zoals ik het zie...
huub zn sociale karakter is zn ondergang mischien.
hij blijft keer op keer die volgevreten speklap vertrouwen en in vertrouwen nemen!
de reden wrm is mij onduidelijk,want jaap heeft al keer op keer bewezen zeer onbetrouwbaar te zijn.(enige waar die trouw aan blijft is mac donalds,en junkfood!).
moet om jaap soms lachen,maar desondanks vind ik het een aftreksel in extreme vorm van zichzelf.
nu wederom bij de halve finale heeft huub kunnen zien dat jaap onbetrouwbaar blijkt...
alleen staat huub nu totaal alleen(zoals jaap zich ook voordoet al die tijd) en dus vind ik het niet vreemd als huub aansluiting zou zoeken bij jaap.
helaas zie ik jaap als verkeerde aansluiting,want jaap is gewoon enigzins contact gestoord en trekt zn eigen plan.
huub daarintegen is wel vrij sociaal,en zou het in een verbond heel ver schoppen.
door huub zn sociale inslag en behoefte daaraan,zou hij de fout kunnen maken om met jaap een verbond te sluiten,die jaap dan breekt...waardoor huub met zn reet op de keien voor de villa beland!
ik zie bij huub maar 1 zwakte...zn behoefte aan contact van niveau!
helaas kan die volgevreten papzak de schijn ophouden dat hij van enig herseninhoud beschikt(in elk geval meer als amanda en brian).
maar denk dat huub nog beter af zou zijn als hij de finale tegen brian moet spelen.(zonder snollie,en mac spek).
mijns inziens was het nog leuker geweest als huub en eric hun terror hadden doorgezet,en iedereen eruit hadden kunnen pesten,en vervolgens dan tegen elkaar...
die streams toendertijd waren nog de moeite waard voor ons streamers,er gebeurde nog eens wat!
wat je nu krijgt is een oorlog van brian tegen huub...of snol tegen huub(die twee zijn 1 pot nat!)
maar jaap valt toch af...(of 1 van de twee moet stom genoeg zijn hem nog het voordeel van de twijfel te gunnen).
ik zie jaap als storend bij effect,die als acteur in dat huis zich rondwaggeld....of echt zelf denkt dat hij ontzettend slim en overtuigend is...(beidde kanten is voer voor psychologen).
als huub slim is...zet hij het voort dat hij claire mist...gaat met niemand meer een verbond aan..doet geen gekke dingen en heeft nog kans dat hij wint op zn sloffen!
Uiteraard kan hij wel nog wat spanning erin gooien,door brian en amanda te provoceren tot geweld(daar is niet veel voor nodig!)
huub...meld even aan amanda dat er zelfs voor haar pruik,en voor intieme vrienden beter bekend als stervende cavia...een plaatje was aangevraagd op de internet radio!(het nummer was;Weet je wat ik zie,als ik gedronken heb.....allemaal beestjussssss)
bij de wetenschap dat dit gebeurt is..stort ze zich snikkend om het onrecht in de armen van brian,die compleet para raakt dat zn vrouwtje zoveel leed voelt,zonder dat hij er met zn doucheslang ook maar enige inbreng in had...
je weg naar de finale is dan helemaal vrij,want uiteraard moet hij zich afstomen,en het sudoku boekje red het dan niet
al met al...is het duidelijk wie ik de overwinning gun,en wrm?