Zijn daar nog beelden van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was Dinos, een vriend van Dimitri. Hij kwam 1 avondje met Dimnitri mee en dat was duidelijk niet om te butleren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:04 schreef Dementor het volgende:
Dellie kan echt niet eten, ze heeft zelfs moeite met die yoghurt.
Moet hij ze eerst nog maar eens onder ogen krijgen...wie gaat daar voor zorgen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:07 schreef petraa het volgende:
Nog maar een keer, wat denken jullie hoe zou de trainer/coach nu nadat hij de filmpjes van Hans en Brian gisteren heeft gezien denken over het gevecht. Zou hij nog denken dat het er niet hard aan toe zou gaan of zou hij nu woest zijn op Hans en zijn opmerkingen!
Jezus was ook timmerman. Zou Brian zijn reïncarnatie zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu hoor ik hem weer zeggen dat hij timmerman wil worden, ons multi talent. Gek, stapelgek is hij.
Dat zou veel veklaren iig. Nu maar wachten op de kruisiging.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef avonne het volgende:
Jezus was ook timmerman. Zou Brian zijn reïncarnatie zijn?
Linkje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:15 schreef NG het volgende:
Varkenskop Hans wordt iig behoorlijk afgezeken op kickboxing.nl
Goede reacties daar inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:15 schreef NG het volgende:
Varkenskop Hans wordt iig behoorlijk afgezeken op kickboxing.nl
Oh, wat plezierig om te lezen. Niet alle kickboksers en fans zijn zo bloeddorstig als Nijman en Brian.quote:
Volgens Amanda is hij heeeeeel belangrijk, daar verhef je je stem niet tegen en zet je niet voor joker.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Waarom wil Huub Hans bellen,lijkt me beter dat Hans Huub belt.
Dellie mag alles.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef Ziet het volgende:
mogen ze tegenwoordig kauwgom?
\quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Dit zijn reacties van echte sportmensen, bedankt Blomst.quote:
]quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?![]()
On Topic:
Amanda: Ik lijkt nogal snel ordinair als ik kauwgom kauw.
Ik denk dat Huub bang is voor Hans en zijn criminele vriendjes, en niet onterecht lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Thankx.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:25 schreef NG het volgende:
[..]
http://www.kickboxing.nl/(...)ub-in-de-gouden.html
http://www.kickboxing.nl/(...)-de-gouden-kooi.html
Ja zo belangrijk dat Huub op zijn hitlist staat.Heb met verbazing het filmpje weer bekeken en Huub is daar echt de held,vooral hoe hij verbaal iedereen afmaakt en brian komt niet verder dan kont,auw voet en wat rare kreten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda is hij heeeeeel belangrijk, daar verhef je je stem niet tegen en zet je niet voor joker.
Liefde is Gestoord zijn.....Brian en Amanda.
Hehe de enige die slaat in dit filmpje is Brian.quote:
Het enige wat Huub kan doen in zijn positie is die Hans doodschieten. Dat is waarschijnlijk ook de enige manier die zal verstaan. Dat ongeleide projectiel is levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:25 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub bang is voor Hans en zijn criminele vriendjes, en niet onterecht lijkt me.
Hans voelt zich in zijn hemd gezet door Huub en in die kringen is er dan maar 1 manier van reageren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=40603
Foto's van de fotograaf bij "het gevecht"
(Amanda deze keer mét engelenvleugeltjes.... djeezus, wat een kleuter)
volgens mij zijn het DGK fans.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat plezierig om te lezen. Niet alle kickboksers en fans zijn zo bloeddorstig als Nijman en Brian.
Oh nee he, daar is onze dwarse kleuter ook weerquote:
Helaas niet alleen als ze kauwgom kauwtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Verida het volgende:
Nou Amanda ik wil het wel even voor je bevestigen hoor.
Je ziet er inderdaad ordinair uit als je kauwgom kauwt.
Heeft ze daar nou een pruik op?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je buiten spelen?
Nee, ze moet naar de parenclub DaddyDomquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je buiten spelen?
Ha Frasier, leuk dat jij er ook bentquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, daar is onze dwarse kleuter ook weer
En hier had Huub mee moeten vechten. Echt mazzel dat Huub nog net op tijd tot inkeer kwam.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
Een Daddydom is iemand die er is voor zijn kleine meisje, waar ze zich veilig bij kan voelen, zijn armen beschermend om haar heen. Iemand die openstaat voor wat er in haar omgaat, die haar begeleid en van haar houdt. Het draait voor een heel groot deel rond gevoel, emoties, aanvoelen, mentale bevrediging.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ze moet naar de parenclub DaddyDom
Wanneer niet dan?quote:
Wow, wat een engbek. Mooi dat Huub hem een Neanderthaler noemde, dat is hij nl ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
En hier had Huub mee moeten vechten. Echt mazzel dat Huub nog net op tijd tot inkeer kwam.
[ afbeelding ]
Ik kan in het DGK-filmptopic geen filmpje vinden van het Hans Handekop-gebeuren van gisteren. Heb jij een linkje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, wat een engbek. Mooi dat Huub hem een Neandethaler noemde, dat is hij nl ook.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, daar is onze dwarse kleuter ook weer
Er staan linkjes in de vorige COS. Ik heb ze niet opgeslagen omdat ik er niet naar kan kijken, de streams kijken was al erg genoeg, sorry.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan in het DGK-filmptopic geen filmpje vinden van het Hans Handekop-gebeuren van gisteren. Heb jij een linkje?
Senks, ga ik daar ff zoekenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staan linkjes in de vorige COS. Ik heb ze niet opgeslagen omdat ik er niet naar kan kijken, de streams kijken was al erg genoeg, sorry.
Huub's eigen schuld natuurlijk... beetje lopen provoceren met zijn 'Spank me' T-shirtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
Zo'n shirt wil ik ook !quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub eigen schuld natuurlijk... beetje lopen provoceren met zijn 'Spank me' T-shirt
[ afbeelding ]
Ja dat zit nog in haar systeem denk ik dat uitslapen.... soort gouden kooi jet-lag denk ik..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Claire ligt nog in bed!
Die heeft natuurlijk zitten streamen vannacht. Wat een watje, wij zijn toch ook weer present hierquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Claire ligt nog in bed!
Ik snap niet dat Huub belt, die Hondenkop moet Huub excuses maken, gore crimineel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:56 schreef Lobasca het volgende:
Lafbek Hondenschjmoel durft niet op te nemen
Omdat B en A vaak niet betalen, Huub wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
die laffe kikkerbek belt met zijn slet.
letten we even op of er contactpunten worden betaald, want bij Brian en Amanda werd er ook zo op gelet.
Leg het dan ook niet uit, hij kickt alleen maar op die aandachtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat B en A vaak niet betalen, Huub wel.
Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen want je komt hier alleen maar om te trollen.
Huub had Hans eerder ooit lacherig uitgedaagd. Daarom was Hans genoodzaakt hem een wijze les bij te brengen door zijn ribben te kneuzen. Dit alles uiteraard geheel tegen zijn eigen zin, want hij is een pacifist vol zelfbeheersing net als zijn pupil Sint Brian.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Het loopt Huub een beetje dun door de broek....? Niet altijd en niet tegen iedereen kun je een grote muil opzetten namelijk...., vroeg of laat kom je de verkeerde tegen....kwestie van tijd bij Huub.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub belt, die Hondenkop moet Huub excuses maken, gore crimineel.
Misschien is het handiger om je bericht te onderbouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub belt, die Hondenkop moet Huub excuses maken, gore crimineel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
letten we even op of er contactpunten worden betaald, want bij Brian en Amanda werd er ook zo op gelet.
Maar is dat zijn fout of die van die verkeerde?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het loopt Huub een beetje dun door de broek....? Niet altijd en niet tegen iedereen kun je een grote muil opzetten namelijk...., vroeg of laat kom je de verkeerde tegen....kwestie van tijd bij Huub.
Hondenharsesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van allebeiquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar is dat zijn fout of die van die verkeerde?
Als je de moeite zou nemen wat COS sen terug te lezen, zou je dit niet hoeven vragen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien is het handiger om je bericht te onderbouwen.
Waarom moet Hans zijn excuses maken?
Waarom is Hans een crimineel? (bron?)
Nu belt hij Hans weer, maar neemt niet op.
Zo stonden ze vroeger hier op de Keilewegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef Smash-it het volgende:
Stijl en klasse personified!
[ afbeelding ]
Ik mis alleen het kroontje.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef Smash-it het volgende:
Stijl en klasse personified!
[ afbeelding ]
Dat vind ik dezelfde redeneertrant als:quote:
Daarmee suggereer je dat Huub goed zou zijn, dat maakt het lastig om je vraag te beantwoorden. Laat ik het zo zeggen: Iedereen die daar binnen de poort z'n muil laat zien is per definitie niet helemaal ok. En daar waar het niet ok is, geldt het recht van de sterkste. Ik vind het wel grappig om te zien dat Huub het in z'n broek doet omdat hij weet dat hij tegen Hans een te grote muil heeft gehad. Toch een soort van respect zeg maar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar is dat zijn fout of dat van die verkeerde?
Ik heb niets gelezen over die actie, moet ik dan in een ander topic kijken of kan iemand me bijpraten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:08 schreef Verida het volgende:
Claire vond het ook niet helemaal noodzakelijk dat Huub zelf ging bellen naar Hans Hondenkop.
En heel subtiel waarschuwde Claire Huub nog even door aan het einde van het gesprek nogmaal te benadrukken dat Huub alleen moest spelen.
De actie van Eric, Sylvia en Ilona op de dam dinsdag is dan wel weer heel leuk. En misschien dat Claire daar ook nog bij gaat staan.
Ik vind Hans Nijman een belediging voor alle hondenkoppen in de wereld!quote:
Ja, ben ik ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef humberto.tan het volgende:
Ik heb niets gelezen over die actie, moet ik dan in een ander topic kijken of kan iemand me bijpraten?
Hij wil volgens eigen zeggen in het telefoongesprek met Claire inderdaad benadrukken dat hij totaal geen respect heeft voor Brian, maar wel voor de inzet van Hans Hondekop.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat Huub goed zou zijn, dat maakt het lastig om je vraag te beantwoorden. Laat ik het zo zeggen: Iedereen die daar binnen de poort z'n muil laat zien is per definitie niet helemaal ok. En daar waar het niet ok is, geldt het recht van de sterkste. Ik vind het wel grappig om te zien dat Huub het in z'n broek doet omdat hij weet dat hij tegen Hans een te grote muil heeft gehad. Toch een soort van respect zeg maar.
Als je het telefoongesprek met Claire beluisterd (staat ergens een linkje) kun je horen dat Eric, Sylvia, Ilona en misschien Claire dinsdag op de dam gaan staan en als een soort meet en greet idee de mensen willen overhalen om een sms-je voor Huub te versturen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik heb niets gelezen over die actie, moet ik dan in een ander topic kijken of kan iemand me bijpraten?
Claire vertelde dit net tegen Claire in het telefoongesprek. Een soort actie op de Dam om SMS'jes voor Huub te verzamelen en daarna voor deze mensen een Meet en Greet met Huub te organiseren, als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef humberto.tan het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind Hans Nijman een belediging voor alle hondenkoppen in de wereld!
Excuses aan alle honden!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het is de eigen schuld van een meisje dat zich sexy kleedt als ze wordt verkracht.
1. ik lees altijd de hele COS doorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je de moeite zou nemen wat COS sen terug te lezen, zou je dit niet hoeven vragen.
Korte reactie dan ook: Bekijk de filmpjes en lees de Endstratapes. Mijn laatste reactie op domme vragen en postings.
Een soort van respect???quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch een soort van respect zeg maar.
En treinen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind Hans Nijman een belediging voor alle hondenkoppen in de wereld!
Excuses aan alle honden!
"Soort van respect" zei ik Liess. In sommige omgevingen gelden andere definities voor respect....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Een soort van respect???
Angst voor iemand (en zijn omgeving) is iets héel anders dan respect hebben voor iemand.
Goed is een rekbaar begrip, ik keur heel veel van Huubs acties niet goed, maar hij is volgens mij altijd binnen de grenzen van de Nederlandse wet gebleven. Hij heeft een hoop verwerpelijke dingen geroepen over ziektes, de oorlog en weet ik veel wat, maar hij heeft zich nergens schuldig gemaakt aan racisme, vreemdelingenhaat of neonazisme.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat Huub goed zou zijn, dat maakt het lastig om je vraag te beantwoorden. Laat ik het zo zeggen: Iedereen die daar binnen de poort z'n muil laat zien is per definitie niet helemaal ok. En daar waar het niet ok is, geldt het recht van de sterkste. Ik vind het wel grappig om te zien dat Huub het in z'n broek doet omdat hij weet dat hij tegen Hans een te grote muil heeft gehad. Toch een soort van respect zeg maar.
Je sig klopt niet het is: bel Huub naar 0909-1303quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
halloooooo zijn de oud miljonairs er allemaal al????????????????
Het is inderdaad dezelfde 'redeneertrant', ben ik het helemaal mee eens. Tegenwoordig kan je gewoon niet meer alles zeggen of tekenen. (Zie de verboden cartoons bij Geen Stijl) Maar je moet toch toegeven dat Held huub vaak heel erg stoer en dreigend praat en staat. Als hij dat nu alleen tegen zijn directe tegenstanders zou doen , dan kan ik het nog begrijpen. Maar zoals hij bijv. tegen die Chantal te keer ging, dat is echt gewoon vragen om moeilijkheden. Hij zou buiten nooit zo heldhaftig (agressief) tegen over Bwian gaan staan, want dan weet hij dat hij gaat huilen( van de builen). Het is een klein irritant mannetje met een over het paard gesmeten ego(geworden)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat vind ik dezelfde redeneertrant als:
Het is de eigen schuld van Theo van Gogh dat hij vermoord is.
Het is de eigen schuld van een meisje dat zich sexy kleedt als ze wordt verkracht.
Dus jij bent het wel eens met die Hans?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het loopt Huub een beetje dun door de broek....? Niet altijd en niet tegen iedereen kun je een grote muil opzetten namelijk...., vroeg of laat kom je de verkeerde tegen....kwestie van tijd bij Huub.
Jaja...respect als in 'angst om een dwarslaesie geslagen te worden'. Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Soort van respect" zei ik Liess. In sommige omgevingen gelden andere definities voor respect....
Haha, Huub noemt hem zelf dus ook Mr. Miyagi. (ik heb geen streams dus ik heb geen idee of hij hem vaker zo genoemd heeft)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
http://www.evilshare.com/c97cdd32-7572-102b-a14f-000b6aa2a5f8
Ik ben je zat, mail maar als je normaal kunt doen/.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. ik lees altijd de hele COS door
2. Ik kan me niet herinneren dat er ergens een feit heeft gestaan dat Hans ooit veroordeeld is geweest.
3. oneliners plaatsen is gemakkelijk en tegen iemand aanschoppen ook, maar onderbouw het dan wel
4. Waar heeft Hans zijn excuses voor aan te bieden? Volgens mij is dat Huub die laf de sparring afzegde.
Het 'mennen' op deze manier van het plebs door B en A gaat in mijn ogen alle perken te buiten. Het is een gevaar wat onderschat wordt. Zoals bij Theo van Gogh en een Pim Fortuyn... de ideen daargelaten... ophitsen op zo'n manier lijkt me ook gewoon bij wet verboden. Huub is daar veel te naief in.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat vind ik dezelfde redeneertrant als:
Het is de eigen schuld van Theo van Gogh dat hij vermoord is.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
Ach ik heb altijd het idee dat mensen die tegen Huub zijn indirect jaloers op hem zijn.
Nota bene van een Chileense vluchtelinge. Je zou toch denken dat zo iemand wars is van gewelddadige geesten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Uit een brief naar Rat en Kraai : "Amanda luister naar je mannetje, want jij hebt dat nodig ! Je weet wat ik bedoel"
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
Ach ik heb altijd het idee dat mensen die tegen Huub zijn indirect jaloers op hem zijn.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:21 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is inderdaad dezelfde 'redeneertrant', ben ik het helemaal mee eens. Tegenwoordig kan je gewoon niet meer alles zeggen of tekenen. (Zie de verboden cartoons bij Geen Stijl) Maar je moet toch toegeven dat Held huub vaak heel erg stoer en dreigend praat en staat. Als hij dat nu alleen tegen zijn directe tegenstanders zou doen , dan kan ik het nog begrijpen. Maar zoals hij bijv. tegen die Chantal te keer ging, dat is echt gewoon vragen om moeilijkheden. Hij zou buiten nooit zo heldhaftig (agressief) tegen over Bwian gaan staan, want dan weet hij dat hij gaat huilen( van de builen). Het is een klein irritant mannetje met een over het paard gesmeten ego(geworden)
Hij is absoluut niet binnen de grenzen van de Nederlandse wet gebleven. Volgens mij is het nog steeds niet toegestaan om handtastelijk te zijn. Je laat je wel een beetje kennen door deze posting...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Goed is een rekbaar begrip, ik keur heel veel van Huubs acties niet goed, maar hij is volgens mij altijd binnen de grenzen van de Nederlandse wet gebleven. Hij heeft een hoop verwerpelijke dingen geroepen over ziektes, de oorlog en weet ik veel wat, maar hij heeft zich nergens schuldig gemaakt aan racisme, vreemdelingenhaat of neonazisme.
Dat sommigen dat mogelijk anders zien ligt volgens mij aan hun korte lontje of aan het eeuwige herhalen, uit hun context rukken en veroordelen van bepaalde uitspraken van Huub door Natasia, Brian en Amanda.
De grens ligt voor mij bij geweld en iemand die zijn poten niet kan thuishouden is wat mij betreft ALTIJD fout.
Uitspraken als "hij heeft het zelf uitgelokt" gaan er bij mij dan ook niet in.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Uit een brief naar Rat en Kraai : "Amanda luister naar je mannetje, want jij hebt dat nodig ! Je weet wat ik bedoel"
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:25 schreef PeterNB het volgende:
Dat is wel een heel flauwe opmerking die dan ook direct omgebogen kan worden door de naam van Huub te vervangen door Brian en/of Amanda.....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
Yeah surequote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nota bene van een Chileense vluchtelinge.
Zijn ze ook, vooral op de aandacht en vrouwen die hij krijgt!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:25 schreef yvonne het volgende:
Ik ben je zat, mail maar als je normaal kunt doen/.
Er is in het geval van B en A niets om jaloers op te zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel een heel flauwe opmerking die dan ook direct omgebogen kan worden door de naam van Huub te vervangen door Brian en/of Amanda.....
Dan heb ik een hele leuke uitdaging voor je:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is absoluut niet binnen de grenzen van de Nederlandse wet gebleven. Volgens mij is het nog steeds niet toegestaan om handtastelijk te zijn. Je laat je wel een beetje kennen door deze posting...
Er kwam inderdaad weinig zinvol uit bij Chantal, maar bij Held huub ook niet. Die kwam weer niet verder als dat Chantal maar de kanker kon krijgen en naar haar overleden moeder toe moest gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er kwam weinig zinnigs uit diegrafmuil van Chantal, dus lekker belangerijk, die 'vroeg' erom om afgeblaft te worden
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:31 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele leuke uitdaging voor je:
Post op een anti-Huub forum een paar concrete voorbeelden van onwettig gedrag van Huub en roep de mensen daar op om filmpjes te verzamelen en aangifte te doen bij de politie. Kost jou een minimale inspanning en er zijn vast wel genoeg idioten die dat willen gaan doen.
Zullen we een weddenschap openen over of dit tot een zaak gaat leiden?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:29 schreef PeterNB het volgende:
Yeah sureZal wel gewoon Pietje Van De Produktie zijn
Tien forum?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Umberto, ik ben gekke Henkie niet, laat dat soort van kansloos geneuzel wel aan anderen over. Zijn er trouwens fora die uitsluitend tegen Huub zijn?
Huub zit in een show, zij wilde ook een rolletje, die vlieger ging mooi niet opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Er kwam inderdaad weinig zinvol uit bij Chantal, maar bij Held huub ook niet. Die kwam weer niet verder als dat Chantal maar de kanker kon krijgen en naar haar overleden moeder toe moest gaan.
Nooit gedacht dat ik CL air E nog eens ging quoten: '' Maar het gaat om de manier waarop.''
Nou...ik vind het torso van Brian er wel erg aantrekkelijk uitzien om eerlijk te zijn.....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is in het geval van B en A niets om jaloers op te zijn.
Ja hoor, en pm'men ook. Heb je plannen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:
Offtopic vraagje, als je geband bent, kun je dan wel nog meelezen?
Uit ervaring; Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:
Yep !!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:
waarom dat? wat zijn ze aan het doen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.![]()
On Topic: Moet Huub nu de muziek uitzetten omdat Amanda en Brian er last van hebben? Het moet niet gekker worden.
Ja, als je uitgelogd bent....je kunt namelijk ook nog inloggen en bij je mail....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:
hahaha nee nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, en pm'men ook. Heb je plannen?
Jaap en Brian zijn dan ook Huub wannabees.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn ze ook, vooral op de aandacht en vrouwen die hij krijgt!
Jij hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huub zit in een show, zij wilde ook een rolletje, die vlieger ging mooi niet op
Ze zaten n.b. in de Chill hun post te lezen, nou ja post......quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom dat? wat zijn ze aan het doen dan?
Ja drie kan ik er zo opnoemen en weet jij zelf ook heel goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Umberto, ik ben gekke Henkie niet, laat dat soort van kansloos geneuzel wel aan anderen over. Zijn er trouwens fora die uitsluitend tegen Huub zijn?
Tienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja drie kan ik er zo opnoemen en weet jij zelf ook heel goed.
Nee, weet ik dus niet, anders zou ik het niet vragen.....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar daar val je niet opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet zij vragen zeg, of het wat zachter kan met altijd die grote waffel openquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zaten n.b. in de Chill hun post te lezen, nou ja post......
Amanda liep naar boven en vroeg of hij de muziek zachter wilde zetten. We mogen natuurlijk niks missen van het voorlezen van die geweldige post.
Ze zijn belangrijk in hun sport. Daarin kan ik ze credits geven. Aangezien dit niets met sport te maken had is hun status van belangrijk ook niet aan de orde.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef Dementor het volgende:
Dellie over Huub: midden in de ring wilde hij een politieke preek houden ( had totaal niets met politiek te maken).
Dellie: al die belangrijke mensen waren gekomen (omdat je kunt vechten ben je schijnbaar belangrijk in haar ogen).
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn zwaaitje was niet naar jou, maar naar Chantal
Vol is niet zo tegen Huub, hangt volgens mij een beetje van het tijdstip af. Werd hier al eerder aangegeven, maar toen ik daar ging kijken viel het wel mee vond ik.quote:
Dj Uli, hij neemt altijd zijn laptop mee, handig voor Brain. Kan hij op de valreep nog even wat info binnenhalen.quote:
Dacht dat jij elke keer met dingen kwam van headliner.Sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, weet ik dus niet, anders zou ik het niet vragen.....
geen oudmiljonairs? geen feestje....?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vol is niet zo tegen Huub, hangt volgens mij een beetje van het tijdstip af. Werd hier al eerder aangegeven, maar toen ik daar ging kijken viel het wel mee vond ik.
Vanavond weer film kijken in DGK
Vol zit "vol"met Huub-haters, moet jij als regelmatige bezoeker toch wel weten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vol is niet zo tegen Huub, hangt volgens mij een beetje van het tijdstip af. Werd hier al eerder aangegeven, maar toen ik daar ging kijken viel het wel mee vond ik.
Vanavond weer film kijken in DGK
Hans en Dick gaan flink over de tong op verschillende kickboxsites. Echte kickbox/sportmensen spreken schande over het gedrag van Hans gisteravond en terecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:44 schreef akveor het volgende:
Ze zijn belangrijk in hun sport. Daarin kan ik ze credits geven. Aangezien dit niets met sport te maken had is hun status van belangrijk ook niet aan de orde.
Dacht jij echt dat dat door zou gaan.Hasst alle oud miljonairs zijn voor Huub en niemand voor Brian.Dus dat kunnen we mooi vergetenquote:
Drie keer gedaan denk ik. Zit voor 98 procent hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht dat jij elke keer met dingen kwam van headliner.Sorry
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hans en Dick gaan flink over de tong op verschillende kickboxsites. Echte kickbox/sportmensen spreken schande over het gedrag van Hans gisteravond en terecht.
Brian vond het echt niet tof dat diens vrouw en kind fan zijn van Huub.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dj Uli, hij neemt altijd zijn laptop mee, handig voor Brain. Kan hij op de valreep nog even wat info binnenhalen.
Waar haal je dat toch vandaanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vol zit "vol"met Huub-haters, moet jij als regelmatige bezoeker toch wel weten?
Bedoelde met filmpjes enzo die je dan hier neer ging zetten.Dus dacht dat jij dan wel wist hoe die site anti Huub was.Zijn wij hier nog lieverdjes bijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie keer gedaan denk ik. Zit voor 98 procent hier.
Dat ging over de moeder van Uli maar dat is niet zo heel belangrijk, die kop van Brian was priceless.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
Brian vond het echt niet tof dat diens vrouw en kind fan zijn van Huub.
Je had die kop moeten zijn toen de jongen vroeg waar Huub was voor handtekeningen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:52 schreef rooie3 het volgende:
Krijgt meneer DJ les en dan moet hij weer vlees vreten.
En niet zo'n klein beetje ook, daar ligt wel een pond ossenhaas in die pan, en mannie prikt er vredig met een vork in (dom wijf, in vlees prik je niet met een vork)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:52 schreef rooie3 het volgende:
Krijgt meneer DJ les en dan moet hij weer vlees vreten.
Ik heb de COS en het SV van Vol gelezen en daar begreep ik uit dat hij heel lang off stream is geweest. Wat nu uren draaien. En over het publiek heb je helemaal gelijk, alleen Nathalie is een schatje.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:51 schreef Verida het volgende:
Brian heeft het echt hoog in de bol wat betreft zijn dj kunsten.
Denk dan, nog een paar dagen en dan staan ze buiten!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:46 schreef Verida het volgende:Ik heb toch nog een week streams genomen, eerste keer,maar wilde toch het 'gevecht' zien.
![]()
Nu heb ik echt respect voor de die-hard streamers. Ik heb na 1 dag al zo ontzettend genoeg van die stem van Amanda en dat gedraai en gekonkel van Brian en Amanda. Ik zet ze op mute nu. Wat een geluid en wat een poep komt er uit die slabek en rat.![]()
Ze maakt ook geen jus maar gooit gewoon het vet over die schoenzolen......die krijgt op haar flikker hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:55 schreef Verida het volgende:
En niet zo'n klein beetje ook, daar ligt wel een pond ossenhaas in die pan, en mannie prikt er vredig met een vork in (dom wijf, in vlees prik je niet met een vork)
"Amanda kookt" is al afschrikwekkend genoeg.. Heeft ze al een zakje aardappelsaus voor de pasta paraat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda doet haar huishoudelijke taak en kookt voor......twee
Tja zal weer effe wennen worden als ze volgende week elke dag gehakt moeten etenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook, daar ligt wel een pond ossenhaas in die pan, en mannie prikt er vredig met een vork in (dom wijf, in vlees prik je niet met een vork)
De laatste keer was hilarisch te noemenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:57 schreef LucasV het volgende:
Cavia doet een poging tot koken ..
Aardappelsaus?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:57 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"Amanda kookt" is al afschrikwekkend genoeg.. Heeft ze al een zakje aardappelsaus voor de pasta paraat?
Ja, dan is het geen ossenhaas meer en moeten ze zelf boodschappen doen en nóg erger, er voor werken!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja zal weer effe wennen worden als ze volgende week elke dag gehakt moeten eten
Dat was hilrarisch...aardappelsaus. Vergeet ook de spaghettitest niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:57 schreef Eg_Wel het volgende:
"Amanda kookt" is al afschrikwekkend genoeg.. Heeft ze al een zakje aardappelsaus voor de pasta paraat?
Ja dat hebben de duitsers als nieuwste toevoeging aan de Italiaanse keuken geschonkenquote:
Ik vermoed dat ze allemaal een aardig spaarpotje hebben opgebouwd daar met bonussen. Vergeet ook niet dat Brian al ¤ 50.000 (belasting) in z'n pocket heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja zal weer effe wennen worden als ze volgende week elke dag gehakt moeten eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |