Was me niet opgevallen, maar goed gevondenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:48 schreef Breuls het volgende:
Deze was weer typisch HIMYM qua verhaal en grappen. Leuk dat Barney weer het getal 83 gebruikt.
Veel verwijzingen naar vorige seizoenen: zitch dog, crazy/hot scale, blue horn, het regendansje van Ted.quote:
In de nacht van 3 tot 4 november weer volgens mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:43 schreef petrelli het volgende:
Voorlopig toch geen nieuwe afleveringen zag ik? Zeker komende 2 weken niet?
En Allyson is irritant vind ik, doet me altijd denken aan haar rol in American Pie en ze is niks veranderd. Slechte actrice.
Idd, dat stuk dat Robin bij hem aanklopt. Ik dacht serieus dat het zusje van Stella daar zou liggen, maar natuurlijk kwam die ook nog aan de beurtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:00 schreef bladibladibla het volgende:
Leuke aflevering!
Barney was weer awesome
Shit, waarom zo lang?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:47 schreef freiss het volgende:
[..]
In de nacht van 3 tot 4 november weer volgens mij.
En weer!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:48 schreef Breuls het volgende:
Deze was weer typisch HIMYM qua verhaal en grappen. Leuk dat Barney weer het getal 83 gebruikt.
Alleen zegt men in de eerste aflevering "And this is how i met your aunt Robin".quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:27 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat Robin de moeder is.
1) Het verhaal begint met de ontmoeting met Robin in seizoen 1.
2) Deze aflevering werd duidelijk dat: Robin en Ted wellicht nog een toekomst hebben. Maar iig dat er nog gevoelens zijn.
3) Ook zag je die Stella-versies van de kinderen, blond enzo, dat mij deed denken hoeveel de echte kinderen wel niet op Robin lijken:
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |