abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2008 @ 03:35:53 #1
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58721088
vervolg van: [COS # 3733] Waar het feestje in de jacuzzi viel.

Wat gebeurde er allemaal ?

Er was een feestje met uitgenodigde gasten van Brian&Amanda

Selène is terug

Spaarne
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:45 schreef Dementor het volgende:
Selene begon direct het shirt van Huub los te maken toen hij bij de jagucci stond.
Ze is echt met maar 1 missie binnen gekomen.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:46 schreef BarryK het volgende:
Jaap is fucking pissig, de camera maakte nee beweging op vraag of ze alles hadden gevolgd.
Maar over claire, met die stemmingen was wel degelijk op de streams...
Ze laten het voor niet opnieuw doen
Jaap gaat bellen om het nogmaals te controleren...
en achtergrondkoormeisje

Roevka

Dyanthe zit Huub zwart te maken. Over Huub die groupies mee nam en daarmee neukte. En dat Huub zo naar deed tegen Claire's moeder etc. etc. Bash, bash, bash. En Claire? Claire is zooooooooo dom, zegt Dyanthe.
Die gelooft nog dat het echt is ook, zegt Dyanthe.

Ja, Dyanthe, moeilijk hm, dat Huub Nathalie leuk vond en jou niet.

Spaarne

Jacuzzi-taferelen

Spaarne
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand reageert op Huubs kreet dat hij 'in de ring nee heeft gezegd, met allemaal kickbokskampioenen'.
Ze zullen het waarschijnlijk ook wel iets vinden wat wel logisch is, maar waar je niet over hoeft op te scheppen.
DGK zal vast alle neuzen ongebroken willen zien
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:08 schreef Day het volgende:
Volgens mij vindt Huub die Nathalie (?) meer dan leuk.

Akveor

Akveor

Doei schatjes gilt de pruik

Mazaru
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die laffe tuinkabouter zit al weer met dubbele tong te lullen. Die heeft her en der wel weer zijn alcohol weten te bemachtigen.
En nu weer als een loops teefje bij Jaap aanpappen.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, daar komt het verhaal van Huub weer, dat hij zich zo leeg voelde toen hij gepijpt werd door een groupie.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:31 schreef trettie het volgende:

[..]

Het enige wat Jaap na de kooi nog kan doen is optreden voor kinderen alhoewel ik denk dat die bang van hem worden, maar iets leuks heeft Jaap niet meer in te brengen .
Een beetje rare gezichten trekken en whuaaa whuaaa schreeuwen nou dat brengt niemand meer aan het lachen dus mag Jaap blij zijn dat Huub nu nog wat aandacht aan hem geeft.
JAAP is niks zonder Huub en zeker niet zonder de FEBO die alles moeten goedkeuren voor hem, maar je mag hem hebben LS hij is geheel en al voor jou!!!!!!
Huub is er alweer over het bedrog van Jaap heen voor het spel

Mazaru
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
"Claire heeft geen bord voor haar kop, maar een hele de gouden kooi voor haar hoofd", aldus 1 van de meisjes over de neprelatie van Huub en Claire.
(5 minuten geleden, maar wel een mooie quote).
Nathalie&Huub
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:49 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Tsja, 1 zin zal me nog wel een tijd bijblijven:
Jaap (heel zorgelijk): Maar, Huub, kun jij mijn totale terror wel aan?
Over de terror die zou gaan plaatsvinden op Brian naar aanleiding van het op de streams gooien van het adres van Cora.
En wat heeft Jaap uiteindelijk gedaan? Helemaal niets

Veel woorden, geen daden.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:26 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Hans de Hondekop zat Brian enorm op te naaien:
-denk aan wat hij over je moeder gezegd heeft
-doe hem veel pijn
-maak er een lang en slopend gevecht van

Huub heeft zijn tv-momentje gepakt en gezegd dat hij niet ging vechten, hij speelt liever piano.Brian was boos, de criminelen waren dat ook.
Om Brian wat milder te stemmen kreeg hij 3 bekers, we weten niet of er no contest op staat.
Huub staat nu wel op de hitlist van de o zo vriendelijke kickboksmaffia, want hij heeft hun "sport" te schande gemaakt door zich niet het ziekenhuis in te laten slaan.

Vervolgens kwam er alsnog een ruzie waarbij iemand (vermoedelijk Huub) werd afgevoerd, maar omdat er meteen een streamlock was zijn er niet meer details. De rest van de avond verliep rustig, al moesten Peter6000 en LekkerSimpel met enige regelmaat hun pammetjes toegediend krijgen om niet te flippen.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:43 schreef Huub_wint het volgende:
Ik weet het nu, die frigide trut van een Selene was zo jaloers op Lieke
en nu op Claire, dat ze Huub hebben weggekaapt voor haar neus .......
Anne was wel leuk, die had wel mogen blijven
En Amanda loopt binnen een uurtje te kotsen ......
Waren wel leuke streams vanavond overigens

Huub ligt te dollen met Jaapje

Mazaru

Spaarne:
Selene: "Huub is gewoon dol op de aandacht."
Selene vindt alles zo zielig voor Claire. Maar ja, ze is zo vaak gewaarschuwd.
Selene: "Claire moet niets zeggen over andere mensen, dan moet ze eerst maar eens in de spiegel kijken."
Mijn God, Wie heeft het de godganse tijd over iemand anders???? Dat is toch zeker Zeurlene! Laat die in hemelsnaam eens in de spiegel kijken!

Selène ?

Mazaru
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:24 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Gevecht ging niet door want Huub werd ineens wijzer en geen sloeries die zijn blijven slapen of voor schade hebben gezorgd.
Zoals ik net zei: ik ga slapen.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:27 schreef Day het volgende:

[..]

Sorry, maar mijn neefje was erbij en dat is geen crimineel.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:30 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik weet niet wie jouw neefje was en of die boos was, maar degenen die een getrainde kickbokser opriepen een amateur vooral zoveel mogelijk pijn te doen reken ik tot de criminelen, degene die in de endstra tapes met naam en bijnaam genoemd wordt ook evenals degenen die huub op een hitlist zouden hebben staan omdat hij de "sport' te schande zou hebben gemaakt.
Dit is de COS we gaan het enkel over de finalisten hebben.

Game on

[ Bericht 19% gewijzigd door Prospera op 17-05-2008 04:57:41 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 03:36:41 #2
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58721092
Haha, ik wilde EXACT dezelfde OP maken. Maar mijne mag gesloten worden dus
pi_58721095
Pokerface
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58721098
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:32 schreef cindy10 het volgende:
zoals ik het zie...
huub zn sociale karakter is zn ondergang mischien.
hij blijft keer op keer die volgevreten speklap vertrouwen en in vertrouwen nemen!
de reden wrm is mij onduidelijk,want jaap heeft al keer op keer bewezen zeer onbetrouwbaar te zijn.(enige waar die trouw aan blijft is mac donalds,en junkfood!).
moet om jaap soms lachen,maar desondanks vind ik het een aftreksel in extreme vorm van zichzelf.
nu wederom bij de halve finale heeft huub kunnen zien dat jaap onbetrouwbaar blijkt...
alleen staat huub nu totaal alleen(zoals jaap zich ook voordoet al die tijd) en dus vind ik het niet vreemd als huub aansluiting zou zoeken bij jaap.
helaas zie ik jaap als verkeerde aansluiting,want jaap is gewoon enigzins contact gestoord en trekt zn eigen plan.
huub daarintegen is wel vrij sociaal,en zou het in een verbond heel ver schoppen.
door huub zn sociale inslag en behoefte daaraan,zou hij de fout kunnen maken om met jaap een verbond te sluiten,die jaap dan breekt...waardoor huub met zn reet op de keien voor de villa beland!
ik zie bij huub maar 1 zwakte...zn behoefte aan contact van niveau!
helaas kan die volgevreten papzak de schijn ophouden dat hij van enig herseninhoud beschikt(in elk geval meer als amanda en brian).
maar denk dat huub nog beter af zou zijn als hij de finale tegen brian moet spelen.(zonder snollie,en mac spek).
mijns inziens was het nog leuker geweest als huub en eric hun terror hadden doorgezet,en iedereen eruit hadden kunnen pesten,en vervolgens dan tegen elkaar...
die streams toendertijd waren nog de moeite waard voor ons streamers,er gebeurde nog eens wat!
wat je nu krijgt is een oorlog van brian tegen huub...of snol tegen huub(die twee zijn 1 pot nat!)
maar jaap valt toch af...(of 1 van de twee moet stom genoeg zijn hem nog het voordeel van de twijfel te gunnen).
ik zie jaap als storend bij effect,die als acteur in dat huis zich rondwaggeld....of echt zelf denkt dat hij ontzettend slim en overtuigend is...(beidde kanten is voer voor psychologen).
als huub slim is...zet hij het voort dat hij claire mist...gaat met niemand meer een verbond aan..doet geen gekke dingen en heeft nog kans dat hij wint op zn sloffen!
Uiteraard kan hij wel nog wat spanning erin gooien,door brian en amanda te provoceren tot geweld(daar is niet veel voor nodig!)
huub...meld even aan amanda dat er zelfs voor haar pruik,en voor intieme vrienden beter bekend als stervende cavia...een plaatje was aangevraagd op de internet radio!(het nummer was;Weet je wat ik zie,als ik gedronken heb.....allemaal beestjussssss)
bij de wetenschap dat dit gebeurt is..stort ze zich snikkend om het onrecht in de armen van brian,die compleet para raakt dat zn vrouwtje zoveel leed voelt,zonder dat hij er met zn doucheslang ook maar enige inbreng in had...
je weg naar de finale is dan helemaal vrij,want uiteraard moet hij zich afstomen,en het sudoku boekje red het dan niet
al met al...is het duidelijk wie ik de overwinning gun,en wrm?
deze verdiend het om gequote te worden.
altijd lullig zo een 7de pagina.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58721101
Ik voel me vereerd
pi_58721104
Hoor ik nu fapgeluiden?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58721106
thanks miesy!!!
pi_58721113
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:41 schreef Lobasca het volgende:
Hoor ik nu fapgeluiden?
hoor je weleens wat anders op de streams als mevr cavia,en gespierde spijker in bed liggen?
pi_58721115
Prospera
pi_58721116
Wie was nu eigenlijk het neefje van Day?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 03:49:29 #11
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58721129

Niks meer te beleven dus
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 17 mei 2008 @ 05:42:14 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58721559
Zo de streams zijn weer terug.... ik maakte me al zorgen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 07:54:46 #13
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58721718
Goedemorgen

De Cos was gezelliger dan het feestje zo te lezen. En Huub is braaf geweest
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:22:43 #14
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:24:54 #15
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:42:40 #16
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_58722186
Even een vraag:
Wat is er mis met onbetrouwbaarheid in DGK? Ik zie het als een schaakspel, waar de juiste keus steeds weer verandert. Jaap speelt en is niet betrouwbaar, so what?
pi_58722259
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:42 schreef lunareclipse het volgende:
Even een vraag:
Wat is er mis met onbetrouwbaarheid in DGK? Ik zie het als een schaakspel, waar de juiste keus steeds weer verandert. Jaap speelt en is niet betrouwbaar, so what?
inderdaad.
Onbetrouwbaarheid hoort erbij. Wordt ook wel "snood" genoemd.
pi_58722286
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:42 schreef lunareclipse het volgende:
Even een vraag:
Daar kun je nl een mening over hebben. Daarom spelen zij hun eigen spel wel maar daar kun je iets van vinden.
Go hard or go home
pi_58722352
net het filmpje gezien van Brian en Huub in de ring, en dan denken ze ook nog dat Huub het kickboksen naar beneden haalt, maarvolgens mij halen Brian en Hans het kickboksen naar beneden, door hun reactie.
Goedemorgen :W
pi_58722363
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 03:46 schreef humberto.tan het volgende:
Wie was nu eigenlijk het neefje van Day?
Het neefje van Day hoorde volgens mij bij de groep die Huub begeleidde. Ik heb het gesprek voor het gevecht tussen Huub en zijn begeleiders in de chill gevolgd. Hier is geen woord gezegd over het pijn doen van Brian oid. Huub heeft daar al rustig uitgelegd dat hij niet zou gaan vechten en in de ring pas nee zou zeggen. Er was wel enige teleurstelling bij zijn begeleiders, ze hebben hem nog een beetje proberen over te halen om toch te vechten. Hun argument was dat Huub goede bescherming op had (helm) en dus niet op zijn hoofd geraakt kon worden. Bovendien waren de begeleiders van Huub ervan overtuigd dat de scheidsrechter eerlijk zou zijn en dat het alleen maar om sparren ging en niet om een echte wedstrijd. In tegenstelling dus tot de begeleiding van Brian, die Brian opfokte met allerlei uitspraken van Huub en die het hadden over " je kunt hem pijn doen, en laat je handen en voeten spreken"

Ik hoop dat ook de begeleiders van beide 'vechters' de beelden voor het gevecht terug zien en daar hun conclusies uittrekken. De begeleiders van Huub wilden hun sport promoten, de begeleiders van Brian wilden iets heel anders.

Tijdens de SL zijn Brian en Huub achter geweest. Omdat er de rest van de avond niet meer gerefereerd werd aan het gevecht en zelfs Slabek haar mond erover hield ben ik ervan overtuigd dat de febo heeft ingegrepen en Brian en Amanda het totaal niet meer over het "nee zeggen tegen het gevecht" mogen hebben.

Het zal een kwestie van uitzitten worden tot donderdag. Er mag niets meer gebeuren en Brian en Huub moeten elkaar zoveel mogelijk ontlopen.
pi_58722376
Morgen allemaal
Alle Cossen weer terug gelezen, nachtploeg heel erg bedankt
Huub heeft zich dus netjes gedragen, weer 2 aanvallen doorstaan van zijn tegenstanders ( achter en Brian en Amanda) Zullen Brian en Amanda ook nog zo op de proef gesteld worden? We zullen het zien....

[ Bericht 0% gewijzigd door Varen op 17-05-2008 10:34:34 ]
het water roept
pi_58722415
Goedemorgen

De bewoners krijgen begeleiding na de kooi.

http://www.telegraaf.nl/p(...)choloog__.html?p=5,1
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_58722424
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:12 schreef Varen het volgende:
Morgen allemaal
Huub heeft zich dus netjes gedragen, weer 2 aanvallen doorstaan zijn tegenstanders ( achter en Brian en Amanda) Zullen Brian en Amanda ook nog zo op de proef gesteld worden? We zullen het zien....
denk dat we datniet zullen zien
Goedemorgen :W
pi_58722475
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:12 schreef Varen het volgende:
Morgen allemaal
Huub heeft zich dus netjes gedragen, weer 2 aanvallen doorstaan zijn tegenstanders ( achter en Brian en Amanda) Zullen Brian en Amanda ook nog zo op de proef gesteld worden? We zullen het zien....
Het was gisteren alsof ze een volle maand actie in een avond wouden proppen.

Eerst een compleet team kickboxers de villa in om Huub af te laten rossen.
Vervolgens een hushhush actie met een streamlock omdat Huub door Brian fysiek werd aangevallen. Ik ben benieuwd of we daar nog wat van terugzien in de uitzending
Tenslotte de zoveelste introductie van een lading meiden om Huub uit zijn tent te lokken.

Ik geloof dat Huub zich uiteindelijk eens redelijk heeft gedragen gisteren
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_58722627
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:22 schreef pullup het volgende:

[..]

Het was gisteren alsof ze een volle maand actie in een avond wouden proppen.

Eerst een compleet team kickboxers de villa in om Huub af te laten rossen.
Vervolgens een hushhush actie met een streamlock omdat Huub door Brian fysiek werd aangevallen. Ik ben benieuwd of we daar nog wat van terugzien in de uitzending
Tenslotte de zoveelste introductie van een lading meiden om Huub uit zijn tent te lokken.

Ik geloof dat Huub zich uiteindelijk eens redelijk heeft gedragen gisteren
Hij zou ook wel heel erg dom zijn om enkele dagen van te voren fouten te maken die stemmen kunnen kosten.
Hij moet nu even de ideale schoonzoon (hoi Berga ) spelen en hij kan zich eigenlijk nu geen fouten veroorloven. Gisteravond was het toch Brian die zich even flink liet gaan. De beelden zijn niet mooi. Ook Brian had z'n sportieve kant kunnen laten zien door te zeggen,' Hé, ik vind je een pussy maar het is goed zo.' Door gefrustreerd te gaan schreeuwen omdat je zonodig zinvol geweld wil promoten, kom je niet echt lekker over.
1-0 voor Huub gisteren.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')