Kun je niet lang genoeg aan wennen. Groningen heeft er dit seizoen trouwens ook een paar gehad.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Tja lullig, jullie hadden beter ook even bij FCT kunnen shoppen in de winterstop
Wennen jullie al aan het net niet telkens
Doe maar AC Milan.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:49 schreef _Mike_ het volgende:
Wie willen we loten voor de eerste wedstrijd in de UEFA cup?
Everton lijkt mij wel leuk
Wel makkelijk praten als subtopper die een keer piekt en champions league voorronde haaltquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Tja lullig, jullie hadden beter ook even bij FCT kunnen shoppen in de winterstop
Hij had het goed slecht inderdaad. Sfeer in mijn vak was wel aardig, op sommige idioten na.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:58 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutwedstrijd. En wat een kutsfeer.
Ik kon het niet goed zien vanaf Zuid, maar Johnny zat, toen-ie na de wedstrijd het publiek bedankte, steeds met z'n shirt in z'n ogen. Huilde hij?.
Voorlopig speel je in de eerste ronde tegen Maribor, IK Start en meer van dat soort hoogvliegers, denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe maar AC Milan.
En dat meen ik serieus. Liever tegen Milan eruit dan weer tegen een fucking oostblokclubje.
Mooie ippon idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:37 schreef _Mike_ het volgende:
Geweldig hoe Gabri Suarez naar de grond haalde om de ruzie te stoppen.
Zo'n slechte troll reactie heb ik in maanden niet gezienquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Wij zijn het al heel lang gewend. Dat hoort bij een club als ons.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je niet lang genoeg aan wennen. Groningen heeft er dit seizoen trouwens ook een paar gehad.
Dat was uitzonderlijk en wordt niet van ons verwacht. Des te knapper.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:53 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wel makkelijk praten als subtopper die een keer piekt en champions league voorronde haalt
Ik zag jou ook. Roodwit toch?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij had het goed slecht inderdaad. Sfeer in mijn vak was wel aardig, op sommige idioten na.
ik zag je
Echt belachelijk, dit zijn de mongolen die er ook voor zorgen dat we geen fatsoenlijke huldigingen meer krijgen..quote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ik die gast ook gezien.
Eerste pakte die een brandslang en ging die er mee tegen auto's aan slaan, toen kwam er dus steward aan en hij moest even de brandslang goedhangen. Hij loopt dus weer verder daarna en na een tijdje springt hij idd op een auto geloof ik (kon het niet echt zien, gebeurde stuk achter me, brandslang wel goed gezien).
Nee ik had mijn vest aan, jij je rood-witte shitquote:Op zondag 18 mei 2008 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zag jou ook. Roodwit toch?. Volgens mij zag ik Sandman wel in de verte het vak inkomen.
Sfeer in het vak was mwa. Vlakbij mij zaten van die vreselijk irritante kinderen, echt verbieden.
En toch is het elke keer weer pijnlijk hè, of niet? Hier dus ook.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij zijn het al heel lang gewend. Dat hoort bij een club als ons.
zat je 426?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zag jou ook. Roodwit toch?. Volgens mij zag ik Sandman wel in de verte het vak inkomen.
Sfeer in het vak was mwa. Vlakbij mij zaten van die vreselijk irritante kinderen, echt verbieden.
Ik zat in 426 rij 22 op rij 23 zaten een paar van die kinderen van 12 jaar te vertellen dat ze het toch leuker vinden om achter de PC te kijken omdat je het dan beter zietquote:
Heel eerlijk? Nee. Tuurlijk heb ik afgelopen seizoen ook wel eens de pee in gehad, maar alleen ff terugdenken aan die goeie ouwe tijd in Oosterpark en dan moeten we gewoon niet zeuren. Dat had zelfs zijn charmes. Dus na 2 seizoenen boven verwachting Europees een keertje niet voor een club als ons is niet pijnlijk, alleen jammer.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En toch is het elke keer weer pijnlijk hè, of niet? Hier dus ook.
Serieus??? Iedereen lees deze post, dit is het antwoord waar we naar zochtten, de messias heeft gesproken!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:02 schreef clauwheee het volgende:
Het is veel te wisselend en onrustig bij jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |