Dat hele domino spel geeft de weergave van DGK weer een spel dat vals gespeeld wordtquote:Op maandag 19 mei 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
Zou Brian ook vanavond weer vals spelen met domino?
Praat me es bij, wie is Susan, die paaldansschoonheid?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
Morgen staan Ilona, Eric, Sylvia en Suzanop de dam voor Huub smsjes te regelen.
Whaahah Suzan is dus echt voor Huub, weer een vriendin minder voor dellie.
0 punten voor Huub in de halve finale misschien?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt erop dat Claire een persoonlijke vete heeft met Jaap. Zo erg is het toch niet wat Jaap allemaal doet de laatste dagen, of kijk ik andere streams?
+1quote:Op maandag 19 mei 2008 21:35 schreef akveor het volgende:
Heeft er nog iemand tissues....?
Gadver emotionele klootzak die ik ben.
Wat een heerlijke mensen Claire en Huubje zo samen.
* beequeen zet een doos Kleenex neer voor Roevka.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:35 schreef akveor het volgende:
Heeft er nog iemand tissues....?
Gadver emotionele klootzak die ik ben.
Wat een heerlijke mensen Claire en Huubje zo samen.
Ja, Amanda haar vriendinnetjequote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Praat me es bij, wie is Susan, die paaldansschoonheid?
Ja waar dellie het zo goed mee kon vindenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Praat me es bij, wie is Susan, die paaldansschoonheid?
Ach ja, laat maar gaan....Hij is al zoveel tekort gekomen gedurende die hele periode...laat Huub ook eens voor één keer een voordeeltje hebben....quote:
Is gewoon opdracht Febo. Huub in de underdogpositie is ideaal voor de Febo.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
0 punten voor Huub in de halve finale misschien?
Zij kreeg de 10 van Jaap.....quote:Op maandag 19 mei 2008 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
0 punten voor Huub in de halve finale misschien?
Het enige spel dat nog loopt is toch het spel dat John de Mol met het bellend en sms'end publiek speelt?quote:
Daar kun jij niet over oordelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, respecteer die peptalk van Claire nou toch, ipv alles tegen te spreken.
Duuuuh, maar Claire speelt het spelletje gewoon mee.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Is gewoon opdracht Febo. Huub in de underdogpositie is ideaal voor de Febo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |