abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:10:48 #226
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58725683
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:01 schreef Desii het volgende:

[..]

nee, ik ook niet......... mijn reactie vooraf was

Als Brian of Huub eruit ligt (wat gewoon het meest logisch was) krijg ik iets vertrouwen in het hokje terug....... Je snapt wel, hoe ik nu over het hokje denk
Ik had precies hetzelfde maar wist dat dat niet ging gebeuren. Ik blijf erbij dat Claire voor haar eigen kansen had moeten gaan. Dan maar geen Huub. En wat er nu gebeurd is ronduit tragisch. Huub de minste punten.... en moet zich maar zien te redden de laatste week. Ik vraag me ook af in of en hoeverre Jaap is gedwongen Huub de minste punten te geven.
Jaap heeft eerder al een suitgesproken dat de langstzittende zou moeten winnen. Dat vond ik al een zeer typische uitspraak.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:11:12 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58725686
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef Charmian het volgende:
Ik zit nog ff naar dat boksringfilmpje te kijken, is die gast met dat groene jasje aan niet Dick Vrij (ook één die genoemd wordt op de Endstra Tapes)? Ow en die Melvin die later met Huub in de chill praat is een van de betere K1 freefighters, hij was laatst bij Jensen, is wel een coole gast. (of is dit weer allemaal oud nieuws?)
http://www.elsevier.nl/lo(...)168720%26zoeken%3Dja

Misdaad: Hand- en spandiensten

Criminelen maken al jaren gebruik van de diensten van getrainde vechtsporters. Met een paar 'blokken beton' als bodyguards kan de baas redelijk veilig over straat en bovendien toont hij zo zijn macht. Maar de banden gaan vaak verder dan persoonsbeveiliging, zo blijkt uit recente onderzoeken van de recherche. Vechtsporters zijn onder meer betrokken bij afpersing en handel in drugs. En zelfs bij liquidaties.

Het is geen toeval dat de meest gezochte crimineel van dit moment, Dino Soerel, een achtergrond heeft als vechtsporter. Hij stond geregeld in de ring voor een partijtje free fight. Soerel geldt als partner in crime van de beruchte crimineel Willem Holleeder en is bevriend met de vechtsporters Dick Vrij en Hans Nijman. Tot de intimi van Holleeder behoorde verder onder anderen ook de Turkse krachtpatser Senol Tuna. Een man met imposante spierballen.

Soerel sloeg ooit als portier in Volendam samen met een maat een lastige bezoeker dood met een barkruk. Die zogenoemde barkrukmoord leverde hem in 1989 een gevangenisstraf op van vier jaar. Nu hangt hem een langere straf boven het hoofd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58725689
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal maar vreemd. Als ik het verschil bekijk tussen de streams en TV zit daar zo'n verschil in dat ik bijna niet meer kan geloven dat DGK echt is. Het is de bedreigingen die me het gevoel geven dat het echt moet zijn.
Ik kan er gewoon niet de vinger opleggen wat er gebeurd maar vertrouw het voor geen meter. De oneerlijkheid loopt de spuigaten uit. Maar als het Huub betreft wordt er niets gecorrigeerd. Tenzij en mass het publiek (lees fora) van zich laat horen en in opstand komt. Er is zoveel ten nadele van Huub dat ik het niet meer snap.
De uitzending gisteren was helemaal pro-Huub.

Met name de scene dat Amanda aan Brian zegt dat ze maar even nep aardig tegen Huub deed omdat ie anders te mooi in de uitzending komt. Ze zag er uit, en gedroeg zich, als een lelijke heks.

Toch voelde ik een achterdocht bij zoveel pro-Huubness in 30 minuten. Het leek verdacht veel op Huubverheerlijking zoals men soms in de fora tegenkomt, inclusief demonisering van Rat en Del.
Ik zou het leuk vinden als men hier in de COS mij zou kunnen vertellen wat men van de uitzending vond.

De uitzending is hier te zien http://www.rtl.nl/reality/degoudenkooi/
pi_58725715
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:09 schreef Desii het volgende:

[..]

Dit weet ik niet...... denk dat het wel Jaap zijn eigen keuze is....... maar dat zowel Huub als Brian erin moesten blijven; is voor mij 100% script
Huub op 0 zodat hij qua punten een achterstand zou krijgen en er zo meer smsjes voor hem binnen komen
Het is toch idioot dat Amanda en Jaap hoger dan Brian en Huub staan.

Het is allemaal rigged en tvkijkers trappen erin.
Ze hebben Huub expres naar achter gezet om de anderen ook een kans te bieden om te winnen, Huub fans moeten eerst die achterstand weg smsen.
pi_58725727
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik geef hem geen ongelijk, ga je nog even douchen voor het slapen gaan staat opeens conjo para brother met een doucheslang te slingeren en in bad gaan is ook al geen optie.

we zaten Amanda te quoten
pi_58725728
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:11 schreef avonne het volgende:

[..]

Met name de scene dat Amanda aan Brian zegt dat ze maar even nep aardig tegen Huub deed omdat ie anders te mooi in de uitzending komt. Ze zag er uit, en gedroeg zich, als een lelijke heks.

Toch voelde ik een achterdocht bij zoveel pro-Huubness in 30 minuten. Het leek verdacht veel op Huubverheerlijking zoals men soms in de fora tegenkomt, inclusief demonisering van Rat en Del.
Ik zou het leuk vinden als men hier in de COS mij zou kunnen vertellen wat men van de uitzending vond.

Dan moet ik hem even terugkijken.
Misschien zijn ze bij RTL wel een beetje bang geworden van de kritiek.
pi_58725738
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:13 schreef avonne het volgende:

[..]

we zaten Amanda te quoten
Ik dacht dat je het over dieenebart had die niet wil blijven slapen in de kooi.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:16:24 #233
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58725753
quote:

[..]

Dat werd gistereavond ok gepost daarom heb Ik heb hem vannacht gezien.... mijn gevoel daarover was eeen lichte neiging naar pro Huub... maar verder een erg gematigde uitzending. beetje laf en flauw zelfs.
Ik kreeg meer het gevoel van slinkse Huub die ten koste van Claire de finale haalde.
Op zaterdag 17 mei 2008 14:14 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het over dieenebart had die niet wil blijven slapen in de kooi.
ja, Amanda en Brian zeggen dat over dieenebart
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:17:13 #235
130755 Kinga
versier hier
pi_58725766
Toch, die halve finale is echt briljant gescript, wist niet dat de febo zo slim was... al was er niemand uit gegaan, dat met die punten hebben ze heel goed uitgedokterd, iedereen had in principe nog kunnen winnen. Als het eerlijk ging.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:19:23 #236
38396 mazaru
pi_58725797
De Gouden Kooi

Claire heeft de Gouden Kooi verlaten. Wie had jij graag zien vertrekken?
Claire 5%

Huub 36%

Brian 15%

Jaap 6%

Amanda 3%

Is dat vreselijke programma nu nog niet afgelopen? 35%

Aantal stemmen: 2826

http://www.rtl.nl/(/actue(...)et_was_de_butler.xml
pi_58725804
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:40 schreef noekje het volgende:

[..]

en dit is natuurlijk zo selectief als wat. Er is geen enkel excuus voor het bedreigen van personen.
maar die personen bedreigen zelf ook mensen daarom zei ze bemoeien zch zelf overal mee.

Fam van Huub bedreigd niemand bemoeien zich nergens mee , Theo praat ook met b & a en die worden niet bedreigd. dat bedoelde ik eigenlijk ermee
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58725819
Ik heb maar zo het vermoeden dat er wel meer pro Huub uitzendingen komen deze week. De knul heeft de meest bizarre en afschrikwekkende uitspraken gedaan en hij moet natuurlijk binnen een week wel weer die maatschappij in waar hij vermoedelijk, van alle bewoners, de meeste vijanden zal hebben. 'n Beetje recht breien van de FEBO als goedmakertje en om hem beter "weg te zetten"?
pi_58725855
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb maar zo het vermoeden dat er wel meer pro Huub uitzendingen komen deze week. De knul heeft de meest bizarre en afschrikwekkende uitspraken gedaan en hij moet natuurlijk binnen een week wel weer die maatschappij in waar hij vermoedelijk, van alle bewoners, de meeste vijanden zal hebben. 'n Beetje recht breien van de FEBO als goedmakertje en om hem beter "weg te zetten"?
Ach dat doen ze met B en A al vanaf dag 1, het zal eens tijd worden dat ze wat meer positieve beelden van Huub laten zien.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:24:30 #240
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58725877
quote:

Daar hebben best wat mensen naar gekeken, niet zoveel als donderdag om 19:30 , 684.000 kijkers.

Kijkcijfers vrijdag 16 mei.
19:30 uur--494.000 kijkers--marktaandeel--11.6
00:14 uur--164.000 kijkers--marktaandeel---8.1
00:44 uur---83.000 kijkers--marktaandeel---7.8
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:25:03 #241
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58725884
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:17 schreef Kinga het volgende:
Toch, die halve finale is echt briljant gescript, wist niet dat de febo zo slim was... al was er niemand uit gegaan, dat met die punten hebben ze heel goed uitgedokterd, iedereen had in principe nog kunnen winnen. Als het eerlijk ging.
Dat ben ik niet met je eens. Als je de afloop weet en je kijkt hem terug zie je precies wat de Febo gedaan heeft.
Amanda die Brian de winst gunde .... maar Claire die vlot de koffer nam.... er was bijv. geen klok te zien die aftelde.
Met een Amanda en Claire die op de laatste seconde een besluit nam. Immers eerder had Amanda uitgesproken dat zij de winst gunde aan Brian. Later was Brian zo ontroerd dat Amanda had aangeboden in zijn plaats te vertrekken.
Nee ik vond het eigenlijk helemaal geen pro Huub uitzending gisteren.
  Moderator zaterdag 17 mei 2008 @ 14:25:31 #242
184769 crew  Deisyy
pi_58725896
quote:
De fouten van Huub zijn met een weekje positieve beelden wel recht te breien, Brian echter heeft er meer dan een jaar voor nodig gehad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_58725897
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:17 schreef Kinga het volgende:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:25:42 #244
38396 mazaru
pi_58725899
quote:
Een beetje recht breien wat ze zelf krom hebben gemaakt.
Ze hadden de mensen allemaal moeten laten zien zoals ze waren.
Dan was er niets recht te breien geweest.
De laffe achterbaksheid, agressie en psychotische inslag van die rat is zorgvuldig buiten beeld gehouden. Terwijl iedere misstap van Huub breed in beeld is geweest.
Hetzelfde geld voor de egoistische kortzichtige, materialistische, valse inslag van die del.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:25:50 #245
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58725903
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:19 schreef mazaru het volgende:
De Gouden Kooi

Claire heeft de Gouden Kooi verlaten. Wie had jij graag zien vertrekken?
Claire 5%

Huub 36%

Brian 15%

Jaap 6%

Amanda 3%

Is dat vreselijke programma nu nog niet afgelopen? 35%

Aantal stemmen: 2826

http://www.rtl.nl/(/actue(...)et_was_de_butler.xml
Goed werk
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:26:03 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58725907
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef avonne het volgende:
Anyway, lees dit 's
DGK in de media
interessant artikel
Haha, 'zoals mensen vroeger naar executies of het dolhuis gingen, zo vergapen mensen zich nu aan figuren op tv die het wat minder hebben getroffen'
pi_58725925
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/lo(...)168720%26zoeken%3Dja

Misdaad: Hand- en spandiensten

Criminelen maken al jaren gebruik van de diensten van getrainde vechtsporters. Met een paar 'blokken beton' als bodyguards kan de baas redelijk veilig over straat en bovendien toont hij zo zijn macht. Maar de banden gaan vaak verder dan persoonsbeveiliging, zo blijkt uit recente onderzoeken van de recherche. Vechtsporters zijn onder meer betrokken bij afpersing en handel in drugs. En zelfs bij liquidaties.

Het is geen toeval dat de meest gezochte crimineel van dit moment, []Dino Soerel], een achtergrond heeft als vechtsporter. Hij stond geregeld in de ring voor een partijtje free fight. Soerel geldt als partner in crime van de beruchte crimineel Willem Holleeder en is bevriend met de vechtsporters Dick Vrij en Hans Nijman. Tot de intimi van Holleeder behoorde verder onder anderen ook de Turkse krachtpatser Senol Tuna. Een man met imposante spierballen.

Soerel sloeg ooit als portier in Volendam samen met een maat een lastige bezoeker dood met een barkruk. Die zogenoemde barkrukmoord leverde hem in 1989 een gevangenisstraf op van vier jaar. Nu hangt hem een langere straf boven het hoofd.
Is dit duh Dino die Brian ervan langs gaf?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_58725938
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:43 schreef DrsH het volgende:

[..]

Nee maar wel kenbaar gemaakt dat ze vrienden in een bepaald millieu had die wel eens ...............
zij is ook weer ergens familie van Hans Nijman!
Of in ieder geval zit ze in de kennissenkring!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:28:03 #249
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58725944
quote:
Ook daar geloof ik niet in. De uitzendingen lopen nu maar 1 of twee dagen achter. De Febo kan dus nu perfect reguleren in hoeverre ze iets moeten doen aan de populariteit van de wannabees. Loopt Huub te ver achter dan gaan ze hem iets positiever neerzette. Niet eerder.
  Moderator zaterdag 17 mei 2008 @ 14:28:46 #250
184769 crew  Deisyy
pi_58725950
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:26 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Is dit duh Dino die Brian ervan langs gaf?
Nee, Dinos die Brian op zijn bek sloeg was in 1989 hooguit 10 jaar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')