abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:26:45 #201
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_62773810
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

4,5 en anders een rechtzaak
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_62858612
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt in de winterstop gewoon naar Feyenoord hoor
Feyenoord heeft totaal geen geld. Gaat nooit lukken. En volgens mij wilt Arnautovic geen eens als Twente in de top vijf staat en Feyenoord in het rechterrijtje.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62869014
Wie de neuk denkt deze gast dat ie is met zijn doorzichtige acties en lachwekkende no look passes?

Wat een kapsonelijer zeg. Vertonghen had 'm volledig in de tang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyberia18 op 01-11-2008 20:58:04 ]
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:53:24 #204
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62869130
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie de neuk denkt deze gast da is met zijn doorzichtige acties en lachwekkende no look passes?

Wat een kapsonelijer zeg. Vertonghen had 'm volledig in de tang.
Eh nee.

Die no look passes waren wel tenenkrommend ja. Vooral omdat hij naar de zijlijn lookte.
pi_62869255
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Eh nee.
Twee goede assists. Voor de rest kwam ie er toch echt niet langs. Vertonghen weet altijd wel raad met snelle spelers.

Er vol op klappen.
pi_62869655
Welke assists? Ajax heeft toch met 0-2 gewonnen? Verder speelde Arnautovic gewoon goed, maar doelpuntenkijkers als Cyberia kunnen dat nou eenmaal niet zien.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:22:44 #207
123545 DatMeenJeNiet
pi_62869816
Volgens mij bedoelt ie Vertonghen.. maar die stond geen rechtsbuiten bij de 1-0...
pi_62869908
Arnoutovic stelde niks voor hoor vandaag, 1 goeie voorzet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62869943
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:16 schreef cultheld het volgende:
Welke assists? Ajax heeft toch met 0-2 gewonnen? Verder speelde Arnautovic gewoon goed, maar doelpuntenkijkers als Cyberia kunnen dat nou eenmaal niet zien.
Een goede pot, laat me toch niet lachen.

De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan zoals hij dat zelf ooit heeft beweerd. Zijn voorzetten waren 9 van de 10 keer gewoon bagger en hij kwam amper Vertonghen voorbij. En dan heb ik het nog niet eens over de 1e helft gehad.

On-zicht-baar.
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:30:15 #210
123545 DatMeenJeNiet
pi_62869982
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
Arnoutovic stelde niks voor hoor vandaag, 1 goeie voorzet
Kwam Vertonghen twee keer goed voorbij en was verder balvast. Niet opvallend, maar gewoon solide. Een goede voorzet afleveren was ook moeilijk met steeds 6 Ajacieden in het strafschopgebied en een hele slechte Kufo. Daarbij is hij geen rechtsbuiten natuurlijk.

Ik vond hem niet goed, maar Vertonghen had hem absoluut niet in de zak.
pi_62870504
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan zoals hij dat zelf ooit heeft beweerd. Zijn voorzetten waren 9 van de 10 keer gewoon bagger en hij kwam amper Vertonghen voorbij. En dan heb ik het nog niet eens over de 1e helft gehad.

On-zicht-baar.
Hij is dan ook geen buitenspeler. Maar aan kleine dingen kun je toch zien dat 't een heel erg groot talent is. In de 16 is ie over een paar jaar vrijwel elke verdediger de baas.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_62870571
Vergeleken met Elia was Arnautovic een amateur.
Geen enkele keer gevaarlijk geweest.
Alles kwam vanaf de linkerflank.
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:59:34 #213
123545 DatMeenJeNiet
pi_62870611
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
Vergeleken met Elia was Arnautovic een amateur.
Geen enkele keer gevaarlijk geweest.
Alles kwam vanaf de linkerflank.
Van der Wiel of Vertonghen als tegenstander is dan ook een verschil
pi_62870625
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Van der Wiel of Vertonghen als tegenstander is dan ook een verschil
Misschien maar het is ook gewoon dat Elia een veel betere vleugel speler is dan Arnautovic.
Ik denk dat het daar meer aan lag.
pi_62870702
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien maar het is ook gewoon dat Elia een veel betere vleugel speler is dan Arnautovic.
Ik denk dat het daar meer aan lag.
Elia is weergaloos en Denneboom is als buitenspeler gevaarlijker dan Arnautovic; ik begrijp dan ook niet waarom Arnautovic als buitenspeler werd opgesteld. Maar desondanks wist hij zelfs als buitenspeler af en toe geniale dingen te verzinnen in de kleine ruimte. Omdat hij een centrumspits is, haalde dat verder niet heel veel uit, maar je ziet dat het een jongen is die intelligent voetbalt en met creatieve oplossingen komt als de ruimtes klein zijn. Daarom verwacht ik dat hij op termijn N'kufo naar de bank speelt.
pi_62870745
Het is zeker een goede voetballer maar dan inderdaad als centrumspits.
In de kleine ruimte is hij zeer goed maar ik vind dat hij het overzicht mist.
pi_62876619
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

On-zicht-baar.
Doelpuntenkijkertje ben je dus. Arnautovic is geen buitenspeler.
pi_62876900
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef sjimz het volgende:

In de kleine ruimte is hij zeer goed maar ik vind dat hij het overzicht mist.
Gisteren leek dat inderdaad zo, maar het is meer dat hij de opties te laat ziet, lijkt het wel. Een steekpass kan juist zijn kracht worden, daarmee onderscheidde hij zich met zijn invalbeurten afgelopen seizoen.
That's all folks!
pi_62876911
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Gisteren leek dat inderdaad zo, maar het is meer dat hij de opties te laat ziet, lijkt het wel. Een steekpass kan juist zijn kracht worden, daarmee onderscheidde hij zich met zijn invalbeurten afgelopen seizoen.
Hij probeert vooral op een spectaculaire manier een mooie pass te geven zoals die no-look passes.
Maar als hij gewoon terug naar de basis zou gaan dan zou zijn rendement veel hoger liggen.
Aan de andere kant is die onvoorspelbaarheid wel weer een charme van hem.
pi_62876938
Ja, die no-look passes zagen er ook wel erg overdreven uit. En je hebt gelijk, laat die extraatjes maar zitten inderdaad. Enkel als het functioneel is.
That's all folks!
pi_62876954
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die no-look passes zagen er ook wel erg overdreven uit. En je hebt gelijk, laat die extraatjes maar zitten inderdaad. Enkel als het functioneel is.
Laat hem maar eens een video van Berbatov bekijken.
Oogstrelend in combinatie met functionaliteit.
pi_62877627
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Elia is weergaloos en Denneboom is als buitenspeler gevaarlijker dan Arnautovic; ik begrijp dan ook niet waarom Arnautovic als buitenspeler werd opgesteld. Maar desondanks wist hij zelfs als buitenspeler af en toe geniale dingen te verzinnen in de kleine ruimte. Omdat hij een centrumspits is, haalde dat verder niet heel veel uit, maar je ziet dat het een jongen is die intelligent voetbalt en met creatieve oplossingen komt als de ruimtes klein zijn. Daarom verwacht ik dat hij op termijn N'kufo naar de bank speelt.
Qua bruikbare voorzetten was het verschil niet eens zo groot. Al had Elia nog een goede actie, waarbij hij zich moest laten vallen. Maar 1 keer op de voet bij Kufo, en 1 x naar Douglas, die als hij z'n voeten gebruikt i.p.v. te duiken ook een grote kans heeft.
pi_62881276
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Doelpuntenkijkertje ben je dus. Arnautovic is geen buitenspeler.
Je hebt echt een plaat voor je kop hč.
quote:
De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan
pi_64046288
quote:
Arnautovic presteert hetzelfde als Eto'o en Benzema

Marko Arnautovic scoorde opnieuw voor FC Twente, dat opnieuw won. De Oostenrijker is bezig met een opmerkelijke reeks: als hij scoort, dan wint zijn ploeg. In Europa zijn er slechts vijf andere spelers met dezelfde status te vinden.

Arnautovic heeft inmiddels zevenmaal het doel gevonden namens FC Twente. De negentienjarige aanvaller had daar zes duels voor nodig, die alle in een overwinning eindigden. Tegen Vitesse maakte hij twee goals op weg naar de 2-0 uitzege op de Arnhemmers.

In Nederland is er geen gelijke, al komt Matthew Amoah in de buurt. De NAC-topscorer maakte elf goals in acht wedstrijden en hielp zijn ploeg aan zeven zeges en één nederlaag. Ari staat met zeven treffers in zes duels met vijf zeges en één gelijkspel ook in de top.

In de vijf grote competities zijn vier andere spelers te vinden, die in de toptien van de topscorerslijst staan én alle wedstrijden wonnen waarin zij doel troffen. Samuel Eto'o deed dat het best. De Kameroener maakte vijftien doelpunten in acht duels en hielp Barcelona zo aan acht overwinningen. Ploeggenoot Thierry Henry kwam tot zeven goals en vijf duels.

Ook Karim Benzema leverde een bijdrage aan acht zeges. De topscorer van Olympique Lyon maakte negen goals in acht wedstrijden. En in Engeland hebben Gabriel Agbonlahor en Jermain Defoe een maximale score: de spits van Aston Villa tekende voor negen treffers in zes duels, de Portsmouth-aanvaller voor zeven in zes ontmoetingen.

Nicolas Anelka zag zijn fraaie reeks eindigen. De topscorer van de Premier League produceerde zondag dan wel zijn veertiende goal van deze competitie, maar voor het eerst na negen succesvolle optredens leverde dat geen drie punten op voor zijn Chelsea.

Overigens blijkt de waarde van de goals van de topschutters ook uit andere cijfers. In de acht duels waarin Arnautovic niet scoorde, pakte FC Twente slechts negen punten. En zonder treffers van Agbonlahor peurde Villa slechts dertien punten uit elf partijen.

Topscorers die scoren en winnen

1
2
3
4
5
6
7
8
speler              club          goals  met goals zonder goals

Samuel Eto'o        Barcelona     15       8-24       7-18 
Karim Benzema       Ol. Lyon       9       8-24       10-11 
Gabriel Agbonlahor  Aston Villa    9       6-18       11-13 
Marko Arnautovic    FC Twente      7       6-18       8-9 
Jermain Defoe       Portsmouth     7       6-18       11-6 
Thierry Henry       Barcelona      7       5-15       10-23 

Alleen spelers die in toptien van topscorers staan en uitkomen in de competitie van Nederland, Duistland, Engeland, Frankrijk, Italiė of Spanje.
Niet om zout in de wonden te strooien, maar zo'n speler en een beetje aanvallende versterking zou voor Feyenoord niet verkeerd geweest zijn. Aan de andere kant, misschien was hij wel helemaal onder gedompeld onder de druk na de matige teamprestaties in Rotterdam. Voor zijn ontwikkeling verstandig dat hij in Enschede is gebleven. Al zou ik hem graag eens in de spits zien.
pi_64052036
Als Twente Kufo verkoopt dan denk ik dat ze er beter aan doen om een goede rechtsbuiten te kopen en dan met Arnautovic in de spits.
Je ziet aan alles dat hij een echte spits is, zoals bij de 1-0 tegen groningen, op het juiste moment op de juiste plaats
pi_64132605
Hij is goed bezig, hopelijk helpt Blaise hem op de training goed. De rechtsbuitenplek is op dit moment in ieder geval wel goed voor hem. Kan hij zich, nog redelijk in de luwte voetballend, verder ontwikkelen.
That's all folks!
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:28:27 #227
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64146562
Gisteren in de spits was het nog niet echt goed. Hij werkt wel hard dat is altijd goed.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64147267
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren in de spits was het nog niet echt goed. Hij werkt wel hard dat is altijd goed.
De aanvoer was ook wel dramatisch. Tiote had hem bijvoorbeeld een aantal keer vrij voor de keeper kunnen zetten, maar probeert de vlag van de hoekpaal af te schoppen(speelde verder wel goed overigens). Huysegems vond ik persoonlijk de slechtste tukker d'raf. Wacht steeds net zo lang met voorzetten dat er een verdediger tussen zit. Denneboom's probleem is wel bekend. Maar Arnautovic scoorde toch nog bijna met een actie, en zette Huysegems volgens mij vrij voor de keeper. Dus met iets meer geluk had hij toch nog op een goal en assist geėindigd.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:59:32 #229
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64147470
Huysegems was echt heel slecht, ik zei gister in het stadion nog. "die zou ik nog niet aan telstar durven te verkopen"
  zaterdag 20 december 2008 @ 02:13:21 #230
123545 DatMeenJeNiet
pi_64170781
Ik vind hem een goede ontwikkeling doormaken. Lijkt weinig moeite te hebben met een geheel nieuwe positie voor hem, al is dat niet heel verrassend als je weet dat hij echt een voetballende spits is.

Blijft een doodzonde, voor Feyenoord iig, dat hij niet naar Feyenoord is gegaan.
pi_64172248
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 02:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind hem een goede ontwikkeling doormaken. Lijkt weinig moeite te hebben met een geheel nieuwe positie voor hem, al is dat niet heel verrassend als je weet dat hij echt een voetballende spits is.

Blijft een doodzonde, voor Feyenoord iig, dat hij niet naar Feyenoord is gegaan.
Hij komt van de zomer nog wel.
pi_64173056
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 08:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_64179060
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:36 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik niet.
Dat weet ik wel zeker. Die 4,5 miljoen is komende zomer ook niet meer genoeg denk ik.
pi_64179346
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 08:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van welk geld dan?
pi_64180936
En hij zou wel gek zijn om daar zijn ontwikkeling te laten stagneren. Hij blijft nog wel een jaar of 2 in Enschede denk ik. Tenzij hij ineens reuzestappen gaat maken.
That's all folks!
pi_64184373
Gewoon 4 serieuze reacties op je post Dirk kuijt, knap .
pi_64401421
quote:
Europese top volgt Marko Arnautovic

De stormachtige ontwikkeling van FC Twente-speler Marko Arnautovic ontgaat de scouts van grote Europese clubs niet. Zo zou Internazionale de verrichtingen van de Oostenrijker aandachtig volgen.

Dat meldt het Italiaanse medium Tuttosport. De 19-jarige rechtsbuiten van FC Twente zou daarnaast in de belangstelling staat van nog vier buitenlandse clubs.

Daarvan is Zenit Sint-Petersburg er één. De Russische club, waar Dick Advocaat trainer is, heeft een bovengemiddelde interesse in de jonge aanvaller. Daarnaast wordt Genoa genoemd in de wandelgangen.
Europese subtop is meer van toepassing. Ben benieuwd hoe Twente een eventueel vertrek van Arnautovic en/ of Elia gaat opvangen.
pi_64402415
Genoa Europese Top
pi_64402566
"de 19-jarige rechtsbuiten" .
pi_64402679
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Van welk geld dan?
Geld dat op een Ijslandse bank staat, duh !
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64402700
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef cultheld het volgende:
"de 19-jarige rechtsbuiten" .
Dat is momenteel toch wel de positie waar hij speelt.
pi_64402818
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:19 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Dat is momenteel toch wel de positie waar hij speelt.
Maar niet zijn natuurlijke positie. In de Oostenrijkse ploeg is ie geen winger en bij Twente heeft hij zijn beste wedstrijden als centrumspits gespeeld.
pi_64402901
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar niet zijn natuurlijke positie. In de Oostenrijkse ploeg is ie geen winger en bij Twente heeft hij zijn beste wedstrijden als centrumspits gespeeld.
In de jeugd en bij Jong Twente. Vond zijn wedstrijden als rechtsbuiten beter dan in het centrum. Op termijn is het natuurlijk wel een centrumspits.
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:28:32 #244
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64402921
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vooral in de jeugd natuurlijk. Bij de eerste selectie heeft ´tie als centrumspits nog niet verschrikkelijk veel potten gebroken.

Spuit 11.

[ Bericht 35% gewijzigd door pfaf op 27-12-2008 16:29:26 (.) ]
pi_64402928
Wat Pfaf zegt dus
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:29:45 #246
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64402993
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:29 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij was eerder.
Klopt, maar ik had een quote van mezelf er neer gezet. Stond een beetje vreemd, dat wou ik even veranderen.
pi_64405840
Spreekt goed Nederlands hoor
pi_65201010
quote:
FC Twente-spits Arnautovic: 'Ik wilde wel naar Feyenoord'
Datum: 19-jan-2009 09:45

Door Wessel van Houdt

Vorig seizoen deed hij al een paar keer goed mee. Maar behalve twee assists leverde dat nog geen goals op. Sinds 2006 speelt Marko Arnautovic (foto, links) bij FC Twente. In het eerste jaar werd hij topscorer bij de junioren. Vorig jaar herhaalde hij dat bij de beloften. En dit jaar scoort hij als rechtsbuiten na Kufo de meeste goals voor Twente. De teller staat inmiddels al op zeven doelpunten. “Ik krijg veel vertrouwen van de trainer. Hij zei dat ik op 2, 3 posities kan spelen. Ik ben het liefste spits. Maar als ik buitenspeler ben wil ik mijn taak goed uitvoeren. Wil ik het goed doen voor het team.”

Afgelopen zomer was er al de interesse van Feyenoord. “Ik wilde daar wel heen, maar ben wel blij dat ik hier ben gebleven. Ik voel me hier goed. Het is een goede club met fanatieke supporters, een mooie sfeer. Er ligt hier geen druk op mij. Dat komt doordat er meer ervaren spelers zijn gekomen. Ook Blaise is heel belangrijk voor de club. Hij is een icoon. Hem uit de basis verdrijven kan niet. Maar ik hoop dat als hij weggaat ik hem kan opvolgen in de spits.”

Met een vertrek is Arnautovic helemaal niet bezig. En over vergelijkingen met Ibrahimovic wil hij niets weten. “Ik concentreer me op Twente. Het zijn alleen maar praatjes, dromen. Ik kan hier prima spelen met Stam. Hij komt veel op, dat is precies wat ik wil. En hij weet ook wat ik wil, wat mijn ruimtes zijn.”
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:59:56 #250
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65750269
Wat was de beste man geniaal vandaag, Twente heeft echt goud in handen met deze jongen.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 09:53:33 #251
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_65823968
Maar goed dat hij niet naar Feyenoord is gegaan, had hij in zijn ontwikkeling stilgestaan. Nu kan hij zich lekker in een fijne omgeving ontplooiien.

Topvoetballer!
la taqta il-amal
pi_65824560
Marko! het talent van Twente!!
pi_65825302
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef Dos37 het volgende:
Wat was de beste man geniaal vandaag, Twente heeft echt goud in handen met deze jongen.
Ik hoop dat ze binnenkort nog een paar jaar bij z'n contract op weten te doen. Is nu tot 2011 geloof ik. Zou hem hier graag nog een jaar zien. Als ie nog iets scherper wordt voor de goal, heeft hij de potentie er volgend seizoen 30 in te trappen. Waarna hij voor een heel mooi bedrag zou kunnen vertrekken.
pi_65866531
Talent van het jaar.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_65866596
Dit zou de enige goede aankoop van Bosz kunnen zijn als die debiele voorzitter van jullie niet eerst akkoord ging en daarna afhaakte.
  zondag 8 februari 2009 @ 23:46:05 #256
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_65867721
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit zou de enige goede aankoop van Bosz kunnen zijn als die debiele voorzitter van jullie niet eerst akkoord ging en daarna afhaakte.
Bij jullie was hij nooit geslaagd.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_65867840
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Bij jullie was hij nooit geslaagd.
Waarom niet?
pi_65868336
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is makkelijk om te zeggen door alleen al te kijken naar El Ahmadi, die presteert weinig tot niets bij jullie en komt de laatste wedstrijden pas een beetje op gang naar mijn idee. Daarnaast moet die jongen op een correcte manier gecoacht en getraint worden, waarin Feyenoord op dit moment faalt bij ongeveer alle spelers. Jullie selectie is in principe top 5 waardig. (naar mijn mening) En ik zou spelers als bijv. Makaay en van Bronckhorst bij Twente best graag willen zien. Maar jullie staf is blijkbaar waardeloos, want er wordt bij lange na niet uitgehaald wat er in zit.

Bij Twente op dit moment word įlles eruit gehaald wat erin zit, op een manier waar Ajax en Feyenoord gewoon stukken minder zijn dan bij Twente. Zie een Elia, een Arnautovic, een Stam, een Perez en ook een Wielaert.
Allemaal spelers waarvan in eerste instantie niets werd verwacht door andere clubs, maar bij Twente ontpoppen als erg goede spelers.
Wielaert zit bij Ajax nu al in een slop, en voor het einde van het seizoen verwacht ik dat hij niet elke wedstrijd meer in de basis staat.

Even voor de duidelijkheid, voordat je denkt dat ik denk dat Twente de beste selectie heeft van Nederland. Ik denk dat als dezelfde trainingsstaf van Twente, bij Ajax liep, Ajax ruim kampioen zou worden. En Feyenoord zou 3de eindigen met deze staf. Daar ben ik van overtuigd.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_66233492
quote:
Arnautovic, Tukker van de Balkan
Door EDDY VAN DER LEY

In het seizoen van zijn doorbraak hoopt aanvaller Marko Arnautovic zijn onbegrensde talent ook in de UEFA Cup te etaleren. Vanavond speelt de 19-jarige Oostenrijker met FC Twente tegen Olympique Marseille, de ex-club van Dragan Stojkovic, één van zijn grote idolen. ,,Een mooie sfeer, een sterke tegenstander, een vol stadion, grote belangen. Daar doe je het voor.’’

Vraag Marko Arnautovic naar zijn voorbeelden en hij komt op de proppen met Dragan Stojkovic, Dejan Savicevic en Pedrag Mijatovic. Iconen van het Servische voetbal uit de jaren negentig, genetisch behept met een grote dosis flair, een ongebreidelde eerzucht en een grote technische bagage.

Die voorkeur is geen toevallige. Als zoon van een Oostenrijkse moeder en een Servische vader mag Arnautovic dan een dubbele nationaliteit hebben, over zijn voetbal-dna kan geen misverstand bestaan: Servisch.

,,Ik koester voor beide landen sympathie, maar heb altijd meer met het Servische voetbal gehad,’’ zegt hij. ,,Ik hou nu eenmaal van speelse, technische voetballers, die veel op intuļtie doen en het publiek vermaken. Ik ben altijd fan van de Servische ploeg geweest en zal dat ook blijven.’’

Ook al verdedigt hij sinds vorig jaar de kleuren en eer van Oostenrijk, land van dravers en houthakkers. ,,Ik kon de uitnodiging niet weigeren,’’ zegt Arnautovic, ,,en hoorde pas later dat de Servische bondscoach me ook wilde selecteren. Maar spijt heb ik niet. Ik ben in Wenen geboren en geef alles voor Oostenrijk. Onlangs viel ik in tijdens Oostenrijk-Serviė (1-3). Een vreemde gewaarwording, voor mij én mijn vader. Hij werd heen en weer geslingerd door gevoelens. Ik mag in die wedstrijd best van hem scoren, zolang Serviė maar wint, haha.’’

Arnautovic is het prototype van een Balkanvoetballer. In houding en stijl roept hij associaties op met Zlatan Ibrahimovic, Zweedse geweldenaar met Servische roots. Zie de sleepbeweging, het hooghartige loopje, de trucjes, de onverstoorbare blik.

,,Ik hoor die vergelijking vaker.’’ weet Arnautovic, ,,en het is best vleiend, maar ik mag en kan mezelf nog niet met hem vergelijken. Hij is Zlatan, ik ben Marko Arnautovic. En wat die hooghartigheid betreft, het oogt misschien zo, maar mensen die me kennen weten dat ik niet arrogant ben. Ik ben juist heel sociaal.’’

De 19-jarige aanvaller van FC Twente beleeft dit seizoen een spectaculaire doorbraak. Hij verdrong rechterspits Romano Denneboom na vijf wedstrijden uit de basis, om zijn plek niet meer af te staan. En hoewel nog vaak wispelturig en druistig, scoorde Arnautovic in achttien duels liefst tien doelpunten, een hoog moyenne voor een - gemaakte - vleugelspeler. ,,Ik ben eigenlijk centrumspits en daar heb ik in mijn huidige rol baat bij,’’ zegt hij. ,,Ik krijg de vrijheid om veel naar binnen te trekken en op die manier heb ik tot dusverre de meeste doelpunten gescoord. Maar het belangrijkste is dįt ik speel. Ik heb geen tijd te verliezen.’’

Met zijn explosiviteit, snelheid, fysieke kracht en magistrale techniek is Arnautovic voorbestemd voor de Europese top, mits hij ook mentaal de laatste stappen maakt. In zijn jeugd blonk de Oostenrijker niet zelden uit in eigenzinnigheid. Schuldbewust: ,,Ik had een grote mond, dacht dat ik alles beter wist en deed precies wat ik zelf wilde. Daardoor lag ik vaak in de clinch met mijn trainers.’’

Bij FC Twente, dat hem op 16-jarige leeftijd overnam van Floridsdorfer AC, was het aanvankelijk niet anders, maar dankzij het polijstende werk van jeugdopleiders en trainers als Fred Rutten, Erik ten Hag en de huidige oefenmeester Steve McClaren, is de storm in het hoofd van Arnautovic gaan liggen.

,,Ik kan me in het veld nog altijd opwinden over onrecht, maar over het algemeen ben ik veel rustiger geworden. Ik luister goed naar de mensen met kennis en ervaring, omdat ik weet dat ze me verder kunnen helpen.’’

Voor zichzelf heeft Arnautovic zijn route naar de toekomst al min of meer uitgestippeld. De eerzuchte Oostenrijker, intrinsiek misschien wel de beste speler van de eredivisie, wil naar de absolute top - en niets minder dan dat. ,,Dan bedoel ik clubs als Real Madrid of Manchester United. Ik ga er alles om doen om net zo goed te worden als Pedrag Mijatovic ooit, een spits naar mijn hart.’’

Vanavond krijgt Arnautovic een voorproefje van spelen op topniveau, als hij met FC Twente te gast is bij het gelauwerde Olympique Marseille. ,,Het is een mooie test, voor mezelf én FC Twente. We moeten zorgen voor een goede uitgangspositie, zodat we het in Enschede kunnen afmaken. Op papier zijn we de underdog, maar op papier worden wedstrijden niet beslist.’’
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:55:01 #260
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66233675
Ben benieuwd of het PSV lukt om deze jonge Oostenrijker aan het einde van het seizoen naar Eindhoven te halen.

Ik zou het absoluut een aanwinst vinden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_66233767
Ik denk dat ie nog duurder dan Elia is.
pi_66233805
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:55 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd of het PSV lukt om deze jonge Oostenrijker aan het einde van het seizoen naar Eindhoven te halen.

Ik zou het absoluut een aanwinst vinden.
PSV?? Wat heb ik gemist?
Arnautovic komt gewoon naar Feyenoord hoor
pi_66233883
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

PSV?? Wat heb ik gemist?
denk dat je er behoorlijk naast zit. psv lijkt betere papieren te hebben om hem te halen. kans op europees te spelen, meer geld.....
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66233905
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:00 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

denk dat je er behoorlijk naast zit. psv lijkt betere papieren te hebben om hem te halen. kans op europees te spelen, meer geld.....
Meer geld? Als PSV geen CL haalt dan hebben ze al een probleem.
pi_66234589
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Meer geld? Als PSV geen CL haalt dan hebben ze al een probleem.
al een probleem zou ik niet zeggen en daarnaast is het voor PSV nog mogelijk om UEFA te halen of voorronde CL. de kans dat feyenoord dit haalt is nihil.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66234755
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

PSV?? Wat heb ik gemist?
Geef eens 1 reden waarom hij naar Feyenoord zou gaan
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:55:47 #267
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_66236059
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Geef eens 1 reden waarom hij naar Feyenoord zou gaan
precies
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_66236145
Ik denk dat hij sowieso niet naar PSV of Feyenoord gaat.
Hij zal wel naar een topcompetitie gaan na Twente.
pi_66619354
Ajax heeft hem nu ook concreect op het oog voor volgend seizoen, zo meldt het AD.
pi_66619522
Ik vind hem qua karakter wel bij Ajax passen, het is wel een bluffertje.
That's all folks!
  maandag 2 maart 2009 @ 15:56:14 #271
123545 DatMeenJeNiet
pi_66620057
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Een grafjong inderdaad.

Heeft de stap Ajax niet nodig denk ik en kan zo door richting Europese subtop. Ik ben alleen bang dat hij straks ook zijn zinnen zet op Ajax zoals Elia, Wielaert e.d. Hij is er de persoon voor.

Snap overigens ook niet waarom Ajax hem wilt. Cvitanich presteert toch naar behoren? En voor rechtsbuiten moet je deze jongen niet halen.
pi_66620257
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Snap overigens ook niet waarom Ajax hem wilt. Cvitanich presteert toch naar behoren?
Dario blijft ook het gehele seizoen fit ja, dat zien we nu.

Ajax had in de winterstop gewoon een vervanger voor Huntelaar moeten halen, nu worden buitenspelers verkracht tot spits. Hopeloze zaak.

Arnautovic zijn grootste wens was om als pure spits te fungeren en hij zou zo de strijd met Dario aan kunnen gaan. Is een meer beweeglijke en voetballende spits, een jongen met veel potentie. Ik ben wel gecharmeerd van hem.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:03:33 #273
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_66620322
quote:

[..]
En voor rechtsbuiten moet je deze jongen niet halen.
Hij vult die positie anders super goed in bij Twente.

Mja min. 15 miljoen net als Elia
[b]Enschede![/b]
pi_66627542
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, beetje arrogant komt-ie over . Ik zie ook wel wat Zlatan-trekjes bij hem.
  maandag 2 maart 2009 @ 19:35:46 #275
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66627599
Qua voetbal vind ik 'm eerder een C. Ronaldo-kloon. Vooral z'n manier van voortbewegen.
pi_66714890
Ja klopt, met name zijn aanzet tot versnelling is best vergelijkbaar.
That's all folks!
  donderdag 5 maart 2009 @ 01:33:35 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66715434
quote:

[..]

Een grafjong inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66715572
Was jij nou zo slim Vaduz, of was de rest nou zo dom?
pi_66715885
Ajacied pur sang, daarvoor hoef je alleen al maar voor naar zijn arrogante, zelfverzekerde blik te kijken in combinatie met zijn kwaliteiten.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:26:17 #280
123545 DatMeenJeNiet
pi_66724181
Is het eigk. al bekend of hij een gelimiteerde transfersom heeft en hoeveel deze bedraagt?
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:14:43 #281
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66725697
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is het eigk. al bekend of hij een gelimiteerde transfersom heeft en hoeveel deze bedraagt?
Niet aanwezig.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_66725720
Ik heb gedroomd dat hij naar Milan ging
Цой жив
pi_66726502
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

Niet aanwezig.
quote:
Hetzelfde gebeurt nu met Arnautovic. Feyenoord wilde ver gaan, maar FC Twente praatte op de speler in en bood hem een verbeterd contract met een gelimiteerde afkoopsom.

AD
pi_66727135
Ik moet zeggen dat ik hem een erg goede voetballer vind met veel potentie. Als ik hem was zou ik lekker bij Twente blijven om zo door te groeien dat hij daarna gelijk naar een grote buitenlandse club kan gaan. Hij kan bij Twente best nog verder groeien. Als hij inderdaad nog iets scherper wordt voor de goal knalt hij er als rechtsbuiten minimaal 15 per seizoen in, wat erg goed is. Hij is fysiek ook erg sterk en ondanks dat heeft hij toch nog een versnelling, erg belangrijk als hij ooit naar een Engelse topclub wilt bijvoorbeeld.
X
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:49:08 #285
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66735335
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

Ik kan zeker begrijpen dat je mij niet geloofd, maar dat je het AD geloofd??
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_66735385
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

Waarom zou je het AD niet geloven?
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:02:14 #287
53267 TC03
pi_66737631
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

Geloofd.
  zondag 15 maart 2009 @ 01:26:30 #288
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67058750
quote:
Kargbo: Arnautovic noemde mij nikker

TILBURG - Ibrahim Kargbo zegt dat hij zaterdag is gediscrimineerd door Marko Arnautovic. ,,Hij maakte me uit voor nikker'', aldus de speler van Willem II voor de camera van de NOS na de met 2-0 verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente.

De twee spelers kregen het met elkaar aan de stok nadat Arnautovic in de slotfase het tweede doelpunt voor Twente maakte. Na afloop wilde Arnautovic Kargbo een hand geven, maar daar was die niet van gediend. Kargbo duwde Arnautovic van zich af, waarna het bijna opnieuw tot een aanvaring kwam. Spelers van beide teams haalden de twee uit elkaar.

,,Ik weet niet waarom hij me zo heeft genoemd'', aldus Kargbo. ,,Twente heeft zelf ook een aantal donkere spelers in het team. Dit is onbeschoft.''

(ANP)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67058957
Rare reactie van Arnautovic na die 0-2. Naar mannetje.
pi_67059034
Arnautovic x80000000
pi_67059211
De BZO zoekt misschien nog een nieuwe leider na het 'ongelukje' van de baas.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67059244
Zijn broertje speelt bij mijn broertje op de club in het eerste,
Ook geen slechte voetballer. btw.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_67059761
quote:
Op zondag 15 maart 2009 01:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]
heeft hij dat echt gezegd is het gewoon een vuile hond, maar die reactie na zn goal sloeg zowieso nergens op, maarja het is eigenlijk ook een vervelend mannetje, was ik geen twente-fan geweest kotste ik vol op hem, maar nu ben ik gewoon nog steeds fan
Цой жив
  zondag 15 maart 2009 @ 02:38:45 #294
53267 TC03
pi_67059874

[ Bericht 26% gewijzigd door TC03 op 15-03-2009 02:49:30 ]
pi_67060081

We don't take kindly to folks that don't take kindly to niggers around here.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67067864
Serviėrs staan er om bekend he.
pi_67067918
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef cultheld het volgende:
Waarom?
pi_67067930
quote:
Messoudi: "Arnautovic is een eikeltje"
15 maart 2009

Marko Arnautovic heeft zaterdag geen vrienden gemaakt bij Willem II. Naast Ibrahim Kargbo, die hem zelfs beticht van racisme, is ook diens teamgenoot Mohammed Messoudi boos op de Oostenrijkse aanvaller van FC Twente.

"Die Arnautovic is een eikeltje", zegt Messoudi tegen het Belgische Sporza. "Hij daagde Kargbo en onze fans uit. Hij gedraagt zich ook vervelend op het veld."

Arnautovic had het zaterdag de hele wedstrijd aan de stok met Kargbo en vierde zijn doelpunt door hem demonstratief te betrekken bij zijn feestje. Na afloop van het duel moesten beide spelers door teamgenoten uit elkaar gehouden worden. Volgens Kargbo maakte Arnautovic hem tijdens dit opstootje uit voor 'black nigger'.
eikeltje
pi_67067964
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef cultheld het volgende:
Je zit in het verkeerde topic.
pi_67067976
De KNVB zal wel weer niks doen, die treden nooit op tegen Twente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')