abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:26:45 #201
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_62773810
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

4,5 en anders een rechtzaak
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_62858612
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt in de winterstop gewoon naar Feyenoord hoor
Feyenoord heeft totaal geen geld. Gaat nooit lukken. En volgens mij wilt Arnautovic geen eens als Twente in de top vijf staat en Feyenoord in het rechterrijtje.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62869014
Wie de neuk denkt deze gast dat ie is met zijn doorzichtige acties en lachwekkende no look passes?

Wat een kapsonelijer zeg. Vertonghen had 'm volledig in de tang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyberia18 op 01-11-2008 20:58:04 ]
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:53:24 #204
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62869130
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie de neuk denkt deze gast da is met zijn doorzichtige acties en lachwekkende no look passes?

Wat een kapsonelijer zeg. Vertonghen had 'm volledig in de tang.
Eh nee.

Die no look passes waren wel tenenkrommend ja. Vooral omdat hij naar de zijlijn lookte.
pi_62869255
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 20:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Eh nee.
Twee goede assists. Voor de rest kwam ie er toch echt niet langs. Vertonghen weet altijd wel raad met snelle spelers.

Er vol op klappen.
pi_62869655
Welke assists? Ajax heeft toch met 0-2 gewonnen? Verder speelde Arnautovic gewoon goed, maar doelpuntenkijkers als Cyberia kunnen dat nou eenmaal niet zien.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:22:44 #207
123545 DatMeenJeNiet
pi_62869816
Volgens mij bedoelt ie Vertonghen.. maar die stond geen rechtsbuiten bij de 1-0...
pi_62869908
Arnoutovic stelde niks voor hoor vandaag, 1 goeie voorzet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62869943
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:16 schreef cultheld het volgende:
Welke assists? Ajax heeft toch met 0-2 gewonnen? Verder speelde Arnautovic gewoon goed, maar doelpuntenkijkers als Cyberia kunnen dat nou eenmaal niet zien.
Een goede pot, laat me toch niet lachen.

De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan zoals hij dat zelf ooit heeft beweerd. Zijn voorzetten waren 9 van de 10 keer gewoon bagger en hij kwam amper Vertonghen voorbij. En dan heb ik het nog niet eens over de 1e helft gehad.

On-zicht-baar.
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:30:15 #210
123545 DatMeenJeNiet
pi_62869982
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:27 schreef denthemen het volgende:
Arnoutovic stelde niks voor hoor vandaag, 1 goeie voorzet
Kwam Vertonghen twee keer goed voorbij en was verder balvast. Niet opvallend, maar gewoon solide. Een goede voorzet afleveren was ook moeilijk met steeds 6 Ajacieden in het strafschopgebied en een hele slechte Kufo. Daarbij is hij geen rechtsbuiten natuurlijk.

Ik vond hem niet goed, maar Vertonghen had hem absoluut niet in de zak.
pi_62870504
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan zoals hij dat zelf ooit heeft beweerd. Zijn voorzetten waren 9 van de 10 keer gewoon bagger en hij kwam amper Vertonghen voorbij. En dan heb ik het nog niet eens over de 1e helft gehad.

On-zicht-baar.
Hij is dan ook geen buitenspeler. Maar aan kleine dingen kun je toch zien dat 't een heel erg groot talent is. In de 16 is ie over een paar jaar vrijwel elke verdediger de baas.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_62870571
Vergeleken met Elia was Arnautovic een amateur.
Geen enkele keer gevaarlijk geweest.
Alles kwam vanaf de linkerflank.
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:59:34 #213
123545 DatMeenJeNiet
pi_62870611
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
Vergeleken met Elia was Arnautovic een amateur.
Geen enkele keer gevaarlijk geweest.
Alles kwam vanaf de linkerflank.
Van der Wiel of Vertonghen als tegenstander is dan ook een verschil
pi_62870625
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Van der Wiel of Vertonghen als tegenstander is dan ook een verschil
Misschien maar het is ook gewoon dat Elia een veel betere vleugel speler is dan Arnautovic.
Ik denk dat het daar meer aan lag.
pi_62870702
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien maar het is ook gewoon dat Elia een veel betere vleugel speler is dan Arnautovic.
Ik denk dat het daar meer aan lag.
Elia is weergaloos en Denneboom is als buitenspeler gevaarlijker dan Arnautovic; ik begrijp dan ook niet waarom Arnautovic als buitenspeler werd opgesteld. Maar desondanks wist hij zelfs als buitenspeler af en toe geniale dingen te verzinnen in de kleine ruimte. Omdat hij een centrumspits is, haalde dat verder niet heel veel uit, maar je ziet dat het een jongen is die intelligent voetbalt en met creatieve oplossingen komt als de ruimtes klein zijn. Daarom verwacht ik dat hij op termijn N'kufo naar de bank speelt.
pi_62870745
Het is zeker een goede voetballer maar dan inderdaad als centrumspits.
In de kleine ruimte is hij zeer goed maar ik vind dat hij het overzicht mist.
pi_62876619
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

On-zicht-baar.
Doelpuntenkijkertje ben je dus. Arnautovic is geen buitenspeler.
pi_62876900
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef sjimz het volgende:

In de kleine ruimte is hij zeer goed maar ik vind dat hij het overzicht mist.
Gisteren leek dat inderdaad zo, maar het is meer dat hij de opties te laat ziet, lijkt het wel. Een steekpass kan juist zijn kracht worden, daarmee onderscheidde hij zich met zijn invalbeurten afgelopen seizoen.
That's all folks!
pi_62876911
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Gisteren leek dat inderdaad zo, maar het is meer dat hij de opties te laat ziet, lijkt het wel. Een steekpass kan juist zijn kracht worden, daarmee onderscheidde hij zich met zijn invalbeurten afgelopen seizoen.
Hij probeert vooral op een spectaculaire manier een mooie pass te geven zoals die no-look passes.
Maar als hij gewoon terug naar de basis zou gaan dan zou zijn rendement veel hoger liggen.
Aan de andere kant is die onvoorspelbaarheid wel weer een charme van hem.
pi_62876938
Ja, die no-look passes zagen er ook wel erg overdreven uit. En je hebt gelijk, laat die extraatjes maar zitten inderdaad. Enkel als het functioneel is.
That's all folks!
pi_62876954
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die no-look passes zagen er ook wel erg overdreven uit. En je hebt gelijk, laat die extraatjes maar zitten inderdaad. Enkel als het functioneel is.
Laat hem maar eens een video van Berbatov bekijken.
Oogstrelend in combinatie met functionaliteit.
pi_62877627
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Elia is weergaloos en Denneboom is als buitenspeler gevaarlijker dan Arnautovic; ik begrijp dan ook niet waarom Arnautovic als buitenspeler werd opgesteld. Maar desondanks wist hij zelfs als buitenspeler af en toe geniale dingen te verzinnen in de kleine ruimte. Omdat hij een centrumspits is, haalde dat verder niet heel veel uit, maar je ziet dat het een jongen is die intelligent voetbalt en met creatieve oplossingen komt als de ruimtes klein zijn. Daarom verwacht ik dat hij op termijn N'kufo naar de bank speelt.
Qua bruikbare voorzetten was het verschil niet eens zo groot. Al had Elia nog een goede actie, waarbij hij zich moest laten vallen. Maar 1 keer op de voet bij Kufo, en 1 x naar Douglas, die als hij z'n voeten gebruikt i.p.v. te duiken ook een grote kans heeft.
pi_62881276
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Doelpuntenkijkertje ben je dus. Arnautovic is geen buitenspeler.
Je hebt echt een plaat voor je kop hè.
quote:
De keiharde constatering is dat deze jongen absoluut niet als buitenspeler uit de voeten kan
pi_64046288
quote:
Arnautovic presteert hetzelfde als Eto'o en Benzema

Marko Arnautovic scoorde opnieuw voor FC Twente, dat opnieuw won. De Oostenrijker is bezig met een opmerkelijke reeks: als hij scoort, dan wint zijn ploeg. In Europa zijn er slechts vijf andere spelers met dezelfde status te vinden.

Arnautovic heeft inmiddels zevenmaal het doel gevonden namens FC Twente. De negentienjarige aanvaller had daar zes duels voor nodig, die alle in een overwinning eindigden. Tegen Vitesse maakte hij twee goals op weg naar de 2-0 uitzege op de Arnhemmers.

In Nederland is er geen gelijke, al komt Matthew Amoah in de buurt. De NAC-topscorer maakte elf goals in acht wedstrijden en hielp zijn ploeg aan zeven zeges en één nederlaag. Ari staat met zeven treffers in zes duels met vijf zeges en één gelijkspel ook in de top.

In de vijf grote competities zijn vier andere spelers te vinden, die in de toptien van de topscorerslijst staan én alle wedstrijden wonnen waarin zij doel troffen. Samuel Eto'o deed dat het best. De Kameroener maakte vijftien doelpunten in acht duels en hielp Barcelona zo aan acht overwinningen. Ploeggenoot Thierry Henry kwam tot zeven goals en vijf duels.

Ook Karim Benzema leverde een bijdrage aan acht zeges. De topscorer van Olympique Lyon maakte negen goals in acht wedstrijden. En in Engeland hebben Gabriel Agbonlahor en Jermain Defoe een maximale score: de spits van Aston Villa tekende voor negen treffers in zes duels, de Portsmouth-aanvaller voor zeven in zes ontmoetingen.

Nicolas Anelka zag zijn fraaie reeks eindigen. De topscorer van de Premier League produceerde zondag dan wel zijn veertiende goal van deze competitie, maar voor het eerst na negen succesvolle optredens leverde dat geen drie punten op voor zijn Chelsea.

Overigens blijkt de waarde van de goals van de topschutters ook uit andere cijfers. In de acht duels waarin Arnautovic niet scoorde, pakte FC Twente slechts negen punten. En zonder treffers van Agbonlahor peurde Villa slechts dertien punten uit elf partijen.

Topscorers die scoren en winnen

1
2
3
4
5
6
7
8
speler              club          goals  met goals zonder goals

Samuel Eto'o        Barcelona     15       8-24       7-18 
Karim Benzema       Ol. Lyon       9       8-24       10-11 
Gabriel Agbonlahor  Aston Villa    9       6-18       11-13 
Marko Arnautovic    FC Twente      7       6-18       8-9 
Jermain Defoe       Portsmouth     7       6-18       11-6 
Thierry Henry       Barcelona      7       5-15       10-23 

Alleen spelers die in toptien van topscorers staan en uitkomen in de competitie van Nederland, Duistland, Engeland, Frankrijk, Italië of Spanje.
Niet om zout in de wonden te strooien, maar zo'n speler en een beetje aanvallende versterking zou voor Feyenoord niet verkeerd geweest zijn. Aan de andere kant, misschien was hij wel helemaal onder gedompeld onder de druk na de matige teamprestaties in Rotterdam. Voor zijn ontwikkeling verstandig dat hij in Enschede is gebleven. Al zou ik hem graag eens in de spits zien.
pi_64052036
Als Twente Kufo verkoopt dan denk ik dat ze er beter aan doen om een goede rechtsbuiten te kopen en dan met Arnautovic in de spits.
Je ziet aan alles dat hij een echte spits is, zoals bij de 1-0 tegen groningen, op het juiste moment op de juiste plaats
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')