abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59283557
Gewicht is bij die oefeningen dermate laag dat je de bar wel in je nek kan leggen lijkt me. Hack squats kan je wel gewoon doen, overigens kan je lunges en bulgarian/split squats e.d. ook met dumbbells uitvoeren.
pi_59289734
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:04 schreef floris.sp het volgende:
Ja klopt dat het betere oefeningen zijn maar zowat allemaal onuitvoerbaar ZONDER sqautrek
Clean en frontsquat.

Clean en press - tot nek laten zakken en je kunt gewone squats doen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 09:16:16 #103
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_59297606
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:28 schreef Semargofni het volgende:
Gewicht is bij die oefeningen dermate laag dat je de bar wel in je nek kan leggen lijkt me. Hack squats kan je wel gewoon doen, overigens kan je lunges en bulgarian/split squats e.d. ook met dumbbells uitvoeren.
Ik doe military presses met 50kg, dus veel meer dan die 50kg in mijn nek leggen lukt echt niet zomaar ff. (en met squat wil je toch wel wat zwaarder dan 50kg)
pi_59300105
Frontsquatten vriend. Hoeveel van dezelfde suggesties heb je nodig? Een zware clean en dan frontsquaten PWNS de legextension
pi_59301785
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:16 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ik doe military presses met 50kg, dus veel meer dan die 50kg in mijn nek leggen lukt echt niet zomaar ff. (en met squat wil je toch wel wat zwaarder dan 50kg)
Ik heb het ook niet over reguliere squats, ik heb het over allerhande unilaterale oefeningen en bv oh squats. Oefeningen waarbij je niet zoveel gewicht perse nodig hebt aangezien je ze toch meestal in een hogere rep range uitvoerd. Als je 50 kg kan oh pressen kan je zeker 60 push pressen. Lijkt me voldoende voor bovenstaande oefeningen totdat je oh sterker wordt. En hack squat is een oefening waarbij de barbell op de vloer ligt dus die kan je ook gewoon doen.
pi_59302860
Iemand (goede) ervaring met Vitargo creatine? Lees er weinig over op internet, hoor wel goede verhalen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:16:01 #107
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_59304919
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:56 schreef XiChico het volgende:
Iemand (goede) ervaring met Vitargo creatine? Lees er weinig over op internet, hoor wel goede verhalen.
100% creatine is 100% creatine lijkt me, daarom ga ik altijd voor de goedkoopste.
ada fare stop stalking me
pi_59310701
Me 2. Goedkoop + veel.

Morgen weer doodtillen, heb er nu al zin in.
pi_59311626
Op zich klinkt goedkoop en veel niet slecht. Hebben jullie een aantal favoriete merken? Ik zie door de bomen het bos niet meer, en creatine is er in vele prijsklasse te vinden.

Verder ben ik op zoek naar aminozuren en een goede eiwitshake. Suggesties? (Niet dat ik niet zelf op onderzoek uit wil gaan, maar er is zoveel.. in zoveel verschillende prijsklasse, dat ik gewoon echt op zoek ben naar ervaringen) Ik had zelf de afgelopen keer een eiwitshake van Bodystore (eigen merk). Creatine heb ik nog nooit gebruikt. Aminizouren als aanvulling.

Dan even iets anders, ik ben een ecto. Ik train nu 1.3 jaar, heb al meerdere malen voedinggschema's gevolgt, maar aankomen is voor mij moeilijk. Zo heb ik een tijdlang elke dag 30 boterhammen (met kipfilet, [pasta/pindakaas) weggewerkt, daar boven op nog een 3x3 scoops Mammoth weightgainer + avondeten en 2 doosjes Liga Fruitkick. Alles bij elkaar meer dan 4000 kcal. Helaas ben ik hier van niet aangekomen, volgende dag bij opstaan was mijn buik gewoon weer vlak

Nu is het niet zo'n heel groot probleem, maar om een beetje te groeien is het wel handig. Heb ook een voeddingschema van DBB gevolgd, maar helaas. Wat denken jullie? Doktersbezoekje?
pi_59313054
Voedingsschema + goed trainingsschema is de basis. Hoeveel reps pak je per oefening? Hoe vaak ga je in de week.

Als dat goed is, dan zou je met supplementen kunnen beginnen. Een goede whey en creatine monohydraat. Vitargo is OK maar duur. Train zelf met crea mono + druivesuiker uit de supermarkt.

Aanvullingen en opmerkingen welkom
pi_59325684
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:14 schreef XiChico het volgende:
Op zich klinkt goedkoop en veel niet slecht. Hebben jullie een aantal favoriete merken? Ik zie door de bomen het bos niet meer, en creatine is er in vele prijsklasse te vinden.

Verder ben ik op zoek naar aminozuren en een goede eiwitshake. Suggesties? (Niet dat ik niet zelf op onderzoek uit wil gaan, maar er is zoveel.. in zoveel verschillende prijsklasse, dat ik gewoon echt op zoek ben naar ervaringen) Ik had zelf de afgelopen keer een eiwitshake van Bodystore (eigen merk). Creatine heb ik nog nooit gebruikt. Aminizouren als aanvulling.

Dan even iets anders, ik ben een ecto. Ik train nu 1.3 jaar, heb al meerdere malen voedinggschema's gevolgt, maar aankomen is voor mij moeilijk. Zo heb ik een tijdlang elke dag 30 boterhammen (met kipfilet, [pasta/pindakaas) weggewerkt, daar boven op nog een 3x3 scoops Mammoth weightgainer + avondeten en 2 doosjes Liga Fruitkick. Alles bij elkaar meer dan 4000 kcal. Helaas ben ik hier van niet aangekomen, volgende dag bij opstaan was mijn buik gewoon weer vlak

Nu is het niet zo'n heel groot probleem, maar om een beetje te groeien is het wel handig. Heb ook een voeddingschema van DBB gevolgd, maar helaas. Wat denken jullie? Doktersbezoekje?
Doktersbezoekje kan misschien een tip zijn ja. Weet er niet het fijne van.

Als ik in de bulk was at ik elke dag een roerei van 4 eieren met cremefraiche en roomboter, dan nog meestal 4 boterhammen met kipsate en mijn ontbijtshake van havermout, fruit melk en kwark was meestal ruim over de 1000kcal. Als je dan ook nog een pak chocomel leegdrinkt zit je alleen al met deze 4 dingen op 4000kcal en zoveel is het niet. Probeer dit aan te vullen met een goede avondmaaltijd, 1 bak kwark voor het slapengaan en nog wat losse boterhammen met kipfilet hier en daar en je hebt een perfect bulkschema
pi_59326597
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 06:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Doktersbezoekje kan misschien een tip zijn ja. Weet er niet het fijne van.

Als ik in de bulk was at ik elke dag een roerei van 4 eieren met cremefraiche en roomboter, dan nog meestal 4 boterhammen met kipsate en mijn ontbijtshake van havermout, fruit melk en kwark was meestal ruim over de 1000kcal. Als je dan ook nog een pak chocomel leegdrinkt zit je alleen al met deze 4 dingen op 4000kcal en zoveel is het niet. Probeer dit aan te vullen met een goede avondmaaltijd, 1 bak kwark voor het slapengaan en nog wat losse boterhammen met kipfilet hier en daar en je hebt een perfect bulkschema
weet niet of je rekensommetje klopt , maar de strekking van het verhaal is wel duidelijk. De beste knaap moet gewoon vreten. Gooi er inderdaad nog een 1 liter (of twee) zuivel tegenaan per dag, probeer ook nog 's nootjes te vreten, en erg belangrijk, vreet na het trainen veel. Tot 1 uur na het trainen flink schuiven, belangrijk. (kant-en-klare pannenkoeken van de appie )
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_59330461
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:16 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

100% creatine is 100% creatine lijkt me, daarom ga ik altijd voor de goedkoopste.
100% mee eens. 400 gram voor 10,99 is mijn laagte-record. Iemand goedkopere zuivere creatine gevonden?
pi_59339536
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:37 schreef Rigital het volgende:

[..]

100% mee eens. 400 gram voor 10,99 is mijn laagte-record. Iemand goedkopere zuivere creatine gevonden?
Heb je hier misschien ook een link voor? Of bestel je het niet online. Ben ook nog op zoek naar goedkope eiwitten en
pi_59339549
Heb je hier misschien ook een link voor? Of bestel je het niet online. Ben ook nog op zoek naar goedkope eiwitten en aminozuren
pi_59340391
Bedankt. Dat heb ik nodig. Goede prijzen overigens op die site, heb Mammoth wel eens voor een paar tientjes meer gekocht (Ook 2KG). Jammere vind ik dat je door al die producten de bomen door het bos niet meer zit, allemaal beloven waanzinnige spiergroei Aangezien ik geen verstand van de ingredienten heb is het maar gokken en hopen dat je geen geld weggooit. Zo zag ik net op de site de Humanobol?
pi_59340861
Meeste supplementen zijn klets. Whey is ook lang niet zo belangrijk, het is maar een aanvulling. Zoiets als visolie vind ik veel nuttiger omdat het voor veel dingen goed is.
pi_59349550
Voedsel moet gewoon de basis vormen voor elk dieet. Supplementen zijn inderdaad niets meer dan aanvullingen op zaken die je niet genoeg uit je voeding kunt krijgen.
pi_59355915
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:54 schreef Semargofni het volgende:
Meeste supplementen zijn klets. Whey is ook lang niet zo belangrijk, het is maar een aanvulling. Zoiets als visolie vind ik veel nuttiger omdat het voor veel dingen goed is.
Whey moet ik op een dag wel hebben. Anders wordt ik zo gaar van de kwark en vleessoorten. Hoe doe jij het dan? En waarom visolie? Begrijp wel wat het doet en wat het is, zie de meerwaarde er niet echt van in...
pi_59360015
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:17 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Whey moet ik op een dag wel hebben. Anders wordt ik zo gaar van de kwark en vleessoorten. Hoe doe jij het dan? En waarom visolie? Begrijp wel wat het doet en wat het is, zie de meerwaarde er niet echt van in...
Sinds dat ik weer bezig ben neem ik totaal geen supps meer. Ook geen whey. Na het trainen een banaan, appel en een bakje 'roer' (soort yoghurt). Als ik thuis kom ga ik een groot eitje maken op toast met wat zooi erdoor heen Dan een half litertje melk erbij en hoppa, eiwitten zat
pi_59367192
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef XiChico het volgende:

Heb je hier misschien ook een link voor? Of bestel je het niet online. Ben ook nog op zoek naar goedkope eiwitten en aminozuren

1x in de zoveel tijd in de aanbieding bij De Tuinen. De creatine is gewoon goed. De std. whey minder. Sommige repen zijn daar ook goed, evenals de rooibosthee bv.
pi_59383797
zo, telt veel bier drinken als bulken? zo ja, massive bulk
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_59398384
Vandaag potje Tribumax (tribulus) van een maat gekregen, hij vond het goed werken en moest het maar eens proberen. Maar op i-net lees ik nou niet echt bepaald veel positieve verhalen... Iemand hier ervaringen met het spul?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')