kijk bij de dag... maandag, daar staat tie alquote:Op maandag 19 mei 2008 20:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik zie alleen de halve finale nog maar bij uitzending gemist
Ik had het + gevonden maar als ik daar 4 x op druk krijg ik op wel africam maar geen dgk meer dan heb ik nl 1 nl 2 en tmf en africam en ik wil 3x kooi en 1x africam ...........alstublieft dankuwel sorry voor offtopic ffquote:
Tnxquote:Op maandag 19 mei 2008 21:05 schreef Desii het volgende:
Peter... bedankt![]()
[..]
kijk bij de dag... maandag, daar staat tie al
Wow....mooi dat ze dat in de uitzending laten zien, zou het nog helpen?quote:
IK vind die twee ook veel te relaxed...denk echt dat ze dat al te horen hebben gekregen....kan er zo boos om wordenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: het is ons eenduidig klaargemaakt dat 1 van ons winnaar wordt.
[ afbeelding ]
Brian doet echt iets aan zijn nederlands: ik heb net een sinaasappelkaarsje aan gedaan om te proeven.... om te ruiken
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: het is ons eenduidig klaargemaakt dat 1 van ons winnaar wordt.[ afbeelding ]
Brian doet echt iets aan zijn nederlands: ik heb net een sinaasappelkaarsje aan gedaan om te proeven.... om te ruiken
En wie heeft dat dan eenduidig klaargemaakt, als ik die vraag mag vragen?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: het is ons eenduidig klaargemaakt dat 1 van ons winnaar wordt.
Hoe duidelijk willen we het nog hebben.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
was dat niet dat Amanda een nagel in huub zijn neus stak, en Brian riep dat hij van haar af moest blijven, gevolgd door een streamlock???quote:
Lang geleden riep Amandel al dat hun beloofd was dat 1 van hen ( B&A ) zou winnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgt eerst goed te horen dat ze niks mag zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie heeft dat dan eenduidig klaargemaakt, als ik die vraag mag vragen?
On Topic: Waar blijft Claire?
Ik moet eerst nog zien dat ze het echt uitzenden.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow....mooi dat ze dat in de uitzending laten zien, zou het nog helpen?
Mazaru.
Dit kregen wij nog te zien, en daarna een streamlock van drie kwartier.quote:
Die zal haar spandoek wel moeten inleveren, want anders raakt Brian over de rooie.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
Serieus, doen jullie dat nu expresquote:Brian tegen Amanda: het is ons eenduidig klaargemaakt dat 1 van ons winnaar wordt.
Eerst zei Amanda: ohhhh 1 van ons kan gaan winnen!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire tegen Huub: Ik ben zo verliefd.quote:
Dat hele domino spel geeft de weergave van DGK weer een spel dat vals gespeeld wordtquote:Op maandag 19 mei 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
Zou Brian ook vanavond weer vals spelen met domino?
Praat me es bij, wie is Susan, die paaldansschoonheid?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
Morgen staan Ilona, Eric, Sylvia en Suzanop de dam voor Huub smsjes te regelen.
Whaahah Suzan is dus echt voor Huub, weer een vriendin minder voor dellie.
0 punten voor Huub in de halve finale misschien?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt erop dat Claire een persoonlijke vete heeft met Jaap. Zo erg is het toch niet wat Jaap allemaal doet de laatste dagen, of kijk ik andere streams?
+1quote:Op maandag 19 mei 2008 21:35 schreef akveor het volgende:
Heeft er nog iemand tissues....?
Gadver emotionele klootzak die ik ben.
Wat een heerlijke mensen Claire en Huubje zo samen.
* beequeen zet een doos Kleenex neer voor Roevka.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:35 schreef akveor het volgende:
Heeft er nog iemand tissues....?
Gadver emotionele klootzak die ik ben.
Wat een heerlijke mensen Claire en Huubje zo samen.
Ja, Amanda haar vriendinnetjequote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Praat me es bij, wie is Susan, die paaldansschoonheid?
Ja waar dellie het zo goed mee kon vindenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Praat me es bij, wie is Susan, die paaldansschoonheid?
Ach ja, laat maar gaan....Hij is al zoveel tekort gekomen gedurende die hele periode...laat Huub ook eens voor één keer een voordeeltje hebben....quote:
Is gewoon opdracht Febo. Huub in de underdogpositie is ideaal voor de Febo.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
0 punten voor Huub in de halve finale misschien?
Zij kreeg de 10 van Jaap.....quote:Op maandag 19 mei 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
0 punten voor Huub in de halve finale misschien?
Het enige spel dat nog loopt is toch het spel dat John de Mol met het bellend en sms'end publiek speelt?quote:
Daar kun jij niet over oordelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, respecteer die peptalk van Claire nou toch, ipv alles tegen te spreken.
Duuuuh, maar Claire speelt het spelletje gewoon mee.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Is gewoon opdracht Febo. Huub in de underdogpositie is ideaal voor de Febo.
Ja, dit is de overtreffende trap van een slachtofferrol.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Perfecte beelden voor weer 10.000 euro aan smsjes voor JdM....dit doet Huub uitstekend
johquote:Op maandag 19 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Perfecte beelden voor weer 10.000 euro aan smsjes voor JdM....dit doet Huub uitstekend
Dat is waar, B,A en J zijn doodsbang voor de achterban van Huub en het zogenaamde sms stormfront.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:41 schreef schatje het volgende:
Huub heeft gelijk, ze zijn bang voor hem.
Echt ziekelijk die obsessie die ze met hem hebben. Jaap valt nog wel mee, maar Brian en Amanda spannen echt de kroon.
Dus dat en het lukt nog ook. Ik doe nog even een belletje voor Huub, kan mij het schelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:40 schreef humberto.tan het volgende:
Het enige spel dat nog loopt is toch het spel dat John de Mol met het bellend en sms'end publiek speelt?
Geweldige foto....quote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op jongen. Pak de Jaapmobiel (skelter) en erop af!
Als ze morgenavond dat alcoholverbod dan maar opheffenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, laat maar gaan....Hij is al zoveel tekort gekomen gedurende die hele periode...laat Huub ook eens voor één keer een voordeeltje hebben....
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en het lukt nog ook. Ik doe nog even een belletje voor Huub, kan mij het schelen.
Waar slaat dat nou op?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda over Claire: ik vind het zielig voor dat meisje.
Omdat hij niet mag drinken, mag zij ook niet drinken.
Brian: het wordt al gauw duidelijk hoe de vork in de steel zit.
Enge foto, als Carlos die zou zien oei oeiquote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op jongen. Pak de Jaapmobiel (skelter) en erop af!
Aaaaah, Gert is ook in love.quote:
Ik zei het na de stemming meteen al... Huub moet zich fanatiek afzetten tegen Jaap. Laat Jaap nu ook maar eens zien wat voor mens hij is.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Claire blijft Huub maar waarschuwen voor Jaap, dat hij de boel doorlult, dat hij smoelen achter zijn rug trekt en Huub lijkt het maar niet te willen horen.
Laat die graftakkenboereklootzak toch lekker in de stront zakken Huub!
WTF!!! Ze moet nog rijden!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda over Claire: ik vind het zielig voor dat meisje.
Omdat hij niet mag drinken, mag zij ook niet drinken.
Brian: het wordt al gauw duidelijk hoe de vork in de steel zit.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Claire nu even een paar woorden tot hen richt... hoe achterbaks ze wel niet bezig zijn.quote:
Puur om in de uitzending te komen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian biedt het pasgetrouwde stel wat te drinken aan.
Carlos gaat Jaap nog missenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Enge foto, als Carlos die zou zien oei oei
Onder het mom van 'Huub heeft Claire nog geen drankje aangeboden, dus ga ik het maar even doen..' Stomme conjo..quote:Op maandag 19 mei 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian biedt het pasgetrouwde stel wat te drinken aan.
Claire is coolquote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire is een leuk wijf.....
Brian doet nooit iets alleen maar uit een goed hart. Er zit altijd een eigenbelang bij. Altijd.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Onder het mom van 'Huub heeft Claire nog geen drankje aangeboden, dus ga ik het maar even doen..' Stomme conjo..
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:52 schreef Smash-it het volgende:
H: Het is echt heel eenzaam hier
C: weet je wat je moet doen, gewoon tegen mij praten. Ik luister toch wel!!
haha, dat is vet lief!
Hij gaat haar zometeen een broodje smeren denk ikquote:Op maandag 19 mei 2008 21:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Onder het mom van 'Huub heeft Claire nog geen drankje aangeboden, dus ga ik het maar even doen..' Stomme conjo..
Daar ben ik het hartgrondig mee eens.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef akveor het volgende:
Precies... geniet van wat...? Alles hebben ze van je afgenomen.... maanden ben je genaaid met alles.....
Het is te triest voor woorden dat iemand zo kapot gemaakt is.
Brian mag vaak gemaakt doen, maar dit is ook vreselijk acteerwerk van Huub. Hij zal ook niet langer dan een half jaar monogaam blijven. En Claire, tja das echt de naïeveling van de kooi, na alles wat er gebeurt is (voor en tijdens hun relatie) zo snel met Huub trouwen en dan ook nog eens in de kooi.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:51 schreef Smash-it het volgende:
Claire is echt even bruisende bal vol energie. Huub leeft ook helemaal op. Leuk!
C vindt dat H publiekelijk J moet afvallen.
En daarom is het zo Focking oneerlijk als Brian wint!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef schatje het volgende:
Het boeit Huub simpelweg niet dat de rest kwaad over hem spreekt.
Het mooie is volgens hem is dat de streams dat gedrag laten zien.
Alleen Huubje laat de tv-uitzending andere beelden zien.
Dat kwam mooi door verrader Jaap, die is nooit te vertrouwen geweest.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire "Een dikke middelvinger naar iedereen". Zou ze beseffen dat ze met 30 punten bovenaan stond en dat haar echtgenoot haar eruit geluld heeft
nou ja, in opdracht van de febo ze vertrokken is en daarmee de halve finale om zeep heeft geholpen
Ëcht altijd, dat is geen script, dát is Brian, oftewel de RAT, de Kotzbak van DGKquote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian doet nooit iets alleen maar uit een goed hart. Er zit altijd een eigenbelang bij. Altijd.
Hij kan het ook, met of zonder 1 miljoen.quote:
Journalist in de familie, maar fijn dat je er eindelijk weer bentquote:
Das ook voor het eerstquote:Op maandag 19 mei 2008 21:57 schreef Gert het volgende:
Claire is al een hele tijd aan het woord.
Huub luistert geïnteresseerd.
Monoloog van Claire, ach toch.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:57 schreef Gert het volgende:
Claire is al een hele tijd aan het woord.
Huub luistert geïnteresseerd.
Wat een misvatting he van Huub. Hij blijft toch naïef.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
Huub schijnt werkelijk te denken dat ze hem op tv niet zo neerzetten als Brian en Amanda hem neerzetten.
Hij wil er inderdaad niet aan. Maar hij zei ook dat hij de enige is die echt zichzelf is en de andere 3 spelen een spel/doen zich anders voor om stemmen te winnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
Huub schijnt werkelijk te denken dat ze hem op tv niet zo neerzetten als Brian en Amanda hem neerzetten.
Ze overdrijft absoluut niet, ze vertelt het gewoon zoals het is.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt erop alsof Claire van alles is ingefluisterd door Huub fans die het allemaal zo gemeen vinden......Ze overdrijft schromelijk
Inderdaad. Als ik hem was geweest, had ik dat haatzaaien toch wel hoog opgenomen. Maar hij vindt dat het spel is gespeeld.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een misvatting he van Huub. Hij blijft toch naïef.
Kweet niet hoor, zo stom is hij toch niet. Volgens mij weet hij precies wat er speelt en gaat daar op de Huub's manier mee om, blijven vechten tegen wil en dank. Das Huub.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
Zeg ik, door Huub fansquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze overdrijft absoluut niet, ze vertelt het gewoon zoals het is.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt erop alsof Claire van alles is ingefluisterd door Huub fans die het allemaal zo gemeen vinden......Ze overdrijft schromelijk
Als er een koffer komt dan is het verstandig dat hij hem asap pakt!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap denkt stemmen te krijgen van b & a fans nou mooi niet jaap jij ligt er als eerste uit donderdag
Dat idee kreeg ik ook even, ze maakt ook wel een punt hoor, maar een beetje téquote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de redactie heeft dat al die tijd op zijn beloop gelaten. Het zou me niets verbazen als ze bij elke haatsessie van Brian en Amanda iets gevoeld hebben als 'lekker, net goed, ga door'.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze overdrijft absoluut niet, ze vertelt het gewoon zoals het is.
Gevolgd door: "Die andere drie zijn heel erg bezig met zich anders voordoen dan ze zijn, voor de kijker. Daar pas ik voor."quote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Smash-it het volgende:
H: We zijn gewoon uitgesproken en uitgeruzied. En ook dit schept best een band.. die laatste dagen hier.
Over hem en Brian.
Hij heeft alweer aardig gezopen.....SL in de maak?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef Disana het volgende:
Brian wil het bezoek verstoren? 'Dit is niemand z'n huis.'
Ik denk dat het punt meer is dat Huub alleen tot helemaal niets in staat is. Hij heeft Jaap nodig om iets leuks te doen. Dat is al zes maanden het gevalquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk echt dat Huub een denkfout maakt.
Als je een miljoen kan winnen door je anders voor te doen dan je bent: waarom zou je dat dan na anderhalf jaar niet een paar dagen doen.
Eerder zei hij nog dat ethiek te koop is, dus gewetensbezwaren heeft hij niet.
Conclusie: had was dus WEER een nietszeggende monoloog, die door niemand tegengesproken werd.
Dat gaat op voor Brian en Amanda. Die waren vanmiddag wel heel erg vervelend bezig...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Gevolgd door: "Die andere drie zijn heel erg bezig met zich anders voordoen dan ze zijn, voor de kijker. Daar pas ik voor."
Het is niet nieuw voor hem, maar het maakt hem niet uit.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Claire probeert het precies zo op Huub over te brengen hoe ik erover denk, helaas wil Huub het niet echt horen.
B A J zijn een stel hypocriete lamzakken
Ook niet waar. Dat heeft Huub in het verleden al zo vaak bewezen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt meer is dat Huub alleen tot helemaal niets in staat is. Hij heeft Jaap nodig om iets leuks te doen. Dat is al zes maanden het geval
Die gaan echt tot het gaatje he? Bikkelhard en vals tot op het bot.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
Die ratten komen er gewoon bijzitten.......OPZOUTEN.
Wel een beetje logisch, ze zit natuurlijk alleen tussen Huub fans. Zelf heeft ze natuurlijk maar weinig fans.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook even, ze maakt ook wel een punt hoor, maar een beetje té
Je bedoelt toen ze zo begaan waren met hun fansquote:Op maandag 19 mei 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat op voor Brian en Amanda. Die waren vanmiddag wel heel erg vervelend bezig...
Ja, inderdaad. Viel mij ook op. Huub moet dikke middelvinger doen, maar zij babbelt ook lekker nu. Is ook wel normaal, zou ik ook doen, maar dan kan je het niet van H verwachten.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:07 schreef Marrije het volgende:
Claire praat nu zelf ook met Brian en Amanda, precies zoals Huub dat ook doet, zij zegt dus ook niet: opzouten, dikke middelvinger.
Waarom zeggen Huub en Claire niks, toch een SL binnen een paar minuten?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
Die gaan echt tot het gaatje he? Bikkelhard en vals tot op het bot.
Ja hoor, die hebben geen scrupules, sterker nog, ze weten niet een wat het betekent.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaan echt tot het gaatje he? Bikkelhard en vals tot op het bot.
Ik vind hem agressief.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Ziet het volgende:
de houding en toon van brian!
*kots*
echt zo van: reageer dan!
maar gelukkig praat claire normaal terug
dus daar trapt ze niet in
Sorry, het is zoals jij het vindt....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, zoals het ís, zoals we het allemaal hebben kunnen zien. Dat weet je best.
Jij zegt altijd dat Huub een etter IS, dus kom me daar niet mee aan.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, het is zoals jij het vindt....
Waarom? Huub is volgens mij begonnen op het verjaardagsfeestje van Brian om bezoek lastig te vallen...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Kinga het volgende:
GAD-VER-DAMME.
Dit is te walgelijk voor woorden gewoon.
Mijn ideequote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Viel mij ook op. Huub moet dikke middelvinger doen, maar zij babbelt ook lekker nu. Is ook wel normaal, zou ik ook doen, maar dan kan je het niet van H verwachten.
Claire vertelde honderduit over buiten. Huub luisterde.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Conclusie: het was dus WEER een nietszeggende monoloog, die door niemand tegengesproken werd.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:11 schreef Py het volgende:
Brian en Amanda komen ff klieren![]()
Huub wil niet meer spelen.
Dank je,welgemeendquote:Op maandag 19 mei 2008 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Journalist in de familie, maar fijn dat je er eindelijk weer bent
Dan zou ik haar voor eeuwig verafgoden!!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:12 schreef Kinga het volgende:
Claire trek die pruik van haar harses, je kan het!!!
Zeg wil je stoer doen?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:15 schreef Disana het volgende:
Claire tegen Brian: Je moet eens weten wat jouw moeder allemaal aan het doen is.
Natuurlijk is dat zo.....hij is zo geslepen als de pest en die domme gans denkt dat ze de hoofdprijs heeft.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian mag vaak gemaakt doen, maar dit is ook vreselijk acteerwerk van Huub. Hij zal ook niet langer dan een half jaar monogaam blijven. En Claire, tja das echt de naïeveling van de kooi, na alles wat er gebeurt is (voor en tijdens hun relatie) zo snel met Huub trouwen en dan ook nog eens in de kooi.
Ik vind Claire helemaal top, als ze nu nog die pruik van Amanda d'r harses trekt is ze mijn Gouden Kooi-heldquote:Op maandag 19 mei 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
Claire: Wat ik van jullie allemaal te weten ben gekomen, na de Kooi redden jullie het echt niet.
Claire![]()
![]()
![]()
Jammer, ze doet het niet.....ze had DE kans.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:15 schreef Ziet het volgende:
CLAIRE GRIJP DIE PRUIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |