quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat zal de TV halen...? Een sfeer muziekje een met har mooie oogjes knipperende Nathalie en een wegzwijmelende Huub. Met tussen door het commentaar van Brian, Amanda en Selene.
Nou, leeg was ie zeker....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, daar komt het verhaal van Huub weer, dat hij zich zo leeg voelde toen hij gepijpt werd door een groupie.
Natuurlijk is dat huwelijk nep, maar we hebben de afgelopen weken twee dingen gezien:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben het wel eens met Selene, Brian en Amanda, dat huwelijk met Claire is nep.
Het moment dat ik het heel duidelijk zag, was toen ze samen bij Jensen waren. Dat zag er zo vreselijk berekenend en liefdeloos uit.
Het feest heb ik niet gevolgd. Ik heb heb genoten van Huubje. Mooi gesprek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:33 schreef Spaarne het volgende:
[..]
![]()
Precies.
Wat ziek! Het feest/plan was gewoon geen succes. Klaar!
Huub heeft niets gedaan, duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
en niet te vergeten, huub keek naar een vrouwenkont vanavond!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:31 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aman, Brian en Zeurlene:
Huub verandert toch niet.
En hij had wel willen zoenen.
Maar hij heeft een ring om z'n vinger, hoe ziek ben je dan.
Hij zegt dat ie verliefd is op Claire, maar hij spreekt zichzelf tegen.
bladibladibla
Tja, mensen, zo kan je van niets toch nog iets maken.
Conclusie: A en B's plan is weeeeeeeeeeeeeer mislukt.nl
Ik vond het desondanks een aardig amusant moment.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Leeghoofdig ook, dat was idd een dieptepunt na zijn hoogtepunt.
En St.Brian heeft een huwelijkscrisis bezworen, de lieverd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:34 schreef Spaarne het volgende:
Pffffffffffffff. En Brian over dat Huub en Nathalie in de kapsalon zaten.
Brian: "Ik moest ze gewoon gaan halen. Hij vond haar altijd al wat."
Klinkt als:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:31 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aman, Brian en Zeurlene:
Huub verandert toch niet.
En hij had wel willen zoenen.
Maar hij heeft een ring om z'n vinger, hoe ziek ben je dan.
Hij zegt dat ie verliefd is op Claire, maar hij spreekt zichzelf tegen.
bladibladibla
Tja, mensen, zo kan je van niets toch nog iets maken.
Conclusie: A en B's plan is weeeeeeeeeeeeeer mislukt.nl
Huub heeft een alcoholverbod.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Klinkt als:
Jaloers zijn!
Huubkan zonder alcohol.
Huub kan liefhebben zonder te overheersen
Huub kan zonder agressie
Huub kan monogaam zijn
Die drie dingen moeten Amanda en Brian nog maar eens bewijzen aan elkaar in hun relaasie
Hij is zo'n onsportieve verliezer... daarom alleen al gun ik het die gast niet om te winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:39 schreef Spaarne het volgende:
Hahahaha en nu vindt Brian Bram weer een lafaard. Bram heeft geen ruggegraat, zegt Brian. Want hij heeft Claire weggegeven terwijl z'n vrouw is uitgescholden. Brian: "Die vader heeft geen fokking ruggegraat."
Wat een giller, Zelfs als er niets aan de hand is, weten Brian zichzelf op te fokken. Die man is gek.
Blijkbaar moeten ze ophouden over Bram, want er verschijnt een boodschap op het plasma dat Zeiklene weg moet. Het is voor mij toch onbegrijpelijk dat die lui iedereen zwart mogen maken. Hoort dat ook bij het spel?
Ja, natuurlijk, B&A zijn de kindjes van God immers, die mogen alles!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:39 schreef Spaarne het volgende:
Hahahaha en nu vindt Brian Bram weer een lafaard. Bram heeft geen ruggegraat, zegt Brian. Want hij heeft Claire weggegeven terwijl z'n vrouw is uitgescholden. Brian: "Die vader heeft geen fokking ruggegraat."
Wat een giller, Zelfs als er niets aan de hand is, weten Brian zichzelf op te fokken. Die man is gek.
Blijkbaar moeten ze ophouden over Bram, want er verschijnt een boodschap op het plasma dat Zeiklene weg moet. Het is voor mij toch onbegrijpelijk dat die lui iedereen zwart mogen maken. Hoort dat ook bij het spel?
En het zou heel verstandig zijn een dergelijke verbod ook aan iemand anders te geven, dan zou ze wat minder beschermd hoeven te worden.quote:
Ja, een heel heel naar wijf.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:42 schreef Spaarne het volgende:
En Selene, die net niet wist hoe ver ze Huub de grond in moest trappen, neemt nu weer aller hartelijkst afscheid. (maar een beetje in de spiegel gaan kijken, nare vrouw!),
Alleen Huub betrekt mensen van buiten de kooi in het spel tochquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:39 schreef Spaarne het volgende:
We hebben wel veel nare wijven voor onze kiezen gekregen de laatste dagen zeg.quote:
Hou eens op met je 'nu zegt natuurlijk iedereen'quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke verhalen van die laffe kikkerbek, vooral als Claire aan het streamen is.
(nu gaat iedereen natuurlijk zeggen, dat dat vóór zijn huwelijk was)
Ja nou, echt wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:45 schreef Scandalous het volgende:
SeleneOok zo'n 'eerlijk en oprecht gevoelsmens'
Nou Huub richting Brian wel... maar andersom vond ik het maar ijzig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef Day het volgende:
Zit Huub nou koude nasi te eten?
Gezellig sfeertje tussen de heren nu.
+5quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Hou eens op met je 'nu zegt natuurlijk iedereen'
Je klaagt over persoonlijke aanvallen (ja, beschouw deze maar als een), maar valt herhaaldelijk een groep aan. Stop daar nu eens mee, en ook met je geklaag over persoonlijke aanvallen. Als je goed hebt meegelzen, dan ben jij zeker niet de enige hierin, zoals je elke keer zegt.
Sorry mods... werd nu even het voor mijn gevoel zelfmedelijden zatZal niet meer gebeuren...
![]()
Zou Clair nu echt aan het streamen zijn? Zou ze nu een forum volgen? Haar broer zit op NowLive trouwens, dus ik acht het meer waarschijnlijk dat ze daar komt
Mooi!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef FSR het volgende:
Slogan voor Bwian: met de hand van de Febo boven mijn hoofd, en flink veel pammetjes in mijn mik, wordt ik op tv gelooft, en win ik dik...
Nou, vond dat wel meevallen, maar Jaap kwam weer binnenstormen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou Huub richting Brian wel... maar andersom vond ik het maar ijzig.
nee, kwam in me opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Je hebt zeker rijmen.nl gebruikt, hm
Maar het is LS against the world, anders snappen we het niet meer, ik denk dat Claire hier heus wel komt kijken hoor, misschien wil ze niet posten maar lurken doet ze wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Hou eens op met je 'nu zegt natuurlijk iedereen'
Je klaagt over persoonlijke aanvallen (ja, beschouw deze maar als een), maar valt herhaaldelijk een groep aan. Stop daar nu eens mee, en ook met je geklaag over persoonlijke aanvallen. Als je goed hebt meegelzen, dan ben jij zeker niet de enige hierin, zoals je elke keer zegt.
Sorry mods... werd nu even het voor mijn gevoel zelfmedelijden zatZal niet meer gebeuren...
![]()
Zou Clair nu echt aan het streamen zijn? Zou ze nu een forum volgen? Haar broer zit op NowLive trouwens, dus ik acht het meer waarschijnlijk dat ze daar komt
Ik denk dat Huub na donderdag vooral erg blij is dat hij niet meer voor elke scheet telefonisch toestemming hoeft te vragen en dat Brian het nog gaat missen dat hij niet meer bij alles kan terugvallen op zijn vriendinnetje Flens.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, vond dat wel meevallen, maar Jaap kwam weer binnenstormen.![]()
Denk dat Huub en Brian beide heel erg zenuwachtig zijn voor donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |