even ter verduidelijking van mezelf. ben jij nou voor of tegen homoseksualiteit?quote:Op zondag 18 mei 2008 13:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Rood haar kies je niet voor. Je kiest er wel voor om een kind te verkrachten of met een man de lakens te delen.
Jouw redenatie van afwijking slaat nergens op.
Ik hoef niet op alle punten in te gaan, want (1) het is totaal irrelevant of (2) ik ben het met je eens.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw redenering is veel beter. Vooral ook hoe je zo van die sluitende argumenten vindt, en hoe je op alle punten ingaat die je zelf aanhaalt.
En over welke user heb je daar een klacht ingediendquote:Op zondag 18 mei 2008 14:02 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb zojuist dit topic, alsmede Moslims klagen over bouwvakker in korte broek en Verbied de "heilige" boeken. gemeld bij het MDI wegens discriminatie van moslims.
Dat het irrelevant is had je zelf moeten bedenken voordat je je lijstje met 4 punten aanhaalde, en dat je het met me eens bent snap ik niet, aangezien jij van mening was dat pedo's en homo's hetzelfde soort kwaad waren, en ik het daar dus niet mee eens was.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik hoef niet op alle punten in te gaan, want (1) het is totaal irrelevant of (2) ik ben het met je eens.
Het zegt genoeg dat je m'n post in z'n geheel negeert.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik hoef niet op alle punten in te gaan, want (1) het is totaal irrelevant of (2) ik ben het met je eens.
waar maak je je druk om? mensen die vinden dat je eerst wat moet doen aan de bri-brivlieg, die zorgt voor enige vorm van oppervlakkige fruitrot in het kleine volgevreten gehucht munia-ruta te brazilië, voordat je homorechten moet invoeren, zijn nooit meer over te halen tot enige vorm van humanisme. afschrijven, weg laten vliegen en nooit meer terug laten komen in een westerse maatschappij.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dus als het niet de meerderheid betreft dan heeft het eigenlijk geen zin om ze rechtvaardig te behandelen. Ben benieuwd in welke minderheid jij zit (bij iedereen is wel een hokje te vinden), en hoe je het zou vinden als je daarom geexecuteerd wordt.
Ik hoop voor jou dat het MDI jouw meningen over homo’s neit ziet.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb zojuist dit topic, alsmede Moslims klagen over bouwvakker in korte broek en Verbied de "heilige" boeken. gemeld bij het MDI wegens discriminatie van moslims.
We wachten de mail wel afquote:Op zondag 18 mei 2008 14:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
het is echt schandalig hoe jij de waarden van van koot en bie verkwanselt! als maxima dan toch ongelijk heeft met haar niet-cultuur toespraak, dan geldt dat zeker voor koot en bie.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Op grond waarvan? Want voor zover ik weet zeg ik niets wat niet waar is! Oftewel als je iets roept, fundeer dat eens!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ochja, dat zal wel. Maar die ouderejongere is overduidelijk gewoon een verzinsel. (Wat z'n anonieme uitspraken trouwens niet minder strafbaar maakt natuurlijk.) Wat RemcoDelft betreft vraag ik 't me af. Via SIDN is wel heel makkelijk z'n identiteit bekend, en als ie eens iemand treft die minder lui is dan ik, kan ie makkelijk een aanklacht tegemoet zien als ie niet oppast
.
ik vind dat je jouw onderetc titels best zou kunnen veranderen. die quote van yvonne siert je hernieuwde intelligentie niet. kiss.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:32 schreef paddy het volgende:
Waarom users hier melden...Laten ze eerst wat aan dit of dat gaan doen? Het is toch echt wel zo dat dit heel goed parallel kan met andere zaken.?
En over Iran? In Iran mag jij je om laten bouwen tot vrouw als man zijnde. Vreemd dat het ene wel mag en het andere niet.
Maar ik vind het idee van de VN prima dus.
Benieuwd of er nog wat gedaan wordt met de Holocaust-ontkenningen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Oja, trouwens, posts melden bij het MDI, daar staat een ban op.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:15 schreef yvonne het volgende:
MaGNeT, dreigen met MDI, weg
maak je geen zorgen. iemand die op zulke wijze koot en bie verkwanselt is geen lang internet-leven beschoren op fok!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef GBA het volgende:
[..]
Oja, trouwens, posts melden bij het MDI, daar staat een ban op.Doegie.
[..]
Jij bent echt een mafkees, ik heb de holocaust niet ontkend, en als je het zo graag wil horen: Hitler heeft miljoenen Joden vermoord. Zo goed? Ik snap je redenering niet eens, ik ontken die holocaust niet, ik trok alleen de vergelijking tussen haat tegen Joden en de haat tegen moslims, dat jij dat niet begrijpt is jammer.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:24 schreef GBA het volgende:
[..]
Benieuwd of er nog wat gedaan wordt met de Holocaust-ontkenningen.
die haat is dan ook absoluut en pertinent onvergelijkbaar. het lef alleen al, is kennisgeving van een onwetendheid die bijna pijnlijk voelbaar is.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij bent echt een mafkees, ik heb de holocaust niet ontkend, en als je het zo graag wil horen: Hitler heeft miljoenen Joden vermoord. Zo goed? Ik snap je redenering niet eens, ik ontken die holocaust niet, ik trok alleen de vergelijking tussen haat tegen Joden en de haat tegen moslims, dat jij dat niet begrijpt is jammer.
Volgens mij wil hij ermee zeggen dat homo's de bron van al het kwaad zijn en het niet verdienen hetzelfde als hetro's te worden behandeld.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft het eigenlijk met de discussie te maken?
Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:27 schreef DennisMoore het volgende:
De bron van alle homo's zijn hetero's, dus volgens mij heeft ie daar dan een probleem.
Als je die vraag zo graag wilde stellen, dat had je het beter kunnen doen toen SHE er mee aankwam!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft het eigenlijk met de discussie te maken?
Chimpanzees, niet bosnegers.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:02 schreef LaMaleta het volgende:
Blijkbaar mag je wel lopen beweren hier dat AIDS van bosnegers komt, terwijl elk persoon die heeft geleefd in de tijd dat AIDS in opkomst kwam weet wie het heeft verspreid.
Hoe ging dat dan...quote:
Fuck You!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Die zijn niet democratisch... democratisch betekent rechtvaardigheid..
Ik heb liever de communisme daar is iedereen gelijk..
SIV is hoogstwaarschijnlijk van chimpanzees overgesprongen op mensen door b.v. een beet, eten van chimpanzee vlees, etc. Van de verspreiding wordt gedacht dat deze b.v. een vlucht genomen kan hebben in Afrika door het gebruik van onsteriele inentingsnaalden. Mogelijk is het virus via Haiti in de VS terecht gekomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:17 schreef LaMaleta het volgende:
[..]
Hoe ging dat dan...
Chimpanzees >> Bosnegers >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> CIA >> Homo's in USA >> Rest of the world.
Vermoedelijk was het al eerder in Afrika, maar werd het niet als aids/hiv herkent. Dat de diagnose als eerste bij een homo in de USA werd gesteld betekend natuurlijk niet dat het daar ook al eerste voorkwam.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:17 schreef LaMaleta het volgende:
[..]
Hoe ging dat dan...
Chimpanzees >> Bosnegers >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> CIA >> Homo's in USA >> Rest of the world.
Je maakt een hoop kans bij een Bonobo.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
Zouden chimpansees zich een beetje door mensen laten neuken trouwens? 'k Hoor dat die beesten vrij sterk zijn.
Op google is ook wel te vinden dat het achteraf bleek dat de ziekte niet alleen bij homo's voorkwam. En ook niet alleen bij bosnegers. Dat de overdracht sneller gaat wanneer mannen of vrouwen niet monogaam is ? Lijkt mij natuurlijk logisch. De ziekte is alleen overdraagbaar door bloed of lichaamsvocht.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vermoedelijk was het al eerder in Afrika, maar werd het niet als aids/hiv herkent. Dat de diagnose als eerste bij een homo in de USA werd gesteld betekend natuurlijk niet dat het daar ook al eerste voorkwam.
En de eerste aidspatiënt was dus niet die uit 1980 Het geval heeft in die tijd de naam 'Aids' gekregen.quote:De onderzoeker Jaap Goudsmit schreef dat het aids-veroorzakende virus, hiv, al tientallen jaren eerder dan gedacht voorkwam in Europa. Het virus zou verantwoordelijk zijn geweest voor enkele epidemieën van de bovengenoemde Pneumocystis-longontsteking. De eerste epidemie was in de Poolse stad Danzig (Gdansk) in 1939 en het virus was waarschijnlijk meegekomen met Duitse soldaten vanuit Kameroen. De tweede epidemie stak de kop op tussen 1955 en 1958 in de Kweekschool voor Vroedvrouwen in Heerlen. Er zijn in enkele decennia oude weefselmonsters (1959, 1970) van patiënten die aan toen onverklaarbare ziekten waren gestorven wel aidsvirussen aangetroffen
In het eerste geval gaat het over èèn persoon die aan aids gestorven zou zijn (als ik me goed herrinder), en het tweede geval gaat over een groep 'Vroedvrouwen in Heerlen'. Beiden zijn niet verantwoordelijk voor de epidemie die we nu kennen omdat het toen niet is doorgegeven. En een paar doden door een virus kan je geen epidemie noemen, ook is het aids virus een virus dat zich ontwikkeld, zelf de virus van de jaren 80 is niet meer te vergelijken met de virus wat je nu hebt.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Op google is ook wel te vinden dat het achteraf bleek dat de ziekte niet alleen bij homo's voorkwam. En ook niet alleen bij bosnegers. Dat de overdracht sneller gaat wanneer mannen of vrouwen niet monogaam is ? Lijkt mij natuurlijk logisch. De ziekte is alleen overdraagbaar door bloed of lichaamsvocht.
[..]
[q]De onderzoeker Jaap Goudsmit schreef dat het aids-veroorzakende virus, hiv, al tientallen jaren eerder dan gedacht voorkwam in Europa. Het virus zou verantwoordelijk zijn geweest voor enkele epidemieën van de bovengenoemde Pneumocystis-longontsteking. De eerste epidemie was in de Poolse stad Danzig (Gdansk) in 1939 en het virus was waarschijnlijk meegekomen met Duitse soldaten vanuit Kameroen. De tweede epidemie stak de kop op tussen 1955 en 1958 in de Kweekschool voor Vroedvrouwen in Heerlen. Er zijn in enkele decennia oude weefselmonsters (1959, 1970) van patiënten die aan toen onverklaarbare ziekten waren gestorven wel aidsvirussen aangetroff
Hoewel men niet wist waar het om ging, men was al heel snel er achter dat het om een hele nieuwe ziekte ging. Zelf in nederland wist men al met de eerste patient waar het om ging, omdat de ziekte kenmerken zo duidelijk verschillen van welke andere ziekte dan ook.quote:En de eerste aidspatiënt was dus niet die uit 1980 Het geval heeft in die tijd de naam 'Aids' gekregen.
Parijs,... was dat niet de stad waar men zelf een bario/buurt hebben waar alleen maar homo's wonen, omdat dat het veiligste en rustigste buurt is voor homo's?quote:Maar het lijkt me ook wel eens (voor de verandering) leuk om het weer over de OP te hebben![]()
"Parijs wil homoseksualiteit wereldwijd uit strafrecht" Het is toch ook van de zotte om het homo zijn strafbaar te stellen? Kun je verder vinden wat je wil over homo's, maar het homo zijn strafbaar te stellen vind veel te ver gaan.
Complete and utter bollocks to thatquote:Op maandag 19 mei 2008 13:34 schreef LaMaleta het volgende:
En zolang er zelf in nederland nog dingen gebeuren die je verwacht in iran is het beter om eerst de eigen problemen op te gaan lossen dan schijnheilig naar andere landen te wijzen.
Doen ze toch nog goede dingen daar.quote:Cuba's gay community celebrated unprecedented openness — and high-ranking political alliances — with a government-backed campaign against homophobia on Saturday.
The meeting at a convention center in Havana's Vedado district may have been the largest gathering of openly gay activists ever on the communist-run island. President Raul Castro's daughter Mariela, who has promoted the rights of sexual minorities, presided.
"This is a very important moment for us, the men and women of Cuba, because for the first time we can gather in this way and speak profoundly and with scientific basis about these topics," said Castro, director of Cuba's Center for Sexual Education.
[...]
quote:Op maandag 19 mei 2008 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
- Homo's hebben AIDS verspreid >> Dat is een feit.
- Homoseksualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen >> Alleen is het eerste toegestaan in vele landen en het tweede niet.
- Schouderophalend: in andere landen wordt nu eenmaal anders over dit soort zaken gedacht >> Ik heb meer iets tegen de hypocritie van vele 'zo homo vriendelijke' landen, ik bekijk of een land homo vriendelijk door de mensen die daar wonen en hoe ze zijn met homo's dan een stom regeltje uit een wetboek.
- Het is tegennatuurlijk en de Bijbel/Koran verbiedt het >> Dat is inderdaad een onrecht wat we in nederland hebben. Kunnen we niet beter dat veranderen voordat we aan de gang gaan met andere landen?
Wat nog triester is dat men in nederland met gelijke rechten niet veel verder komt dan het over homo's te hebben, en voor de rest moet iedereen zich maar aanpassen. Nog triester is dat ik als hetero in nederland nog meer last heb gehad van homofobia dan vele homo's in andere landen.quote:Wat nóg triester is, is dat mensen hun persoonlijke (of door de religie opgedrongen) mening over homoseksualiteit niet kunnen scheiden van de vraag of het strafbaar moet zijn. Als ik de bovenstaande redeneringen op dezelfde manier zou toepassen, kunnen we in Nederland:
quote:- Alle moslims ter dood veroordelen (hier denken we nu eenmaal anders over bepaalde zaken) >> Is nederland niet bezig met alle moslims te veroordelen?
- Alle HIV-geïnfecteerden bestraffen >> Je haalt de waarheid en bestraffen wel erg door elkaar.
- Elke vorm van religie verbieden (want het is tegennatuurlijk) >>daar heb ik niks op tegen. In iedergeval het recht om alles maar ongestraft te kunnen zeggen met de bijbel in de hand.
- Alle gehandicapten, mensen met ziekte of psychische stoornis bestraffen voor hun 'afwijking' >> Nu doe je net of een afwijking iets is waardoor iemand bestraft moet worden.
Nederland was niet voor niks een gemakkelijk doelwit voor de nazi'squote:Absurde maatregelen natuurlijk. Bloedlink ook. Ze zouden rechtstreeks uit het partijprogramma van de Nazi's kunnen komen. Maar het zijn wél redeneringen die precies passen in de lijn waarin sommigen in dit topic zich uitlaten over homoseksualiteit.
Net als het een feit is dat hetero's het verspreid hebben.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef LaMaleta het volgende:
- Homo's hebben AIDS verspreid >> Dat is een feit.
In de niet volstrekt achterlijke landen hebben we nog wel eens de neiging om onderscheid te maken tussen enerzijds een relatie tussen twee volwassen, handelsbekwame individuen en het neuken van 8 jarige kindertjes.quote:- Homoseksualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen >> Alleen is het eerste toegestaan in vele landen en het tweede niet.
Er is natuurlijk altijd een verschil tussen maatschappelijke acceptatie en wetgeving, maar ik kan me voorstellen dat niet gestenigd of opgehangen worden om dat je op mensen van hetzelfde geslacht wel prettig is.quote:- Schouderophalend: in andere landen wordt nu eenmaal anders over dit soort zaken gedacht >> Ik heb meer iets tegen de hypocritie van vele 'zo homo vriendelijke' landen, ik bekijk of een land homo vriendelijk door de mensen die daar wonen en hoe ze zijn met homo's dan een stom regeltje uit een wetboek.
Welk onrecht?quote:- Het is tegennatuurlijk en de Bijbel/Koran verbiedt het >> Dat is inderdaad een onrecht wat we in nederland hebben. Kunnen we niet beter dat veranderen voordat we aan de gang gaan met andere landen?
Vrouwen, allochtonen, etc.quote:Wat nog triester is dat men in nederland met gelijke rechten niet veel verder komt dan het over homo's te hebben, en voor de rest moet iedereen zich maar aanpassen. Nog triester is dat ik als hetero in nederland nog meer last heb gehad van homofobia dan vele homo's in andere landen.
En dan zeg ik weer.....waarom niet parallel zaken oppakken? Kan echt wel hoor. Het zou niet best zijn wanneer leiders maar één ding per keer oppakten en dan niet eerder een volgend punt, wat ook aandacht vraagt, oppakken dan dat het eerste punt is rechtgezet.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:34 schreef LaMaleta het volgende:
En zolang er zelf in nederland nog dingen gebeuren die je verwacht in iran is het beter om eerst de eigen problemen op te gaan lossen dan schijnheilig naar andere landen te wijzen.
Volgens mij komt dat al in veel vergaderingen en onderzoeken aan bod. Dat dat nog niet is opgelost is geen reden om deze kwestie dan maar te laten voor wat hij is.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef paddy het volgende:
[..]
En dan zeg ik weer.....waarom niet parallel zaken oppakken? Kan echt wel hoor. Het zou niet best zijn wanneer leiders maar één ding per keer oppakten en dan niet eerder een volgend punt, wat ook aandacht vraagt, oppakken dan dat het eerste punt is rechtgezet.
Worden er gewoon meer mensen ingezet. Maar goed ook, want sommige zaken gaan gruwelijk veel tijd in zitten. Heb je dezelfde mening ook wanneer de rechten worden geschonden in gevangenissen in het Westen van verdachten uit niet westerse landen (en die worden ook aan de tand gevoeld door de VN) door landen waar er ook nog wel wat schort aan mensenrechten? Of niet westerse landen die hun zaken ook niet goed voor hun burgers voor elkaar hebben wel de zaken in Westerse landen aanhalen die niet door de beugel kunnen?
Ook dan kan het prima parallel lopen met andere zaken namelijk
Weet ik, en doelde ik juist op. Kan prima parallel. Worden desnoods gewoon mensen voor aangenomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat al in veel vergaderingen en onderzoeken aan bod. Dat dat nog niet is opgelost is geen reden om deze kwestie dan maar te laten voor wat hij is.
Waar heb je het in vredesnaam over? Word jij gedwongen om met iemand van hetzelfde geslacht het bed in te duiken of te trouwen?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef LaMaleta het volgende:
Wat nog triester is dat men in nederland met gelijke rechten niet veel verder komt dan het over homo's te hebben, en voor de rest moet iedereen zich maar aanpassen. Nog triester is dat ik als hetero in nederland nog meer last heb gehad van homofobia dan vele homo's in andere landen.
Ik verwacht van een westers land die het zo hoog op heeft met hun gelijke rechten, democratie, en recht wel iets meer dan een land dat nog in een ander tijdperk leeft. Voordat je kan gaan klagen over een ander land is het wel zo handig om de zaken in je eigen land eerst op orde te hebben, dan heeft het gezeur ook nog enige waarde.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef paddy het volgende:
[..]
En dan zeg ik weer.....waarom niet parallel zaken oppakken? Kan echt wel hoor. Het zou niet best zijn wanneer leiders maar één ding per keer oppakten en dan niet eerder een volgend punt, wat ook aandacht vraagt, oppakken dan dat het eerste punt is rechtgezet.
Worden er gewoon meer mensen ingezet. Maar goed ook, want sommige zaken gaan gruwelijk veel tijd in zitten. Heb je dezelfde mening ook wanneer de rechten worden geschonden in gevangenissen in het Westen van verdachten uit niet westerse landen (en die worden ook aan de tand gevoeld door de VN) door landen waar er ook nog wel wat schort aan mensenrechten? Of niet westerse landen die hun zaken ook niet goed voor hun burgers voor elkaar hebben wel de zaken in Westerse landen aanhalen die niet door de beugel kunnen?
Je verdient een koud pilsje hiervoor. Jammer genoeg durven dit soort figuren op online forums wel hun mening te ventileren maar hoor je ze in het echt never nooit. Dat kan ook aan mijn woonplaats liggen en de mensen waar ik mee om ga natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het trieste van dit soort topics, is dat je steeds weer dezelfde drogredenen ziet opduiken. Het komt steeds weer uit op:
- Homo's hebben AIDS verspreid
- Homoseksualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen
- Schouderophalend: in andere landen wordt nu eenmaal anders over dit soort zaken gedacht
- Het is tegennatuurlijk en de Bijbel/Koran verbiedt het
Wat nóg triester is, is dat mensen hun persoonlijke (of door de religie opgedrongen) mening over homoseksualiteit niet kunnen scheiden van de vraag of het strafbaar moet zijn. Als ik de bovenstaande redeneringen op dezelfde manier zou toepassen, kunnen we in Nederland:
- Alle moslims ter dood veroordelen (hier denken we nu eenmaal anders over bepaalde zaken)
- Alle HIV-geïnfecteerden bestraffen
- Elke vorm van religie verbieden (want het is tegennatuurlijk)
- Alle gehandicapten, mensen met ziekte of psychische stoornis bestraffen voor hun 'afwijking'
Absurde maatregelen natuurlijk. Bloedlink ook. Ze zouden rechtstreeks uit het partijprogramma van de Nazi's kunnen komen. Maar het zijn wél redeneringen die precies passen in de lijn waarin sommigen in dit topic zich uitlaten over homoseksualiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |