Ik vind dat Huub zich ook aardig inhoudt, maar goed Mannie heeft de enige, echte DGK ruhlaassie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:50 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zegt dat ze het enige stel zijn die nog steeds samen zijn.
(dennis en nadia vergeet ze maar ff )
Die heeft al aardig wat vel hangen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:51 schreef Spaarne het volgende:
Zo te zien heeft Zeurlene geen buik- en maagpijn meer gehad.
[ link | afbeelding ]
Mooi meisje, ik kan niet anders zeggen, jij zult lekker slapen vannacht!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:52 schreef tipsch het volgende:
kahaarin, ik wilde je deze nog even laten zien.
Bekijk deze YouTube-video
Vals wijf is dat danquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
En Dyanthe, die net in het kantoor nog zei dat ze Huub walgelijk vond, gaat nu gezellig dicht tegen Huub aan zitten.
En ook al wint hij niet, van zijn miljoen is weinig over na alle boetes, dit is bijna alleen zijn gewone vergoeding.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:55 schreef BarryK het volgende:
Er gaat belasting vanaf, uiteindelijk houdt Huub 623 000 euro over, zegt Huub.
Hoeveel had BB Joost ook weer gewonnen voor 100 dagen? Iets van 2 ton toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:55 schreef BarryK het volgende:
Er gaat belasting vanaf, uiteindelijk houdt Huub 623 000 euro over, zegt Huub.
De enige echte gouden kooi relatie is en blijft Bart en Lesliequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:50 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zegt dat ze het enige stel zijn die nog steeds samen zijn.
(dennis en nadia vergeet ze maar ff )
Nou ja, ik heb meer jeuk dan anders. Dat wordt dus een onrustige nacht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi meisje, ik kan niet anders zeggen, jij zult lekker slapen vannacht!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
De enige echte gouden kooi relatie is en blijft Bart en Leslie
Kan ze niet lekker sexen met een van de dames?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:57 schreef Dementor het volgende:
Dellie heeft ook behoorlijk wat op.
Zullen we nog wil je stoer doen horen vanavond?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb meer jeuk dan anders. Dat wordt dus een onrustige nacht.
Geen partner?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb meer jeuk dan anders. Dat wordt dus een onrustige nacht.
Dankzij jou heeft hij nu toch de aandacht waar hij op uit was!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand reageert op Huubs kreet dat hij 'in de ring nee heeft gezegd, met allemaal kickbokskampioenen'.
Ze zullen het waarschijnlijk ook wel iets vinden wat wel logisch is, maar waar je niet over hoeft op te scheppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |