Ja, dit is de overtreffende trap van een slachtofferrol.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Perfecte beelden voor weer 10.000 euro aan smsjes voor JdM....dit doet Huub uitstekend
johquote:Op maandag 19 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Perfecte beelden voor weer 10.000 euro aan smsjes voor JdM....dit doet Huub uitstekend
Dat is waar, B,A en J zijn doodsbang voor de achterban van Huub en het zogenaamde sms stormfront.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:41 schreef schatje het volgende:
Huub heeft gelijk, ze zijn bang voor hem.
Echt ziekelijk die obsessie die ze met hem hebben. Jaap valt nog wel mee, maar Brian en Amanda spannen echt de kroon.
Dus dat en het lukt nog ook. Ik doe nog even een belletje voor Huub, kan mij het schelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:40 schreef humberto.tan het volgende:
Het enige spel dat nog loopt is toch het spel dat John de Mol met het bellend en sms'end publiek speelt?
Geweldige foto....quote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op jongen. Pak de Jaapmobiel (skelter) en erop af!
Als ze morgenavond dat alcoholverbod dan maar opheffenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach ja, laat maar gaan....Hij is al zoveel tekort gekomen gedurende die hele periode...laat Huub ook eens voor één keer een voordeeltje hebben....
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en het lukt nog ook. Ik doe nog even een belletje voor Huub, kan mij het schelen.
Waar slaat dat nou op?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda over Claire: ik vind het zielig voor dat meisje.
Omdat hij niet mag drinken, mag zij ook niet drinken.
Brian: het wordt al gauw duidelijk hoe de vork in de steel zit.
Enge foto, als Carlos die zou zien oei oeiquote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op jongen. Pak de Jaapmobiel (skelter) en erop af!
Aaaaah, Gert is ook in love.quote:
Ik zei het na de stemming meteen al... Huub moet zich fanatiek afzetten tegen Jaap. Laat Jaap nu ook maar eens zien wat voor mens hij is.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Claire blijft Huub maar waarschuwen voor Jaap, dat hij de boel doorlult, dat hij smoelen achter zijn rug trekt en Huub lijkt het maar niet te willen horen.
Laat die graftakkenboereklootzak toch lekker in de stront zakken Huub!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |