Ow ja... maar in de bron itself staat het gewoon als quote..:Pquote:Op maandag 15 september 2008 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Oh dat stond dus ook in die spoiler? Lekker inconsequent. Anyway, de voiceover zegt in de aflevering duidelijk 'She wasn't.' wanneer Ted zegt dat zij misschien de ware is.
Idd, dat verhaaltje duikt elke keer weer op. COAT CHECK GIRL IS NIET DE MOEDERquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:38 schreef -Mo- het volgende:
Enough about the coat check girl already.
Ja, Star Wars tof vinden is véééél beter inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
(...)Star Wars niet leuk vinden, tsss.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, Star Wars tof vinden is véééél beter inderdaad.
Stella is saai en burgerlijk. En daarmee trouwen is gewoon fout.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
Leuke aflevering. Alleen Stella moet maar gauw verdwijnen uit de serie, Star Wars niet leuk vinden, tsss
.
Maar dat is precies waar Ted naar opzoek is, een burgerlijk huwelijk, huisje, boompje, beestje.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef flyguy het volgende:
[..]
Stella is saai en burgerlijk. En daarmee trouwen is gewoon fout.
iddquote:Op woensdag 24 september 2008 02:23 schreef EliseZwart het volgende:
Weer leuk, als gewoonlijk.
Dat stemmetje van Barney op Robins voicemale
Ik wil de oude Marshall terug.quote:
Marshall is altijd een redelijke pussy geweest.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:19 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ik wil de oude Marshall terug.
Ik zat daarnet een ep uit seizoen 1 te kijken - toen was hij nog een stoere zwaardvechtende gozer. Nu is hij een getrouwde huilende pussy. Zelfs zijn (acteer)stem is veranderd.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:17 schreef petrelli het volgende:
Damn, wat heb ik zin in zo'n echte amerikaanse burger nu... jezusmina.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat verhaal zuigt
Ze zouden gewoon Ted, Marshall, Lily en Robin eruit moeten schoppen.an de serie Barney noemen. En elke aflevering 20 minuten Barney uitzenden, waar hij achter elkaar Legen -wait for it- dary zegt
Barney is de grootste reden waarom deze serie tof is. Maar in deze aflevering was ie nogal lame. Ik snap dus niet waarom je deze zo goed vondquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat verhaal zuigt
Ze zouden gewoon Ted, Marshall, Lily en Robin eruit moeten schoppen.an de serie Barney noemen. En elke aflevering 20 minuten Barney uitzenden, waar hij achter elkaar Legen -wait for it- dary zegt
Ik vond hem niet zo goed hoor. Barney was idd maar beetje lame. Het ging me er meer om dat ze eindelijk eens niet zo op dat verhaal focussen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Barney is de grootste reden waarom deze serie tof is. Maar in deze aflevering was ie nogal lame. Ik snap dus niet waarom je deze zo goed vond.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:17 schreef petrelli het volgende:
Damn, wat heb ik zin in zo'n echte amerikaanse burger nu... jezusmina.
hij viel enigszins tegen idd. Hoe vaak kun je zeuren over een hamburger? Hoe vaak kun je klagen dat je honger hebt?quote:
Ik vond deze juist weer tof omdat het eeuwige doorgaan over niets juist typisch is voor HIMYMquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
hij viel enigszins tegen idd. Hoe vaak kun je zeuren over een hamburger? Hoe vaak kun je klagen dat je honger hebt?
Ow, en ik hoop dat Barney snel over z'n bank-spamgedrag heen raakt en weer gewoon Barney gaat zijn. Niet dat de aflevering beroerd was ofzo, maar de eerste van dit seizoen en de vorige 2 seizoenen waren beduidend beter.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond deze juist weer tof omdat het eeuwige doorgaan over niets juist typisch is voor HIMYM
Alleen kut dat ik zat te kjiken met alleen maar Cup A Soup in huis...nog nooit zo'n honger gehad
Dan ben je toch niet in de stemming voor zoietsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]Ik keek tussen het kotsen door dus hier viel het wel mee met die honger. Moet de aflevering misschien nog eens kijken als ik niet ziek ben
ik ben altijd in de stemming voor HIMYMquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet in de stemming voor zoiets![]()
tnx, maar het gaat alweer redelijk hoor. was twee nachten geledenquote:Beterschap trouwens
Ik vind Ted juist echt de sufste van het stel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:07 schreef Asgard het volgende:
Lily zuigt echt
Wat een kut karakter is dat, gatverdamme.
Barney en Ted zijn de enige die tof zijn, Marshall en Robin kunnen ermee door. Maar die Lily, bleehhh
Idd, ik vond dat nog wel een veelbelovende verhaallijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef flyguy het volgende:
En op z'n minst had Barney nog die lesbo kunnen pakken op het einde...
viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:56 schreef EliseZwart het volgende:
De kinderen van Ted hebben we ook al een tijdje niet meer gezien
Leuk ja, zijn over the top pickuptechnieken. Net als in seizoen 1(?) als dat meisje botbreuken/hersenletsel oploopt van haar 'val' uit de hemelquote:
En ze zat naast Barneyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
Kan wat vergezocht zijn, maar iemand merkte op dat Robin een trouwring omheeft in 2009, en Ted niet.
maar die had geen trouwring om.quote:
Robin had in de andere delen van de aflevering ook een ring om haar ringvingerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
Kan wat vergezocht zijn, maar iemand merkte op dat Robin een trouwring omheeft in 2009, en Ted niet.
Dat krijg je als je een serie zo opzet dat het allemaal een terugvertelling is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:13 schreef 2Mini het volgende:
Wow.. al die meuk over wat er kan gebeuren..
Ze zegt wel dat ze geen verschil proeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef Helly het volgende:
Hij was weer leuk.
Nog meer gefilosofeer over de flash forward: Lily dronk niet van de whisky, maar ze deed wel net alsof, zou ze zwanger zijn?
Denk niet dat je daar wat achter moet zoeken, ze is even uit beeld en misschien vind de actrice het gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef Helly het volgende:
Hij was weer leuk.
Nog meer gefilosofeer over de flash forward: Lily dronk niet van de whisky, maar ze deed wel net alsof, zou ze zwanger zijn?
Ook dat kan ze niet lekker vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef Helly het volgende:
Volgens mij drinken ze op de set trouwens nooit echt alcohol en zit er gewoon wat anders in de glazen, dus het argument dat de actrice het niet lust gaat niet op, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |