Ik wel iigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hier?
Het vorige topic liep nou ook niet echt stormquote:
Heb je het opnieuw geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Jaquote:
Goed he?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Pas teringduizend kankerhonderd bliksemtieftig keer.
Ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Pas teringduizend kankerhonderd bliksemtieftig keer.
Hmm, Ik had al een vermoeden wie je was, maar nu zeker.quote:Op woensdag 21 mei 200801:16 schreef Waas het volgende:
Eigenlijk was het best een goed moment voor een ban. FOK! is echt geen kont meer aan. Zeker niet met al die database-errors.
Ik zie de zin om voor een ban te gaan niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:16 schreef Waas het volgende:
Eigenlijk was het best een goed moment voor een ban. FOK! is echt geen kont meer aan. Zeker niet met al die database-errors.
Netjesquote:Op woensdag 21 mei 200809:05 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen [afbeelding]
Ik ga in september een weekendje naar Oostenrijk [afbeelding]
Mallerdquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:11 schreef Pheno het volgende:
Kelders spotten
Hoe kan dat nou mens, ik ben het zelf nog aan het zoekenquote:
Vrije dag vandaag?quote:
Leugens!quote:
Yep, dit is eigenlijk mijn standaard vrije dagquote:
geniet er van danquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dit is eigenlijk mijn standaard vrije dag
Komt goed. Voel spierpijn aankomen dus doe toch niet al te veelquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, pil twee van de kuur. Nog 2 maanden te gaan
Ja, ik moet toch wat. Het is niet dat de reguliere medische wereld iets voor me wilt doenquote:
Krijg je geen korting met je Blijdorp abo?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Ynske het volgende:
hmmm
zit in dubio, zou ik zometeen nog naar Dierenpark Amersfoort gaan. Tis alleen zo duur
maar hier zijn ze aan t slijpen/boren/herrie maken, das ook niets
en om nu nog naar blijdorp te rijden vind ik ook weer zoiets
nope helaas nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je geen korting met je Blijdorp abo?
na hoeveel keer heb je dat abbo er uit?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope helaas niet
alleen bij artis, planckendael, antwerpen zoo, naturalis, sealife, omniversum, tropicana, duinrell, drievliet, slagharen, archeon, museon.
wilde dit jaar een ander abbo er nog bijpakken ipv Rhenen, maar dat word amersfoort iig niet.
Oudere kinderen en volwassenen ¤ 57,50
Parkeerabonnement ¤ 25,00
die zijn gek
17 euro per keer en 5 euro parkeren per keerquote:
Wat overigens OOK achterlijk duur isquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
17 euro per keer en 5 euro parkeren per keer
dat ben ik volkomen met je eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat overigens OOK achterlijk duur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |