WTF!!! Ze moet nog rijden!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda over Claire: ik vind het zielig voor dat meisje.
Omdat hij niet mag drinken, mag zij ook niet drinken.
Brian: het wordt al gauw duidelijk hoe de vork in de steel zit.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Claire nu even een paar woorden tot hen richt... hoe achterbaks ze wel niet bezig zijn.quote:
Puur om in de uitzending te komen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian biedt het pasgetrouwde stel wat te drinken aan.
Carlos gaat Jaap nog missenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Enge foto, als Carlos die zou zien oei oei
Onder het mom van 'Huub heeft Claire nog geen drankje aangeboden, dus ga ik het maar even doen..' Stomme conjo..quote:Op maandag 19 mei 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian biedt het pasgetrouwde stel wat te drinken aan.
Claire is coolquote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire is een leuk wijf.....
Brian doet nooit iets alleen maar uit een goed hart. Er zit altijd een eigenbelang bij. Altijd.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Onder het mom van 'Huub heeft Claire nog geen drankje aangeboden, dus ga ik het maar even doen..' Stomme conjo..
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:52 schreef Smash-it het volgende:
H: Het is echt heel eenzaam hier
C: weet je wat je moet doen, gewoon tegen mij praten. Ik luister toch wel!!
haha, dat is vet lief!
Hij gaat haar zometeen een broodje smeren denk ikquote:Op maandag 19 mei 2008 21:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Onder het mom van 'Huub heeft Claire nog geen drankje aangeboden, dus ga ik het maar even doen..' Stomme conjo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |