abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58722687
Goedemorgen.

Ik heb halverwege de avond streams uitgegooid zo walgelijk was alles om te zien .
Eerst mochten we zien hoe een hans nijman brajen opfokte om huub neer te rossen en je zag dat b al erg opgefokt de ring in kwam
Huub zei NEE in de ring knap dat je dat durft team b was over de rooie maar verbaasd me niks kwa niveau team Huub had begrip ervoor en begreep het ook. Het enigste wat b wilde was huub neer rossen.
b wilde dat Huub nee zou en kon zeggen nou doet Huub NEE zeggen is hij een loser .
b & a raakten er niet over uit gestressed en blevn Huub maar aanvallen a gaat dreigend tegen over Huub staan en b ziet dat als reden Huub fysiek aantevallen en sl.
Hans nijman heeft huub op de hitlist gezet hoe ziellig ben je dan , die varkenskop had lekker thuis moeten blijven want een trainer is hij niet .

al met al denk ik dat HUUB geen kans maakt as donderdag het is overduidelijk dat b & a alles mogen en kunnen en daarom is hun arrogantie zo groot en a weet heel goed dat ze niet weg hoeft dus tetterd maar door al die tijd met dr grafbek .

Vandaag een feestje met ex miljonairs nou dat is weer in het voordeel van Huub want die heeft onder de oud-miljonairs meer vrienden overgehouden als b & a
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58722716
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:09 schreef blomst het volgende:
net het filmpje gezien van Brian en Huub in de ring, en dan denken ze ook nog dat Huub het kickboksen naar beneden haalt, maarvolgens mij halen Brian en Hans het kickboksen naar beneden, door hun reactie.
zeker weten en ik hoop dat Huub vandaag niet hans nijman gaat bellen want die zat hier zo fout als de pest
pi_58722735
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij zou ook wel heel erg dom zijn om enkele dagen van te voren fouten te maken die stemmen kunnen kosten.
Hij moet nu even de ideale schoonzoon (hoi Berga ) spelen en hij kan zich eigenlijk nu geen fouten veroorloven. Gisteravond was het toch Brian die zich even flink liet gaan. De beelden zijn niet mooi. Ook Brian had z'n sportieve kant kunnen laten zien door te zeggen,' Hé, ik vind je een pussy maar het is goed zo.' Door gefrustreerd te gaan schreeuwen omdat je zonodig zinvol geweld wil promoten, kom je niet echt lekker over.
1-0 voor Huub gisteren.
Amanda doet Brian ook geen goed. Vaak is zij degene, die Brian opfokt met haar geschreeuw. Ik vind dat Amanda vaak het slechtste bij Brian naar boven haalt, als Brian en Huub ruzie hebben, bemoeit Amanda zich er altijd mee, met haar grote mond . Dat zag je gisteren ook weer in de ring. Brian had beter rustig kunnen blijven, maar die zat al vol adrealine, na de "peptalk" van Hans.
Hans maakte Jaap trouwens ook nog belachelijk, aan het begin van het filmpje. Ik vind dat Hans geen reclame gemaakt heeft voor zijn sport
het water roept
pi_58722758
"Ze hebben bijvoorbeeld al die tijd geen boodschappen gedaan" Uit telegraaf artikel.
Ik denk niet dat dit heel veel anders is bij Amanda dan voor de kooi.
Zie snollebol echt niet met karretje langs de schappen.
Dan komt ze terug met alle behalve een goede maaltijd.
Of anders het geld wel kwijt bij de eerste de beste kledingwinkel.
Nope, Amanda heeft nooit zoiets als zaterdag boodschappen gedaan. No way.
pi_58722776
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:16 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen

De bewoners krijgen begeleiding na de kooi.

http://www.telegraaf.nl/p(...)choloog__.html?p=5,1

dat zullen b & a heeeeeeeeeeeeel erg hard nodig gaan hebben want de febo heeft hun altijd beschermd en nu moeten ze dat alleen gaan doen . b & a gaan samen wonen ik lach me helemaal suf dat kind is zo dom en lui als de neten.
pi_58722789
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen.

Vandaag een feestje met ex miljonairs nou dat is weer in het voordeel van Huub want die heeft onder de oud-miljonairs meer vrienden overgehouden als b & a
O, ja, dat is zo, wie zouden er allemaal komen? Dat feestje van gisteren, met die meiden was niks aan.
het water roept
pi_58722802
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef Varen het volgende:

[..]

Amanda doet Brian ook geen goed. Vaak is zij degene, die Brian opfokt met haar geschreeuw. Ik vind dat Amanda vaak het slechtste bij Brian naar boven haalt, als Brian en Huub ruzie hebben, bemoeit Amanda zich er altijd mee, met haar grote mond . Dat zag je gisteren ook weer in de ring. Brian had beter rustig kunnen blijven, maar die zat al vol adrealine, na de "peptalk" van Hans.
Hans maakte Jaap trouwens ook nog belachelijk, aan het begin van het filmpje. Ik vind dat Hans geen reclame gemaakt heeft voor zijn sport
Hans is een echt loser in dit alles en een schande voor de vechtsport. Kijk hoe netjes en rustig de trainer van Huub bleef Lucien mijn complimenten voor dat team.
pi_58722819
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:52 schreef Varen het volgende:

[..]

O, ja, dat is zo, wie zouden er allemaal komen? Dat feestje van gisteren, met die meiden was niks aan.
claire, eric ,sylvia, ilona zowie zo als het goed is de rest ook , hoop ook op nena dan kan ze dr nep vriendin ff een sneer terug geven over wat ze allemaal over nena zei .
pi_58722824
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:54 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Hans is een echt loser in dit alles en een schande voor de vechtsport. Kijk hoe netjes en rustig de trainer van Huub bleef Lucien mijn complimenten voor dat team.
+ 1
het water roept
pi_58722830
gisteren nadat huub nee had gezegd hoorde je als eerste die grafmuil gillen ik wordt zo agresief van dat mokkel.
pi_58722842
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:55 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

claire, eric ,sylvia, ilona zowie zo als het goed is de rest ook , hoop ook op nena dan kan ze dr nep vriendin ff een sneer terug geven over wat ze allemaal over nena zei .
en wat zou het leuk zijn als Bart en Nicolaas zouden komen.
Er hebben echt wel leuke mensen daar gezeten. Blijf je met dit restafval zitten.
Go hard or go home
pi_58722849
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:55 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

ik zie eerder natasja, Natanael en Nadia Dennis en Lieke komen.
Goedemorgen :W
pi_58722859
B en A versterken elkaar in hun negatieve gedrag, ze spreken elkaar er enkel op aan als één van hen iets verkeerds zegt, in hun ogen dan
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58722868
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:58 schreef blomst het volgende:

[..]

+ 1
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_58722882
quote:

[..]

Ik eigenlijk ook. Die komen nog opdraven voor een opening van een pak melk.
Go hard or go home
pi_58722895
Bron TV 10
10:31 - Vroege aantekeningen

Brian is deze ochtend al vroeg actief. Vannacht belandde hij na de nodige drankjes laat in bed maar iets houdt hem zo bezig dat het niet kan wachten. De Antilliaan is driftig aan het schrijven in zijn notitieboekje en mompelt zo nu en dan wat tegen zijn half slapende vriendinnetje. Hij kijkt met een moeilijke blik de ruimte in en kauwt af en toe op zijn pen. Wat zou hij aan het bekokstoven zijn zo vroeg op de dag?
het water roept
pi_58722906
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:02 schreef Varen het volgende:
Bron TV 10
10:31 - Vroege aantekeningen

Brian is deze ochtend al vroeg actief. Vannacht belandde hij na de nodige drankjes laat in bed maar iets houdt hem zo bezig dat het niet kan wachten. De Antilliaan is driftig aan het schrijven in zijn notitieboekje en mompelt zo nu en dan wat tegen zijn half slapende vriendinnetje. Hij kijkt met een moeilijke blik de ruimte in en kauwt af en toe op zijn pen. Wat zou hij aan het bekokstoven zijn zo vroeg op de dag?
Tony Montana!! Tony Montana!!
weirdo
Go hard or go home
pi_58722911
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:01 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook. Die komen nog opdraven voor een opening van een pak melk.
Was het niet zo dat ze allemaal 1 miljonair mochten uitnodigen?

Amanda Nadia
Jaap Dennis
hmm Brian..... Nathanael?
Huub Claire natuurlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door mootie op 17-05-2008 11:14:06 ]
pi_58722914
quote:
Dat zag je gisteren ook weer in de ring. Brian had beter rustig kunnen blijven, maar die zat al vol adrealine, na de "peptalk" van Hans.
pi_58722980
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:04 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb de filmpjes nog niet gezien maar alle gifjes wijzen erop dat hij flink van het padje af was.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_58723009
quote:

[..]

Lieke schijnt op vakantie te zijn
Daarintegen schijnt Sylvia wel in het land te zijn
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 11:12:17 #47
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58723016
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
gisteren nadat huub nee had gezegd hoorde je als eerste die grafmuil gillen ik wordt zo agresief van dat mokkel.
(Brutaal kindvrouwtje)
Brian heeft nog nooit zo'n grappig meisje ontmoet, ze maakt hem aan het lachen.

(Zou graag zien dat Amanda minder haar zin kreeg)
Volgens Amanda heeft ze alle mannen kunnen veroveren die zij zag zitten, ook al waren ze bezet.

(Amanda zorgzaam voor zusjes, maar denk dat veel in het gezin om veeleisende Amanda draaide)
Amanda vroeg aan zus Danielle, mama is zeker blij dat ze mijn luxe uitgaven niet meer heeft,
volgens Danielle merkt mama dat ze inderdaad wel veel meer geld overhoudt nu Amanda in de kooi woont.
pi_58723017
quote:

[..]

integendeel hij bevestigt nou precies wat ik al dacht over dit sportmilieu.. (goedemorgen)
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 11:12:53 #49
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58723020
Wat ik typerend vond gisteren na de weigering van Huub om te Kickboksen was het snelle vertrek van de crimineel H.N.
Nog verontrustender vond ik de opmerking van een van de Kickboksers uit het team van Lucien die zei letterlijk ten de tuinkabouter "Kijk goed uit zodra je uit de Kooi komt", zou mij niets verbazen als er een geruchten circuit is ontstaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_58723024
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb de filmpjes nog niet gezien maar alle gifjes wijzen erop dat hij flink van het padje af was.
Ik moest zo lachen om de reactie van Huub, die schoot in de lach om de oergeluiden van Brian en ging ze ook nadoen
Reality is nothing but a collective hunch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')