Ik wel iigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hier?
Het vorige topic liep nou ook niet echt stormquote:
Heb je het opnieuw geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Jaquote:
Goed he?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Pas teringduizend kankerhonderd bliksemtieftig keer.
Ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Pas teringduizend kankerhonderd bliksemtieftig keer.
Hmm, Ik had al een vermoeden wie je was, maar nu zeker.quote:Op woensdag 21 mei 200801:16 schreef Waas het volgende:
Eigenlijk was het best een goed moment voor een ban. FOK! is echt geen kont meer aan. Zeker niet met al die database-errors.
Ik zie de zin om voor een ban te gaan niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:16 schreef Waas het volgende:
Eigenlijk was het best een goed moment voor een ban. FOK! is echt geen kont meer aan. Zeker niet met al die database-errors.
Netjesquote:Op woensdag 21 mei 200809:05 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen [afbeelding]
Ik ga in september een weekendje naar Oostenrijk [afbeelding]
Mallerdquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:11 schreef Pheno het volgende:
Kelders spotten
Hoe kan dat nou mens, ik ben het zelf nog aan het zoekenquote:
Vrije dag vandaag?quote:
Leugens!quote:
Yep, dit is eigenlijk mijn standaard vrije dagquote:
geniet er van danquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dit is eigenlijk mijn standaard vrije dag
Komt goed. Voel spierpijn aankomen dus doe toch niet al te veelquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, pil twee van de kuur. Nog 2 maanden te gaan
Ja, ik moet toch wat. Het is niet dat de reguliere medische wereld iets voor me wilt doenquote:
Krijg je geen korting met je Blijdorp abo?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Ynske het volgende:
hmmm
zit in dubio, zou ik zometeen nog naar Dierenpark Amersfoort gaan. Tis alleen zo duur
maar hier zijn ze aan t slijpen/boren/herrie maken, das ook niets
en om nu nog naar blijdorp te rijden vind ik ook weer zoiets
nope helaas nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je geen korting met je Blijdorp abo?
na hoeveel keer heb je dat abbo er uit?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope helaas niet
alleen bij artis, planckendael, antwerpen zoo, naturalis, sealife, omniversum, tropicana, duinrell, drievliet, slagharen, archeon, museon.
wilde dit jaar een ander abbo er nog bijpakken ipv Rhenen, maar dat word amersfoort iig niet.
Oudere kinderen en volwassenen ¤ 57,50
Parkeerabonnement ¤ 25,00
die zijn gek
17 euro per keer en 5 euro parkeren per keerquote:
Wat overigens OOK achterlijk duur isquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
17 euro per keer en 5 euro parkeren per keer
dat ben ik volkomen met je eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat overigens OOK achterlijk duur is
En nog aangeklaagd worden voor doodslagquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/157(...)oodt_echtgenote.html
"Sorry schat, ik dacht dat je een inbreker was"
Als je al sinds 2002 ofzo verslaafd bent is dat best lastigquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie de zin om voor een ban te gaan niet.
Als je fok geen bal meer aan vindt, sluit fok dan gewoon af, waarom zo moeilijk doen.
Lijkt wel of men hulp nodig heeft om hier weg te blijven.
Oja goedemorgen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Waas het volgende:
[..]
Als je al sinds 2002 ofzo verslaafd bent is dat best lastig
Middag
die parkeerkosten wist ik ja..quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
17 euro per keer en 5 euro parkeren per keer
Die ook al gezien Fles?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef qu63 het volgende:
Belgje!
Belg won 33 auto's en huis met prijsvragen
k ben dr al eens 1 keer geweest, maar vind t gewoon best duur om 1 keer te gaan, en vorig jaar best vaak naar Rhenen geweest. Trouwens vind abo prijs ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
die parkeerkosten wist ik ja..
dus minimaal 4x gaan, en dan zelf parkeerkosten betalen, of 6x incl. parkeerkaart
Ik ben dr ook een keer geweest, maar toen betaalden we ¤2 pp geloof ik
Kortingspasje Symfora
wat denk je zelf?!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:26 schreef Waas het volgende:
zo'n abonnement moet je ook gewoon met een man of 4 nemen.
Of staat er een pasfoto op?
Nee iddquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben dr al eens 1 keer geweest, maar vind t gewoon best duur om 1 keer te gaan, en vorig jaar best vaak naar Rhenen geweest. Trouwens vind abo prijs ook niet goedkoop.
maar wat is wel nog goedkoop tegenwoordigbenzine iig ook niet
Op de nieuwe welquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:40 schreef Waas het volgende:
[..]
Op een NS-voordeeluren-kaart staat ook geen pasfoto.
Meteen maar een afspraak gemaakt voor een grote beurt + apkquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee idd
Straks mķet ik wel een baan hebben, anders kan ik niet eens meer autorijden!
Ik had het al gelezen. Schitterend héquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef qu63 het volgende:
Belgje!
Belg won 33 auto's en huis met prijsvragen
mja, dat zijn ook echt gewoon domme meiden, maakt niet uit uit welk land ze komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen. Schitterend hé![]()
Ik heb er trouwens ook één
Mja. Maar dat telt niet. Het moet wel iets hebben van "Kijk deze Belg(en) dom zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:20 schreef qu63 het volgende:
Die ook al gezien Fles?
Wat is de grap? Ik heb hier geen video namelijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, dat zijn ook echt gewoon domme meiden, maakt niet uit uit welk land ze komen
Slimme Belgen vind ik uitzonderlijker hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Maar dat telt niet. Het moet wel iets hebben van "Kijk deze Belg(en) dom zijn"
Hoeveel eieren gaan er in een dozijn?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de grap? Ik heb hier geen video namelijk
Die van mij heeft iets heel erg hard van "Kijk deze Nederlander eens dom zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Maar dat telt niet. Het moet wel iets hebben van "Kijk deze Belg(en) dom zijn"
Dit is dan weer niet meer grappig eigenlijk... Geen probleem met Belgen-mopjes, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik dan weer.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Slimme Belgen vind ik uitzonderlijker hoor
ohja, ik heb em dus niet gezien, maar zapte 1 seconde langs Jensenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die van mij heeft iets heel erg hard van "Kijk deze Nederlander eens dom zijn![]()
![]()
"
Ik denk dat geen enkele collega hier nog kon bijkomen.
De grap? Hoeveel eieren gaan er in een dozijn?
"Nou dat hangt ervan af: of je een doosje van 6 of van 10 koopt... soms kunnen het er ook nog 20 zijn." Maar 12? No f*cking way.. alhoewel, als je natuurlijk twee kleine doosjes hebt...
![]()
![]()
Dat was juist het grapjequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet meer grappig eigenlijk... Geen probleem mee met Belgen-mopjes, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik dan weer.
Dat krijg je dan weer met die slimme Belgquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ohja, ik heb em dus niet gezien, maar zapte 1 seconde langs Jensen
Leo's uitleg is dus wat beter
Ja, je blijft veel te lang naar iets compleet nutteloos zitten kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat krijg je dan weer met die slimme Belg
heel slim...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Meteen maar een afspraak gemaakt voor een grote beurt + apk
Noemt iemand anders je een keer bijzonder, weer niet goedquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet meer grappig eigenlijk... Geen probleem met Belgen-mopjes, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik dan weer.
vooral dat laatste is kutquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
heel slim...
kreeg hier gister een telefoontje van t uitzendbureau, omdat ik een bepaald aantal weken niet gewerkt heb moeten ze mijn opgebouwde verlofuren uitbetalen
3200 euro, en de helft mag naar de belastingen
nopequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
vooral dat laatste is kut
kan je het niet in delen laten uitbetalen zodat de belastingdienst minder krijgt
ja das waar, maar als ik gewoon vrije dagen had kunnen opnemen afgelopen jaar dan had ik 3200 euro gehadquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, zondeMaar aan de andere kant: Je krijgt nu wel ineens 1600 euro
en je kan er gewoon niks aan doen omdat je ze ook niet nu nog even snel op kan nemenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja das waar, maar als ik gewoon vrije dagen had kunnen opnemen afgelopen jaar dan had ik 3200 euro gehad
in een nieuwe (2e handse?) of in je huidige?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:41 schreef Ynske het volgende:
maar goed dat geld kan dan meteen ind e auto
huidige, iets met schade van t ongeluk betalenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
in een nieuwe (2e handse?) of in je huidige?
ik wist niet in hoeverre je auto nou nog te repareren was en of een nieuwe/2e hands dan niet goedkoper was..quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
huidige, iets met schade van t ongeluk betalen
Nou nee, dan had je vrije dagen gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Ynske het volgende:
ja das waar, maar als ik gewoon vrije dagen had kunnen opnemen afgelopen jaar dan had ik 3200 euro gehad
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee, dan had je vrije dagen gehad.
Jij begrijpt het tenminstequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noemt iemand anders je een keer bijzonder, weer niet goed
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
dat geld en vrij
huh?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:31 schreef Ynske het volgende:
omdat ik een bepaald aantal weken niet gewerkt heb
Wees blij dat ze ze tenminste willen uitbetalen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dat wil ik helemaal niet, als ik nl weer beter ben, moet ik nu nl weer eerst verlofdagen opbouwen, dus stel dat ik in sept een weekje vakantie zou willen hebben, moet ik dat onbetaald doen omdat ik nog geen verlofdagen genoeg opgebouwd heb.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wees blij dat ze ze tenminste willen uitbetalen.
Ik ben dit jaar met meer dan 60 dagen verlof begonnen (verlof + overuren) en die kan ik uiteraard nooit opnemen... Resultaat? Overzetten naar volgend jaar.
Mja, niet leuk natuurlijk, maar wel handig aangezien je het geld blijkbaar wel direct kunt gebruiken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dat wil ik helemaal niet, als ik nl weer beter ben, moet ik nu nl weer eerst verlofdagen opbouwen, dus stel dat ik in sept een weekje vakantie zou willen hebben, moet ik dat onbetaald doen omdat ik nog geen verlofdagen genoeg opgebouwd heb.
Zeker niet als je daarbij rekent dat de overuren/verlofdagen wel van één collega worden uitbetaald... (toevallig de vrouw van de baasquote:maarja tis neit anders, jouw optie is ook niet echt tof
Oh ja, kut is dat als je voor ene uitzendbureau werkt. Mijn moeder noemt dat altijd Arbeidsprostitutiequote:
Gaaf. Kan je met je 50ste met pensioen, en nog 15 jaar doorbetaald krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:03 schreef leonieke het volgende:
Wees blij dat ze ze tenminste willen uitbetalen.
Ik ben dit jaar met meer dan 60 dagen verlof begonnen (verlof + overuren) en die kan ik uiteraard nooit opnemen... Resultaat? Overzetten naar volgend jaar.
leuk, met twee maten metenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, niet leuk natuurlijk, maar wel handig aangezien je het geld blijkbaar wel direct kunt gebruiken.
[..]
Zeker niet als je daarbij rekent dat de overuren/verlofdagen wel van één collega worden uitbetaald... (toevallig de vrouw van de baas)
Oeh! Ik ga nog bijsparen danquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. Kan je met je 50ste met pensioen, en nog 15 jaar doorbetaald krijgen
Waar is dat nou weer voor nodig? West-Berlijn lag veel verder van West-Duitsland af, en hoorde er ook bij, zonder corridorgezeikquote:Jacques Autenne, professor aan de Université catholique de Louvain (UCL), stelt voor Brussel een link te geven met Wallonië, in ruil voor de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Autenne begrijpt de Vlaamse eis voor een splitsing, maar vindt de eis van de Franstaligen voor een fysieke verbinding tussen Brussel en Wallonië even legitiem.
De professor stelt voor dat Vlaanderen alle spoor-, auto- en waterwegen afstaat die Wallonië verbinden met Brussel. Daardoor zou er een territoriale eenheid ontstaan tussen Walen en Franstalige Brusselaars zonder een uitbreiding van Brussel in de strikte zin. Alle woningen die naast de toegangswegen liggen, zouden juridisch immers bij Vlaanderen blijven horen.
Het eerste wat ik er eigenlijk van hoor/lees.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke? Hoe zit dit nou?
klik
[..]
Waar is dat nou weer voor nodig? West-Berlijn lag veel verder van West-Duitsland af, en hoorde er ook bij, zonder corridorgezeik
Jullie moeten maar gewoon snel weer 1 land worden. Net als Duitslandquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:29 schreef leonieke het volgende:
Het eerste wat ik er eigenlijk van hoor/lees.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is weer een Waal hé...![]()
Maar ik snap het niet zo goed eigenlijk want er wonen toch Nederlandstalige en Franstalige Brusselaars in één straat. Wat gaan ze daar dan mee doen? Ene huis is voor Vlaanderen en andere voor Wallonië?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie moeten maar gewoon snel weer 1 land worden. Net als Duitsland
Inderdaad, we schoppen eerst al dat achtergebleven tokkievolk eruit, frankrijk in, waar het hoortquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
Niets een land. Vlaanderen komt bij Nederland en na een jaar of 10 Wallonie ook, alleen spreken ze daar dan wel Nederlands
Echt wel. Anders wil ik mijn foto terug.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:40 schreef Waas het volgende:
[..]
Op een NS-voordeeluren-kaart staat ook geen pasfoto.
Bengels!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel. Anders wil ik mijn foto terug.
Hai qutie.quote:
Proestquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Waas het volgende:
[..]
Als je al sinds 2002 ofzo verslaafd bent is dat best lastig
Middag
Marc.quote:
Wij gaan zo lekker buiten etenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Zit je ook lekker in het zonnetje, hier is het heerlijk. Net een flink stuk gewandeld met Noukie.
Zij geniet er ook zo van.
Nee, dat staat er niet. Al is het op zich wel okee dat hij zichzelf als verslaafde zietquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
ProestLees dit nu pas, moet ik me nu aangesproken voelen als "verslaafde"?
Wat een giller.
voor eten in de buitenluchtquote:
bij de eendjes wordt vaak gevoerd.quote:
Sprak de pinguīn die altijd het voer van die kleine arme eendjes af komt schooienquote:
sorry, t is al op enzoquote:
Als je slowchats terugleest ben je waarschijnlijk wel redelijk verslaafd jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qutie.![]()
Ynske.![]()
[..]
ProestLees dit nu pas, moet ik me nu aangesproken voelen als "verslaafde"?
Wat een giller.
Hč ja, laten we gezellig een zelfhulpgroep opstarten voor die arme verslaafde loungiesquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Waas het volgende:
[..]
Als je slowchats terugleest ben je waarschijnlijk wel redelijk verslaafd ja
Qutie!quote:
hartje appeltjequote:
Ik lever de treinen welquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Hč ja, laten we gezellig een zelfhulpgroep opstarten voor die arme verslaafde loungies.
welke meetquote:
meet?quote:
Waar schrijf ik me in?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Hč ja, laten we gezellig een zelfhulpgroep opstarten voor die arme verslaafde loungies.
Kuukzonnestraaltje van mequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Hallo allen! Hoe is het?
Moe, druk. Goed!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Kuuk
Alles rustig hier, en met jou?
Ahh gewoon Fles dus. Mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukzonnestraaltje van me
Hoe het is? Magertjes. Gisteren Champions League finale gekeken tot en met de interviews, en bier. Nu op kantoor, en brak. Niks ernstigs dus
Ja jawel. De dagen vliegen voorbij en 's avonds gewoon lekker op de bank met JD en beetje zappen enzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker druk?
Ik heb een ontzettend goede dag terwijl die eigenlijk ontzettend kut isquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Zo, wat een energieke reactie Tally.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |