Ijzeren zelfbeheersing dus, daar kan Brian nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch knap als je bedenkt dat ik vol in de pms zit.
Ik had het over de reactie dat Huub "Buiten wel op mag passen". Brian's familie en zijn maatje Sandy zijn laatst al begreigd, dat beangstigd me.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat nou fans? Dat is een trainer die boos de poort verlaat. Dat is ook leuk, er komt daar zo'n geflipte binnen, die dreigt en nu gooien we hem op de hoop van de fans.
Oh jee, dan zal ik me maar kalm houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:29 schreef noekje het volgende:
Toch knap als je bedenkt dat ik vol in de pms zit.
ALS JE STEMT STEM DAN PER TELEFOON 0909-1303quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:30 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/
Even massaal stemmen want Brian staat voor!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is mijn neeftje! En hij is geen crimineel!![]()
Anyway, zou Bart vandaag komen?
Is goed ik heb op Brian gestemdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:30 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/
Even massaal stemmen want Brian staat voor!
Er zijn in beide kampen idioten die te ver gaan, dat noem ik geen fans, dat zijn relschoppers die enkel hun eigen idool zo ophemelen dat ze de werkelijkheid uit het oog verliezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik had het over de reactie dat Huub "Buiten wel op mag passen". Brian's familie en zijn maatje Sandy zijn laatst al begreigd, dat beangstigd me.
Als het koffertje er niet was geweest had Huub er eerlijk uitgelegen. Dus hou maar op met het zeuren dat Huub benadeeld wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, het zaakje stinkt aan alle kanten en ik denk ook dat Huub daarom kansloos is.
Ik zit de Endstratapes nos een door te lezen, daar komt zelfs de naam van JdM in voor. Dat was me nog niet eerder opgevallen. Doodeng allemaal.
dan moeten die niet zo asociaal zijn en zich met het spel bemoeien, maar die fam van b doet dat al 17 mnd lang zich overal mee bemoeien .quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik had het over de reactie dat Huub "Buiten wel op mag passen". Brian's familie en zijn maatje Sandy zijn laatst al begreigd, dat beangstigd me.
En ik heb het over jouw reactie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Sorry, was niet direct tegen jou !quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik noemde hem toch geen crimineel. Ik zat alleen dat filmpje af te kijken en vond dat hij best goed zijn standpunt weer bleef geven.
en dit is natuurlijk zo selectief als wat. Er is geen enkel excuus voor het bedreigen van personen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dan moeten die niet zo asociaal zijn en zich met het spel bemoeien, maar die fam van b doet dat al 17 mnd lang zich overal mee bemoeien .
Heeft die yogalerares Nancy iemand bedreigd ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik heb het over jouw reactie.
Jij schaart daar gelijk NowLive onder. Dat zijn er veel, hoor. Dat van Hansjepansjekevertjeis een doorgeslagen fan. Me hoela, zulk volk hadden ze daar nooit moeten toelaten. Carlos die een Jaap bedreigt. Zulk volk heeft daar niks te zoeken. Ik kan me zelfs die yoga-lerares herinneren.
Dat is een soort personeel hè?
Wat er buiten gebeurt is niet te sturen. Net zo ziek, hoor maar wat je binnenhaalt, daar heb je wel iets over te zeggen en dat deugt niet.
Hm, vaak is dat meer als reactie op uitingen van Huub als: "je moeder dit, je moeder dat". Verder valt het in mijn ogen zat mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dan moeten die niet zo asociasal zijn en zich met het spel bemoeien, maar die fam van b doet dat al 17 mnd lang zich overal mee bemoeien .
Ja doei, waarom denk je dat dat koffertje er kwam? SMS'jes generen, daar gaat het om en dat lukt nu eenmaal makkelijker via Huub en zijn enorme fanbase dan Claire. Simpel toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:35 schreef VirtualPOM het volgende:
Als het koffertje er niet was geweest had Huub er eerlijk uitgelegen. Dus hou maar op met het zeuren dat Huub benadeeld wordt.
Jaap, toen die de les wilde verstoren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft die yogalerares Nancy iemand bedreigd ?
Bart was cool en die zou ik graag weer eens terug zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:40 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, was niet direct tegen jou !
Maarre....Bart??!?!?!
En dat is het topje van de ijsberg, ik weet nog wel heel in het begin, dat Huubs moeder al bedreigd werd. Tis dat Kenneth het uitspreekt, maar er zullen nog heel wat meer bedreigingen zijn geweest waar wij niks van hebben gehoord.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
zowel Huub, als Brian hadden er niet uitgelegen......... RTL is niet stom, ze hebben beide jongens nodig voor de sms-finalequote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als het koffertje er niet was geweest had Huub er eerlijk uitgelegen. Dus hou maar op met het zeuren dat Huub benadeeld wordt.
Nadia's moeder. Ik denk dat ieder daar bedreigingen om z'n oren heeft gehad. Geen enkele valt goed te praten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat is het topje van de ijsberg, ik weet nog wel heel in het begin, dat Huubs moeder al bedreigd werd. Tis dat Kenneth het uitspreekt, maar er zullen nog heel wat meer bedreigingen zijn geweest waar wij niks van hebben gehoord.
Nee maar wel kenbaar gemaakt dat ze vrienden in een bepaald millieu had die wel eens ...............quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft die yogalerares Nancy iemand bedreigd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |