abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 mei 2008 @ 10:36:43 #276
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58757550
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:27 schreef DennisMoore het volgende:
De bron van alle homo's zijn hetero's, dus volgens mij heeft ie daar dan een probleem .
Dat is helemaal waar.
Hoewel, lesbische vrouwen die via kunstmatige inseminatie een kind krijgen dan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58757599
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft het eigenlijk met de discussie te maken?
Als je die vraag zo graag wilde stellen, dat had je het beter kunnen doen toen SHE er mee aankwam!

Ik kan natuurlijk wel wat dingen vertellen wat met deze discusie heeft te maken! Ik kan dingen vertellen dat de landen eens naar hun zelf moeten kijken. Ik kan je natuurlijk een verhaaltje vertellen over wat er vorig jaar is gebeurt in het dorp waar ik als kind heb geleeft. Een verhaaltje wat dit nog laat verbleken...
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahmoud_Asgari_and_Ayaz_Marhoni
Op onbegeleid verlof...
pi_58757695
Oh! We hebben weer een religieuz!

Say no more! *wink wink nudge nudge*
pi_58757969
Blijkbaar mag je wel lopen beweren hier dat AIDS van bosnegers komt, terwijl elk persoon die heeft geleefd in de tijd dat AIDS in opkomst kwam weet wie het heeft verspreid.

Feit: Eerste AIDS geval in afrika is pas jaren later nadat het is verspreid in het westen.
Feit: Aids werd de eerste jaren alleen verspreid onder de homo's, het werd in het begin ook als homo ziekte beschouwd.

Hoe die ziekte de homo's bereikt heeft valt nog over te discuseren, maar dat die ziekte de eerste jaren alleen onder homo's voortkwam is iets waar je niet omheen kunt, dat kan elke homo die oud genoeg is beamen.
en paddy dat jij daar te jong voor bent om dat meegemaakt te hebben is niet jouw probleem maar laat mijn posts dan wel eventjes staan.
Op onbegeleid verlof...
pi_58758099
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:02 schreef LaMaleta het volgende:
Blijkbaar mag je wel lopen beweren hier dat AIDS van bosnegers komt, terwijl elk persoon die heeft geleefd in de tijd dat AIDS in opkomst kwam weet wie het heeft verspreid.
Chimpanzees, niet bosnegers.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_58758193
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Chimpanzees, niet bosnegers.
Hoe ging dat dan...

Chimpanzees >> Bosnegers >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> CIA >> Homo's in USA >> Rest of the world.
Op onbegeleid verlof...
pi_58758256
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Die zijn niet democratisch... democratisch betekent rechtvaardigheid..
Ik heb liever de communisme daar is iedereen gelijk..
Fuck You!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  maandag 19 mei 2008 @ 11:27:07 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58758375
Wat een niveautje hier... Serieus discussieren op FOK! is echt onmogelijk hè, best een interessant onderwerp verder. Zonde.
pi_58758426
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:17 schreef LaMaleta het volgende:

[..]

Hoe ging dat dan...

Chimpanzees >> Bosnegers >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> CIA >> Homo's in USA >> Rest of the world.
SIV is hoogstwaarschijnlijk van chimpanzees overgesprongen op mensen door b.v. een beet, eten van chimpanzee vlees, etc. Van de verspreiding wordt gedacht dat deze b.v. een vlucht genomen kan hebben in Afrika door het gebruik van onsteriele inentingsnaalden. Mogelijk is het virus via Haiti in de VS terecht gekomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 19 mei 2008 @ 12:00:31 #285
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58759008
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:17 schreef LaMaleta het volgende:

[..]

Hoe ging dat dan...

Chimpanzees >> Bosnegers >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> Homo's in USA >> Rest of the world.
of
Chimpanzees >> CIA >> Homo's in USA >> Rest of the world.
Vermoedelijk was het al eerder in Afrika, maar werd het niet als aids/hiv herkent. Dat de diagnose als eerste bij een homo in de USA werd gesteld betekend natuurlijk niet dat het daar ook al eerste voorkwam.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58759116
Zouden chimpansees zich een beetje door mensen laten neuken trouwens? 'k Hoor dat die beesten vrij sterk zijn .
  maandag 19 mei 2008 @ 12:21:20 #287
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58759356
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
Zouden chimpansees zich een beetje door mensen laten neuken trouwens? 'k Hoor dat die beesten vrij sterk zijn .
Je maakt een hoop kans bij een Bonobo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58759509
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vermoedelijk was het al eerder in Afrika, maar werd het niet als aids/hiv herkent. Dat de diagnose als eerste bij een homo in de USA werd gesteld betekend natuurlijk niet dat het daar ook al eerste voorkwam.
Op google is ook wel te vinden dat het achteraf bleek dat de ziekte niet alleen bij homo's voorkwam. En ook niet alleen bij bosnegers. Dat de overdracht sneller gaat wanneer mannen of vrouwen niet monogaam is ? Lijkt mij natuurlijk logisch. De ziekte is alleen overdraagbaar door bloed of lichaamsvocht.
quote:
De onderzoeker Jaap Goudsmit schreef dat het aids-veroorzakende virus, hiv, al tientallen jaren eerder dan gedacht voorkwam in Europa. Het virus zou verantwoordelijk zijn geweest voor enkele epidemieën van de bovengenoemde Pneumocystis-longontsteking. De eerste epidemie was in de Poolse stad Danzig (Gdansk) in 1939 en het virus was waarschijnlijk meegekomen met Duitse soldaten vanuit Kameroen. De tweede epidemie stak de kop op tussen 1955 en 1958 in de Kweekschool voor Vroedvrouwen in Heerlen. Er zijn in enkele decennia oude weefselmonsters (1959, 1970) van patiënten die aan toen onverklaarbare ziekten waren gestorven wel aidsvirussen aangetroffen
En de eerste aidspatiënt was dus niet die uit 1980 Het geval heeft in die tijd de naam 'Aids' gekregen.

Maar het lijkt me ook wel eens (voor de verandering) leuk om het weer over de OP te hebben

"Parijs wil homoseksualiteit wereldwijd uit strafrecht" Het is toch ook van de zotte om het homo zijn strafbaar te stellen? Kun je verder vinden wat je wil over homo's, maar het homo zijn strafbaar te stellen vind veel te ver gaan.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_58760672
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Op google is ook wel te vinden dat het achteraf bleek dat de ziekte niet alleen bij homo's voorkwam. En ook niet alleen bij bosnegers. Dat de overdracht sneller gaat wanneer mannen of vrouwen niet monogaam is ? Lijkt mij natuurlijk logisch. De ziekte is alleen overdraagbaar door bloed of lichaamsvocht.
[..]

[q]De onderzoeker Jaap Goudsmit schreef dat het aids-veroorzakende virus, hiv, al tientallen jaren eerder dan gedacht voorkwam in Europa. Het virus zou verantwoordelijk zijn geweest voor enkele epidemieën van de bovengenoemde Pneumocystis-longontsteking. De eerste epidemie was in de Poolse stad Danzig (Gdansk) in 1939 en het virus was waarschijnlijk meegekomen met Duitse soldaten vanuit Kameroen. De tweede epidemie stak de kop op tussen 1955 en 1958 in de Kweekschool voor Vroedvrouwen in Heerlen. Er zijn in enkele decennia oude weefselmonsters (1959, 1970) van patiënten die aan toen onverklaarbare ziekten waren gestorven wel aidsvirussen aangetroff
In het eerste geval gaat het over èèn persoon die aan aids gestorven zou zijn (als ik me goed herrinder), en het tweede geval gaat over een groep 'Vroedvrouwen in Heerlen'. Beiden zijn niet verantwoordelijk voor de epidemie die we nu kennen omdat het toen niet is doorgegeven. En een paar doden door een virus kan je geen epidemie noemen, ook is het aids virus een virus dat zich ontwikkeld, zelf de virus van de jaren 80 is niet meer te vergelijken met de virus wat je nu hebt.
quote:
En de eerste aidspatiënt was dus niet die uit 1980 Het geval heeft in die tijd de naam 'Aids' gekregen.
Hoewel men niet wist waar het om ging, men was al heel snel er achter dat het om een hele nieuwe ziekte ging. Zelf in nederland wist men al met de eerste patient waar het om ging, omdat de ziekte kenmerken zo duidelijk verschillen van welke andere ziekte dan ook.
quote:
Maar het lijkt me ook wel eens (voor de verandering) leuk om het weer over de OP te hebben

"Parijs wil homoseksualiteit wereldwijd uit strafrecht" Het is toch ook van de zotte om het homo zijn strafbaar te stellen? Kun je verder vinden wat je wil over homo's, maar het homo zijn strafbaar te stellen vind veel te ver gaan.
Parijs,... was dat niet de stad waar men zelf een bario/buurt hebben waar alleen maar homo's wonen, omdat dat het veiligste en rustigste buurt is voor homo's?

En zolang er zelf in nederland nog dingen gebeuren die je verwacht in iran is het beter om eerst de eigen problemen op te gaan lossen dan schijnheilig naar andere landen te wijzen.
Op onbegeleid verlof...
pi_58760694
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:34 schreef LaMaleta het volgende:

En zolang er zelf in nederland nog dingen gebeuren die je verwacht in iran is het beter om eerst de eigen problemen op te gaan lossen dan schijnheilig naar andere landen te wijzen.
Complete and utter bollocks to that !
  maandag 19 mei 2008 @ 13:38:09 #291
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58760755
Zelfs Cuba gaat strijden tegen homofobie
quote:
Cuba's gay community celebrated unprecedented openness — and high-ranking political alliances — with a government-backed campaign against homophobia on Saturday.

The meeting at a convention center in Havana's Vedado district may have been the largest gathering of openly gay activists ever on the communist-run island. President Raul Castro's daughter Mariela, who has promoted the rights of sexual minorities, presided.

"This is a very important moment for us, the men and women of Cuba, because for the first time we can gather in this way and speak profoundly and with scientific basis about these topics," said Castro, director of Cuba's Center for Sexual Education.

[...]
Doen ze toch nog goede dingen daar.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_58760841
Het trieste van dit soort topics, is dat je steeds weer dezelfde drogredenen ziet opduiken. Het komt steeds weer uit op:
- Homo's hebben AIDS verspreid
- Homoseksualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen
- Schouderophalend: in andere landen wordt nu eenmaal anders over dit soort zaken gedacht
- Het is tegennatuurlijk en de Bijbel/Koran verbiedt het

Wat nóg triester is, is dat mensen hun persoonlijke (of door de religie opgedrongen) mening over homoseksualiteit niet kunnen scheiden van de vraag of het strafbaar moet zijn. Als ik de bovenstaande redeneringen op dezelfde manier zou toepassen, kunnen we in Nederland:

- Alle moslims ter dood veroordelen (hier denken we nu eenmaal anders over bepaalde zaken)
- Alle HIV-geïnfecteerden bestraffen
- Elke vorm van religie verbieden (want het is tegennatuurlijk)
- Alle gehandicapten, mensen met ziekte of psychische stoornis bestraffen voor hun 'afwijking'

Absurde maatregelen natuurlijk. Bloedlink ook. Ze zouden rechtstreeks uit het partijprogramma van de Nazi's kunnen komen. Maar het zijn wél redeneringen die precies passen in de lijn waarin sommigen in dit topic zich uitlaten over homoseksualiteit.
pi_58761460
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:41 schreef Elfletterig het volgende:

- Homo's hebben AIDS verspreid >> Dat is een feit.
- Homoseksualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen >> Alleen is het eerste toegestaan in vele landen en het tweede niet.
- Schouderophalend: in andere landen wordt nu eenmaal anders over dit soort zaken gedacht >> Ik heb meer iets tegen de hypocritie van vele 'zo homo vriendelijke' landen, ik bekijk of een land homo vriendelijk door de mensen die daar wonen en hoe ze zijn met homo's dan een stom regeltje uit een wetboek.
- Het is tegennatuurlijk en de Bijbel/Koran verbiedt het >> Dat is inderdaad een onrecht wat we in nederland hebben. Kunnen we niet beter dat veranderen voordat we aan de gang gaan met andere landen?
quote:
Wat nóg triester is, is dat mensen hun persoonlijke (of door de religie opgedrongen) mening over homoseksualiteit niet kunnen scheiden van de vraag of het strafbaar moet zijn. Als ik de bovenstaande redeneringen op dezelfde manier zou toepassen, kunnen we in Nederland:
Wat nog triester is dat men in nederland met gelijke rechten niet veel verder komt dan het over homo's te hebben, en voor de rest moet iedereen zich maar aanpassen. Nog triester is dat ik als hetero in nederland nog meer last heb gehad van homofobia dan vele homo's in andere landen.
quote:
- Alle moslims ter dood veroordelen (hier denken we nu eenmaal anders over bepaalde zaken) >> Is nederland niet bezig met alle moslims te veroordelen?
- Alle HIV-geïnfecteerden bestraffen >> Je haalt de waarheid en bestraffen wel erg door elkaar.
- Elke vorm van religie verbieden (want het is tegennatuurlijk) >> daar heb ik niks op tegen. In iedergeval het recht om alles maar ongestraft te kunnen zeggen met de bijbel in de hand.
- Alle gehandicapten, mensen met ziekte of psychische stoornis bestraffen voor hun 'afwijking' >> Nu doe je net of een afwijking iets is waardoor iemand bestraft moet worden.
quote:
Absurde maatregelen natuurlijk. Bloedlink ook. Ze zouden rechtstreeks uit het partijprogramma van de Nazi's kunnen komen. Maar het zijn wél redeneringen die precies passen in de lijn waarin sommigen in dit topic zich uitlaten over homoseksualiteit.
Nederland was niet voor niks een gemakkelijk doelwit voor de nazi's
Op onbegeleid verlof...
pi_58761607
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef LaMaleta het volgende:
- Homo's hebben AIDS verspreid >> Dat is een feit.
Net als het een feit is dat hetero's het verspreid hebben.
quote:
- Homoseksualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen >> Alleen is het eerste toegestaan in vele landen en het tweede niet.
In de niet volstrekt achterlijke landen hebben we nog wel eens de neiging om onderscheid te maken tussen enerzijds een relatie tussen twee volwassen, handelsbekwame individuen en het neuken van 8 jarige kindertjes.
quote:
- Schouderophalend: in andere landen wordt nu eenmaal anders over dit soort zaken gedacht >> Ik heb meer iets tegen de hypocritie van vele 'zo homo vriendelijke' landen, ik bekijk of een land homo vriendelijk door de mensen die daar wonen en hoe ze zijn met homo's dan een stom regeltje uit een wetboek.
Er is natuurlijk altijd een verschil tussen maatschappelijke acceptatie en wetgeving, maar ik kan me voorstellen dat niet gestenigd of opgehangen worden om dat je op mensen van hetzelfde geslacht wel prettig is.
quote:
- Het is tegennatuurlijk en de Bijbel/Koran verbiedt het >> Dat is inderdaad een onrecht wat we in nederland hebben. Kunnen we niet beter dat veranderen voordat we aan de gang gaan met andere landen?
Welk onrecht?
quote:
Wat nog triester is dat men in nederland met gelijke rechten niet veel verder komt dan het over homo's te hebben, en voor de rest moet iedereen zich maar aanpassen. Nog triester is dat ik als hetero in nederland nog meer last heb gehad van homofobia dan vele homo's in andere landen.
Vrouwen, allochtonen, etc.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_58761956
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:34 schreef LaMaleta het volgende:


En zolang er zelf in nederland nog dingen gebeuren die je verwacht in iran is het beter om eerst de eigen problemen op te gaan lossen dan schijnheilig naar andere landen te wijzen.
En dan zeg ik weer.....waarom niet parallel zaken oppakken? Kan echt wel hoor. Het zou niet best zijn wanneer leiders maar één ding per keer oppakten en dan niet eerder een volgend punt, wat ook aandacht vraagt, oppakken dan dat het eerste punt is rechtgezet.

Worden er gewoon meer mensen ingezet. Maar goed ook, want sommige zaken gaan gruwelijk veel tijd in zitten. Heb je dezelfde mening ook wanneer de rechten worden geschonden in gevangenissen in het Westen van verdachten uit niet westerse landen (en die worden ook aan de tand gevoeld door de VN) door landen waar er ook nog wel wat schort aan mensenrechten? Of niet westerse landen die hun zaken ook niet goed voor hun burgers voor elkaar hebben wel de zaken in Westerse landen aanhalen die niet door de beugel kunnen?

Ook dan kan het prima parallel lopen met andere zaken namelijk
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 19 mei 2008 @ 14:52:05 #296
3542 Gia
User under construction
pi_58762079
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef paddy het volgende:

[..]

En dan zeg ik weer.....waarom niet parallel zaken oppakken? Kan echt wel hoor. Het zou niet best zijn wanneer leiders maar één ding per keer oppakten en dan niet eerder een volgend punt, wat ook aandacht vraagt, oppakken dan dat het eerste punt is rechtgezet.

Worden er gewoon meer mensen ingezet. Maar goed ook, want sommige zaken gaan gruwelijk veel tijd in zitten. Heb je dezelfde mening ook wanneer de rechten worden geschonden in gevangenissen in het Westen van verdachten uit niet westerse landen (en die worden ook aan de tand gevoeld door de VN) door landen waar er ook nog wel wat schort aan mensenrechten? Of niet westerse landen die hun zaken ook niet goed voor hun burgers voor elkaar hebben wel de zaken in Westerse landen aanhalen die niet door de beugel kunnen?

Ook dan kan het prima parallel lopen met andere zaken namelijk
Volgens mij komt dat al in veel vergaderingen en onderzoeken aan bod. Dat dat nog niet is opgelost is geen reden om deze kwestie dan maar te laten voor wat hij is.

Het is intriest dat je opgehangen of gestenigd wordt, alleen omdat je houdt van iemand van hetzelfde geslacht.
Dat er wetten zijn betreffende openbaar zedig gedrag, heb ik geen probleem mee. Hetero's mogen ook niet in het openbaar elkaar gaan zitten pijpen of beffen, dus homo's ook niet. Als het in een land tegen de wet is om als ongetrouwd stel hand in hand te lopen, dan mag dat m.i. ook voor homo's gelden.

Maar iemand veroordelen puur en alleen op zijn/haar seksuele geaardheid (en pedofilie zie ik niet als geaardheid, maar inderdaad als psychische stoornis) moet niet kunnen. Nergens.
pi_58762269
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat al in veel vergaderingen en onderzoeken aan bod. Dat dat nog niet is opgelost is geen reden om deze kwestie dan maar te laten voor wat hij is.
Weet ik, en doelde ik juist op. Kan prima parallel. Worden desnoods gewoon mensen voor aangenomen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_58762348
Vooraf: LEER QUOTEN. Je zit reacties te typen in teksten van mij, waardoor het net lijkt alsof ik die onzin heb uitgekraamd.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef LaMaleta het volgende:
Wat nog triester is dat men in nederland met gelijke rechten niet veel verder komt dan het over homo's te hebben, en voor de rest moet iedereen zich maar aanpassen. Nog triester is dat ik als hetero in nederland nog meer last heb gehad van homofobia dan vele homo's in andere landen.
Waar heb je het in vredesnaam over? Word jij gedwongen om met iemand van hetzelfde geslacht het bed in te duiken of te trouwen? En hoezo heb je last van homofobie? Word je regelmatig voor homo aangezien ofzo (en kun je dat niet verkroppen) ? Als je het woord 'last' in de mond neemt als je over homofobie praat, waarom maak je jezelf er dan net zo hard schuldig aan, met je bizarre, opruiiende uitspraken? Gelijke rechten gaan trouwens over alle mensen; onze Grondwet heeft dat heel duidelijk omschreven, dus zoek dat maar op.

Ik maakte die opsomming trouwens niet om nog eens op te reageren. Het was slechts een lijstje van beroemde drogredenen. Het feit dat jij daar NOG EENS op gaat reageren, is veelzeggend. En dan hebben we het nog niet eens over de onzin die je uitkraamt. Hypocrisie ten top, zoals jij je uitlaat over homo-vriendelijkheid, terwijl je hard meewerkt aan een negatieve beeldvorming.

Dat geneuzel van jou over andere landen en de gretigheid waarmee je inhaakt op het HIV-verhaal doen me trouwens precies denken aan Monus; ook zo'n wazig figuur die altijd in topics over homoseksualiteit was te vinden, met al net zulke kromme redeneringen als jij.
pi_58762689
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef paddy het volgende:

[..]

En dan zeg ik weer.....waarom niet parallel zaken oppakken? Kan echt wel hoor. Het zou niet best zijn wanneer leiders maar één ding per keer oppakten en dan niet eerder een volgend punt, wat ook aandacht vraagt, oppakken dan dat het eerste punt is rechtgezet.


Worden er gewoon meer mensen ingezet. Maar goed ook, want sommige zaken gaan gruwelijk veel tijd in zitten. Heb je dezelfde mening ook wanneer de rechten worden geschonden in gevangenissen in het Westen van verdachten uit niet westerse landen (en die worden ook aan de tand gevoeld door de VN) door landen waar er ook nog wel wat schort aan mensenrechten? Of niet westerse landen die hun zaken ook niet goed voor hun burgers voor elkaar hebben wel de zaken in Westerse landen aanhalen die niet door de beugel kunnen?
Ik verwacht van een westers land die het zo hoog op heeft met hun gelijke rechten, democratie, en recht wel iets meer dan een land dat nog in een ander tijdperk leeft. Voordat je kan gaan klagen over een ander land is het wel zo handig om de zaken in je eigen land eerst op orde te hebben, dan heeft het gezeur ook nog enige waarde.
Op onbegeleid verlof...
pi_58762830
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het trieste van dit soort topics, is dat je steeds weer dezelfde drogredenen ziet opduiken. Het komt steeds weer uit op:
- Homo's hebben AIDS verspreid
- Homoseksualiteit en pedofilie zijn allebei afwijkingen
- Schouderophalend: in andere landen wordt nu eenmaal anders over dit soort zaken gedacht
- Het is tegennatuurlijk en de Bijbel/Koran verbiedt het

Wat nóg triester is, is dat mensen hun persoonlijke (of door de religie opgedrongen) mening over homoseksualiteit niet kunnen scheiden van de vraag of het strafbaar moet zijn. Als ik de bovenstaande redeneringen op dezelfde manier zou toepassen, kunnen we in Nederland:

- Alle moslims ter dood veroordelen (hier denken we nu eenmaal anders over bepaalde zaken)
- Alle HIV-geïnfecteerden bestraffen
- Elke vorm van religie verbieden (want het is tegennatuurlijk)
- Alle gehandicapten, mensen met ziekte of psychische stoornis bestraffen voor hun 'afwijking'

Absurde maatregelen natuurlijk. Bloedlink ook. Ze zouden rechtstreeks uit het partijprogramma van de Nazi's kunnen komen. Maar het zijn wél redeneringen die precies passen in de lijn waarin sommigen in dit topic zich uitlaten over homoseksualiteit.
Je verdient een koud pilsje hiervoor. Jammer genoeg durven dit soort figuren op online forums wel hun mening te ventileren maar hoor je ze in het echt never nooit. Dat kan ook aan mijn woonplaats liggen en de mensen waar ik mee om ga natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')