abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:12:45 #151
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58724861
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:12 schreef DrsH het volgende:
Wat ik typerend vond gisteren na de weigering van Huub om te Kickboksen was het snelle vertrek van de crimineel H.N.
Nog verontrustender vond ik de opmerking van een van de Kickboksers uit het team van Lucien die zei letterlijk ten de tuinkabouter "Kijk goed uit zodra je uit de Kooi komt", zou mij niets verbazen als er een geruchten circuit is ontstaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er lopen blijkbaar een hoop doorgeslagen 'fans' bij. Brian mag ook wel oppassen met al die doorgeslagen acties vanuit nowlive hoek. Triest (en beangstigend) dat we in zo'n kromme wereld blijken leven.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:14:11 #152
111260 Charmian
a little joy
pi_58724880
Ik zit nog ff naar dat boksringfilmpje te kijken, is die gast met dat groene jasje aan niet Dick Vrij (ook één die genoemd wordt op de Endstra Tapes)? Ow en die Melvin die later met Huub in de chill praat is een van de betere K1 freefighters, hij was laatst bij Jensen, is wel een coole gast. (of is dit weer allemaal oud nieuws?)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:14:21 #153
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58724884
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:28 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

wat een boelsjit die poll is gemanipuleerd door rtl want ik geloof er geen fuck van
Als het niet in je straatje past is het direct gemanipuleerd?
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 13:16:01 #154
135305 beequeen
Lost.
pi_58724908
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef Charmian het volgende:
Ik zit nog ff naar dat boksringfilmpje te kijken, is die gast met dat groene jasje aan niet Dick Vrij (ook één die genoemd wordt op de Endstra Tapes)? Ow en die Melvin die later met Huub in de chill praat is een van de betere K1 freefighters, hij was laatst bij Jensen, is wel een coole gast. (of is dit weer allemaal oud nieuws?)
Yep, oud nieuws maar dat geeft niet hoor. Niet iedereen is op de hoogte van het tuig wat daar rondloopt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58724910
iedereen even een snelcursus op internet...even bepaalde tapes lezen...en we weten het.....
begrijp alleeen nog steeds niet...waarom alles zo open en bloot...daar moeten we het antwoord zoeken....
zou trouwens wel eens leuk zijn geweest...een psycholoog op forum....
trouwens ook in de kooi, want anita was gewoon een speelster uit gtst....waar ze een leuk , klein rollletje
had...de bokswereld,,,ik ken het niet...maar dat ze niet blij zijn..kan ik me voorstellen...wat een anti-reklame...
en ja een progamma maken...met de goede personen kiezen...blijft moeilijk...of moesten er wat wasjes gedraaid worden...ja zwart naar wit dan.....zou een verklaring kunnen zijn....voor degene die erin zitten, voor de bezoekers....die erin komen....allemaal toch wel erg om een persoon van de regie heen....en dan de grote baas....ja...als je alles wilt...gaat het een keer fout....en dat zou nu wel eens kunnen.....en dan gaat het snel , hoor...wel eens van sneeuwbal-effect gehoord.....we wachten even af.....alles komt uit.....
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:16:30 #156
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58724916
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:12 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Probeerde 'ie ook..hij noemde de slet 'Aman', en had in een straat achter haar gewoond..nu ben ik niet bekend op de Wallen, maar het zal wel één of andere dijk zijn
Ah, dus categorie wannabee, ken je dit nummer?

be nice or go away
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:18:35 #157
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58724945
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:12 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Er lopen blijkbaar een hoop doorgeslagen 'fans' bij. Brian mag ook wel oppassen met al die doorgeslagen acties vanuit nowlive hoek. Triest (en beangstigend) dat we in zo'n kromme wereld blijken leven.
Wat nou fans? Dat is een trainer die boos de poort verlaat. Dat is ook leuk, er komt daar zo'n geflipte binnen, die dreigt en nu gooien we hem op de hoop van de fans.
Dat condoleance-bericht van Claire, dat zijn zgn fans.
Go hard or go home
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:18:49 #159
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58724946
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:13 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik moest zo lachen om de reactie van Huub, die schoot in de lach om de oergeluiden van Brian en ging ze ook nadoen
Ik vind het eigenlijk wel dapper om die ring in te stappen en zeggen fuck you, ik doe het niet. Daardoor stond Brian behoorlijk voor lul, compleet opgefokt met z'n opgefokte begeleiders, die allemaal niets liever wilden dat Huub de tering in werd geslagen. Ik vond het een mooie actie van Huub
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58724970
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

En dat zou bekend zijn bij een cocktail shaker? Ik denk dat hij gewoon een ramptoerist was die stoer wilde doen hoor.
waarom niet ze zullen elkaar achter wel getroffen hebben hans weg en hij naar de villa is eerst alles achter dus kan best.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58724978
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ah, dus categorie wannabee, ken je dit nummer?

Héérluk die muziekjes
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:20:57 #162
145755 kahaarin
pi_58724984
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat nou fans? Dat is een trainer die boos de poort verlaat. Dat is ook leuk, er komt daar zo'n geflipte binnen, die dreigt en nu gooien we hem op de hoop van de fans.
Dat condoleance-bericht van Claire, dat zijn zgn fans.
Dat zijn geen fans, dat zijn gekken die de scheidslijn tussen spel en werkelijkheid niet kennen.
be nice or go away
pi_58724994
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat zijn geen fans, dat zijn gekken die de scheidslijn tussen spel en werkelijkheid niet kennen.
I know, daarom schreef ik ook zogenaamd.
Go hard or go home
pi_58724997
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Als het niet in je straatje past is het direct gemanipuleerd?
hoezo we weten wel beter toch? alles wordt gedraaid naar dat stuk aso b toe.
pi_58725013
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

die zijn een schande voor de bokswereld .
pi_58725037
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:18 schreef JortK het volgende:
Heeft Huub al gebeld?
Naar wie?
pi_58725056
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Cirkerltje is weer rond toch? Natasja, Milton Felter, Hondenkop, Dick Vrij, Endstratapes, Holleeder, dreiging ontvoering JdM jr.
Doei JdM, ik trap er niet in.
Nu ga ik echt boodschappen doen.
dat rijtje zie ik ook voor me....... daarom verwacht ik ook dat Brian moet winnen en heeft Huub geen schijn van kans

Heb op NL om het filmpje van de cocktailshaker gevraagd, waarin hij zegt dat Hans Naaiman, Huub op zijn hitlijst heeft gezet. (er zijn geen smileys die mijn gevoel om zulke uitspraken, recht doen)
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:28:41 #168
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:28:52 #169
145755 kahaarin
pi_58725092
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:21 schreef noekje het volgende:

[..]

I know, daarom schreef ik ook zogenaamd.
Ik gaf je ook gewoon gelijk, maar ik vond je een beetje mild, vandaar.
be nice or go away
pi_58725106
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Een jaar tot na het einde van de kooi.
Noppes, levenslang wurgcontract! Vertelde ilona gisteren in de uitzending en ik heb dit ook persoonlijk gehoord van een andere ex bewoner.
pi_58725112
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:28 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik gaf je ook gewoon gelijk, maar ik vond je een beetje mild, vandaar.
Toch knap als je bedenkt dat ik vol in de pms zit.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 13:30:05 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_58725115
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:26 schreef Desii het volgende:

dat rijtje zie ik ook voor me....... daarom verwacht ik ook dat Brian moet winnen en heeft Huub geen schijn van kans

Heb op NL om het filmpje van de cocktailshaker gevraagd, waarin hij zegt dat Hans Naaiman, Huub op zijn hitlijst heeft gezet. (er zijn geen smileys die mijn gevoel om zulke uitspraken, recht doen)
Precies, het zaakje stinkt aan alle kanten en ik denk ook dat Huub daarom kansloos is.
Ik zit de Endstratapes nos een door te lezen, daar komt zelfs de naam van JdM in voor. Dat was me nog niet eerder opgevallen. Doodeng allemaal.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:30:13 #173
168951 STAP01
body and brain
pi_58725117
http://www.telegraaf.nl/prive/
Even massaal stemmen want Brian staat voor!
Why don't you just use that thing inside your head....
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:30:40 #174
145755 kahaarin
pi_58725125
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:23 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

die zijn een schande voor de bokswereld .
Oh, ik doelde op die idioten die de overlijdensadvertentie hebben geplaatst, maar onbedoeld kan dat dus ook op Hans en consorten slaan, je hebt wel groot gelijk idd.
be nice or go away
pi_58725127
Ik vond dit wel een heel mooi stukje.

Waarom is mijn favoriete bewoner Huub? Dat is wat vele fans van andere bewoners zich zullen afvragen. Want oh wat is Huub een irritant kolere ventje (om het maar even zo uit te drukken).
Huub mag graag teasen, echt uitlokken noem ik het niet. Laat het nu eigenlijk Huub zijn die keer op keer wordt uitgelokt, maar daarover straks meer. Ik kan het wel waarderen dat Huub mensen met de waarheid om hun oren slaat. Dat hij zijn ongezouten mening geeft op de maatschappij waarin wij leven en de zogenaamde afspiegeling daarvan wat in de gouden kooi rondloopt/hangt. Ze kunnen hem daarom nooit pakken op leugens en dat maakt hem sterk en hun enorm gefrustreerd.

Wat ik nu ga schrijven zal misschien bepaalde Huub-fans een beetje kwaad maken, maar ik zou Huub vergelijken met een Jack Russel: grote bek, denkt dat hij net zo groot is als iedereen, de hele wereld aan kan, met zijn middelvinger omhoog, maar als het erop aan komt heeft hij een klein hartje van goud en komt hij graag even bij je knuffelen (hij rijdt zo af en toe eens tegen een been van het andere geslacht, maarja, hij is niet voor niets een jong reutje).

Ja, hij gebruikt grove woorden die niet bepaald politiek correct zijn en die hij niet even in een discotheek kan uiten want dan ligt hij in no time met een kapotgeslagen glas tussen zijn ogen. Maar als je 1,5 jaar lang zo bent vernederd, op je ziel bent getrapt en gebackstabbed bent/wordt kan IK me voorstellen dat al die opgekropte woede er een keer uit komt. Maar Huubje is wel het mannetje wat de volgende dag zijn excuses aan kan bieden en een knuffel of kus geeft en noemt Amanda, die zoooo het bloed onder zijn nagels vandaan haalt nogsteeds Amy en Brian nogsteeds Braa. En geloofd er nog steeds heilig in (als hij is afgekoeld van een woede aanval) dat ze na de kooi gezellig een biertje met z'n allen kunnen drinken. DAT is Huub, toch altijd ergens het goede van de mens willen blijven zien terwijl hij daarmee juist elke keer weer op zijn bek gaat. Hoe vaak heeft Huub het niet voor zijn tegenstanders opgenomen als een fan, gastspeler of nieuwe miljonair binnen kwam met een grote mond over hun? Daar hoor je nooit iemand over.

Maar kom niet aan bij Huub met leugens, achterklap en onwaarheden want dan staat hij machteloos en weet hij van ellende niet meer wat hij moet doen en als je dan met mensen zit opgescheept die je niet (willen) begrijpen, waarmee je niet mag of kan praten dan barst de bom, wat heel jammer is maar wel heel begrijpelijk voor veel van zijn fans.
Het TV maken en het spel spelen heeft hem eigenlijk nooit dát gegeven wat hij verdiende, het is eigenlijk altijd tegen hem gebruikt. Zoals nu zijn fans tegen hem worden gebruikt door de andere "spelers". Kan Huub er ook maar iets aan doen dat juist hij, van alle bewoners, de meeste fans heeft? Nee.
Zou iemand met ook maar een beetje gezond verstand dan niet ook maar een beetje kunnen invoelen wat Huub, Huub maakt in dit programma? Want zeg nu zelf, dit Jack Russeltje heeft dan een hele grote bek gehad, maar wat heeft hij dan werkelijk uitgespookt bij mensen wat bijv. erge trauma's zou hebben veroorzaakt? Is een emmer stront hetzelfde als een hand grint, een kop hete koffie of een scherf van een bord of glas, een gekneusde rib, blauwe plekken, gebroken vinger, striemen om zijn hals, krabben over zijn lichaam en ga zo maar door? Trek zelf de conclusie maar.

Ik zeg: Ik "hou" van deze jongen! Hij wordt afgefikt op de waarheden die hij verteld en hij wordt afgefikt op de eerlijkheid en de uitleg die hij geeft bij zijn daden. Net als zijn fans worden afgefikt door de regie, sommige andere fans en de overige bewoners, omdat zij open en bloot hun mening durven geven en open en bloot durven te vertellen wat zij allemaal voor hun favoriet doen om hem naar de overwinning te helpen, maar krijgen zij nu wel ongezouten op hun brood wat een aso's ze zijn, dat ze sites hacken en worden zelfs in de villa en door de regie nu gestraft omdat Huub nu waarschijnlijk op de schopstoel zit, wat allemaal de schuld zou zijn van de fans zelf? Nee, dit laat ik me als Huub fan niet in mijn schoenen schuiven. We gaan door, net als Huub, tot het (zeker) bittere einde.

bron . NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')