De aanvoer was ook wel dramatisch. Tiote had hem bijvoorbeeld een aantal keer vrij voor de keeper kunnen zetten, maar probeert de vlag van de hoekpaal af te schoppen(speelde verder wel goed overigens). Huysegems vond ik persoonlijk de slechtste tukker d'raf. Wacht steeds net zo lang met voorzetten dat er een verdediger tussen zit. Denneboom's probleem is wel bekend. Maar Arnautovic scoorde toch nog bijna met een actie, en zette Huysegems volgens mij vrij voor de keeper. Dus met iets meer geluk had hij toch nog op een goal en assist geëindigd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren in de spits was het nog niet echt goed. Hij werkt wel hard dat is altijd goed.
Hij komt van de zomer nog wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind hem een goede ontwikkeling doormaken. Lijkt weinig moeite te hebben met een geheel nieuwe positie voor hem, al is dat niet heel verrassend als je weet dat hij echt een voetballende spits is.
Blijft een doodzonde, voor Feyenoord iig, dat hij niet naar Feyenoord is gegaan.
Nou, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij komt van de zomer nog wel.
Van welk geld dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij komt van de zomer nog wel.
Europese subtop is meer van toepassing. Ben benieuwd hoe Twente een eventueel vertrek van Arnautovic en/ of Elia gaat opvangen.quote:Europese top volgt Marko Arnautovic
De stormachtige ontwikkeling van FC Twente-speler Marko Arnautovic ontgaat de scouts van grote Europese clubs niet. Zo zou Internazionale de verrichtingen van de Oostenrijker aandachtig volgen.
Dat meldt het Italiaanse medium Tuttosport. De 19-jarige rechtsbuiten van FC Twente zou daarnaast in de belangstelling staat van nog vier buitenlandse clubs.
Daarvan is Zenit Sint-Petersburg er één. De Russische club, waar Dick Advocaat trainer is, heeft een bovengemiddelde interesse in de jonge aanvaller. Daarnaast wordt Genoa genoemd in de wandelgangen.
Geld dat op een Ijslandse bank staat, duh !quote:
Maar niet zijn natuurlijke positie. In de Oostenrijkse ploeg is ie geen winger en bij Twente heeft hij zijn beste wedstrijden als centrumspits gespeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:19 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dat is momenteel toch wel de positie waar hij speelt.
In de jeugd en bij Jong Twente. Vond zijn wedstrijden als rechtsbuiten beter dan in het centrum. Op termijn is het natuurlijk wel een centrumspits.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar niet zijn natuurlijke positie. In de Oostenrijkse ploeg is ie geen winger en bij Twente heeft hij zijn beste wedstrijden als centrumspits gespeeld.
Vooral in de jeugd natuurlijk. Bij de eerste selectie heeft ´tie als centrumspits nog niet verschrikkelijk veel potten gebroken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar niet zijn natuurlijke positie. In de Oostenrijkse ploeg is ie geen winger en bij Twente heeft hij zijn beste wedstrijden als centrumspits gespeeld.
Jij was eerder.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:28 schreef tukkeronline het volgende:
Wat Pfaf zegt dus
Klopt, maar ik had een quote van mezelf er neer gezet. Stond een beetje vreemd, dat wou ik even veranderen.quote:
quote:FC Twente-spits Arnautovic: 'Ik wilde wel naar Feyenoord'
Datum: 19-jan-2009 09:45
Door Wessel van Houdt
Vorig seizoen deed hij al een paar keer goed mee. Maar behalve twee assists leverde dat nog geen goals op. Sinds 2006 speelt Marko Arnautovic (foto, links) bij FC Twente. In het eerste jaar werd hij topscorer bij de junioren. Vorig jaar herhaalde hij dat bij de beloften. En dit jaar scoort hij als rechtsbuiten na Kufo de meeste goals voor Twente. De teller staat inmiddels al op zeven doelpunten. “Ik krijg veel vertrouwen van de trainer. Hij zei dat ik op 2, 3 posities kan spelen. Ik ben het liefste spits. Maar als ik buitenspeler ben wil ik mijn taak goed uitvoeren. Wil ik het goed doen voor het team.”
Afgelopen zomer was er al de interesse van Feyenoord. “Ik wilde daar wel heen, maar ben wel blij dat ik hier ben gebleven. Ik voel me hier goed. Het is een goede club met fanatieke supporters, een mooie sfeer. Er ligt hier geen druk op mij. Dat komt doordat er meer ervaren spelers zijn gekomen. Ook Blaise is heel belangrijk voor de club. Hij is een icoon. Hem uit de basis verdrijven kan niet. Maar ik hoop dat als hij weggaat ik hem kan opvolgen in de spits.”
Met een vertrek is Arnautovic helemaal niet bezig. En over vergelijkingen met Ibrahimovic wil hij niets weten. “Ik concentreer me op Twente. Het zijn alleen maar praatjes, dromen. Ik kan hier prima spelen met Stam. Hij komt veel op, dat is precies wat ik wil. En hij weet ook wat ik wil, wat mijn ruimtes zijn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |