quote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
McLaren snapt het toch niet meer als het niet 4-4-2 is dus reken er maar niet op
quote:Arnautovic: 'Blij met keuze voor FC Twente'
Ondanks de interesse van Feyenoord blijft Marko Arnautovic voorlopig nog bij FC Twente. De spits van de Enschedeërs is blij met de keuze om zijn contract te verlengen bij de ambitieuze Overijsselse club. “Godzijdank dat de beslissing genomen is.” De pas 19-jarige Oostenrijker debuteerde twee seizoenen geleden al in de hoofdmacht van de Tukkers, maar kon nog niet laten zien waarom hij te boek staat als één van de grootste talenten van de club. Bij de beloften deed hij dat wel, getuigende zijn 21 treffers in 24 optredens.
Feyenoord toonde dan ook interesse, maar na lang wikken en wegen heeft de aanvaller besloten Twente trouw te blijven. “Ik ben blij dat ik in Enschede blijf,” zegt hij in TC/Tubantia. “Feyenoord is nog steeds een grote naam. Ik wilde ergens wel gaan,” geeft hij ruiterlijk toe. “We hebben lang onderhandeld, maar ik heb voor Twente gekozen.”
”Godzijdank dat de beslissing genomen is. Het waren zware weken. Steeds weer was er die twijfel. Maar met Twente spelen we kwalificatie voor de Champions League en kunnen we dit seizoen veel bereiken,” meent de Oostenrijkse jeugdinternational. “Het kan heel mooi woorden. Het is goed zo.”
Het afgelopen seizoen moest Arnautovic de onaantastbare Blaise N’Kufo voor zich dulden, maar de Zwitserse spits mist hoe dan ook de kwalificatieduels voor de Champions League. Een mooi kans dus voor de Oostenrijker. “Ik wil veel goals maken komend seizoen. En dat gaat lukken.”
Wat ben je toch ook een clownquote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
McLaren snapt het toch niet meer als het niet 4-4-2 is dus reken er maar niet op
Hoeveel wedstrijden heb je gezien waar McLaren geen 4-4-2 speelde?quote:
al 2 in de voorbereidingquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je gezien waar McLaren geen 4-4-2 speelde?
Wie zegt dat Engelaar een clausule had..? Wie zegt dat Arnautovic een clauslule heeft..? Juist, de Rotterdamse roddelkrant bij uitstek en tevens het huiskrantje van... idd, ik bedoel maar.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:26 schreef tukkeronline het volgende:
Dus met een gelimiteerde transfersom volgens het AD. Volgens mij een wilde gok van ze, want Twente werkt liever niet meer met deze clausules (niet met voorbeeld Engelaar komen, want dat is een uitzondering). Munsterman had na het vertrek van Kennedy aangegeven deze clausules bij voorkeur niet meer te gebruiken, om zo te voorkomen dat spelers te goedkoop weggaan. Bovendien is Arnautovic nog lang niet van het niveau Engelaar. Mocht ie zo'n clausule wensen, dan moet hij eerst presteren in het eerste.
Al met al een prima deal voor zowel Twente als Arnautovic. Hopelijk kan er in de winterstop nog een contractverlening aan worden toegevoegd.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan maakt Ten Hag de opstelling
Engelaar had een claussulequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wie zegt dat Engelaar een clausule had..? Wie zegt dat Arnautovic een clauslule heeft..? Juist, de Rotterdamse roddelkrant bij uitstek en tevens het huiskrantje van... idd, ik bedoel maar.
Nee. Daar heb je andere bronnen voorquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:20 schreef KingOfPop het volgende:
Als jij de krant leest ben jij zeker ook in de veronderstelling dat je de waarheid voor ogen krijgt..
D'r was een afspraak dat Twente Engelaar bij een redelijk bod zou laten gaan, meer niet. D'r is niet voor niets wekenlang onderhandeld over de prijs. Munsterman heeft sinds het vertrek van Kennedy gezegd geen clausules meer in contracten op te nemen, en dat lijkt hij ook nu niet gedaan te hebben. Zelfde soort onzinverhalen als dat EA maar 4/5 miljoen gekost zou hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Engelaar had een clausule, die kwam in zijn verbeterde contract na de eerste belangstelling afgelopen zomer/winter. Zijn vertrek was dan ook ingecalculeerd.
Maar laat dit verder over Arnautovic gaan.
EA: 4,8 miljoen incl. een percentage bij doorverkoop. uit betrouwbare bronquote:Op zondag 20 juli 2008 17:15 schreef Solstice het volgende:
[..]
D'r was een afspraak dat Twente Engelaar bij een redelijk bod zou laten gaan, meer niet. D'r is niet voor niets wekenlang onderhandeld over de prijs. Munsterman heeft sinds het vertrek van Kennedy gezegd geen clausules meer in contracten op te nemen, en dat lijkt hij ook nu niet gedaan te hebben. Zelfde soort onzinverhalen als dat EA maar 4/5 miljoen gekost zou hebben.
Hij kreeg een forse salarisverhoging, plus de garantie dat Twente zich schappelijk op zou stellen aan het einde van het seizoen. Lijkt me al met al een goede deal, zeker aangezien hij nog een doorlopend contract had.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was wel een clausule, Engelaar zou anders ook nooit getekend hebben
[Centraal] FC Twente #25 - Op naar de voorronde CL bedoel je?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Over Marko hier, alles over FC Twente hier: FC Emmen #3 - Met de bekerwedstrijd tegen FC Twente!
Hij stond vooral aan de rechterkant, dus had veel te maken met Djourou. En dat is echt geen topverdediger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In de jeugd schiet hij er wel een stuk of 25 in, dus de kwaliteit heeft ie wel. Hij was alleen te gretig en had moeite met de druk misschien. Ik vond hem overigens wel goed overeind blijven voor iemand die niet vaak in de basis heeft gestaan en dan ineens tegen over een Gallas en een Djourou staat.
quote:
Het kan niet altijd vuurwerk zijnquote:
En vanavond..?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En de teller staat inmiddels op 3. Tegen Vitesse 2 prima goals. De Tweede had het grootste elegantiegehalte. De bal was prachtig met buitenkant voet langs Velthuizen geprikt.
4,5 en anders een rechtzaakquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:50 schreef Lamzak_ het volgende:
min. 7 miljoen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |