als je (wat je meest ziet) heel erg focust op voorkant, dan ga je inderdaad lelijke naar voren hangende schouders ontwikkelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:47 schreef DuTank het volgende:
Ik weet dat ik alle spiergroepen moet trainen, dus ook rug enzo, maar waarom is dat precies?
welke pijn voel je precies?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Na een tijdje hier maar weer eens posten. Vandaag leuk naar de arts geweest en ook ik heb een spuit in mijn schouder gekregenOp dit moment **** pijn en een week niet trainen.
De zijwaartse beweging doet soms veeel pijn. En om de 2/3 weken zit heel die schouder vast. Het is dus vooral zijwaarts. Ook krijg ik er soms last van tijdens plat banken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:09 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
welke pijn voel je precies?
ik zit al een half jaar thuis met die schouder van me!, maar het is eerder een verrekking/scheur van de spieren of pezen, het gewricht zelf doet geen pijn
Ben je er al eens mee naar de doktor gegaan. Misschien een slijmbeurs ontsteking, of een ontstoken pees..?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De zijwaartse beweging doet soms veeel pijn. En om de 2/3 weken zit heel die schouder vast. Het is dus vooral zijwaarts. Ook krijg ik er soms last van tijdens plat banken.
Echt beresterk is die kerel ook maar die flinke buik zal hem conditioneel wel wat in de weg zitten maar wat maakt het uit hij behoort tot de beste athleten binnen het strongman veld van het moment.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:15 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag Zydrunas live aan het werk gezien. Mijn god wat een beest, niet normaal meer. En hij tjokt tussendoor mega traag naar de ondelen toeEn als ie klaar is gaat ie met zijn tong uit zijn mond naar adem snakken. Maar wat een prestatie(s) 207,5kg boom!
Ik zou gaan voor de eerste optie (rug 2, borst 2 etc.). Wanneer je je spiergroep bijvoorbeeld een kwartier lang niet meer gebruikt en daarna nog eens die groep pakt vind ik dat persoonlijk echt kut aanvoelen... ik zou dus per spiergroep alle oefeningen achter elkaar doen. Maar wellicht vind jij de andere optie fijner!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:28 schreef Bullebak het volgende:
Ik stel hier even de vraag gezien het ontbreken van een levend Fitnesstopic.
Sinds 4 weekjes ben ik weer begonnen in de fitness, om eerst weer even in vorm te komen doe ik de eerste paar maanden fullbody training. Daarna stap ik weer over op split.
Nu vertelde mn vorige sportschool, paar jaar geleden, dat ik per spiergroep de oefeningen moest aflopen. Dus bv rug 2 oefeningen, daarna borst 2 etc.
Nu zeggen ze hier weer, geef de spiergroep rust na 1 oef ening, dus doe 1 rug, dan borst, dan weer 1 rug etc.
Wat is uiteindelijk verstandiger? Rust geven, of maximaal doorhalen?
Tx!
met bankdrukken had je niet nog 1 moeten doen, dan had je je buurvrouw kunnen roepen om je eronder vandaan te vissenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:45 schreef ivosnivo het volgende:
2 Pr's vanmorgen!
145kg bankdrukken (pr)
http://www.youtube.com/v/jqtQBPaW4S4
130kg smalbankdrukken (pr)
http://www.youtube.com/v/yRW0dtmzKuw
optrekken hahaha
http://www.youtube.com/v/n27AAKj2Dd8
Netjes man!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:45 schreef ivosnivo het volgende:
2 Pr's vanmorgen!
145kg bankdrukken (pr)
http://www.youtube.com/v/jqtQBPaW4S4
130kg smalbankdrukken (pr)
http://www.youtube.com/v/yRW0dtmzKuw
optrekken hahaha
http://www.youtube.com/v/n27AAKj2Dd8
begin bulk : 82 kg @ 15%quote:
Hoezo overtollig vet? Hoe lang ben je dan en wat is je vetpercentage?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik ben gisteren voorbij de 86 KG lichaamsgewicht gegaan. Dat komt neer op +- 7,5 kilo in 3 maanden waarin ik ook nog 1,5 week behoorlijk ziek ben geweest.
Op naar de 90 kg
Daarna waarschijnlijk kickboksen erbij gaan doen om wat overtollig vet kwijt te raken
1.78 ongeveer. Net geen 1.80quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo overtollig vet? Hoe lang ben je dan en wat is je vetpercentage?
Noem eens een paar krachtstats, want (te) vroeg cutten zou jammer zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
1.78 ongeveer. Net geen 1.80
Vetpercentage weet ik niet precies. Maar de spiegel zegt me voorlopig genoeg, en ik kan het zien
Ik wil volgende week m'n 1-rm checken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Noem eens een paar krachtstats, want (te) vroeg cutten zou jammer zijn.
Kun je niet gewoon iemand vragen in de gym?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik wil volgende week m'n 1-rm checken.
probleem is echter wel dat ik geen spotter heb, en dat die hier niet zo 1,2,3 te krijgen zijn.
Maar het is allemaal niet zo bijster imponerend hoor.
het is hier vaak heel rustig... dus dat moet ik dan net effe mazzel mee hebben (heb hier op werk een sportschool zitten, maar er is bijna geen personeel meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon iemand vragen in de gym?
Er is toch altijd wel iemand in de gym, al vraag je een bejaarde vrouw.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
het is hier vaak heel rustig... dus dat moet ik dan net effe mazzel mee hebben (heb hier op werk een sportschool zitten, maar er is bijna geen personeel meer)
Anders wacht ik nog effe, ga ik wel effe naar een andere toe voor dat doel
Nou, IK ben er. Soms iemand anders, maar eigenlijk zeldenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Er is toch altijd wel iemand in de gym, al vraag je een bejaarde vrouw.
Ik had laatst ook een record met dippen, 1x31 herhalingen aan het eind van mijn training waarna ik een half uur lang zwaar misselijk en duizelig op een stoel heb gehangen, zo irritant.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:27 schreef floris.sp het volgende:
Gister weer nieuw record gezet met dippen 4setjes van5 herhalingen met 89,5kg BW. Train nu 1,5jaar waarvan 1jaar serieus en laatste maand echt goede voeding voorheen ook wel maar niet zo goed als nu.
Ik voel het altijd wel aankomen. Maar als ik dan als een buffel doorga krijg ik altijd enorme lastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:29 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik heb het over het algemeen alleen na het deadliften. Dan ben ik wat licht in mijn hoofd/duizelig.
nee, en nou opzoutequote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:49 schreef Sander170 het volgende:
En boeken jullie al aardig vooruit gang?
Ik bedoel net ff eten na het trainen maar meer mn dieet zeg maar int algemeen. Dus hele eiwitrijke voeding enzo eidere dag van de week de hele dag door.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een record met dippen, 1x31 herhalingen aan het eind van mijn training waarna ik een half uur lang zwaar misselijk en duizelig op een stoel heb gehangen, zo irritant.
Dan eet ik een paar stuks fruit en dan komt het weer goed, maar het duurt altijd voor je gevoel zo lang
haha goede compensatiequote:Op maandag 9 juni 2008 18:27 schreef mister_popcorn het volgende:
net lekker gelopen weer in t bos. 5 km, afgesloten met 2 km sprintjes af en aan, en nog wat kikkersprongen bear crawls op een grasveld. Gaat lekkers zo, en vanavond weer aan het bier.
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op maandag 9 juni 2008 23:27 schreef YuckFou het volgende:
Mag ik hier als ordinaire fitnesser ook tvp'en?
Ik train wel voor spiergroei maar heb niet de ambitie om echt te gaan bodybuilden, alhoewel ik qua eten en trainen wel steeds meer die kant op ga.
Ik hou t zelf vooral op kracht training, cardio is sowieso niet echt mn ding en ik begin wel steeds meer een kick te krijgen als er weer meer gewicht op gaat tijdens het trainen.
Anyway ik wilde voornamelijk tvp'en vanwege de voedings en trainingstips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |