SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En No Father's Day was natuurlijk geweldig, Barney blijft briljant.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
cheerleader-effect kun je denk ik beter vertalen als hockeymeisjeseffect.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef TJLinden het volgende:
Leuke aflevering weer.
Misschien niet één van de beste, maar ik heb me toch een paar keer goed rot gelachen.![]()
Vooral het cheerleader-effect was erg geinig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat dat niet het geval isquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef IQM het volgende:
Leuke aflevering.
En hopelijk komen Ted en Robin weer bij elkaar.![]()
Wat zit je nou reverse-psychologisch te spoileren?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dat niet het geval is.
Misschien weet ik wel meer dan jij.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zit je nou reverse-psychologisch te spoileren?
Ik vond die rollen van 'Marshall' anders hilarischquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef Jivis het volgende:
Matige aflevering.Alleen Barney was zoals gewoonlijk grappig.
Verpest het nou niet voor anderen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel meer dan jij.
Marshall niet!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef Tegan het volgende:
Lily en Marshall mogen wel ver weg verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |