abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59124698
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:34 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik wil volgende week m'n 1-rm checken.

probleem is echter wel dat ik geen spotter heb, en dat die hier niet zo 1,2,3 te krijgen zijn.

Maar het is allemaal niet zo bijster imponerend hoor.
Kun je niet gewoon iemand vragen in de gym?
pi_59139760
TVP.
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:05:56 #78
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59140706
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon iemand vragen in de gym?
het is hier vaak heel rustig... dus dat moet ik dan net effe mazzel mee hebben (heb hier op werk een sportschool zitten, maar er is bijna geen personeel meer )

Anders wacht ik nog effe, ga ik wel effe naar een andere toe voor dat doel
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59140789
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

het is hier vaak heel rustig... dus dat moet ik dan net effe mazzel mee hebben (heb hier op werk een sportschool zitten, maar er is bijna geen personeel meer )

Anders wacht ik nog effe, ga ik wel effe naar een andere toe voor dat doel
Er is toch altijd wel iemand in de gym, al vraag je een bejaarde vrouw.
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:11:00 #80
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59140817
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:09 schreef McGilles het volgende:

[..]

Er is toch altijd wel iemand in de gym, al vraag je een bejaarde vrouw.
Nou, IK ben er. Soms iemand anders, maar eigenlijk zelden
pi_59160204
Gister weer nieuw record gezet met dippen 4setjes van5 herhalingen met 89,5kg BW. Train nu 1,5jaar waarvan 1jaar serieus en laatste maand echt goede voeding voorheen ook wel maar niet zo goed als nu.
pi_59163213
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:27 schreef floris.sp het volgende:
Gister weer nieuw record gezet met dippen 4setjes van5 herhalingen met 89,5kg BW. Train nu 1,5jaar waarvan 1jaar serieus en laatste maand echt goede voeding voorheen ook wel maar niet zo goed als nu.
Ik had laatst ook een record met dippen, 1x31 herhalingen aan het eind van mijn training waarna ik een half uur lang zwaar misselijk en duizelig op een stoel heb gehangen, zo irritant.

Dan eet ik een paar stuks fruit en dan komt het weer goed, maar het duurt altijd voor je gevoel zo lang
pi_59163442
Ik heb het over het algemeen alleen na het deadliften. Dan ben ik wat licht in mijn hoofd/duizelig.
pi_59163906
Gisteren btw 1 uurtje spinning gegeven omdat ik voor iemand in moest vallen maar verdomme wat valt dat tegen als je het al zo lang niet gedaan hebt. Slecht gegeten door haast + 1 uur cardio + stress door het haasten = Moster katabole avond
pi_59164226
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:29 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik heb het over het algemeen alleen na het deadliften. Dan ben ik wat licht in mijn hoofd/duizelig.
Ik voel het altijd wel aankomen. Maar als ik dan als een buffel doorga krijg ik altijd enorme last
pi_59190674
En boeken jullie al aardig vooruit gang?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 04:04:44 #87
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59191545
ik boek vooruitgang, maar kan beter. story of my life
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:07:55 #88
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_59196525
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:49 schreef Sander170 het volgende:
En boeken jullie al aardig vooruit gang?
nee, en nou opzoute
pi_59197593
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik had laatst ook een record met dippen, 1x31 herhalingen aan het eind van mijn training waarna ik een half uur lang zwaar misselijk en duizelig op een stoel heb gehangen, zo irritant.

Dan eet ik een paar stuks fruit en dan komt het weer goed, maar het duurt altijd voor je gevoel zo lang
Ik bedoel net ff eten na het trainen maar meer mn dieet zeg maar int algemeen. Dus hele eiwitrijke voeding enzo eidere dag van de week de hele dag door.
pi_59204034
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:07 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

nee, en nou opzoute
Mooi, bij deze zelf opzouten!
pi_59207526
Ik ga ram hard vooruit.
pi_59253222
net lekker gelopen weer in t bos. 5 km, afgesloten met 2 km sprintjes af en aan, en nog wat kikkersprongen bear crawls op een grasveld. Gaat lekkers zo, en vanavond weer aan het bier.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_59263064
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:27 schreef mister_popcorn het volgende:
net lekker gelopen weer in t bos. 5 km, afgesloten met 2 km sprintjes af en aan, en nog wat kikkersprongen bear crawls op een grasveld. Gaat lekkers zo, en vanavond weer aan het bier.
haha goede compensatie
  maandag 9 juni 2008 @ 23:27:31 #94
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59264496
Mag ik hier als ordinaire fitnesser ook tvp'en?
Ik train wel voor spiergroei maar heb niet de ambitie om echt te gaan bodybuilden, alhoewel ik qua eten en trainen wel steeds meer die kant op ga.
Ik hou t zelf vooral op kracht training, cardio is sowieso niet echt mn ding en ik begin wel steeds meer een kick te krijgen als er weer meer gewicht op gaat tijdens het trainen.
Anyway ik wilde voornamelijk tvp'en vanwege de voedings en trainingstips
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59264811
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef YuckFou het volgende:
Mag ik hier als ordinaire fitnesser ook tvp'en?
Ik train wel voor spiergroei maar heb niet de ambitie om echt te gaan bodybuilden, alhoewel ik qua eten en trainen wel steeds meer die kant op ga.
Ik hou t zelf vooral op kracht training, cardio is sowieso niet echt mn ding en ik begin wel steeds meer een kick te krijgen als er weer meer gewicht op gaat tijdens het trainen.
Anyway ik wilde voornamelijk tvp'en vanwege de voedings en trainingstips
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
pi_59280981
Ja het wordt hier alsmaar stiller. Gister weer benen getraind. Helaas kan ik geen sqauts doen i.v.m. geen sqautrek doe nu 4oefeningen legpress leg curl leg extension en calfraises zittend. Iemand nog ander oefeningen die ik kan doen?
pi_59282456
Lunges, reverse lunges, lateral lunges, bulgarian squats, hack squats, split squats, eerst de bar cleanen en dan front squats, overhead squat. Allemaal betere oefeningen dan die poep leg-fuck mijn knie op-extension.
pi_59282991
Ja klopt dat het betere oefeningen zijn maar zowat allemaal onuitvoerbaar ZONDER sqautrek
pi_59283109
Hoezo? Dit zijn juist oefeningen die je zonder squat rek kan doen...
pi_59283464
bij lunges heb je volgens mij de bar op de zelfde positie als met sqauten hoor. We krijgen bvinnen kort wel een sqautrek. Deadliften voel je ook goed in je hams. Benen zijn op die poepoefeningen wel van 57 naar 63cm gegaan.
pi_59283557
Gewicht is bij die oefeningen dermate laag dat je de bar wel in je nek kan leggen lijkt me. Hack squats kan je wel gewoon doen, overigens kan je lunges en bulgarian/split squats e.d. ook met dumbbells uitvoeren.
pi_59289734
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:04 schreef floris.sp het volgende:
Ja klopt dat het betere oefeningen zijn maar zowat allemaal onuitvoerbaar ZONDER sqautrek
Clean en frontsquat.

Clean en press - tot nek laten zakken en je kunt gewone squats doen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:16:16 #103
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_59297606
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:28 schreef Semargofni het volgende:
Gewicht is bij die oefeningen dermate laag dat je de bar wel in je nek kan leggen lijkt me. Hack squats kan je wel gewoon doen, overigens kan je lunges en bulgarian/split squats e.d. ook met dumbbells uitvoeren.
Ik doe military presses met 50kg, dus veel meer dan die 50kg in mijn nek leggen lukt echt niet zomaar ff. (en met squat wil je toch wel wat zwaarder dan 50kg)
pi_59300105
Frontsquatten vriend. Hoeveel van dezelfde suggesties heb je nodig? Een zware clean en dan frontsquaten PWNS de legextension
pi_59301785
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:16 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ik doe military presses met 50kg, dus veel meer dan die 50kg in mijn nek leggen lukt echt niet zomaar ff. (en met squat wil je toch wel wat zwaarder dan 50kg)
Ik heb het ook niet over reguliere squats, ik heb het over allerhande unilaterale oefeningen en bv oh squats. Oefeningen waarbij je niet zoveel gewicht perse nodig hebt aangezien je ze toch meestal in een hogere rep range uitvoerd. Als je 50 kg kan oh pressen kan je zeker 60 push pressen. Lijkt me voldoende voor bovenstaande oefeningen totdat je oh sterker wordt. En hack squat is een oefening waarbij de barbell op de vloer ligt dus die kan je ook gewoon doen.
pi_59302860
Iemand (goede) ervaring met Vitargo creatine? Lees er weinig over op internet, hoor wel goede verhalen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:16:01 #107
140141 ivosnivo
pi_59304919
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:56 schreef XiChico het volgende:
Iemand (goede) ervaring met Vitargo creatine? Lees er weinig over op internet, hoor wel goede verhalen.
100% creatine is 100% creatine lijkt me, daarom ga ik altijd voor de goedkoopste.
pi_59310701
Me 2. Goedkoop + veel.

Morgen weer doodtillen, heb er nu al zin in.
pi_59311626
Op zich klinkt goedkoop en veel niet slecht. Hebben jullie een aantal favoriete merken? Ik zie door de bomen het bos niet meer, en creatine is er in vele prijsklasse te vinden.

Verder ben ik op zoek naar aminozuren en een goede eiwitshake. Suggesties? (Niet dat ik niet zelf op onderzoek uit wil gaan, maar er is zoveel.. in zoveel verschillende prijsklasse, dat ik gewoon echt op zoek ben naar ervaringen) Ik had zelf de afgelopen keer een eiwitshake van Bodystore (eigen merk). Creatine heb ik nog nooit gebruikt. Aminizouren als aanvulling.

Dan even iets anders, ik ben een ecto. Ik train nu 1.3 jaar, heb al meerdere malen voedinggschema's gevolgt, maar aankomen is voor mij moeilijk. Zo heb ik een tijdlang elke dag 30 boterhammen (met kipfilet, [pasta/pindakaas) weggewerkt, daar boven op nog een 3x3 scoops Mammoth weightgainer + avondeten en 2 doosjes Liga Fruitkick. Alles bij elkaar meer dan 4000 kcal. Helaas ben ik hier van niet aangekomen, volgende dag bij opstaan was mijn buik gewoon weer vlak

Nu is het niet zo'n heel groot probleem, maar om een beetje te groeien is het wel handig. Heb ook een voeddingschema van DBB gevolgd, maar helaas. Wat denken jullie? Doktersbezoekje?
pi_59313054
Voedingsschema + goed trainingsschema is de basis. Hoeveel reps pak je per oefening? Hoe vaak ga je in de week.

Als dat goed is, dan zou je met supplementen kunnen beginnen. Een goede whey en creatine monohydraat. Vitargo is OK maar duur. Train zelf met crea mono + druivesuiker uit de supermarkt.

Aanvullingen en opmerkingen welkom
pi_59325684
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:14 schreef XiChico het volgende:
Op zich klinkt goedkoop en veel niet slecht. Hebben jullie een aantal favoriete merken? Ik zie door de bomen het bos niet meer, en creatine is er in vele prijsklasse te vinden.

Verder ben ik op zoek naar aminozuren en een goede eiwitshake. Suggesties? (Niet dat ik niet zelf op onderzoek uit wil gaan, maar er is zoveel.. in zoveel verschillende prijsklasse, dat ik gewoon echt op zoek ben naar ervaringen) Ik had zelf de afgelopen keer een eiwitshake van Bodystore (eigen merk). Creatine heb ik nog nooit gebruikt. Aminizouren als aanvulling.

Dan even iets anders, ik ben een ecto. Ik train nu 1.3 jaar, heb al meerdere malen voedinggschema's gevolgt, maar aankomen is voor mij moeilijk. Zo heb ik een tijdlang elke dag 30 boterhammen (met kipfilet, [pasta/pindakaas) weggewerkt, daar boven op nog een 3x3 scoops Mammoth weightgainer + avondeten en 2 doosjes Liga Fruitkick. Alles bij elkaar meer dan 4000 kcal. Helaas ben ik hier van niet aangekomen, volgende dag bij opstaan was mijn buik gewoon weer vlak

Nu is het niet zo'n heel groot probleem, maar om een beetje te groeien is het wel handig. Heb ook een voeddingschema van DBB gevolgd, maar helaas. Wat denken jullie? Doktersbezoekje?
Doktersbezoekje kan misschien een tip zijn ja. Weet er niet het fijne van.

Als ik in de bulk was at ik elke dag een roerei van 4 eieren met cremefraiche en roomboter, dan nog meestal 4 boterhammen met kipsate en mijn ontbijtshake van havermout, fruit melk en kwark was meestal ruim over de 1000kcal. Als je dan ook nog een pak chocomel leegdrinkt zit je alleen al met deze 4 dingen op 4000kcal en zoveel is het niet. Probeer dit aan te vullen met een goede avondmaaltijd, 1 bak kwark voor het slapengaan en nog wat losse boterhammen met kipfilet hier en daar en je hebt een perfect bulkschema
pi_59326597
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 06:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Doktersbezoekje kan misschien een tip zijn ja. Weet er niet het fijne van.

Als ik in de bulk was at ik elke dag een roerei van 4 eieren met cremefraiche en roomboter, dan nog meestal 4 boterhammen met kipsate en mijn ontbijtshake van havermout, fruit melk en kwark was meestal ruim over de 1000kcal. Als je dan ook nog een pak chocomel leegdrinkt zit je alleen al met deze 4 dingen op 4000kcal en zoveel is het niet. Probeer dit aan te vullen met een goede avondmaaltijd, 1 bak kwark voor het slapengaan en nog wat losse boterhammen met kipfilet hier en daar en je hebt een perfect bulkschema
weet niet of je rekensommetje klopt , maar de strekking van het verhaal is wel duidelijk. De beste knaap moet gewoon vreten. Gooi er inderdaad nog een 1 liter (of twee) zuivel tegenaan per dag, probeer ook nog 's nootjes te vreten, en erg belangrijk, vreet na het trainen veel. Tot 1 uur na het trainen flink schuiven, belangrijk. (kant-en-klare pannenkoeken van de appie )
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_59330461
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:16 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

100% creatine is 100% creatine lijkt me, daarom ga ik altijd voor de goedkoopste.
100% mee eens. 400 gram voor 10,99 is mijn laagte-record. Iemand goedkopere zuivere creatine gevonden?
pi_59339536
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Rigital het volgende:

[..]

100% mee eens. 400 gram voor 10,99 is mijn laagte-record. Iemand goedkopere zuivere creatine gevonden?
Heb je hier misschien ook een link voor? Of bestel je het niet online. Ben ook nog op zoek naar goedkope eiwitten en
pi_59339549
Heb je hier misschien ook een link voor? Of bestel je het niet online. Ben ook nog op zoek naar goedkope eiwitten en aminozuren
pi_59340391
Bedankt. Dat heb ik nodig. Goede prijzen overigens op die site, heb Mammoth wel eens voor een paar tientjes meer gekocht (Ook 2KG). Jammere vind ik dat je door al die producten de bomen door het bos niet meer zit, allemaal beloven waanzinnige spiergroei Aangezien ik geen verstand van de ingredienten heb is het maar gokken en hopen dat je geen geld weggooit. Zo zag ik net op de site de Humanobol?
pi_59340861
Meeste supplementen zijn klets. Whey is ook lang niet zo belangrijk, het is maar een aanvulling. Zoiets als visolie vind ik veel nuttiger omdat het voor veel dingen goed is.
pi_59349550
Voedsel moet gewoon de basis vormen voor elk dieet. Supplementen zijn inderdaad niets meer dan aanvullingen op zaken die je niet genoeg uit je voeding kunt krijgen.
pi_59355915
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:54 schreef Semargofni het volgende:
Meeste supplementen zijn klets. Whey is ook lang niet zo belangrijk, het is maar een aanvulling. Zoiets als visolie vind ik veel nuttiger omdat het voor veel dingen goed is.
Whey moet ik op een dag wel hebben. Anders wordt ik zo gaar van de kwark en vleessoorten. Hoe doe jij het dan? En waarom visolie? Begrijp wel wat het doet en wat het is, zie de meerwaarde er niet echt van in...
pi_59360015
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Whey moet ik op een dag wel hebben. Anders wordt ik zo gaar van de kwark en vleessoorten. Hoe doe jij het dan? En waarom visolie? Begrijp wel wat het doet en wat het is, zie de meerwaarde er niet echt van in...
Sinds dat ik weer bezig ben neem ik totaal geen supps meer. Ook geen whey. Na het trainen een banaan, appel en een bakje 'roer' (soort yoghurt). Als ik thuis kom ga ik een groot eitje maken op toast met wat zooi erdoor heen Dan een half litertje melk erbij en hoppa, eiwitten zat
pi_59367192
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef XiChico het volgende:

Heb je hier misschien ook een link voor? Of bestel je het niet online. Ben ook nog op zoek naar goedkope eiwitten en aminozuren

1x in de zoveel tijd in de aanbieding bij De Tuinen. De creatine is gewoon goed. De std. whey minder. Sommige repen zijn daar ook goed, evenals de rooibosthee bv.
pi_59383797
zo, telt veel bier drinken als bulken? zo ja, massive bulk
pi_59398384
Vandaag potje Tribumax (tribulus) van een maat gekregen, hij vond het goed werken en moest het maar eens proberen. Maar op i-net lees ik nou niet echt bepaald veel positieve verhalen... Iemand hier ervaringen met het spul?
  zondag 15 juni 2008 @ 04:34:12 #126
140141 ivosnivo
pi_59400873
Geen ervaring, op dbb waren ze er ook al niet zo positief over.
pi_59466577
update over m'n schouderblessure:

oorzaak: zware zakken (30-40kg) hoog (2-3m) stapelen/zwieren op m'n werk

damage: scheur in supraspinatus, al sinds eind december niet meer in de gym geweest

oplossing: kine, dagelijks kleine bewegingen maken met kleine gewichten, zou binnen 4 maand moeten zijn opgelost

wat hebben we geleerd? sneller naar kine gaan! (of althans met schouderblessures)
Only when close to death, you really feel alive
pi_59481015
quote:
Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef Lichtpunt het volgende:
Vandaag potje Tribumax (tribulus) van een maat gekregen, hij vond het goed werken en moest het maar eens proberen. Maar op i-net lees ik nou niet echt bepaald veel positieve verhalen... Iemand hier ervaringen met het spul?
Tribulus werkt alleen in de portemonnee: het wordt dunner. Dat je het gekregen hebt, zegt al genoeg. Diverse studies heeft laten uitwijzen dat het niet werkt.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:23 schreef Tommy_808 het volgende:
update over m'n schouderblessure:

oorzaak: zware zakken (30-40kg) hoog (2-3m) stapelen/zwieren op m'n werk

damage: scheur in supraspinatus, al sinds eind december niet meer in de gym geweest

oplossing: kine, dagelijks kleine bewegingen maken met kleine gewichten, zou binnen 4 maand moeten zijn opgelost

wat hebben we geleerd? sneller naar kine gaan! (of althans met schouderblessures)
Das mooi kloten. Vraag me wel af wat je bedoelt met 'kine'
pi_59481839
kinesist - kinesitherapie? :p
pi_59485614
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:16 schreef Tommy_808 het volgende:
kinesist - kinesitherapie? :p
Ik dacht dat je je knie eerst bedoelde en het een typo was

Wat voor bewegingen moet je maken? Ik kamp ook met een blessure rondom de schouder. Alleen last met bankdrukken incline en side raises.
pi_59485790
Begrijp ik nou goed dat een kinesist bijna hetzelfde is als een fysio volgens deze wiki (jah wiki )

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fysiotherapeut
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:49:06 #132
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59487139
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:16 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Schijnt behoorlijk kwaliteitsverschil in te zitten. En ik weet niet wat volgens de EU regels verkocht mag worden als zijnde creatine
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:51:31 #133
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59487200
zelf gebruik ik overigens geen supplementen. Wellicht na de zomer fatburners.

Maar ik zie de prijs/nut verhouding niet zo van 99% van die zooi.
pi_59491659
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik dacht dat je je knie eerst bedoelde en het een typo was

Wat voor bewegingen moet je maken? Ik kamp ook met een blessure rondom de schouder. Alleen last met bankdrukken incline en side raises.
de oefening dat ik moet doen is specifiek voor m'n geblesseerde spier, ik moet op m'n zij liggen met m'n elleboog rustend op m'n heup, arm onder een hoek van 90° en dan 1kg op en neer bewegen (vooral traag naar beneden is zeer belangrijk). ga eens langs je fysio ofzo voor jou probleem
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef Devlinsect het volgende:
Begrijp ik nou goed dat een kinesist bijna hetzelfde is als een fysio volgens deze wiki (jah wiki )

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fysiotherapeut
in belgië wordt fysio nooit gebruikt
pi_59507449
quote:
Op zondag 15 juni 2008 04:34 schreef ivosnivo het volgende:
Geen ervaring, op dbb waren ze er ook al niet zo positief over.
Waar waren ze op dbb wél positief over als ik vragen mag?
pi_59510075
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 01:07 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Over spuiten
pi_59512631
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:51 schreef Pappie_Culo het volgende:

Maar ik zie de prijs/nut verhouding niet zo van 99% van die zooi.
Creatine kun je goed van groeien. Heb nu weer monohydraat en als ik hier doorheen ben, koop ik Creatine Esthyl Ester. Iets duurder (5 euro per pot van 250 gram) en werkt beter op mij.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:14 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

de oefening dat ik moet doen is specifiek voor m'n geblesseerde spier, ik moet op m'n zij liggen met m'n elleboog rustend op m'n heup, arm onder een hoek van 90° en dan 1kg op en neer bewegen (vooral traag naar beneden is zeer belangrijk). ga eens langs je fysio ofzo voor jou probleem
[..]

in belgië wordt fysio nooit gebruikt
Thx voor de info. De oefening die je doet zie ik ook wel eens gebruikt worden bij de cable pulley. Dan met één arm, recht opstaan, cable op elleboog hoogte, arm in de zij en dan naar binnen en buiten trekken met zeer laag gewicht. Misschien dus nog een tip (wel overleggen natuurlijk). Ik ga hetzelf gebruiken.

En amai, had niet aan gedacht dat ge de term fysio niet gebruikt

Hou ons op de hoogte van je vorderingen!
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 01:07 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Goed trainingsschema, voedingsschema (bulken! en veel eiwitten (3gram per kilo)) en rusten. Daarnaast creatine. Al het andere is onzin IMHO
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:25 schreef McGilles het volgende:

[..]

Over spuiten
Wanneer je je lichaam en vooral je lever naar de kloten wil hebben, doen! En het is cheaten natuurlijk

Aanvullingen / opmerkingen zijn welkom
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:06:30 #138
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59512665
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:25 schreef McGilles het volgende:

[..]

Over spuiten
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:31:56 #139
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_59515202
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
En dat is nou net een suplement welke ik niet weer ga gebruiken. Ik heb 60 euro neergelegd voor een potje "Hydroxycut hardcore", wat de top of the bill zou zijn. Ik heb er dus helemaal NIKS van gemerkt. Ik voelde niks in mijn lichaam, en het cutten ging niet sneller dan de weken ervoor en erna waarin ik puur cutte op cardio en minder koolhydraten.
pi_59516094
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:31 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

En dat is nou net een suplement welke ik niet weer ga gebruiken. Ik heb 60 euro neergelegd voor een potje "Hydroxycut hardcore", wat de top of the bill zou zijn. Ik heb er dus helemaal NIKS van gemerkt. Ik voelde niks in mijn lichaam, en het cutten ging niet sneller dan de weken ervoor en erna waarin ik puur cutte op cardio en minder koolhydraten.
Goed om te weten. Hoor meer negatieve verhalen over Hydroxycut.

Als je het hier bestelde, had het je een tientje gescheeld. En als je het ophaalt zelfs ¤15:

http://www.bodyenfitshop.(...)oxycut-Hardcore.html
pi_59516152
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]

Wanneer je je lichaam en vooral je lever naar de kloten wil hebben, doen! En het is cheaten natuurlijk

Aanvullingen / opmerkingen zijn welkom
Hmm, het wachten is op mr J.

Heb trouwens zelf een weekje rust. Rechter schouder speelde erg op, veel push ups en oefeningen voor de schouders aan het doen met licht gewicht deze week, voelt nu al stukken beter dan aan t eind van vorig week. Verder lekker lopen knallen op 80-90% van mijn 1 rm de laatste tijd, op dat soort grappies ga je best hard

Volgende week weer vol gas
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:09:45 #142
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59516169
quote:

[..]

Wat zat er in als ik vragen mag?
pi_59516321
quote:

[..]

Cutten met sups en cardio is toch ook niet nodig... Gewoon interval shit doen. Minder carbs, paar eiwitjes meer, maar vooral interval. Sprinten in het bos ed. Meer GPP dingetjes doen in wedstrijd vorm met maten, wees creatief
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:17:08 #144
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59516358
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:16 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Cutten met sups en cardio is toch ook niet nodig... Gewoon interval shit doen. Minder carbs, paar eiwitjes meer, maar vooral interval. Sprinten in het bos ed. Meer GPP dingetjes doen in wedstrijd vorm met maten, wees creatief
Werkt dat echt zo goed dan?

Was ist GPP?
pi_59516647
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:17 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Werkt dat echt zo goed dan?

Was ist GPP?
ja interval werkt als n tiet. wel benodigd is een basis conditie.

gpp is general physical preparedness, en is meer iets om je algehele conditie, kracht en herstel-snelheid aan te pakken, maar als je dit in een soort wedstrijd vormpje weet te gieten is het ook een asskicker voor je conditie.
http://www.deepsquatter.com/strength/archives/ls14.htm GPP volgens Louie Simmons.
GPP op youtube geeft ook wel n idee.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:31:04 #146
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59516743
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ja interval werkt als n tiet. wel benodigd is een basis conditie.

gpp is general physical preparedness, en is meer iets om je algehele conditie, kracht en herstel-snelheid aan te pakken, maar als je dit in een soort wedstrijd vormpje weet te gieten is het ook een asskicker voor je conditie.
http://www.deepsquatter.com/strength/archives/ls14.htm GPP volgens Louie Simmons.
GPP op youtube geeft ook wel n idee.
basis conditie... dat is een vaag begrip... er zijn mensen die denken dat het de normaalste zaak van de wereld is om 10 km te hardlopen en te blijven lachen. Niet in huize Culo dus

En de laatste tijd heb ik het echt verwaarloosd. Beetje standaard in de zomer eigenlijk.
pi_59516865
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:31 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

basis conditie... dat is een vaag begrip... er zijn mensen die denken dat het de normaalste zaak van de wereld is om 10 km te hardlopen en te blijven lachen. Niet in huize Culo dus

En de laatste tijd heb ik het echt verwaarloosd. Beetje standaard in de zomer eigenlijk.
nou ja, 10 km is ook wel een aardige afstand, maar nog steeds redelijk snel te behappen als je ervoor traint. Maar een basis conditie is, wat ik heb geleerd bij boksen, gewoon 30 min op continu tempo joggen. works fine.
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:44:18 #148
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59517169
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:34 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

nou ja, 10 km is ook wel een aardige afstand, maar nog steeds redelijk snel te behappen als je ervoor traint. Maar een basis conditie is, wat ik heb geleerd bij boksen, gewoon 30 min op continu tempo joggen. works fine.
Okee. Nou dat niveau moet wel te halen zijn met een beetje inspanning

En intervallen, waar moet ik dan aan denken? Minuutje op, minuutje af? Gewoon effe ter indicatie.
pi_59517305
Wat mij erg goed hielp om mijn conditie op te bouwen was Crossfit, erg intensief maar wel leuk zo voor de verandering
pi_59523381
http://www.t-nation.com/a(...)measures_of_progress

Leuk artikel, vooral het stukje over cns is interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')