quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:01 schreef BarryK het volgende:
ZIjn Bart en Leslie nog samen?
Je hebt gelijk. Ikke flapuit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je doet het zelf hoor, ik ben onschuldig.
Nee, wat moet je daarom ook zeggen... Ook voorstanders van Huub denken soms wel een*laat kleppen, laat gaan':)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand reageert op Huubs kreet dat hij 'in de ring nee heeft gezegd, met allemaal kickbokskampioenen'.
Ze zullen het waarschijnlijk ook wel iets vinden wat wel logisch is, maar waar je niet over hoeft op te scheppen.
Whow, als je niet beter wist dan lijkt lijkt Selene wel zwanger, die is idd een beetje aangekomen!quote:
Meer wil je er toch ook niet van maken, anders zou je het niet opmerken, wees dan juist blijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het is toch wèèr geen GESPREK MET, maar een MONOLOOG DOOR Huub.
Ik kan er niet meer van maken.
Was al bekend, Huubje doet het goed wat dat betreft!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:08 schreef Day het volgende:
Volgens mij vindt Huub die Nathalie (?) meer dan leuk.
Verneukt alle audio he?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:09 schreef Spaarne het volgende:
Shit, ze draaien nu de nieuwe single van Brian. Mute.
Ah ok, wist dat niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was al bekend, Huubje doet het goed wat dat betreft!
Denk het wel, hij heeft een vrij brede smaak (om het maar eens positief te brengenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:08 schreef Day het volgende:
Volgens mij vindt Huub die Nathalie (?) meer dan leuk.
Kunnen we niet een help-Tipsch-aan Natalie-topic starten dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, wist dat niet.
Het is dan ook een heel mooi meissie!
Dat schiet dan ineens weer de andere kant opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik ben van 1946....lijkt het je wat?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kunnen we niet een help-Tipsch-aan Natalie-topic starten dan?![]()
Hij is het met je eens.
Hebben we dat niet allemaal? En ja, dat is positief in mijn ogen. Ik ben gelukkig getrouwd sinds enkele jaren, maar mag nog graag naar mannelijk schoon kijken (en erbij kwijlen tot groot leedvermaak van mijn manquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het wel, hij heeft een vrij brede smaak (om het maar eens positief te brengen)
Yup, zelfs GIF-jes op zijn PC en zulks, liev!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:13 schreef Day het volgende:
Aaaah, heeft Tipsch een Natalie-crush?
Nou, ze zit in een problematische relatie, dus wie weet?
Je hebt smaak, jongen!quote:
Lieverd, een beetje plagen moet kunnen, ze is idd heel mooi, dromen kan altijd toch?quote:
Ik haat achterbakse truttenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:16 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moet je Dyanthe nou zien met Huub.
Ze heeft hem de hele avond zwart zitten maken
En nu ineens huggen.
Rot lekker op mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |