Geen 2 een-persoons, of 1 tweepersoons bed daarquote:
Nee, 't was zo'n AH steenoven pizza, met veel te veel kaasquote:
Ik neem aan dat je deze zelf gekocht had?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, 't was zo'n AH steenoven pizza, met veel te veel kaas
En ik houd niet zo van kaas
Is dit een poging van inlikken tot FA??quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens, 't mag gezegd worden: FOK! is super vanavond
Nee, mod-af worden is zo moeilijk hč.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dit een poging van inlikken tot FA??
Nee, moedersquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze zelf gekocht had?
ik leg het je onder 4 ogen weleens uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen 2 een-persoons, of 1 tweepersoons bed daar
Metroconducteurs in amsterdam in elkaar rossen. Dat willen ze graag, kennelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gaan we doen?
Ik kijk ook wat tv ondertussenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gaan we doen?
Is ook een tijdsverdrijfquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Metroconducteurs in amsterdam in elkaar rossen. Dat willen ze graag, kennelijk.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
En ook met een ander einde is het een bagger film
welke?quote:
morgen als in vandaag dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
Een oorlogsfilm.
En ik begin nu, kijk hem morgen wel af
Oja! Het is vrijdag! Joechei!quote:
Zal toch wel goed gaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
Over uur gesprek met de fieldmanager. Ben opzich wel gerust, maar aan de andere kant toch wel wat gespannen.
Voor de rest zal wel de koffie helpen denk ik zo
Dat vermoeden heb ik wel; er is wel een gerucht dat de huidige opdrachtgever mij intern wil hebben/in loondienst, maar gezien ook het feit dat ze kampen met tekorten aan IT-ers zal waarschijnlijk het contract omgezet worden naar 'vast'.quote:Op vrijdag 23 mei 200809:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal toch wel goed gaan [afbeelding]
Succes iig [afbeelding]
HOERAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er weer
Dat soort geruchten zijn altijd leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik wel; er is wel een gerucht dat de huidige opdrachtgever mij intern wil hebben/in loondienst, maar gezien ook het feit dat ze kampen met tekorten aan IT-ers zal waarschijnlijk het contract omgezet worden naar 'vast'.
Gewoon, thuis, in mn bed en zoquote:
Hai. Hoe is het?quote:
Drukdrukdruk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffach, wel goed hoor
Ik probeer nog steeds te beginnen met studeren
En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |