Brian kwam op dat moment vanuit de fitness naar de boxring. Hans had daarvoor Brian "opgewarmd" met kreten als: "Vergeet vooral niet wat Huub over je moeder heeft gezegd" ed. Brian schreeuwt op dat gifje richting Huub: "Waar blijf je nou met je grote bek!!"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes nog niet gezien maar alle gifjes wijzen erop dat hij flink van het padje af was.
Wat bedoelt u hiermee DrsH ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:12 schreef DrsH het volgende:
Wat ik typerend vond gisteren na de weigering van Huub om te Kickboksen was het snelle vertrek van de crimineel H.N.
Nog verontrustender vond ik de opmerking van een van de Kickboksers uit het team van Lucien die zei letterlijk ten de tuinkabouter "Kijk goed uit zodra je uit de Kooi komt", zou mij niets verbazen als er een geruchten circuit is ontstaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zie eerder natasja, Natanael en Nadia Dennis en Lieke komen.
en wat nog erger is die hele febo daar.................. gaat er ook in mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:59 schreef Lobasca het volgende:
B en A versterken elkaar in hun negatieve gedrag, ze spreken elkaar er enkel op aan als één van hen iets verkeerds zegt, in hun ogen dan
die stimuleren het waarschijnlijk, leuke tievie, goed voorbeeld voor de jeugd en zoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en wat nog erger is die hele febo daar.................. gaat er ook in mee.
DrsH ik zal het nog sterker vertellen .............nadat varkenskop hans was vertrokken met de staart tussen de benen , kwamen de cocktailshakers binnen en 1 daarvan vertelde dat hij net had gehoord dat Huub op de hitlist staat van Hans Nijman.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:12 schreef DrsH het volgende:
Wat ik typerend vond gisteren na de weigering van Huub om te Kickboksen was het snelle vertrek van de crimineel H.N.
Nog verontrustender vond ik de opmerking van een van de Kickboksers uit het team van Lucien die zei letterlijk ten de tuinkabouter "Kijk goed uit zodra je uit de Kooi komt", zou mij niets verbazen als er een geruchten circuit is ontstaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natuurlijk alleen ik zag slechts een nowlive linkje langskomen dat ik dus niet kan afspelenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
Pullup, als je ze gevonden hebt, wil je ze dan hierheen transporteren?
daar helpt het telfoontje ook niet meer aan over de streams zegt hij oke maar meent er geen fuck van.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:28 schreef Varen het volgende:
http://www.vn.nl/extra/pdf/Endstra04.pdf
Zoek op hans nijman.
Niet zo'n fris circuit. Ik snap nu wel, dat Huub even met Hans wil bellen
Evengoed bedanktquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen ik zag slechts een nowlive linkje langskomen dat ik dus niet kan afspelen
Groot gebral van een lelijkerd met een te kleine piemel. Hij heeft niet voor niks een chihuahua. Het zal je toch gebeuren dat je hond een grotere leuter dan jij hebt. Dan vreet je een bokshandschoen op.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
DrsH ik zal het nog sterker vertellen .............nadat varkenskop hans was vertrokken met de staart tussen de benen , kwamen de cocktailshakers binnen en 1 daarvan vertelde dat hij net had gehoord dat Huub op de hitlist staat van Hans Nijman.
Ik vind die uitspraken van Huub, door de bank genomen, nog wel meevallen. Hij gooit ze tevens ook niet dagelijks in de repeat. Wat die 2 rasmongolen doen, is haatzaaien, weldoordacht (?) en doelbewust, om zichzelf als de goodones te kunnen profileren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als Huub iets overkomt is dat door toedoen van b & a , zekers is Huub vaak te ver gegaan met zijn uitspraken maar b & a hebben het verdraaid en aangedikt .
