En nog aangeklaagd worden voor doodslagquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/157(...)oodt_echtgenote.html
"Sorry schat, ik dacht dat je een inbreker was"
Als je al sinds 2002 ofzo verslaafd bent is dat best lastigquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie de zin om voor een ban te gaan niet.
Als je fok geen bal meer aan vindt, sluit fok dan gewoon af, waarom zo moeilijk doen.
Lijkt wel of men hulp nodig heeft om hier weg te blijven.
Oja goedemorgen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Waas het volgende:
[..]
Als je al sinds 2002 ofzo verslaafd bent is dat best lastig
Middag
die parkeerkosten wist ik ja..quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
17 euro per keer en 5 euro parkeren per keer
Die ook al gezien Fles?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef qu63 het volgende:
Belgje!
Belg won 33 auto's en huis met prijsvragen
k ben dr al eens 1 keer geweest, maar vind t gewoon best duur om 1 keer te gaan, en vorig jaar best vaak naar Rhenen geweest. Trouwens vind abo prijs ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
die parkeerkosten wist ik ja..
dus minimaal 4x gaan, en dan zelf parkeerkosten betalen, of 6x incl. parkeerkaart
Ik ben dr ook een keer geweest, maar toen betaalden we ¤2 pp geloof ik
Kortingspasje Symfora
wat denk je zelf?!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:26 schreef Waas het volgende:
zo'n abonnement moet je ook gewoon met een man of 4 nemen.
Of staat er een pasfoto op?
Nee iddquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben dr al eens 1 keer geweest, maar vind t gewoon best duur om 1 keer te gaan, en vorig jaar best vaak naar Rhenen geweest. Trouwens vind abo prijs ook niet goedkoop.
maar wat is wel nog goedkoop tegenwoordigbenzine iig ook niet
Op de nieuwe welquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:40 schreef Waas het volgende:
[..]
Op een NS-voordeeluren-kaart staat ook geen pasfoto.
Meteen maar een afspraak gemaakt voor een grote beurt + apkquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee idd
Straks móet ik wel een baan hebben, anders kan ik niet eens meer autorijden!
Ik had het al gelezen. Schitterend héquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef qu63 het volgende:
Belgje!
Belg won 33 auto's en huis met prijsvragen
mja, dat zijn ook echt gewoon domme meiden, maakt niet uit uit welk land ze komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen. Schitterend hé![]()
Ik heb er trouwens ook één
Mja. Maar dat telt niet. Het moet wel iets hebben van "Kijk deze Belg(en) dom zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:20 schreef qu63 het volgende:
Die ook al gezien Fles?
Wat is de grap? Ik heb hier geen video namelijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, dat zijn ook echt gewoon domme meiden, maakt niet uit uit welk land ze komen
Slimme Belgen vind ik uitzonderlijker hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Maar dat telt niet. Het moet wel iets hebben van "Kijk deze Belg(en) dom zijn"
Hoeveel eieren gaan er in een dozijn?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de grap? Ik heb hier geen video namelijk
Die van mij heeft iets heel erg hard van "Kijk deze Nederlander eens dom zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Maar dat telt niet. Het moet wel iets hebben van "Kijk deze Belg(en) dom zijn"
Dit is dan weer niet meer grappig eigenlijk... Geen probleem met Belgen-mopjes, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik dan weer.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Slimme Belgen vind ik uitzonderlijker hoor
ohja, ik heb em dus niet gezien, maar zapte 1 seconde langs Jensenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die van mij heeft iets heel erg hard van "Kijk deze Nederlander eens dom zijn![]()
![]()
"
Ik denk dat geen enkele collega hier nog kon bijkomen.
De grap? Hoeveel eieren gaan er in een dozijn?
"Nou dat hangt ervan af: of je een doosje van 6 of van 10 koopt... soms kunnen het er ook nog 20 zijn." Maar 12? No f*cking way.. alhoewel, als je natuurlijk twee kleine doosjes hebt...
![]()
![]()
Dat was juist het grapjequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet meer grappig eigenlijk... Geen probleem mee met Belgen-mopjes, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik dan weer.
Dat krijg je dan weer met die slimme Belgquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohja, ik heb em dus niet gezien, maar zapte 1 seconde langs Jensen
Leo's uitleg is dus wat beter
Ja, je blijft veel te lang naar iets compleet nutteloos zitten kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat krijg je dan weer met die slimme Belg
heel slim...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Meteen maar een afspraak gemaakt voor een grote beurt + apk
Noemt iemand anders je een keer bijzonder, weer niet goedquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet meer grappig eigenlijk... Geen probleem met Belgen-mopjes, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik dan weer.
vooral dat laatste is kutquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel slim...
kreeg hier gister een telefoontje van t uitzendbureau, omdat ik een bepaald aantal weken niet gewerkt heb moeten ze mijn opgebouwde verlofuren uitbetalen
3200 euro, en de helft mag naar de belastingen
nopequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
vooral dat laatste is kut
kan je het niet in delen laten uitbetalen zodat de belastingdienst minder krijgt
ja das waar, maar als ik gewoon vrije dagen had kunnen opnemen afgelopen jaar dan had ik 3200 euro gehadquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, zondeMaar aan de andere kant: Je krijgt nu wel ineens 1600 euro
en je kan er gewoon niks aan doen omdat je ze ook niet nu nog even snel op kan nemenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja das waar, maar als ik gewoon vrije dagen had kunnen opnemen afgelopen jaar dan had ik 3200 euro gehad
in een nieuwe (2e handse?) of in je huidige?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:41 schreef Ynske het volgende:
maar goed dat geld kan dan meteen ind e auto
huidige, iets met schade van t ongeluk betalenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
in een nieuwe (2e handse?) of in je huidige?
ik wist niet in hoeverre je auto nou nog te repareren was en of een nieuwe/2e hands dan niet goedkoper was..quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
huidige, iets met schade van t ongeluk betalen
Nou nee, dan had je vrije dagen gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Ynske het volgende:
ja das waar, maar als ik gewoon vrije dagen had kunnen opnemen afgelopen jaar dan had ik 3200 euro gehad
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee, dan had je vrije dagen gehad.
Jij begrijpt het tenminstequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noemt iemand anders je een keer bijzonder, weer niet goed
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
dat geld en vrij
huh?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:31 schreef Ynske het volgende:
omdat ik een bepaald aantal weken niet gewerkt heb
Wees blij dat ze ze tenminste willen uitbetalen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dat wil ik helemaal niet, als ik nl weer beter ben, moet ik nu nl weer eerst verlofdagen opbouwen, dus stel dat ik in sept een weekje vakantie zou willen hebben, moet ik dat onbetaald doen omdat ik nog geen verlofdagen genoeg opgebouwd heb.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wees blij dat ze ze tenminste willen uitbetalen.
Ik ben dit jaar met meer dan 60 dagen verlof begonnen (verlof + overuren) en die kan ik uiteraard nooit opnemen... Resultaat? Overzetten naar volgend jaar.
Mja, niet leuk natuurlijk, maar wel handig aangezien je het geld blijkbaar wel direct kunt gebruiken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dat wil ik helemaal niet, als ik nl weer beter ben, moet ik nu nl weer eerst verlofdagen opbouwen, dus stel dat ik in sept een weekje vakantie zou willen hebben, moet ik dat onbetaald doen omdat ik nog geen verlofdagen genoeg opgebouwd heb.
Zeker niet als je daarbij rekent dat de overuren/verlofdagen wel van één collega worden uitbetaald... (toevallig de vrouw van de baasquote:maarja tis neit anders, jouw optie is ook niet echt tof
Oh ja, kut is dat als je voor ene uitzendbureau werkt. Mijn moeder noemt dat altijd Arbeidsprostitutiequote:
Gaaf. Kan je met je 50ste met pensioen, en nog 15 jaar doorbetaald krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:03 schreef leonieke het volgende:
Wees blij dat ze ze tenminste willen uitbetalen.
Ik ben dit jaar met meer dan 60 dagen verlof begonnen (verlof + overuren) en die kan ik uiteraard nooit opnemen... Resultaat? Overzetten naar volgend jaar.
leuk, met twee maten metenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, niet leuk natuurlijk, maar wel handig aangezien je het geld blijkbaar wel direct kunt gebruiken.
[..]
Zeker niet als je daarbij rekent dat de overuren/verlofdagen wel van één collega worden uitbetaald... (toevallig de vrouw van de baas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |