bikkelen als een bezetene in de gym zodat ik me zo akelig voel dat ik goed kan testen
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:40:07 #209
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_59864786
Brinta is echt zo jeuzes smerig

respect voor de Bodybuilders die dit elke ochtend door hun keel krijgen
...
pi_59867174
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:40 schreef Rbnn het volgende:
Brinta is echt zo jeuzes smerig

respect voor de Bodybuilders die dit elke ochtend door hun keel krijgen
Ik vind het echt gewoon lekker, snap niet dat mensen dit vies vinden. Zonder problemen werk ik elke ochtend een half litertje weg
pi_59870466
hey vraagje, ik ben zonet begonnen met de wat grotere oefeningen. Dus meer compound ipv isolated. Vandaag bijvoorbeeld. squat, dips, pull up en deadift. Dips en pull ups doe ik al een lange tijd, maar ben relatief nieuw met squats en deadlifts.

Ik heb naar mijn idee deze laatste twee oefeningen met zon goed mogelijke vorm gedaan en achteraf voelde mijn onderrug een beetje stijf, maar niet al te erg. Ik heb daarna thuis ook wat rekoefeningen gedaan en vooral geconcentreerd op mijn rug. Nu een paar uur later is mijn onderrug onwijs stijf en is opstaan bijvoorbeeld moeilijk. Als ik een half uurtje zit en dan opsta voel ik het bijvoorbeeld. Als ik rechtop is er niks aan de hand en voel ik niks. Is dit normaal of heb ik toch mijn rug te bol gemaakt tijdens de oefeningen?
pi_59870773
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:26 schreef Chillmeister het volgende:
hey vraagje, ik ben zonet begonnen met de wat grotere oefeningen. Dus meer compound ipv isolated. Vandaag bijvoorbeeld. squat, dips, pull up en deadift. Dips en pull ups doe ik al een lange tijd, maar ben relatief nieuw met squats en deadlifts.

Ik heb naar mijn idee deze laatste twee oefeningen met zon goed mogelijke vorm gedaan en achteraf voelde mijn onderrug een beetje stijf, maar niet al te erg. Ik heb daarna thuis ook wat rekoefeningen gedaan en vooral geconcentreerd op mijn rug. Nu een paar uur later is mijn onderrug onwijs stijf en is opstaan bijvoorbeeld moeilijk. Als ik een half uurtje zit en dan opsta voel ik het bijvoorbeeld. Als ik rechtop is er niks aan de hand en voel ik niks. Is dit normaal of heb ik toch mijn rug te bol gemaakt tijdens de oefeningen?
Als je de oefeningen pas net doet kan het zijn dat je gewoon last hebt van je rug, niks speciaals. Je kan wel voor de zekerheid even een ervaren iemand laten meekijken hoe je beweging is.

Heb zelf wel eens een dag zo'n last gehad dat ik na 15min lopen echt weer even moest zitten
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:37:40 #213
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59871639
Ik heb behoorlijk vaak last van een stijve rug na squats en deadlifts

Het zijn ook maar licht belastende oefeningen eh
pi_59872254
thanks for info. I dacht ik vraag het voor de zekerheid. Ik had in 2002 onwijs problemen met mijn onderrug voor een week ofzo. Ik kon bijvoorbeeld mijn veters niet eens strikken, dus ik ben altijd voorzichtig geweest sindsdien. Maar wil toch mijn rug versterken om dit ooit nog eens te voorkomen.
pi_59887269
1*95 gesquat! +9 kg op vorige pr. Awesome.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:58:45 #216
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59897598
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:02 schreef no-look het volgende:
doe jij nog steeds kont naar de grond ?

ik heb woensdag maar even 4x90 parrraaalllleelll gedaan. Kont naar de grond kan ik niet, daar ben ik niet flexibel genoeg voor en heb geen zin om het te leren

Het is nu weer gewoon pompen met parrrrraalllleellllll
pi_59900165
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:02 schreef no-look het volgende:
Netjes
pi_59900765
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:04 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik vind het echt gewoon lekker, snap niet dat mensen dit vies vinden. Zonder problemen werk ik elke ochtend een half litertje weg
Meng jij er nog smaakstoffen (basterdsuiker, suiker) doorheen?
Zonder suiker vind ik het ook nogal saai namelijk
pi_59900825
^^Je kunt er ook honing bij gooien dan smaakt het op zich al wat beter.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:40:14 #220
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59901200
kwark is pas ranzige shiat

brinta valt wel mee, zeker nu in mijn cut neem ik maar 250ml + 30gr. Dat tank je helemaal zo weg
pi_59901297
Kwark zonder iets is inderdaad niet echt goed weg te krijgen maar met wat light aardbeien jam gaat het toch alweer een stuk beter
pi_59901426
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:44 schreef JeffreyXL het volgende:
Kwark zonder iets is inderdaad niet echt goed weg te krijgen maar met wat light aardbeien jam gaat het toch alweer een stuk beter
Ik heb een bak van 500ml kwark binnen een minuut op, geen probleem.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:50:42 #223
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59901471
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef McGilles het volgende:

[..]

jij bent dan ook een big mofo met het eetpatroon van een panda alleen dan gevarieerder
pi_59901624
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef McGilles het volgende:

[..]

Gewoon naturel heb ik er toch wel wat moeite mee. Maar met vruchten of wat jam gaat het er bij mij ook vlot in
pi_59901671
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef Fugie het volgende:

[..]

jij bent dan ook een big mofo met het eetpatroon van een panda alleen dan gevarieerder
Gewoon blijven lepelen. Persoonlijk hoor je wel vaker mensen klagen over dat iets 'vies' is. Ik vind niks vies, en dan heb ik het gewoon over voedingsmiddelen. Er zijn wel dingen minder lekker, kwark is niet super lekker ofzo, maar als je gewoon blijft lepelen en gewoon slikken is die bak zo leeg.

Iets 'vies' vinden vind ik maar voor mietjes, gewoon eten die handel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')