Er lag daar inderdaad water want ik heb de volgende ochtend feret daar zien dweilen. Hij maakte een grap tegen Ricardo dat die in zijn bed had lopen plassen. Die reageerde nauwelijks.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:34 schreef mootie het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-8047/
iemand dit nog gezien vannacht? Huub slaapwandelt?
ja, de dagervoor lager ook water, de airco schijnt te lekken, hoorde ik palma over klagen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Er lag daar inderdaad water want ik heb de volgende ochtend feret daar zien dweilen. Hij maakte een grap tegen Ricardo dat die in zijn bed had lopen plassen. Die reageerde nauwelijks.
Ik denk dat het de lekkage was
Klopt, de airco lekt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:41 schreef pullup het volgende:
Er lag daar inderdaad water want ik heb de volgende ochtend feret daar zien dweilen. Hij maakte een grap tegen Ricardo dat die in zijn bed had lopen plassen. Die reageerde nauwelijks.
Ik denk dat het de lekkage was
Ik zie dat er al genoeg filmpjes in omloop zijn. Bij de weg, ik kan en weet echt niet alles hoor, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:33 schreef Lobasca het volgende:
Evengoed bedankt![]()
We wachten op allesweter en kunner BQ..
Conclusie: Goede stunt van Huub, B zal wel opgefokt in de villa zitten nuquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:35 schreef mootie het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/239469
boxen
+1, Hondenkop is een engerd van het zuiverste water, net als Dick vrij alleen ziet die er wat vriendelijker uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:37 schreef Verida het volgende:
Het vertrek van de begeleiders van Huub was nog sneller, maar ook veel netter. Deze groep heeft hun spullen gepakt, afscheid genomen en is de poort uitgereden. Opvallend vond ik wel dat de begeleidende groepen onderling totaal geen contact zochten.
De waarschuwing die door Drs H. wordt aangehaald is natuurlijk vreselijk.
De term hitlist is later ook nog gevallen.
Huub zal vandaag wel op zijn knietjes moeten aan de telefoon richting Hans Hondekop. En waarom, omdat hij hem beledigd zou hebben ofzo. Het is toch godsgeklaagd dat zoiets gewoon goedgekeurd wordt door de febo. en misschien zijn zelfs die openlijke excuses aan Hans Hondekop wel afgedwongen door Hans himself
walgelijk voorbeeld voor de sport deze vent
RTL hè?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:44 schreef Prospera het volgende:
Er staat weer een nieuw polletje![]()
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
Gestoord en ziek, walgelijk.quote:
En vlak J de M zelf niet uit!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1, Hondenkop is een engerd van het zuiverste water, net als Dick vrij alleen ziet die er wat vriendelijker uit.
Criminelen zijn het en dat loopt franck en vrij in dat hok rond. Ik weet genoeg.
zonder J de M zat je niet naar de gouden kooi te kijken.quote:
Dat was eigenlijk ook beter geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
zonder J de M zat je niet naar de gouden kooi te kijken.
Hadden we het ook niet gemist.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
en kom maar met wat bewijzen plaats van beschuldigingen aan zijn adres
Sorry, ik kijk niet naar de gouden kooi maar observeer de bewoners.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
en kom maar met wat bewijzen plaats van beschuldigingen aan zijn adres
Cirkerltje is weer rond toch? Natasja, Milton Felter, Hondenkop, Dick Vrij, Endstratapes, Holleeder, dreiging ontvoering JdM jr.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:58 schreef DrsH het volgende:
Sorry, ik kijk niet naar de gouden kooi maar observeer de bewoners.
En ja je moet het ergens witwassen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie dat er al genoeg filmpjes in omloop zijn. Bij de weg, ik kan en weet echt niet alles hoor, gelukkig niet.
Het word steeds gekker.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cirkerltje is weer rond toch? Natasja, Milton Felter, Hondenkop, Dick Vrij, Endstratapes, Holleeder, dreiging ontvoering JdM jr.
Doei JdM, ik trap er niet in.![]()
Nu ga ik echt boodschappen doen.
(In het weekeinde het rustig aan)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
heeft Brian zijn ochtend seks al achter de rug, met andere woorden kunnen de streams aan?
Ze beginnen netquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
heeft Brian zijn ochtend seks al achter de rug, met andere woorden kunnen de streams aan?
Ze doen een pogingquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |