Conclusie: Goede stunt van Huub, B zal wel opgefokt in de villa zitten nuquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:35 schreef mootie het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/239469
boxen
+1, Hondenkop is een engerd van het zuiverste water, net als Dick vrij alleen ziet die er wat vriendelijker uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:37 schreef Verida het volgende:
Het vertrek van de begeleiders van Huub was nog sneller, maar ook veel netter. Deze groep heeft hun spullen gepakt, afscheid genomen en is de poort uitgereden. Opvallend vond ik wel dat de begeleidende groepen onderling totaal geen contact zochten.
De waarschuwing die door Drs H. wordt aangehaald is natuurlijk vreselijk.
De term hitlist is later ook nog gevallen.
Huub zal vandaag wel op zijn knietjes moeten aan de telefoon richting Hans Hondekop. En waarom, omdat hij hem beledigd zou hebben ofzo. Het is toch godsgeklaagd dat zoiets gewoon goedgekeurd wordt door de febo. en misschien zijn zelfs die openlijke excuses aan Hans Hondekop wel afgedwongen door Hans himself
walgelijk voorbeeld voor de sport deze vent
RTL hè?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:44 schreef Prospera het volgende:
Er staat weer een nieuw polletje![]()
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
Gestoord en ziek, walgelijk.quote:
En vlak J de M zelf niet uit!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1, Hondenkop is een engerd van het zuiverste water, net als Dick vrij alleen ziet die er wat vriendelijker uit.
Criminelen zijn het en dat loopt franck en vrij in dat hok rond. Ik weet genoeg.
zonder J de M zat je niet naar de gouden kooi te kijken.quote:
Dat was eigenlijk ook beter geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
zonder J de M zat je niet naar de gouden kooi te kijken.
Hadden we het ook niet gemist.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
en kom maar met wat bewijzen plaats van beschuldigingen aan zijn adres
Sorry, ik kijk niet naar de gouden kooi maar observeer de bewoners.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef -Jean- het volgende:
[..]
en kom maar met wat bewijzen plaats van beschuldigingen aan zijn adres
Cirkerltje is weer rond toch? Natasja, Milton Felter, Hondenkop, Dick Vrij, Endstratapes, Holleeder, dreiging ontvoering JdM jr.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:58 schreef DrsH het volgende:
Sorry, ik kijk niet naar de gouden kooi maar observeer de bewoners.
En ja je moet het ergens witwassen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie dat er al genoeg filmpjes in omloop zijn. Bij de weg, ik kan en weet echt niet alles hoor, gelukkig niet.
Het word steeds gekker.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cirkerltje is weer rond toch? Natasja, Milton Felter, Hondenkop, Dick Vrij, Endstratapes, Holleeder, dreiging ontvoering JdM jr.
Doei JdM, ik trap er niet in.![]()
Nu ga ik echt boodschappen doen.
(In het weekeinde het rustig aan)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
heeft Brian zijn ochtend seks al achter de rug, met andere woorden kunnen de streams aan?
Ze beginnen netquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
heeft Brian zijn ochtend seks al achter de rug, met andere woorden kunnen de streams aan?
Ze doen een pogingquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |