Oeh! Ik ga nog bijsparen danquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. Kan je met je 50ste met pensioen, en nog 15 jaar doorbetaald krijgen
Waar is dat nou weer voor nodig? West-Berlijn lag veel verder van West-Duitsland af, en hoorde er ook bij, zonder corridorgezeikquote:Jacques Autenne, professor aan de Université catholique de Louvain (UCL), stelt voor Brussel een link te geven met Wallonië, in ruil voor de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Autenne begrijpt de Vlaamse eis voor een splitsing, maar vindt de eis van de Franstaligen voor een fysieke verbinding tussen Brussel en Wallonië even legitiem.
De professor stelt voor dat Vlaanderen alle spoor-, auto- en waterwegen afstaat die Wallonië verbinden met Brussel. Daardoor zou er een territoriale eenheid ontstaan tussen Walen en Franstalige Brusselaars zonder een uitbreiding van Brussel in de strikte zin. Alle woningen die naast de toegangswegen liggen, zouden juridisch immers bij Vlaanderen blijven horen.
Het eerste wat ik er eigenlijk van hoor/lees.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke? Hoe zit dit nou?
klik
[..]
Waar is dat nou weer voor nodig? West-Berlijn lag veel verder van West-Duitsland af, en hoorde er ook bij, zonder corridorgezeik
Jullie moeten maar gewoon snel weer 1 land worden. Net als Duitslandquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:29 schreef leonieke het volgende:
Het eerste wat ik er eigenlijk van hoor/lees.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is weer een Waal hé...![]()
Maar ik snap het niet zo goed eigenlijk want er wonen toch Nederlandstalige en Franstalige Brusselaars in één straat. Wat gaan ze daar dan mee doen? Ene huis is voor Vlaanderen en andere voor Wallonië?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie moeten maar gewoon snel weer 1 land worden. Net als Duitsland
Inderdaad, we schoppen eerst al dat achtergebleven tokkievolk eruit, frankrijk in, waar het hoortquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
Niets een land. Vlaanderen komt bij Nederland en na een jaar of 10 Wallonie ook, alleen spreken ze daar dan wel Nederlands
Echt wel. Anders wil ik mijn foto terug.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:40 schreef Waas het volgende:
[..]
Op een NS-voordeeluren-kaart staat ook geen pasfoto.
Bengels!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel. Anders wil ik mijn foto terug.
Hai qutie.quote:
Proestquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Waas het volgende:
[..]
Als je al sinds 2002 ofzo verslaafd bent is dat best lastig
Middag
Marc.quote:
Wij gaan zo lekker buiten etenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Zit je ook lekker in het zonnetje, hier is het heerlijk. Net een flink stuk gewandeld met Noukie.
Zij geniet er ook zo van.
Nee, dat staat er niet. Al is het op zich wel okee dat hij zichzelf als verslaafde zietquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
ProestLees dit nu pas, moet ik me nu aangesproken voelen als "verslaafde"?
Wat een giller.
voor eten in de buitenluchtquote:
bij de eendjes wordt vaak gevoerd.quote:
Sprak de pinguïn die altijd het voer van die kleine arme eendjes af komt schooienquote:
sorry, t is al op enzoquote:
Als je slowchats terugleest ben je waarschijnlijk wel redelijk verslaafd jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qutie.![]()
Ynske.![]()
[..]
ProestLees dit nu pas, moet ik me nu aangesproken voelen als "verslaafde"?
Wat een giller.
Hè ja, laten we gezellig een zelfhulpgroep opstarten voor die arme verslaafde loungiesquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Waas het volgende:
[..]
Als je slowchats terugleest ben je waarschijnlijk wel redelijk verslaafd ja
Qutie!quote:
hartje appeltjequote:
Ik lever de treinen welquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Hè ja, laten we gezellig een zelfhulpgroep opstarten voor die arme verslaafde loungies.
welke meetquote:
meet?quote:
Waar schrijf ik me in?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Hè ja, laten we gezellig een zelfhulpgroep opstarten voor die arme verslaafde loungies.
Kuukzonnestraaltje van mequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Hallo allen! Hoe is het?
Moe, druk. Goed!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Kuuk
Alles rustig hier, en met jou?
Ahh gewoon Fles dus. Mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukzonnestraaltje van me
Hoe het is? Magertjes. Gisteren Champions League finale gekeken tot en met de interviews, en bier. Nu op kantoor, en brak. Niks ernstigs dus
Ja jawel. De dagen vliegen voorbij en 's avonds gewoon lekker op de bank met JD en beetje zappen enzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker druk?
Ik heb een ontzettend goede dag terwijl die eigenlijk ontzettend kut isquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Zo, wat een energieke reactie Tally.
Ik doe mn best.. Ik heb mijn collega's nog niet genoeg geirriteerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Ohw heheh. Nouja, vrolijk doorstuiteren.
Das wel lekker danquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja jawel. De dagen vliegen voorbij en 's avonds gewoon lekker op de bank met JD en beetje zappen enzo.
Geeft Waas een handje.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Waas het volgende:
[..]
Als je slowchats terugleest ben je waarschijnlijk wel redelijk verslaafd ja
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
![]()
![]()
![]()
You know.
En met jou? Op je werk neem ik aan?
quote:
Jammer dat een trein zo gebonden is aan het spoor, stelen heeft dus niet zo heel veel zin lijkt mequote:
Net alsof je als leek dat ding ooit aan de praat zou krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:55 schreef qu63 het volgende:
Jammer dat een trein zo gebonden is aan het spoor, stelen heeft dus niet zo heel veel zin lijkt me
Daar kan je nog geluk bij hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof je als leek dat ding ooit aan de praat zou krijgen
maar toen zeiden de 'experts' ook dat het heel moeilijk was om weg te rijdenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
een bus is HEEL iets anders dan een trein. Een bus is niet veel anders dan een grote auto.
Hai tallybabe.quote:
Ze helpen wel denk ik, nouja iets, voel me suf. Maar dat hoorde erbij. mijn rug is iets minder aan het klagen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Helpen je meds al wel?
Ach gaat wel, druk werkinstructies aan het maken en dingen afhandelen. Straks ook weer vergaderen
Eigenlijk niet. Afgelopen weekenden waren bomvol gepland. Dus nu ff rustig.quote:
Dat zei de mijne ook toen ik uit mijn rolstoel kwamquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef Ynske het volgende:volgens de fysio hebben we een heel klein stapje vooruit gedaan
Mooi zo Yns.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef Ynske het volgende:volgens de fysio hebben we een heel klein stapje vooruit gedaan
Hoef ik ook nietquote:
Mooi, meer voor mij!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet
Ben ik niet echt gek op
Alles voor Bas... uhm QU!quote:
Juistem!quote:
Nee hoor.. Eet maar lekker opquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Juistem!
Maar als je het heel lief vraagt wil ik je wel wat geven hoor
Modelbouwquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:06 schreef Waas het volgende:
Zoh, na een vliegtuig is het nu tijd om een boot te gaan schuren.
Gaat iets beter dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ze helpen wel denk ik, nouja iets, voel me suf. Maar dat hoorde erbij. mijn rug is iets minder aan het klagen.
En de prikkels naar mijn rechterbeen zijn weg.
Zullen wij ook even vergaderen?
Ben je aan het overwerken?quote:
Dus de keren dat je niet gewerkt hebt, ga je nu compeseren door ff wat langer door te blijven fokken?quote:
kan je er niet blijven slapen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies.
Ik hierquote:
Hier ook Pizzaquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik hier
Van 12-16uur in Zeist doorgebracht, eerste 1.5uur echt uit mijn neus lopen eten omdat de afspraak die we hadden met een bedrijf voor een nieuwe kassa uitliep bij een andere klant van hun.. Geen productief dagje dus. Heb maar een pizza de oven ingeflikkerd, want pas net thuis en dan nog koken, echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |