quote:
Feyenoord heeft totaal geen geld. Gaat nooit lukken. En volgens mij wilt Arnautovic geen eens als Twente in de top vijf staat en Feyenoord in het rechterrijtje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt in de winterstop gewoon naar Feyenoord hoor
Eh nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie de neuk denkt deze gast da is met zijn doorzichtige acties en lachwekkende no look passes?![]()
Wat een kapsonelijer zeg. Vertonghen had 'm volledig in de tang.
Twee goede assists. Voor de rest kwam ie er toch echt niet langs. Vertonghen weet altijd wel raad met snelle spelers.quote:
Een goede pot, laat me toch niet lachen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:16 schreef cultheld het volgende:
Welke assists? Ajax heeft toch met 0-2 gewonnen? Verder speelde Arnautovic gewoon goed, maar doelpuntenkijkers als Cyberia kunnen dat nou eenmaal niet zien.
Kwam Vertonghen twee keer goed voorbij en was verder balvast. Niet opvallend, maar gewoon solide. Een goede voorzet afleveren was ook moeilijk met steeds 6 Ajacieden in het strafschopgebied en een hele slechte Kufo. Daarbij is hij geen rechtsbuiten natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
Arnoutovic stelde niks voor hoor vandaag, 1 goeie voorzet
Hij is dan ook geen buitenspeler. Maar aan kleine dingen kun je toch zien dat 't een heel erg groot talent is. In de 16 is ie over een paar jaar vrijwel elke verdediger de baas.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een goede pot, laat me toch niet lachen.![]()
De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan zoals hij dat zelf ooit heeft beweerd. Zijn voorzetten waren 9 van de 10 keer gewoon bagger en hij kwam amper Vertonghen voorbij. En dan heb ik het nog niet eens over de 1e helft gehad.
On-zicht-baar.
Van der Wiel of Vertonghen als tegenstander is dan ook een verschilquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
Vergeleken met Elia was Arnautovic een amateur.
Geen enkele keer gevaarlijk geweest.
Alles kwam vanaf de linkerflank.
Misschien maar het is ook gewoon dat Elia een veel betere vleugel speler is dan Arnautovic.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van der Wiel of Vertonghen als tegenstander is dan ook een verschil
Elia is weergaloos en Denneboom is als buitenspeler gevaarlijker dan Arnautovic; ik begrijp dan ook niet waarom Arnautovic als buitenspeler werd opgesteld. Maar desondanks wist hij zelfs als buitenspeler af en toe geniale dingen te verzinnen in de kleine ruimte. Omdat hij een centrumspits is, haalde dat verder niet heel veel uit, maar je ziet dat het een jongen is die intelligent voetbalt en met creatieve oplossingen komt als de ruimtes klein zijn. Daarom verwacht ik dat hij op termijn N'kufo naar de bank speelt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien maar het is ook gewoon dat Elia een veel betere vleugel speler is dan Arnautovic.
Ik denk dat het daar meer aan lag.
Doelpuntenkijkertje ben je dus. Arnautovic is geen buitenspeler.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een goede pot, laat me toch niet lachen.![]()
De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan zoals hij dat zelf ooit heeft beweerd. Zijn voorzetten waren 9 van de 10 keer gewoon bagger en hij kwam amper Vertonghen voorbij. En dan heb ik het nog niet eens over de 1e helft gehad.
On-zicht-baar.
Gisteren leek dat inderdaad zo, maar het is meer dat hij de opties te laat ziet, lijkt het wel. Een steekpass kan juist zijn kracht worden, daarmee onderscheidde hij zich met zijn invalbeurten afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef sjimz het volgende:
In de kleine ruimte is hij zeer goed maar ik vind dat hij het overzicht mist.
Hij probeert vooral op een spectaculaire manier een mooie pass te geven zoals die no-look passes.quote:Op zondag 2 november 2008 09:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gisteren leek dat inderdaad zo, maar het is meer dat hij de opties te laat ziet, lijkt het wel. Een steekpass kan juist zijn kracht worden, daarmee onderscheidde hij zich met zijn invalbeurten afgelopen seizoen.
Laat hem maar eens een video van Berbatov bekijken.quote:Op zondag 2 november 2008 09:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die no-look passes zagen er ook wel erg overdreven uit.En je hebt gelijk, laat die extraatjes maar zitten inderdaad. Enkel als het functioneel is.
Qua bruikbare voorzetten was het verschil niet eens zo groot. Al had Elia nog een goede actie, waarbij hij zich moest laten vallen. Maar 1 keer op de voet bij Kufo, en 1 x naar Douglas, die als hij z'n voeten gebruikt i.p.v. te duiken ook een grote kans heeft.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Elia is weergaloos en Denneboom is als buitenspeler gevaarlijker dan Arnautovic; ik begrijp dan ook niet waarom Arnautovic als buitenspeler werd opgesteld. Maar desondanks wist hij zelfs als buitenspeler af en toe geniale dingen te verzinnen in de kleine ruimte. Omdat hij een centrumspits is, haalde dat verder niet heel veel uit, maar je ziet dat het een jongen is die intelligent voetbalt en met creatieve oplossingen komt als de ruimtes klein zijn. Daarom verwacht ik dat hij op termijn N'kufo naar de bank speelt.
Je hebt echt een plaat voor je kop hč.quote:Op zondag 2 november 2008 08:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doelpuntenkijkertje ben je dus. Arnautovic is geen buitenspeler.![]()
quote:De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan
Niet om zout in de wonden te strooien, maar zo'n speler en een beetje aanvallende versterking zou voor Feyenoord niet verkeerd geweest zijn. Aan de andere kant, misschien was hij wel helemaal onder gedompeld onder de druk na de matige teamprestaties in Rotterdam. Voor zijn ontwikkeling verstandig dat hij in Enschede is gebleven. Al zou ik hem graag eens in de spits zien.quote:Arnautovic presteert hetzelfde als Eto'o en Benzema
Marko Arnautovic scoorde opnieuw voor FC Twente, dat opnieuw won. De Oostenrijker is bezig met een opmerkelijke reeks: als hij scoort, dan wint zijn ploeg. In Europa zijn er slechts vijf andere spelers met dezelfde status te vinden.
Arnautovic heeft inmiddels zevenmaal het doel gevonden namens FC Twente. De negentienjarige aanvaller had daar zes duels voor nodig, die alle in een overwinning eindigden. Tegen Vitesse maakte hij twee goals op weg naar de 2-0 uitzege op de Arnhemmers.
In Nederland is er geen gelijke, al komt Matthew Amoah in de buurt. De NAC-topscorer maakte elf goals in acht wedstrijden en hielp zijn ploeg aan zeven zeges en één nederlaag. Ari staat met zeven treffers in zes duels met vijf zeges en één gelijkspel ook in de top.
In de vijf grote competities zijn vier andere spelers te vinden, die in de toptien van de topscorerslijst staan én alle wedstrijden wonnen waarin zij doel troffen. Samuel Eto'o deed dat het best. De Kameroener maakte vijftien doelpunten in acht duels en hielp Barcelona zo aan acht overwinningen. Ploeggenoot Thierry Henry kwam tot zeven goals en vijf duels.
Ook Karim Benzema leverde een bijdrage aan acht zeges. De topscorer van Olympique Lyon maakte negen goals in acht wedstrijden. En in Engeland hebben Gabriel Agbonlahor en Jermain Defoe een maximale score: de spits van Aston Villa tekende voor negen treffers in zes duels, de Portsmouth-aanvaller voor zeven in zes ontmoetingen.
Nicolas Anelka zag zijn fraaie reeks eindigen. De topscorer van de Premier League produceerde zondag dan wel zijn veertiende goal van deze competitie, maar voor het eerst na negen succesvolle optredens leverde dat geen drie punten op voor zijn Chelsea.
Overigens blijkt de waarde van de goals van de topschutters ook uit andere cijfers. In de acht duels waarin Arnautovic niet scoorde, pakte FC Twente slechts negen punten. En zonder treffers van Agbonlahor peurde Villa slechts dertien punten uit elf partijen.
Topscorers die scoren en winnen
1
2
3
4
5
6
7
8speler club goals met goals zonder goals
Samuel Eto'o Barcelona 15 8-24 7-18
Karim Benzema Ol. Lyon 9 8-24 10-11
Gabriel Agbonlahor Aston Villa 9 6-18 11-13
Marko Arnautovic FC Twente 7 6-18 8-9
Jermain Defoe Portsmouth 7 6-18 11-6
Thierry Henry Barcelona 7 5-15 10-23
Alleen spelers die in toptien van topscorers staan en uitkomen in de competitie van Nederland, Duistland, Engeland, Frankrijk, Italiė of Spanje.
De aanvoer was ook wel dramatisch. Tiote had hem bijvoorbeeld een aantal keer vrij voor de keeper kunnen zetten, maar probeert de vlag van de hoekpaal af te schoppen(speelde verder wel goed overigens). Huysegems vond ik persoonlijk de slechtste tukker d'raf. Wacht steeds net zo lang met voorzetten dat er een verdediger tussen zit. Denneboom's probleem is wel bekend. Maar Arnautovic scoorde toch nog bijna met een actie, en zette Huysegems volgens mij vrij voor de keeper. Dus met iets meer geluk had hij toch nog op een goal en assist geėindigd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren in de spits was het nog niet echt goed. Hij werkt wel hard dat is altijd goed.
Hij komt van de zomer nog wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind hem een goede ontwikkeling doormaken. Lijkt weinig moeite te hebben met een geheel nieuwe positie voor hem, al is dat niet heel verrassend als je weet dat hij echt een voetballende spits is.
Blijft een doodzonde, voor Feyenoord iig, dat hij niet naar Feyenoord is gegaan.
Nou, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij komt van de zomer nog wel.
Van welk geld dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij komt van de zomer nog wel.
Europese subtop is meer van toepassing. Ben benieuwd hoe Twente een eventueel vertrek van Arnautovic en/ of Elia gaat opvangen.quote:Europese top volgt Marko Arnautovic
De stormachtige ontwikkeling van FC Twente-speler Marko Arnautovic ontgaat de scouts van grote Europese clubs niet. Zo zou Internazionale de verrichtingen van de Oostenrijker aandachtig volgen.
Dat meldt het Italiaanse medium Tuttosport. De 19-jarige rechtsbuiten van FC Twente zou daarnaast in de belangstelling staat van nog vier buitenlandse clubs.
Daarvan is Zenit Sint-Petersburg er één. De Russische club, waar Dick Advocaat trainer is, heeft een bovengemiddelde interesse in de jonge aanvaller. Daarnaast wordt Genoa genoemd in de wandelgangen.
Geld dat op een Ijslandse bank staat, duh !quote:
Maar niet zijn natuurlijke positie. In de Oostenrijkse ploeg is ie geen winger en bij Twente heeft hij zijn beste wedstrijden als centrumspits gespeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:19 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dat is momenteel toch wel de positie waar hij speelt.
In de jeugd en bij Jong Twente. Vond zijn wedstrijden als rechtsbuiten beter dan in het centrum. Op termijn is het natuurlijk wel een centrumspits.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar niet zijn natuurlijke positie. In de Oostenrijkse ploeg is ie geen winger en bij Twente heeft hij zijn beste wedstrijden als centrumspits gespeeld.
Vooral in de jeugd natuurlijk. Bij de eerste selectie heeft ´tie als centrumspits nog niet verschrikkelijk veel potten gebroken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar niet zijn natuurlijke positie. In de Oostenrijkse ploeg is ie geen winger en bij Twente heeft hij zijn beste wedstrijden als centrumspits gespeeld.
Jij was eerder.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:28 schreef tukkeronline het volgende:
Wat Pfaf zegt dus
Klopt, maar ik had een quote van mezelf er neer gezet. Stond een beetje vreemd, dat wou ik even veranderen.quote:
quote:FC Twente-spits Arnautovic: 'Ik wilde wel naar Feyenoord'
Datum: 19-jan-2009 09:45
Door Wessel van Houdt
Vorig seizoen deed hij al een paar keer goed mee. Maar behalve twee assists leverde dat nog geen goals op. Sinds 2006 speelt Marko Arnautovic (foto, links) bij FC Twente. In het eerste jaar werd hij topscorer bij de junioren. Vorig jaar herhaalde hij dat bij de beloften. En dit jaar scoort hij als rechtsbuiten na Kufo de meeste goals voor Twente. De teller staat inmiddels al op zeven doelpunten. “Ik krijg veel vertrouwen van de trainer. Hij zei dat ik op 2, 3 posities kan spelen. Ik ben het liefste spits. Maar als ik buitenspeler ben wil ik mijn taak goed uitvoeren. Wil ik het goed doen voor het team.”
Afgelopen zomer was er al de interesse van Feyenoord. “Ik wilde daar wel heen, maar ben wel blij dat ik hier ben gebleven. Ik voel me hier goed. Het is een goede club met fanatieke supporters, een mooie sfeer. Er ligt hier geen druk op mij. Dat komt doordat er meer ervaren spelers zijn gekomen. Ook Blaise is heel belangrijk voor de club. Hij is een icoon. Hem uit de basis verdrijven kan niet. Maar ik hoop dat als hij weggaat ik hem kan opvolgen in de spits.”
Met een vertrek is Arnautovic helemaal niet bezig. En over vergelijkingen met Ibrahimovic wil hij niets weten. “Ik concentreer me op Twente. Het zijn alleen maar praatjes, dromen. Ik kan hier prima spelen met Stam. Hij komt veel op, dat is precies wat ik wil. En hij weet ook wat ik wil, wat mijn ruimtes zijn.”
Ik hoop dat ze binnenkort nog een paar jaar bij z'n contract op weten te doen. Is nu tot 2011 geloof ik. Zou hem hier graag nog een jaar zien. Als ie nog iets scherper wordt voor de goal, heeft hij de potentie er volgend seizoen 30 in te trappen. Waarna hij voor een heel mooi bedrag zou kunnen vertrekken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef Dos37 het volgende:
Wat was de beste man geniaal vandaag, Twente heeft echt goud in handen met deze jongen.
Bij jullie was hij nooit geslaagd.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit zou de enige goede aankoop van Bosz kunnen zijn als die debiele voorzitter van jullie niet eerst akkoord ging en daarna afhaakte.
Het is makkelijk om te zeggen door alleen al te kijken naar El Ahmadi, die presteert weinig tot niets bij jullie en komt de laatste wedstrijden pas een beetje op gang naar mijn idee. Daarnaast moet die jongen op een correcte manier gecoacht en getraint worden, waarin Feyenoord op dit moment faalt bij ongeveer alle spelers. Jullie selectie is in principe top 5 waardig. (naar mijn mening) En ik zou spelers als bijv. Makaay en van Bronckhorst bij Twente best graag willen zien. Maar jullie staf is blijkbaar waardeloos, want er wordt bij lange na niet uitgehaald wat er in zit.quote:
quote:Arnautovic, Tukker van de Balkan
Door EDDY VAN DER LEY
In het seizoen van zijn doorbraak hoopt aanvaller Marko Arnautovic zijn onbegrensde talent ook in de UEFA Cup te etaleren. Vanavond speelt de 19-jarige Oostenrijker met FC Twente tegen Olympique Marseille, de ex-club van Dragan Stojkovic, één van zijn grote idolen. ,,Een mooie sfeer, een sterke tegenstander, een vol stadion, grote belangen. Daar doe je het voor.’’
Vraag Marko Arnautovic naar zijn voorbeelden en hij komt op de proppen met Dragan Stojkovic, Dejan Savicevic en Pedrag Mijatovic. Iconen van het Servische voetbal uit de jaren negentig, genetisch behept met een grote dosis flair, een ongebreidelde eerzucht en een grote technische bagage.
Die voorkeur is geen toevallige. Als zoon van een Oostenrijkse moeder en een Servische vader mag Arnautovic dan een dubbele nationaliteit hebben, over zijn voetbal-dna kan geen misverstand bestaan: Servisch.
,,Ik koester voor beide landen sympathie, maar heb altijd meer met het Servische voetbal gehad,’’ zegt hij. ,,Ik hou nu eenmaal van speelse, technische voetballers, die veel op intuļtie doen en het publiek vermaken. Ik ben altijd fan van de Servische ploeg geweest en zal dat ook blijven.’’
Ook al verdedigt hij sinds vorig jaar de kleuren en eer van Oostenrijk, land van dravers en houthakkers. ,,Ik kon de uitnodiging niet weigeren,’’ zegt Arnautovic, ,,en hoorde pas later dat de Servische bondscoach me ook wilde selecteren. Maar spijt heb ik niet. Ik ben in Wenen geboren en geef alles voor Oostenrijk. Onlangs viel ik in tijdens Oostenrijk-Serviė (1-3). Een vreemde gewaarwording, voor mij én mijn vader. Hij werd heen en weer geslingerd door gevoelens. Ik mag in die wedstrijd best van hem scoren, zolang Serviė maar wint, haha.’’
Arnautovic is het prototype van een Balkanvoetballer. In houding en stijl roept hij associaties op met Zlatan Ibrahimovic, Zweedse geweldenaar met Servische roots. Zie de sleepbeweging, het hooghartige loopje, de trucjes, de onverstoorbare blik.
,,Ik hoor die vergelijking vaker.’’ weet Arnautovic, ,,en het is best vleiend, maar ik mag en kan mezelf nog niet met hem vergelijken. Hij is Zlatan, ik ben Marko Arnautovic. En wat die hooghartigheid betreft, het oogt misschien zo, maar mensen die me kennen weten dat ik niet arrogant ben. Ik ben juist heel sociaal.’’
De 19-jarige aanvaller van FC Twente beleeft dit seizoen een spectaculaire doorbraak. Hij verdrong rechterspits Romano Denneboom na vijf wedstrijden uit de basis, om zijn plek niet meer af te staan. En hoewel nog vaak wispelturig en druistig, scoorde Arnautovic in achttien duels liefst tien doelpunten, een hoog moyenne voor een - gemaakte - vleugelspeler. ,,Ik ben eigenlijk centrumspits en daar heb ik in mijn huidige rol baat bij,’’ zegt hij. ,,Ik krijg de vrijheid om veel naar binnen te trekken en op die manier heb ik tot dusverre de meeste doelpunten gescoord. Maar het belangrijkste is dįt ik speel. Ik heb geen tijd te verliezen.’’
Met zijn explosiviteit, snelheid, fysieke kracht en magistrale techniek is Arnautovic voorbestemd voor de Europese top, mits hij ook mentaal de laatste stappen maakt. In zijn jeugd blonk de Oostenrijker niet zelden uit in eigenzinnigheid. Schuldbewust: ,,Ik had een grote mond, dacht dat ik alles beter wist en deed precies wat ik zelf wilde. Daardoor lag ik vaak in de clinch met mijn trainers.’’
Bij FC Twente, dat hem op 16-jarige leeftijd overnam van Floridsdorfer AC, was het aanvankelijk niet anders, maar dankzij het polijstende werk van jeugdopleiders en trainers als Fred Rutten, Erik ten Hag en de huidige oefenmeester Steve McClaren, is de storm in het hoofd van Arnautovic gaan liggen.
,,Ik kan me in het veld nog altijd opwinden over onrecht, maar over het algemeen ben ik veel rustiger geworden. Ik luister goed naar de mensen met kennis en ervaring, omdat ik weet dat ze me verder kunnen helpen.’’
Voor zichzelf heeft Arnautovic zijn route naar de toekomst al min of meer uitgestippeld. De eerzuchte Oostenrijker, intrinsiek misschien wel de beste speler van de eredivisie, wil naar de absolute top - en niets minder dan dat. ,,Dan bedoel ik clubs als Real Madrid of Manchester United. Ik ga er alles om doen om net zo goed te worden als Pedrag Mijatovic ooit, een spits naar mijn hart.’’
Vanavond krijgt Arnautovic een voorproefje van spelen op topniveau, als hij met FC Twente te gast is bij het gelauwerde Olympique Marseille. ,,Het is een mooie test, voor mezelf én FC Twente. We moeten zorgen voor een goede uitgangspositie, zodat we het in Enschede kunnen afmaken. Op papier zijn we de underdog, maar op papier worden wedstrijden niet beslist.’’
PSV?? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:55 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd of het PSV lukt om deze jonge Oostenrijker aan het einde van het seizoen naar Eindhoven te halen.
Ik zou het absoluut een aanwinst vinden.
denk dat je er behoorlijk naast zit. psv lijkt betere papieren te hebben om hem te halen. kans op europees te spelen, meer geld.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
PSV?? Wat heb ik gemist?
Arnautovic komt gewoon naar Feyenoord hoor
Meer geld? Als PSV geen CL haalt dan hebben ze al een probleem.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:00 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
denk dat je er behoorlijk naast zit. psv lijkt betere papieren te hebben om hem te halen. kans op europees te spelen, meer geld.....
al een probleem zou ik niet zeggen en daarnaast is het voor PSV nog mogelijk om UEFA te halen of voorronde CL. de kans dat feyenoord dit haalt is nihil.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Meer geld? Als PSV geen CL haalt dan hebben ze al een probleem.
Geef eens 1 reden waarom hij naar Feyenoord zou gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
PSV?? Wat heb ik gemist?
Arnautovic komt gewoon naar Feyenoord hoor
preciesquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Geef eens 1 reden waarom hij naar Feyenoord zou gaan
Een grafjong inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind hem qua karakter wel bij Ajax passen, het is wel een bluffertje.
Dario blijft ook het gehele seizoen fit ja, dat zien we nu.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Snap overigens ook niet waarom Ajax hem wilt. Cvitanich presteert toch naar behoren?
Hij vult die positie anders super goed in bij Twente.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En voor rechtsbuiten moet je deze jongen niet halen.
Ik ook, beetje arrogant komt-ie overquote:Op maandag 2 maart 2009 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind hem qua karakter wel bij Ajax passen, het is wel een bluffertje.
Niet aanwezig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is het eigk. al bekend of hij een gelimiteerde transfersom heeft en hoeveel deze bedraagt?
quote:
quote:Hetzelfde gebeurt nu met Arnautovic. Feyenoord wilde ver gaan, maar FC Twente praatte op de speler in en bood hem een verbeterd contract met een gelimiteerde afkoopsom.
AD
Ik kan zeker begrijpen dat je mij niet geloofd, maar dat je het AD geloofd??quote:
Waarom zou je het AD niet geloven?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kan zeker begrijpen dat je mij niet geloofd, maar dat je het AD geloofd??
Geloofd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kan zeker begrijpen dat je mij niet geloofd, maar dat je het AD geloofd??
quote:Kargbo: Arnautovic noemde mij nikker
TILBURG - Ibrahim Kargbo zegt dat hij zaterdag is gediscrimineerd door Marko Arnautovic. ,,Hij maakte me uit voor nikker'', aldus de speler van Willem II voor de camera van de NOS na de met 2-0 verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente.
De twee spelers kregen het met elkaar aan de stok nadat Arnautovic in de slotfase het tweede doelpunt voor Twente maakte. Na afloop wilde Arnautovic Kargbo een hand geven, maar daar was die niet van gediend. Kargbo duwde Arnautovic van zich af, waarna het bijna opnieuw tot een aanvaring kwam. Spelers van beide teams haalden de twee uit elkaar.
,,Ik weet niet waarom hij me zo heeft genoemd'', aldus Kargbo. ,,Twente heeft zelf ook een aantal donkere spelers in het team. Dit is onbeschoft.''
(ANP)
heeft hij dat echt gezegd is het gewoon een vuile hond, maar die reactie na zn goal sloeg zowieso nergens op, maarja het is eigenlijk ook een vervelend mannetje, was ik geen twente-fan geweest kotste ik vol op hem, maar nu ben ik gewoon nog steeds fanquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef cultheld het volgende:
Serviėrs staan er om bekend he.
eikeltjequote:Messoudi: "Arnautovic is een eikeltje"
15 maart 2009
Marko Arnautovic heeft zaterdag geen vrienden gemaakt bij Willem II. Naast Ibrahim Kargbo, die hem zelfs beticht van racisme, is ook diens teamgenoot Mohammed Messoudi boos op de Oostenrijkse aanvaller van FC Twente.
"Die Arnautovic is een eikeltje", zegt Messoudi tegen het Belgische Sporza. "Hij daagde Kargbo en onze fans uit. Hij gedraagt zich ook vervelend op het veld."
Arnautovic had het zaterdag de hele wedstrijd aan de stok met Kargbo en vierde zijn doelpunt door hem demonstratief te betrekken bij zijn feestje. Na afloop van het duel moesten beide spelers door teamgenoten uit elkaar gehouden worden. Volgens Kargbo maakte Arnautovic hem tijdens dit opstootje uit voor 'black nigger'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |