Idd, ik vond dat nog wel een veelbelovende verhaallijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef flyguy het volgende:
En op z'n minst had Barney nog die lesbo kunnen pakken op het einde...
viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:56 schreef EliseZwart het volgende:
De kinderen van Ted hebben we ook al een tijdje niet meer gezien
Leuk ja, zijn over the top pickuptechnieken. Net als in seizoen 1(?) als dat meisje botbreuken/hersenletsel oploopt van haar 'val' uit de hemelquote:
En ze zat naast Barneyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
Kan wat vergezocht zijn, maar iemand merkte op dat Robin een trouwring omheeft in 2009, en Ted niet.
maar die had geen trouwring om.quote:
Robin had in de andere delen van de aflevering ook een ring om haar ringvingerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
Kan wat vergezocht zijn, maar iemand merkte op dat Robin een trouwring omheeft in 2009, en Ted niet.
Dat krijg je als je een serie zo opzet dat het allemaal een terugvertelling is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:13 schreef 2Mini het volgende:
Wow.. al die meuk over wat er kan gebeuren..
Ze zegt wel dat ze geen verschil proeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef Helly het volgende:
Hij was weer leuk.
Nog meer gefilosofeer over de flash forward: Lily dronk niet van de whisky, maar ze deed wel net alsof, zou ze zwanger zijn?
Denk niet dat je daar wat achter moet zoeken, ze is even uit beeld en misschien vind de actrice het gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef Helly het volgende:
Hij was weer leuk.
Nog meer gefilosofeer over de flash forward: Lily dronk niet van de whisky, maar ze deed wel net alsof, zou ze zwanger zijn?
Ook dat kan ze niet lekker vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef Helly het volgende:
Volgens mij drinken ze op de set trouwens nooit echt alcohol en zit er gewoon wat anders in de glazen, dus het argument dat de actrice het niet lust gaat niet op, denk ik.
Was me niet opgevallen, maar goed gevondenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:48 schreef Breuls het volgende:
Deze was weer typisch HIMYM qua verhaal en grappen. Leuk dat Barney weer het getal 83 gebruikt.
Veel verwijzingen naar vorige seizoenen: zitch dog, crazy/hot scale, blue horn, het regendansje van Ted.quote:
In de nacht van 3 tot 4 november weer volgens mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:43 schreef petrelli het volgende:
Voorlopig toch geen nieuwe afleveringen zag ik? Zeker komende 2 weken niet?
En Allyson is irritant vind ik, doet me altijd denken aan haar rol in American Pie en ze is niks veranderd. Slechte actrice.
Idd, dat stuk dat Robin bij hem aanklopt. Ik dacht serieus dat het zusje van Stella daar zou liggen, maar natuurlijk kwam die ook nog aan de beurtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef bladibladibla het volgende:
Leuke aflevering!
Barney was weer awesome
Shit, waarom zo lang?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:47 schreef freiss het volgende:
[..]
In de nacht van 3 tot 4 november weer volgens mij.
En weer!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:48 schreef Breuls het volgende:
Deze was weer typisch HIMYM qua verhaal en grappen. Leuk dat Barney weer het getal 83 gebruikt.
Alleen zegt men in de eerste aflevering "And this is how i met your aunt Robin".quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:27 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat Robin de moeder is.
1) Het verhaal begint met de ontmoeting met Robin in seizoen 1.
2) Deze aflevering werd duidelijk dat: Robin en Ted wellicht nog een toekomst hebben. Maar iig dat er nog gevoelens zijn.
3) Ook zag je die Stella-versies van de kinderen, blond enzo, dat mij deed denken hoeveel de echte kinderen wel niet op Robin lijken:
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Dit was dan gelijk ook wel weer de mooiste scène van de aflevering.quote:
Inderdaad, maar ik vind dat ze het prima hebben gedaan. Iets minder gelach, maar wel veel 'character development'. En dat is niet zo erg na de fantastische ep van vorig weekquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:41 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Vond de nieuwe ep een klein beetje tegenvallen(vorige week schepte dan ook wel weer erg hoge verwachtingen
). Maar dat is wel begrijpelijk aangezien ze deze verhaallijn toch op een manier moesten afsluiten.
Alleen worden Barney, Lily en Marshall ook uncle Barney, aunt Lily en uncle Marshall genoemd...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:01 schreef freiss het volgende:
[..]
Alleen zegt men in de eerste aflevering "And this is how i met your aunt Robin".
Het zou wel het zusje van Robin kunnen zijn.
Allicht dat 'aunt' niet per se als tante in de zin van "zus van moeder" gebruikt wordt, maar het is wel erg vreemd om je eigen moeder als tante aan te duidenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Alleen worden Barney, Lily en Marshall ook uncle Barney, aunt Lily en uncle Marshall genoemd...
natuurlijk kan het wel wat je zegt
Ik vind trouwens dat het tijd wordt dat die gele paraplu terug in het verhaal komt.
Achja, ze kunnen altijd weer fucken met dat aunt. Dat het maar een grapje tegen de kinderen was ofzo. Het is of Robin (waar alles op wijst), of het is iemand die Ted heeft ontmoet doordat hij Robin ontmoette, want anders begon hij het verhaal nooit met de ontmoeting met Robin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:01 schreef freiss het volgende:
[..]
Alleen zegt men in de eerste aflevering "And this is how i met your aunt Robin".
Het zou wel het zusje van Robin kunnen zijn.
En de geitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Alleen worden Barney, Lily en Marshall ook uncle Barney, aunt Lily en uncle Marshall genoemd...
natuurlijk kan het wel wat je zegt
Ik vind trouwens dat het tijd wordt dat die gele paraplu terug in het verhaal komt.
Tuurlijk is die hele vriendengroep aunts en uncles van elkaars kids, dat is gebruikelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Allicht dat 'aunt' niet per se als tante in de zin van "zus van moeder" gebruikt wordt, maar het is wel erg vreemd om je eigen moeder als tante aan te duiden
Dat kan, maar keep in mind dat Old Ted een unreliable narrator is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:56 schreef Fir3fly het volgende:
Dat zal denk ik zeer binnenkort zijn, aangezien Robin nu waarschijnlijk nergens meer heen kan en dus bij Ted in gaat wonen zoals al gezegd is op Ted's 30e verjaardag.
Het zou dus goed kunnen dat dat nu al gebeurd, maar ook over twee jaar dus bijvoorbeeld. Maar het geldt dus in general dat men niet angstvallig aan Old Ted's woorden moet houden.quote:There was a great little cliffhanger moment where the narrator says, oh wait, Aunt Robin wasn’t living in my apartment on my 30th birthday, that was the year after. Can you shed any more light on this tease?
Craig Thomas: That was playing around with the fact that this is a guy who is telling the story so many years in the future, and he jumbles it up in his memory a little bit. He can be an unreliable narrator. I can say that [that tease] is exactly what it sounds like. Robin and Ted will live together at some point in the future. He’s misremembering the chronology of the story, but it’s pretty explicitly stated there. That was sort of a sneak peek. I don’t want to say how or why or under what circumstances it happens, but we like the idea that our show can do things like that, have this [narrator] kind of get the chronology wrong and accidentally tease forward to new dynamics that we plan to get to in the future.
HIMYM voldoet al aan die wet, omdat toen de vriendengroep 'compleet' werd (toen ontmoette ze Robin)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Breuls het volgende:
Dat aflevering 1 met de ontmoeting begint is een semi-wet in televisie: een pilot vertegenwoordigt (vaak) een verandering ten opzichte van 'de tijd voordat de serie begon'. Zie de toevoeging van Rachel aan de groep in Friends, het begin van de internships in Scrubs, Earls lotto-geluk-en-ongeluk in My Name is Earl, etetera.
Ja, dat is ook waarom ik het vertel..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
HIMYM voldoet al aan die wet, omdat toen de vriendengroep 'compleet' werd (toen ontmoette ze Robin)
Iedereen weet dat Robin en Ted bij elkaar horen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
Als dat zo blijkt te zijn hou ik het voor gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef IQM het volgende:
Ik realiseer me nu wel dat ik niet meer vijf legendarische afleveringen achter elkaar kan kijken, nu ik alles van de voorgaande seizoenen heb gezien en gelijk loop met 'Amerika'.
P.S. Synopsis van aflevering 6:Naar besef hè...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
Had ik 2 weken geleden ook nadat ik me in noodvaart door alle seizoenen gewerkt had. Afkicken blijft nasty...![]()
Helemaal jammer is het als je je door series aan het werken bent die al jaren gecancelled zijn, dan is af ook wel heel erg af.![]()
Net klaar met het heerlijke 'Freaks and Geeks' en nu 'Undeclared' aan het afwerken (beide van de 'Apatow-gang' en dus ook met Jason Segel, Marshall in HIMYM). Dan is één seizoen niet genoeg.![]()
Wél kijken hoor!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:09 schreef IQM het volgende:
Ah, F&G en Undeclared heb ik nog, haast onbekeken, op m'n pc staan. Thanks for the reminder.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:36 schreef IQM het volgende:
Ik kan alle Youtube-video's nog bekijken, zoals deze:
I know. It's awesome.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:40 schreef Tim86 het volgende:
IQM, hoe heb je dat met je sig gedaan man haha, briljant
Freaks & Geeks is idd heel goed. Doodzonde dat dat gecanceld is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Wél kijken hoor!![]()
Freaks & Geeks is gewoon errrg gaaf, ontzettend jammer dat die gecancelled was. De characters zijn heerlijk uitgewerkt en hadden nog veel meer potentie.![]()
Undeclared is ook cool, maar daar duurde me het wat langer om er in te komen. Vooral Jason Segel is daar geniaal(in een kleine rol helaas).
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Topserie!![]()
Denkt iemand anders ook dat de serie eindigt met dat Ted en Robin weer bij elkaar zijn en dat Ted dus ten tijde van het vertellen van Het Verhaal al van de moeder van zijn kinderen is gescheiden?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als hij nog steeds samen is met de moeder van zijn kinderen, dan vertelt hij al twee seizoenen lang over zijn ex!![]()
Maar waarom zou het raar zijn als hij uiteindelijk weer van de moeder is gescheiden? Door te vertellen over zijn historie met Robin én de moeder van zijn kinderen probeert hij misschien uit te leggen waarom de relatie tussen hem en die moeder uiteindelijk is beëindigd.
Ik vind het helemaal niet zo’n vreemd idee.![]()
En oh, ik vond dit. Zal vast oud nieuws zijn, maar toch:quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat Robin niet hun moeder is!
Ik denk aan het volgende scenario:
-Ted is met Robin
-De relatie gaat uit
-Ted ontmoet De Moeder (=niet Robin!)
-Ted en De Moeder krijgen kinderen
-Ted en De Moeder scheiden
-Ted en Robin komen weer samen
Waarschijnlijk zal de periode na "Ted ontmoet De Moeder" nooit uitgebreid in de serie worden verteld. Maar in de laatste aflevering zou Ted dan vertellen over hoe hij de moeder van zijn kinderen ontmoette (terwijl hij stiekem weet dat Robin zijn soulmate is). En dat hij dan iets zegt als "We got married, we got kids, we bought a house. We were planning to spend all of our lives together. But plans change." En dat uiteindelijk blijkt dat hij en Robin toch weer samen zijn gekomen.
Het zou zomaar kunnen![]()
quote:“We’re hoping the show will go a while longer [and] it’s a good mystery. We’ll milk it a while longer,” Thomas said. “We have not made it clear to anyone other than ourselves quite yet who the mother is.”
However he did reveal that more than two years ago, he and Carter filmed a scene that will air when "HIMYM" ends for good. With only the two kids who play Ted’s future children, a cameraman and executive producer/director Pamela Fryman present, they shot a scene that directly relates to the identity of the mother. That scene will be included in the show’s series finale, which Thomas said he hopes “people will see in 2012.”
BRON
quote:The director reported that the show is layed out to go for 7 years (if they can be approved until then). He says that we will not meet the mother until the last episode. They made room for the mother to be Stella just in case they weren't given a 4th season. ....but he says now that we haven't met the mother yet. He also says that the kids are listening to this story from Future Ted in one day
Bron: een commenter
Ow dat kan wel hoor, ik heb alle afleveringen al minimaal 2 keer gezien en zeker afleveringen als slap bet en the pineapple incident blijven leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef IQM het volgende:
Ik realiseer me nu wel dat ik niet meer vijf legendarische afleveringen achter elkaar kan kijken, nu ik alles van de voorgaande seizoenen heb gezien en gelijk loop met 'Amerika'.
Barney is altijd awesome!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:38 schreef TJLinden het volgende:
"Driver, can you run us into the nearest lamppost. Everybody buckle up - not you Ted..."![]()
Wel een leuke aflevering, niet spectaculair, maar wel nog even een iets waardigere afsluiting van het Stella-incident.
Barney was weer heerlijk.
[ afbeelding ]
Wat nu gelukkig is gebeurd. Barney had echt weer een paar geweldige momenten, die tafelquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
Geen fantstische aflevering, maar leuk genoeg. En het Stella verhaal moest natuurlijk afgesloten worden.
Dat was het enige moment in de aflevering waar ik moest lachen. Matige afleveringquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:38 schreef TJLinden het volgende:
"Driver, can you run us into the nearest lamppost. Everybody buckle up - not you Ted..."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En No Father's Day was natuurlijk geweldig, Barney blijft briljant.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
cheerleader-effect kun je denk ik beter vertalen als hockeymeisjeseffect.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef TJLinden het volgende:
Leuke aflevering weer.
Misschien niet één van de beste, maar ik heb me toch een paar keer goed rot gelachen.![]()
Vooral het cheerleader-effect was erg geinig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat dat niet het geval isquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef IQM het volgende:
Leuke aflevering.
En hopelijk komen Ted en Robin weer bij elkaar.![]()
Wat zit je nou reverse-psychologisch te spoileren?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat niet het geval is.
Misschien weet ik wel meer dan jij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zit je nou reverse-psychologisch te spoileren?
Ik vond die rollen van 'Marshall' anders hilarischquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Jivis het volgende:
Matige aflevering.Alleen Barney was zoals gewoonlijk grappig.
Verpest het nou niet voor anderen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel meer dan jij.
Marshall niet!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef Tegan het volgende:
Lily en Marshall mogen wel ver weg verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |