Ik denk dat je aan Huub weet wat je hebt, in mijn ogen is Jaap veel meer een ongeleid projectiel, maar zoals wel vaker zijn we het structureel niet eens, geeft niet, moet kunnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan het zo vaak niet volgen hier. Jaap is veel meer flexibel dan Huub. Als Huub iets dwars zit, gaat hij gelijk mekkeren en zeuren. Jaap haalt vaak z'n schouders op en dealt met de situatie.
Ik zou tien keer eerder Jaap in vaste dienst nemen dan Huub. Huub is veel te hanerig, staat garant voor problemen....
we hebben allemaal wel gezien dat als huub zich ergens voor inzet, hij er 100% voor gaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op basis van wat denk je dat dan?
Jaap is veels te angstig om beslissingen zelf te nemen... durft niks zelf en heeft elke keer bevestiging van het hokje nodig... geen manager dus...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan het zo vaak niet volgen hier. Jaap is veel meer flexibel dan Huub. Als Huub iets dwars zit, gaat hij gelijk mekkeren en zeuren. Jaap haalt vaak z'n schouders op en dealt met de situatie.
Ik zou tien keer eerder Jaap in vaste dienst nemen dan Huub. Huub is veel te hanerig, staat garant voor problemen....
Een bolgefrituurde kaassoufflé die op ontploffen staat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:19 schreef Lobasca het volgende:
Jaap komt bij mij niet verder als rollade....
Ik ook zo, welterusten kahaarin.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef kahaarin het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik zoek mijn mandje op, welterusten, sweet dreams en tot later!
Huub zei in het laatste ogenblik nee tegen het gevecht. Tijdens het feestje kwamen er een hoop vreemden binnen, vooral dames, mar Huub heeft zich gedragenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef Smash-it het volgende:
Allerliefste nachtbrakers, kan iemand me kort vertellen hoe het gevecht ging en of er nog iets interessants is gebeurd met het sloerie-feestje? Uit dit OPs kan ik weinig halen. Mijn dank zal oneindig zijn!
Gevecht ging niet door want Huub werd ineens wijzer en geen sloeries die zijn blijven slapen of voor schade hebben gezorgd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef Smash-it het volgende:
Allerliefste nachtbrakers, kan iemand me kort vertellen hoe het gevecht ging en of er nog iets interessants is gebeurd met het sloerie-feestje? Uit dit OPs kan ik weinig halen. Mijn dank zal oneindig zijn!
OT: Huub leest een boekje. De rest slaapt.
We hebben ook allemaal kunnen zien dat Huub geen baas boven zich verdraagt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:20 schreef miesy het volgende:
[..]
we hebben allemaal wel gezien dat als huub zich ergens voor inzet, hij er 100% voor gaat.
dat straalt hij ook uit, dus lang zoekende zal hij iig vast niet zijn.
Ja, dat is z'n ene kant. Maar we hebben ook allemaal gezien wat er gebeurt als hij niet krijgt waar hij z'n zinnen op heeft gezet. Hij is iemand van uitersten, zowel positief als negatief, maar meestal zet hij zichzelf op nummer één. Dat werkt vaak niet binnen een team van mensen,quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:20 schreef miesy het volgende:
[..]
we hebben allemaal wel gezien dat als huub zich ergens voor inzet, hij er 100% voor gaat.
dat straalt hij ook uit, dus lang zoekende zal hij iig vast niet zijn.
Kaa, slaap lekker, je was wederom aangenaam gezelschap!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef kahaarin het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik zoek mijn mandje op, welterusten, sweet dreams en tot later!
Van die 623000 euro, waar Huub het over heeft kan je leuk leven hoor... Tijdelijk!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:23 schreef Day het volgende:
Ik denk dat het voor alle 4 finalisten heel moeilijk wordt om straks weer een normale, reguliere job te hebben (ok, 1 hoeft dat straks ook niet). Denk ook niet dat ze daar, in 1e instantie, naar zullen streven.
Wat verwacht je hier zelf eigenlijk van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
en wat er volgende week gaat gebeuren zien we wel. Ik ben tot 22 mei ghostwriter en Jaap beslist of er nog iets voor mij is ná de kooi.
Hans de Hondekop zat Brian enorm op te naaien:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef Smash-it het volgende:
Als hij dat wint, wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Van die 623000 euro, waar Huub het over heeft kan je leuk leven hoor... Tijdelijk!
Maar ieder z'n leefstijl/ambities hoor.
Geheel mee eens Zien..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:23 schreef Day het volgende:
Ik denk dat het voor alle 4 finalisten heel moeilijk wordt om straks weer een normale, reguliere job te hebben (ok, 1 hoeft dat straks ook niet). Denk ook niet dat ze daar, in 1e instantie, naar zullen streven.
Sorry, maar mijn neefje was erbij en dat is geen crimineel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
.
Brian was boos, de criminelen waren dat ook.
ligt er maar net aan wat voor baas je dan hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
We hebben ook allemaal kunnen zien dat Huub geen baas boven zich verdraagt.
Ik weet niet wie jouw neefje was en of die boos was, maar degenen die een getrainde kickbokser opriepen een amateur vooral zoveel mogelijk pijn te doen reken ik tot de criminelen, degene die in de endstra tapes met naam en bijnaam genoemd wordt ook evenals degenen die huub op een hitlist zouden hebben staan omdat hij de "sport' te schande zou hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar mijn neefje was erbij en dat is geen crimineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |