Ik denk dat Jaap het vooral zelf wil proberen maar ik geloof niet dat hij zo dom is om Huub helemaal af te kappen. Hij zal dan vast niet toestaan dat het de Huub show wordt, maar af en toe hebben ze samen wel leuke dingen gedaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub als parasiet van Jaap en hij maar denken dat hij ná de kooi nog deel uit gaat maken van Jaap/Sjoerd zijn plannen.
Maar of die leuke dingen genoeg zijn voor een show betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het vooral zelf wil proberen maar ik geloof niet dat hij zo dom is om Huub helemaal af te kappen. Hij zal dan vast niet toestaan dat het de Huub show wordt, maar af en toe hebben ze samen wel leuke dingen gedaan.
Op basis van wat denk je dat dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:07 schreef Musje456 het volgende:
Ik geloof wel dat Huub zeker kan zijn van een vaste baan naderhand (hier of elders).
Ik denk idd dat Huub wel kan kiezen, Jaap is echter weinig flexibel die moet je kennen en begrijpen voordat je met hem in zee gaat, Jaap is niet dom maar kan zichzelf moeilijker verkopen dan Huub.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:07 schreef Musje456 het volgende:
Weet je, zelfs na die 0 punten voor Huub, geloofde ik nog wel in Jaap, maar de reacties van LS (waar ik het eerder heb opgenomen voor hem) doen me minder geloven in Jaap.
Jaap gaat voor zichzelf, en dat moet hij blijven doen. Hij kan meer dan hij denkt, daar ben ik van overtuigd! Maar ik geloof niet in zijn vertegenwoordigers meer... lekker simpel als het kan zijn...
Of Jaap met Huub eenshow aangaat na de kooi weet ik niet, we merken het wel.
Ik geloof wel dat Huub zeker kan zijn van een vaste baan naderhand (hier of elders).
Nu je het toch over die 11 berichten hebt. Dat waren berichten uit mijn berichtgeschiedenis van MSN en mailbox. Die heb ik er idd opgezet. Maar toen ik dat op de radio wilde uitleggen werd ik verbroken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:01 schreef FSR het volgende:
[..]
King jaap is die site waar je vele replay's onder verschillende namen kan maken toch...
en Jaap dan.... Laat je die vallen dan... ga je er stiekum vandoor met Huub....
Vanwaar toch al die frustratie, denk om je hart.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu je het toch over die 11 berichten hebt. Dat waren berichten uit mijn berichtgeschiedenis van MSN en mailbox. Die heb ik er idd opgezet. Maar toen ik dat op de radio wilde uitleggen werd ik verbroken.
En dat is voor ene *** weer aanleiding om Jaap en zijn site in kwaad daglicht te stellen.
en wat er volgende week gaat gebeuren zien we wel. Ik ben tot 22 mei ghostwriter en Jaap beslist of er nog iets voor mij is ná de kooi.
En om on-topic te blijven. Die laffe tuinkabouter denkt dat hij deel gaat uitmaken van Jaap zijn show. Als Jaap echt in die telefoonpraatjes trapt, dan is hij wel een paar vrienden kwijt. Want die willen niets van die parasiet weten.
Jaap kan alles perfect alleen samen met zijn maat Sjoerd en hebben ze dat kikkerbekkie echt niet bij nodig.
Huub - 0 punten
Lees zelf maar terug. Meerdere Cossen maken hier melding vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op basis van wat denk je dat dan?
Er zijn velen die iets proberen en waarbij het niet lukt. Er zijn er nog meer die niets proberen waarbij per definitie niets lukt. Jaap denkt niet zo groot en is redelijk bescheiden, daarnaast jong en nog een heel leven voor zich. Laat het hem proberen, 't is leerzaam.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar of die leuke dingen genoeg zijn voor een show betwijfel ik ten zeerste.
Solo zie ik Jaap in ieder geval niet verder komen dan een Jan Paparazzi-achtige rol.
Die Jan Paparazzi haat ik iig minder dan dat Two Babes format.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar of die leuke dingen genoeg zijn voor een show betwijfel ik ten zeerste.
Solo zie ik Jaap in ieder geval niet verder komen dan een Jan Paparazzi-achtige rol.
Als ik het gesprek net goed begrepen heb, is dat ook hun conceptquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:14 schreef BarryK het volgende:
[..]
Die Jan Paparazzi haat ik iig minder dan dat Two Babes format.
Ik denk dat ze het beste samen een show kunnen maken, a la Viva la Bam (in het uitgaansleven dan), zo nu en dan wat gasten als die Kelly ofzo... beste 's avonds op TMF/MTV..
Van die filmpjes alleen op een website verwacht ik niet al te veel.
We zullen het zien..
rtl.gemist toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Weet iemand eigenlijk of je ergens de reguliere uitzendingen terug kan zien?
Wat verwacht je hier zelf van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
en wat er volgende week gaat gebeuren zien we wel. Ik ben tot 22 mei ghostwriter en Jaap beslist of er nog iets voor mij is ná de kooi.
Hier?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Die moet je niet willen zienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Viva la Bam vind ik zelf een bar slechte show (want zogenaamd reality maar overduidelijk 100 procent gescript) die in Nederland 0 kans zou maken. Viva la Bam is een spin-off van jack-ass die vermoedelijk nog geen 10 procent van de kijkers van jackass trekt. Als je daar dan weer een Nederlandse versie van gaat maken met twee mensen met 0 tv-bekendheid behalve een slecht bekeken realitysoap krijg je waarschijnlijk maximaal 10 procent van de kijkers van Viva la Bam en daarmee dek je de kosten niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:14 schreef BarryK het volgende:
[..]
Die Jan Paparazzi haat ik iig minder dan dat Two Babes format.
Ik denk dat ze het beste samen een show kunnen maken, a la Viva la Bam (in het uitgaansleven dan), zo nu en dan wat gasten als die Kelly ofzo... beste 's avonds op TMF/MTV..
Van die filmpjes alleen op een website verwacht ik niet al te veel.
We zullen het zien..
Ik kan het zo vaak niet volgen hier. Jaap is veel meer flexibel dan Huub. Als Huub iets dwars zit, gaat hij gelijk mekkeren en zeuren. Jaap haalt vaak z'n schouders op en dealt met de situatie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Huub wel kan kiezen, Jaap is echter weinig flexibel die moet je kennen en begrijpen voordat je met hem in zee gaat, Jaap is niet dom maar kan zichzelf moeilijker verkopen dan Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |