zeker weten en ik hoop dat Huub vandaag niet hans nijman gaat bellen want die zat hier zo fout als de pestquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:09 schreef blomst het volgende:
net het filmpje gezien van Brian en Huub in de ring, en dan denken ze ook nog dat Huub het kickboksen naar beneden haalt, maarvolgens mij halen Brian en Hans het kickboksen naar beneden, door hun reactie.
Amanda doet Brian ook geen goed. Vaak is zij degene, die Brian opfokt met haar geschreeuw. Ik vind dat Amanda vaak het slechtste bij Brian naar boven haalt, als Brian en Huub ruzie hebben, bemoeit Amanda zich er altijd mee, met haar grote mondquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zou ook wel heel erg dom zijn om enkele dagen van te voren fouten te maken die stemmen kunnen kosten.
Hij moet nu even de ideale schoonzoon (hoi Berga) spelen en hij kan zich eigenlijk nu geen fouten veroorloven. Gisteravond was het toch Brian die zich even flink liet gaan. De beelden zijn niet mooi. Ook Brian had z'n sportieve kant kunnen laten zien door te zeggen,' Hé, ik vind je een pussy maar het is goed zo.' Door gefrustreerd te gaan schreeuwen omdat je zonodig zinvol geweld wil promoten, kom je niet echt lekker over.
1-0 voor Huub gisteren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:16 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen![]()
De bewoners krijgen begeleiding na de kooi.
http://www.telegraaf.nl/p(...)choloog__.html?p=5,1
O, ja, dat is zo,quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag een feestje met ex miljonairs nou dat is weer in het voordeel van Huub want die heeft onder de oud-miljonairs meer vrienden overgehouden als b & a
Hans is een echt loser in dit alles en een schande voor de vechtsport. Kijk hoe netjes en rustig de trainer van Huub bleef Lucien mijn complimenten voor dat team.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Amanda doet Brian ook geen goed. Vaak is zij degene, die Brian opfokt met haar geschreeuw. Ik vind dat Amanda vaak het slechtste bij Brian naar boven haalt, als Brian en Huub ruzie hebben, bemoeit Amanda zich er altijd mee, met haar grote mond. Dat zag je gisteren ook weer in de ring. Brian had beter rustig kunnen blijven, maar die zat al vol adrealine, na de "peptalk" van Hans.
Hans maakte Jaap trouwens ook nog belachelijk, aan het begin van het filmpje. Ik vind dat Hans geen reclame gemaakt heeft voor zijn sport
claire, eric ,sylvia, ilona zowie zo als het goed is de rest ook , hoop ook op nena dan kan ze dr nep vriendin ff een sneer terug geven over wat ze allemaal over nena zei .quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:52 schreef Varen het volgende:
[..]
O, ja, dat is zo,wie zouden er allemaal komen? Dat feestje van gisteren, met die meiden was niks aan.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hans is een echt loser in dit alles en een schande voor de vechtsport. Kijk hoe netjes en rustig de trainer van Huub bleef Lucien mijn complimenten voor dat team.
en wat zou het leuk zijn als Bart en Nicolaas zouden komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
claire, eric ,sylvia, ilona zowie zo als het goed is de rest ook , hoop ook op nena dan kan ze dr nep vriendin ff een sneer terug geven over wat ze allemaal over nena zei .
ik zie eerder natasja, Natanael en Nadia Dennis en Lieke komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
claire, eric ,sylvia, ilona zowie zo als het goed is de rest ook , hoop ook op nena dan kan ze dr nep vriendin ff een sneer terug geven over wat ze allemaal over nena zei .
+ 1quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zie eerder natasja, Natanael en Nadia Dennis en Lieke komen.
Ik eigenlijk ook. Die komen nog opdraven voor een opening van een pak melk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Tony Montana!! Tony Montana!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:02 schreef Varen het volgende:
Bron TV 10
10:31 - Vroege aantekeningen
Brian is deze ochtend al vroeg actief. Vannacht belandde hij na de nodige drankjes laat in bed maar iets houdt hem zo bezig dat het niet kan wachten. De Antilliaan is driftig aan het schrijven in zijn notitieboekje en mompelt zo nu en dan wat tegen zijn half slapende vriendinnetje. Hij kijkt met een moeilijke blik de ruimte in en kauwt af en toe op zijn pen. Wat zou hij aan het bekokstoven zijn zo vroeg op de dag?
Was het niet zo dat ze allemaal 1 miljonair mochten uitnodigen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Die komen nog opdraven voor een opening van een pak melk.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef Varen het volgende:
Dat zag je gisteren ook weer in de ring. Brian had beter rustig kunnen blijven, maar die zat al vol adrealine, na de "peptalk" van Hans.
Ik heb de filmpjes nog niet gezien maar alle gifjes wijzen erop dat hij flink van het padje af was.quote:
Lieke schijnt op vakantie te zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
(Brutaal kindvrouwtje)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
gisteren nadat huub nee had gezegd hoorde je als eerste die grafmuil gillen ik wordt zo agresief van dat mokkel.
integendeel hij bevestigt nou precies wat ik al dacht over dit sportmilieu.. (goedemorgen)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Amanda doet Brian ook geen goed. Vaak is zij degene, die Brian opfokt met haar geschreeuw. Ik vind dat Amanda vaak het slechtste bij Brian naar boven haalt, als Brian en Huub ruzie hebben, bemoeit Amanda zich er altijd mee, met haar grote mond. Dat zag je gisteren ook weer in de ring. Brian had beter rustig kunnen blijven, maar die zat al vol adrealine, na de "peptalk" van Hans.
Hans maakte Jaap trouwens ook nog belachelijk, aan het begin van het filmpje. Ik vind dat Hans geen reclame gemaakt heeft voor zijn sport
Ik moest zo lachen om de reactie van Huub, die schoot in de lach om de oergeluiden van Brian en ging ze ook nadoenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes nog niet gezien maar alle gifjes wijzen erop dat hij flink van het padje af was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |