abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:31:35 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58725991
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb maar zo het vermoeden dat er wel meer pro Huub uitzendingen komen deze week. De knul heeft de meest bizarre en afschrikwekkende uitspraken gedaan en hij moet natuurlijk binnen een week wel weer die maatschappij in waar hij vermoedelijk, van alle bewoners, de meeste vijanden zal hebben. 'n Beetje recht breien van de FEBO als goedmakertje en om hem beter "weg te zetten"?
Tja, het zou ze maar gebeuren, dat Huub binnen een week na zn 'vrijlating' om zeep wordt geholpen Nog los van het verlies van een mens, dat is geen positieve reclame. Huub zegt wel dat ie beveiliging heeft, maar voor hoelang? Ook niet eeuwig.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:32:22 #252
130755 Kinga
versier hier
pi_58725998
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Als je de afloop weet en je kijkt hem terug zie je precies wat de Febo gedaan heeft.
Amanda die Brian de winst gunde .... maar Claire die vlot de koffer nam.... er was bijv. geen klok te zien die aftelde.
Met een Amanda en Claire die op de laatste seconde een besluit nam. Immers eerder had Amanda uitgesproken dat zij de winst gunde aan Brian. Later was Brian zo ontroerd dat Amanda had aangeboden in zijn plaats te vertrekken.
Nee ik vond het eigenlijk helemaal geen pro Huub uitzending gisteren.
Ben maar blij dat Amanda niet is vertrokken, anders waren haar stemmen naar Brian gegaan...
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:32:52 #253
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58726010
NL Radio presenteert: Nena?
quote:
Vele mensen vinden het jammer dat zij gisteren Ilona niet live gehoord hebben op Nowlive radio. Aankomende vrijdag is het de bedoeling dat Ilona samen met Nena in de uitzending komt. Wij weten niet of het van gisteren is opgenomen dus plaatsen wij nog een keer het interview met Ilona van gisteren
Op zaterdag 17 mei 2008 14:11 schreef avonne het volgende:

[..]

De uitzending gisteren was helemaal pro-Huub.

Met name de scene dat Amanda aan Brian zegt dat ze maar even nep aardig tegen Huub deed omdat ie anders te mooi in de uitzending komt. Ze zag er uit, en gedroeg zich, als een lelijke heks.

Toch voelde ik een achterdocht bij zoveel pro-Huubness in 30 minuten. Het leek verdacht veel op Huubverheerlijking zoals men soms in de fora tegenkomt, inclusief demonisering van Rat en Del.
Ik zou het leuk vinden als men hier in de COS mij zou kunnen vertellen wat men van de uitzending vond.

De uitzending is hier te zien http://www.rtl.nl/reality/degoudenkooi/
Ik heb hem net bekeken..... en moet zeggen dat het een eerlijk beeld geeft van iedereen (dan heb ik het over de uitzending van vrijdag)

Edit: zoals de bewoners zich willen laten zien; want van Amanda klopt natuurlijk geen moer met wat ze zegt
Ze had dan ook de koffer moeten nemen, nu schuilt ze achter Claire........
pi_58726105
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:

[..]

Een beetje recht breien wat ze zelf krom hebben gemaakt.
Ze hadden de mensen allemaal moeten laten zien zoals ze waren.
Dan was er niets recht te breien geweest.
De laffe achterbaksheid, agressie en psychotische inslag van die rat is zorgvuldig buiten beeld gehouden. Terwijl iedere misstap van Huub breed in beeld is geweest.
Hetzelfde geld voor de egoistische kortzichtige, materialistische, valse inslag van die del.
Je moet je dan wel afvragen of ze in het normale dagelijkse leven zijn zoals ze zich hebben laten zien. Voor een groot deel zijn ze natuurlijk wel zo, maar in een normale maatschappij krijg je niet dagelijks die (door de FEBO aangestuurde) triggers die het slechtste van de mens naar boven halen.

Er staat namelijk niet iedere dag iemand voor Brian's neus die hem hem spuug op het gezicht smeert met z'n hand of er is Jaap die bij je thuis de koelkast op slot zet. Of een Palma die je vriendin naar huis stuurt zodat je haar niet meer kunt spreken of iemand die met deksels naast je bed staat te rammelen.

Al met al is het nogal bizar. Een Febo die een paar mensen gekke dingen laat doen tegen anderen en een hele keten is in rep en roer. Fora die zich er mee gaan bemoeien, voor- en tegenstanders die ontstaan, geld inzamelen, families die de klos zijn, stigmatisering, demonisering, allerhande media die zich er mee bemoeien, etc.

En wie staat er aan de top van die keten? Juist, John de Mol die z'n schatkist open heeft staan....
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:40:34 #256
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58726118
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:32 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ben maar blij dat Amanda niet is vertrokken, anders waren haar stemmen naar Brian gegaan...
Klopt.
Maar daarnaast was Huub er toch zo van overtuigd dat Jaap Brian zou wegstemmen? Maar onder het mom van Claire die 25K te gunnen ging hij voorbij aan het feit dat ze Brian hadden kunnen lozen. Dat werd pas genoemd nadat de stemming was geweest. Nee, steeds meer raak ik ervan overtuigd dat de hele stemming nep was en dat de streams niet voor niets 2 dagen op zwart gingen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 14:40:41 #257
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58726120
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:32 schreef akveor het volgende:
NL Radio presenteert: Nena?
[..]

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:42:32 #258
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58726145
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En wie staat er aan de top van die keten? Juist, John de Mol die z'n schatkist open heeft staan....
Voorlopig stroomt er vooralsnog meer uit die schatkist dan er in volgens mij... Een financieel succes kan het echt niet zijn nu dat het nog steeds niet verkocht is.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_58726146
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tja, het zou ze maar gebeuren, dat Huub binnen een week na zn 'vrijlating' om zeep wordt geholpen Nog los van het verlies van een mens, dat is geen positieve reclame. Huub zegt wel dat ie beveiliging heeft, maar voor hoelang? Ook niet eeuwig.
Huub wordt niet om zeep geholpen, geloof er niets van. Hij gaat wel klappen krijgen, maar die kreeg hij ook al voor DGK vermoed ik. Hij is gewoon geen lievertje en hij is het type dat bij elke rel graag met z'n neus vooraan staat.
pi_58726147
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je moet je dan wel afvragen of ze in het normale dagelijkse leven zijn zoals ze zich hebben laten zien. Voor een groot deel zijn ze natuurlijk wel zo, maar in een normale maatschappij krijg je niet dagelijks die (door de FEBO aangestuurde) triggers die het slechtste van de mens naar boven halen.

Er staat namelijk niet iedere dag iemand voor Brian's neus die hem hem spuug op het gezicht smeert met z'n hand of er is Jaap die bij je thuis de koelkast op slot zet. Of een Palma die je vriendin naar huis stuurt zodat je haar niet meer kunt spreken of iemand die met deksels naast je bed staat te rammelen.

Al met al is het nogal bizar. Een Febo die een paar mensen gekke dingen laat doen tegen anderen en een hele keten is in rep en roer. Fora die zich er mee gaan bemoeien, voor- en tegenstanders die ontstaan, geld inzamelen, families die de klos zijn, stigmatisering, demonisering, allerhande media die zich er mee bemoeien, etc.

Daar ben ik het niet mee eens, alle triggers die in DGK voorkomen kom je ook tegen in het echte leven.
Dat Brian doorflipt omdat zijn vriendin dronken is of omdat iemand hem uitscheld hij waar door deuren breekt zal ook gebeuren in het echte leven.
Iets minder vaak, maar het zit in de aard van het beestje.
Je kunt niet door dat de frequentie van de triggers in het echte leven lager ligt een incident goed praten.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:42:48 #261
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58726149
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Klopt.
Maar daarnaast was Huub er toch zo van overtuigd dat Jaap Brian zou wegstemmen? Maar onder het mom van Claire die 25K te gunnen ging hij voorbij aan het feit dat ze Brian hadden kunnen lozen. Dat werd pas genoemd nadat de stemming was geweest. Nee, steeds meer raak ik ervan overtuigd dat de hele stemming nep was en dat de streams niet voor niets 2 dagen op zwart gingen.
Onzin, Huub had hal het gevoel dat hij 0 punten had en kon iig niet compleet op Jaap rekenen. Achteraf heeft hij dat dus goed aangevoeld.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:45:17 #262
134727 VirtualPOM
pi_58726177
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, alle triggers die in DGK voorkomen kom je ook tegen in het echte leven.
Dat Brian doorflipt omdat zijn vriendin dronken is of omdat iemand hem uitscheld hij daardoor deuren breekt zal ook gebeuren in het echte leven.
Je moet wel bedenken dat ze daar continu op elkaars lip zitten en bovendien zijn er soms pittige confrontaties aan vooraf gegaan. In het echte leven kan je even afstand nemen en op een rustige plek tot bezinning komen. Dat kan in de gouden kooi niet. Het is wat Huub zegt: hoe erg een ruzie ook is, het is in DGK altijd na een paar dagen weer goed. Of je maakt het heel snel weer goed, of je wordt aardsvijanden zoals Huub en Lieke.
pi_58726235
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:45 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Je moet wel bedenken dat ze daar continu op elkaars lip zitten en bovendien zijn er soms pittige confrontaties aan vooraf gegaan. In het echte leven kan je even afstand nemen en op een rustige plek tot bezinning komen. Dat kan in de gouden kooi niet. Het is wat Huub zegt: hoe erg een ruzie ook is, het is in DGK altijd na een paar dagen weer goed. Of je maakt het heel snel weer goed, of je wordt aardsvijanden zoals Huub en Lieke.
Ze kunnen zo naar achter lopen of in de tuin gaan zitten om tot rust te komen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:53:29 #264
134727 VirtualPOM
pi_58726261
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb het over een wezenlijk andere omgeving: verandering van spijs doet eten
pi_58726289
Huub is uit bed.
het water roept
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:59:18 #266
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:01:55 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58726382
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef JortK het volgende:

[..]

Ze zijn er betijds bij dan
Ja, hij was 5 minuten te vroeg?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:03:52 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58726409
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:

[..]

Tenzij Huub je vijand is op dat moment want die achtervolgt je dan gewoon. Geen ontkomen aan, was voor Lieke ook zo.
pi_58726437
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tenzij Huub je vijand is op dat moment want die achtervolgt je dan gewoon. Geen ontkomen aan, was voor Lieke ook zo.
Dat zie ik niet meer gebeuren de komende dagen, ik heb Huub gisteren tegen Jaap horen zeggen dat er al een tijdje een afspraak is met achter om uit elkaars buurt te blijven. Dat zou ook de reden kunnen zijn dat Brian en Amanda al een hele tijd niet samen met Huub aan het ontbijt zitten of in de chill ofzo.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:12:26 #270
130755 Kinga
versier hier
pi_58726527
Ik snap dat echt niet. Hoe kunnen die mensen tot fucking 15.00 slapen?
pi_58726533
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat Brian doorflipt omdat zijn vriendin dronken is of omdat iemand hem uitscheld hij waar door deuren breekt zal ook gebeuren in het echte leven.
Je kunt niet door dat de frequentie van de triggers in het echte leven lager ligt een incident goed praten.
Maak hier ff snel veel en veel vaker van ja!
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:13:33 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58726544
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:06 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat zie ik niet meer gebeuren de komende dagen, ik heb Huub gisteren tegen Jaap horen zeggen dat er al een tijdje een afspraak is met achter om uit elkaars buurt te blijven. Dat zou ook de reden kunnen zijn dat Brian en Amanda al een hele tijd niet samen met Huub aan het ontbijt zitten of in de chill ofzo.
Nu niet meer en die afspraak is er ook heel lang niet geweest en kon je elkaar wegpesten en zieken wat je wilde. Het ging erom of je makkelijk kon weglopen van een situatie in dgk, nou, lange tijd niet.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:15:11 #273
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58726574
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:12 schreef Kinga het volgende:
Begrijp ik ook niet.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:17:49 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58726606
Amanda staat onder de douche.
Jaap leest de krant op de bank.

Huub speelt piano?
pi_58726623
Ik weet nog goed dat Brian neergemept werd door die butler. Toen zat Brian te zeuren dat ie 15 kilo zwaarder was. Waarom wil ie dan wel tegen Huub vechten die overduidelijk de mindere is in de ring? Huub laat Brian toch ook geen dictee maken?
pi_58726649
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:18 schreef tho_Omas het volgende:
Ik weet nog goed dat Brian neergemept werd door die butler. Toen zat Brian te zeuren dat ie 15 kilo zwaarder was. Waarom wil ie dan wel tegen Huub vechten die overduidelijk de mindere is in de ring? Huub laat Brian toch ook geen dictee maken?
was toch een afwashulp, Yuri?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58726674
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:21 schreef Lobasca het volgende:

[..]

was tog een afwashulp, Yuri?
Ah dat kan ook ja. In ieder geval een zwart shirt met witte das.
pi_58726682
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:18 schreef tho_Omas het volgende:
Brian heeft meerdere malen aangegeven dat hij geen contest zou aangaan op bijv. de piano, omdat dat niet eerlijk zou zijn omdat Huub langer les heeft en de piano zijn instrument is. Waarom Brian dan wel Huub uitdaagt om te boksen is mij ook een raadsel. Brian zegt dat dat aan Huub ligt dat Huub geen nee kan zeggen.
Dus het zou weer Huub zijn eigen schuld zijn geweest als hij door Brian in elkaar zou worden getimmerd , want Brian kent zichzelf zo goed dat hij de zelfbeheersing heeft om nee te zeggen tegen een contest die niet eerlijk zou zijn.

Als iemand dit kan volgen, ik niet, schiet mij maar lek.
pi_58726697
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:22 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ah dat kan ook ja. In ieder geval een zwart shirt met witte das.
Nee, dat was wel een butler, Dimitri, maar die heeft nooit met dat rattenschjmoelwerk gevochten
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58726730
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:22 schreef Verida het volgende:

[..]

Brian heeft meerdere malen aangegeven dat hij geen contest zou aangaan op bijv. de piano, omdat dat niet eerlijk zou zijn omdat Huub langer les heeft en de piano zijn instrument is. Waarom Brian dan wel Huub uitdaagt om te boksen is mij ook een raadsel. Brian zegt dat dat aan Huub ligt dat Huub geen nee kan zeggen.
Dus het zou weer Huub zijn eigen schuld zijn geweest als hij door Brian in elkaar zou worden getimmerd , want Brian kent zichzelf zo goed dat hij de zelfbeheersing heeft om nee te zeggen tegen een contest die niet eerlijk zou zijn.

Als iemand dit kan volgen, ik niet, schiet mij maar lek.
Het zit wel in Brian's karakter/tunnelvisie om zich zo op te stellen. Afentoe komt zijn ware aard naar boven. Zo ook bij het boxgala. Jammer dat JdM niet ingrijpt en deze gek en zijn nog gestoordere achterban zijn gang laat gaan.
pi_58726739
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Nee, dat was wel een butler, Dimitri, maar die heeft nooit met dat rattenschjmoelwerk gevochten
Zijn homie wel. Die Griek.
pi_58726752
quote:
Als ik om 5 uur ga slapen red ik dat makkelijk.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 15:27:56 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_58726753
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef Lobasca het volgende:

Het was Dinos, een vriend van Dimitri. Hij kwam 1 avondje met Dimnitri mee en dat was duidelijk niet om te butleren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58726789
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het was Dinos, een vriend van Dimitri. Hij kwam 1 avondje met Dimnitri mee en dat was duidelijk niet om te butleren.
Hij serveerde totaal iets anders
pi_58726796
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:26 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Zijn homie wel. Die Griek.
Ik raak het spoor bijster, maar je hebt gelijk!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 15:32:58 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_58726820
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:26 schreef tho_Omas het volgende:

Het zit wel in Brian's karakter/tunnelvisie om zich zo op te stellen. Afentoe komt zijn ware aard naar boven. Zo ook bij het boxgala. Jammer dat JdM niet ingrijpt en deze gek en zijn nog gestoordere achterban zijn gang laat gaan.
Brian is volgens JdM de gedoodverfde winnaar dus het kindje van God, die laat je rustig zijn gang gaan, whatever the consequences. Lees de Enadtratapes en er gaat een wereld voor je open. Daar komt zelfs de geplande ontvoering van JdM jr door de Joegoslaven voorbij en ook de naam van JdM in combinatie met Holleeder. 1 + 1 = nog altijd 2.
JdM is net zo'n crimineel als Brian, soort zoekt soort.
― Mark Twain
pi_58726861
Wat een kleuter die Brian.
Hij zit met die bal te spelen, Huub komt binnen, zegt heel enthousiast : hee, die hebben onze pitchers ook, is nog vet moeilijk. Huub kijkt nog een keer en zegt: oh, je hebt er zo'n touwtje bij om het op gang te krijgen, dan is het niet moeilijjk, onze pitchers moeten het zonder touwtje doen.

Huub gaat weg, Brian laat de bal stilvallen, probeert hem zonder touwtje op gang te krijgen, dit lukt niet, hij probeert nog met een paar gefrusteerde tikken die bal te starten, lukt nog niet en hij smijt hem vol frustratie op het bed.
We zullen Brian niet veel meer zien met die bal denk ik, want dat is weer is dat Huub waarschijnlijk beter kan.
pi_58726897
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:36 schreef Verida het volgende:
We zullen Brian niet veel meer zien met die bal denk ik, want dat is weer is dat Huub waarschijnlijk beter kan.
Dat is zijn frustratie, Huub is in alles beter, behalve kickbocksen
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 15:39:48 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_58726899
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:36 schreef Verida het volgende:
Hij zit met die bal te spelen, Huub komt binnen, zegt heel enthousiast : hee, die hebben onze pitchers ook, is nog vet moeilijk. Huub kijkt nog een keer en zegt: oh, je hebt er zo'n touwtje bij om het op gang te krijgen, dan is het niet moeilijjk, onze pitchers moeten het zonder touwtje doen.

Huub gaat weg, Brian laat de bal stilvallen, probeert hem zonder touwtje op gang te krijgen, dit lukt niet, hij probeert nog met een paar gefrusteerde tikken die bal te starten, lukt nog niet en hij smijt hem vol frustratie op het bed.
Zo typisch Briangedrag, hij speelde zelfs vals met een spelletje domino tegen Mikey, stumper.

Nu hoor ik hem weer zeggen dat hij timmerman wil worden, ons multi talent. Gek, stapelgek is hij.
― Mark Twain
pi_58726910
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian is volgens JdM de gedoodverfde winnaar dus het kindje van God, die laat je rustig zijn gang gaan, whatever the consequences. Lees de Enadtratapes en er gaat een wereld voor je open. Daar komt zelfs de geplande ontvoering van JdM jr door de Joegoslaven voorbij en ook de naam van JdM in combinatie met Holleeder. 1 + 1 = nog altijd 2.
JdM is net zo'n crimineel als Brian, soort zoekt soort.
Dat is ook het enge eraan. Als Huub met niets naar huis gaat straks, dan kan ie ook al niet meer normaal in Amsterdam en omstreken komen. Dan komt ie er een stuk slechter uit dan dat ie erin ging.
pi_58726921
Volgens mij is zelfs de sex nog lekkerder met Huub! Wat zeg ik, ik weet wel zeker dat de sex met Huub veel lekkerder is.
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:41:51 #292
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58726928
Ik zie het zo, voor de stemming hoefden ze alleen Jaap zo gek te krijgen om de punten aan Brian te geven, van de rest wisten ze het wel, dus konden ze het over doen laten komen dat het eerlijk ging met een notaris. Maar van tevoren al afspraken maken met een bewoner, dan leek het toch spannend.

Over de bedreigingen, de febo heeft daar zelf een steek laten vallen....ze hadden achteraf in het hokje ook kunnen zeggen dat het zo gescript was en dat Huub dat op deze manier moets spelen.
Waren die criminelen nu niet boos geweest op Huub.

Het lijkt er bijna op alsof de febo zelf met een pistool op hun hoofd opdrachten uitvoerd om Brian winnaar te laten worden en gezien wat er binnen is gekomen, lijkt het inmiddels echt een criminele organisatie.

Gisteravond ging Brian bellen, offstream en kwam lachend terug en ging de draaitafel klaar zetten en toen zei hij nog zoiets van : zo motherfucker...en dat je iets niet kon maken.....woorden van die strekking. Later ook nog tegen Amanda dat je het niet ongestraft kon maken om met ZULKE mensen te fucken.

Kortom ik vind het allemaal erg gevaarlijk.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58726973
Brian kan niet vlechten
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 15:44:16 #294
137949 Disana
pi_58726976
Brian is subtiel aan het treiteren maar Amanda heeft het niet door. Hij zingt zogenaamd een liedje: The hair that you style is so ugly. Op haar make-up had hij ook al commentaar.
pi_58726982
Ik vraag me af of de trainer/coach van Huub nu nog steeds denkt dat het geen echt gevecht zou worden, nadat hij de woorden van Hans heeft gehoord via de filmpjes.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 15:45:08 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_58726986
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:41 schreef Lady-night het volgende:
Ik zie het zo, voor de stemming hoefden ze alleen Jaap zo gek te krijgen om de punten aan Brian te geven, van de rest wisten ze het wel, dus konden ze het over doen laten komen dat het eerlijk ging met een notaris. Maar van tevoren al afspraken maken met een bewoner, dan leek het toch spannend.

Over de bedreigingen, de febo heeft daar zelf een steek laten vallen....ze hadden achteraf in het hokje ook kunnen zeggen dat het zo gescript was en dat Huub dat op deze manier moets spelen.
Waren die criminelen nu niet boos geweest op Huub.

Het lijkt er bijna op alsof de febo zelf met een pistool op hun hoofd opdrachten uitvoerd om Brian winnaar te laten worden en gezien wat er binnen is gekomen, lijkt het inmiddels echt een criminele organisatie.

Gisteravond ging Brian bellen, offstream en kwam lachend terug en ging de draaitafel klaar zetten en toen zei hij nog zoiets van : zo motherfucker...en dat je iets niet kon maken.....woorden van die strekking. Later ook nog tegen Amanda dat je het niet ongestraft kon maken om met ZULKE mensen te fucken.

Kortom ik vind het allemaal erg gevaarlijk.
I rest my case. En dan komt er bij mij maar een naam naar boven, Natasja, die bij haar afscheid tegen Brian zei: Ik weet zeker dat je gaat winnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door beequeen op 17-05-2008 15:50:44 ]
― Mark Twain
pi_58726989
Brian: Aman kun je snel stoppen met die grimeles van je?
Brian: wie ben je Bassie of Adriaan?
Dellie: Mariah Carey.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 15:45:47 #298
137949 Disana
pi_58726993
Aman, zou je even kunnen stoppen met al die grimeles van je?

Ze moet helpen met het opmaken van het bed, want Brian wil naar boven.

Dit zijn vernederingen waarvoor Amanda te stom is.
pi_58727002
quote:
pi_58727006
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Disana het volgende:
Brian is subtiel aan het treiteren maar Amanda heeft het niet door. Hij zingt zogenaamd een liedje: The hair that you style is so ugly. Op haar make-up had hij ook al commentaar.
Haar broekjes zaten ook al niet goed en hij had in tegenstelling tot haar geen make up nodig om er goed uit te zien. Het is al een tijdje aan de gang Alles grappenderwijs
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')