Ik doe mn best.. Ik heb mijn collega's nog niet genoeg geirriteerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Ohw heheh. Nouja, vrolijk doorstuiteren.
Das wel lekker danquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja jawel. De dagen vliegen voorbij en 's avonds gewoon lekker op de bank met JD en beetje zappen enzo.
Geeft Waas een handje.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Waas het volgende:
[..]
Als je slowchats terugleest ben je waarschijnlijk wel redelijk verslaafd ja
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
![]()
![]()
![]()
You know.
En met jou? Op je werk neem ik aan?
quote:
Jammer dat een trein zo gebonden is aan het spoor, stelen heeft dus niet zo heel veel zin lijkt mequote:
Net alsof je als leek dat ding ooit aan de praat zou krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:55 schreef qu63 het volgende:
Jammer dat een trein zo gebonden is aan het spoor, stelen heeft dus niet zo heel veel zin lijkt me
Daar kan je nog geluk bij hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof je als leek dat ding ooit aan de praat zou krijgen
maar toen zeiden de 'experts' ook dat het heel moeilijk was om weg te rijdenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
een bus is HEEL iets anders dan een trein. Een bus is niet veel anders dan een grote auto.
Hai tallybabe.quote:
Ze helpen wel denk ik, nouja iets, voel me suf. Maar dat hoorde erbij. mijn rug is iets minder aan het klagen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Helpen je meds al wel?
Ach gaat wel, druk werkinstructies aan het maken en dingen afhandelen. Straks ook weer vergaderen
Eigenlijk niet. Afgelopen weekenden waren bomvol gepland. Dus nu ff rustig.quote:
Dat zei de mijne ook toen ik uit mijn rolstoel kwamquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef Ynske het volgende:volgens de fysio hebben we een heel klein stapje vooruit gedaan
Mooi zo Yns.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef Ynske het volgende:volgens de fysio hebben we een heel klein stapje vooruit gedaan
Hoef ik ook nietquote:
Mooi, meer voor mij!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet
Ben ik niet echt gek op
Alles voor Bas... uhm QU!quote:
Juistem!quote:
Nee hoor.. Eet maar lekker opquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Juistem!
Maar als je het heel lief vraagt wil ik je wel wat geven hoor
Modelbouwquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:06 schreef Waas het volgende:
Zoh, na een vliegtuig is het nu tijd om een boot te gaan schuren.
Gaat iets beter dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ze helpen wel denk ik, nouja iets, voel me suf. Maar dat hoorde erbij. mijn rug is iets minder aan het klagen.
En de prikkels naar mijn rechterbeen zijn weg.
Zullen wij ook even vergaderen?
Ben je aan het overwerken?quote:
Dus de keren dat je niet gewerkt hebt, ga je nu compeseren door ff wat langer door te blijven fokken?quote:
kan je er niet blijven slapen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies.
Ik hierquote:
Hier ook Pizzaquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik hier
Van 12-16uur in Zeist doorgebracht, eerste 1.5uur echt uit mijn neus lopen eten omdat de afspraak die we hadden met een bedrijf voor een nieuwe kassa uitliep bij een andere klant van hun.. Geen productief dagje dus. Heb maar een pizza de oven ingeflikkerd, want pas net thuis en dan nog koken, echt niet
Geen 2 een-persoons, of 1 tweepersoons bed daarquote:
Nee, 't was zo'n AH steenoven pizza, met veel te veel kaasquote:
Ik neem aan dat je deze zelf gekocht had?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, 't was zo'n AH steenoven pizza, met veel te veel kaas
En ik houd niet zo van kaas
Is dit een poging van inlikken tot FA??quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens, 't mag gezegd worden: FOK! is super vanavond
Nee, mod-af worden is zo moeilijk hč.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dit een poging van inlikken tot FA??
Nee, moedersquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze zelf gekocht had?
ik leg het je onder 4 ogen weleens uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen 2 een-persoons, of 1 tweepersoons bed daar
Metroconducteurs in amsterdam in elkaar rossen. Dat willen ze graag, kennelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gaan we doen?
Ik kijk ook wat tv ondertussenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gaan we doen?
Is ook een tijdsverdrijfquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Metroconducteurs in amsterdam in elkaar rossen. Dat willen ze graag, kennelijk.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
En ook met een ander einde is het een bagger film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |