Niet aanwezig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is het eigk. al bekend of hij een gelimiteerde transfersom heeft en hoeveel deze bedraagt?
quote:
quote:Hetzelfde gebeurt nu met Arnautovic. Feyenoord wilde ver gaan, maar FC Twente praatte op de speler in en bood hem een verbeterd contract met een gelimiteerde afkoopsom.
AD
Ik kan zeker begrijpen dat je mij niet geloofd, maar dat je het AD geloofd??quote:
Waarom zou je het AD niet geloven?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kan zeker begrijpen dat je mij niet geloofd, maar dat je het AD geloofd??
Geloofd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kan zeker begrijpen dat je mij niet geloofd, maar dat je het AD geloofd??
quote:Kargbo: Arnautovic noemde mij nikker
TILBURG - Ibrahim Kargbo zegt dat hij zaterdag is gediscrimineerd door Marko Arnautovic. ,,Hij maakte me uit voor nikker'', aldus de speler van Willem II voor de camera van de NOS na de met 2-0 verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente.
De twee spelers kregen het met elkaar aan de stok nadat Arnautovic in de slotfase het tweede doelpunt voor Twente maakte. Na afloop wilde Arnautovic Kargbo een hand geven, maar daar was die niet van gediend. Kargbo duwde Arnautovic van zich af, waarna het bijna opnieuw tot een aanvaring kwam. Spelers van beide teams haalden de twee uit elkaar.
,,Ik weet niet waarom hij me zo heeft genoemd'', aldus Kargbo. ,,Twente heeft zelf ook een aantal donkere spelers in het team. Dit is onbeschoft.''
(ANP)
heeft hij dat echt gezegd is het gewoon een vuile hond, maar die reactie na zn goal sloeg zowieso nergens op, maarja het is eigenlijk ook een vervelend mannetje, was ik geen twente-fan geweest kotste ik vol op hem, maar nu ben ik gewoon nog steeds fanquote:
Waarom?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef cultheld het volgende:
Serviėrs staan er om bekend he.
eikeltjequote:Messoudi: "Arnautovic is een eikeltje"
15 maart 2009
Marko Arnautovic heeft zaterdag geen vrienden gemaakt bij Willem II. Naast Ibrahim Kargbo, die hem zelfs beticht van racisme, is ook diens teamgenoot Mohammed Messoudi boos op de Oostenrijkse aanvaller van FC Twente.
"Die Arnautovic is een eikeltje", zegt Messoudi tegen het Belgische Sporza. "Hij daagde Kargbo en onze fans uit. Hij gedraagt zich ook vervelend op het veld."
Arnautovic had het zaterdag de hele wedstrijd aan de stok met Kargbo en vierde zijn doelpunt door hem demonstratief te betrekken bij zijn feestje. Na afloop van het duel moesten beide spelers door teamgenoten uit elkaar gehouden worden. Volgens Kargbo maakte Arnautovic hem tijdens dit opstootje uit voor 'black nigger'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |