quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:49 schreef MargrietV het volgende:
Kan iemand filmpje plaatsen ... waar cocktailshaker vertelde dat hij net had gehoord dat Huub op de hitlist staat van Hans Nijman.
SylviSAAI, nog zo een vrolijkutquote:
Vind ik ook! een grote reunie zeg maarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:54 schreef Liess het volgende:
Stom ook dat het maar 1 pp is, ze hadden gewoon alle oud bewoners uit moeten nodigen.
Dat is lastig wat betreft audio denk ik en dan komt er bizar veel spelinfo vrij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:54 schreef Liess het volgende:
Stom ook dat het maar 1 pp is, ze hadden gewoon alle oud bewoners uit moeten nodigen.
Jaah, gewoon huppakee iedereen erin (inclusief alle achterlijke lui zoals Natasia)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vind ik ook! een grote reunie zeg maar
Inclusief al het oude personeel en de faciliterende bedrijven dat had TV opgelevertquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:54 schreef Liess het volgende:
Jammer dat hij niet wat dichter bij rico stond.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:55 schreef Kinga het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-8047/
Zow hey, heb vandaag nog niet zo hard gelachen.... wat doet ie toch! LMAO. Krijg een flashback...
En een aantal zal ook voor de eer bedanken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is lastig wat betreft audio denk ik en dan komt er bizar veel spelinfo vrij.
Tevens zijn een aantal oud bewoners niet meer welkom in de villa.
Met feesten zoals met die wijven van bimeiden.net enzo, waren er meer in de villa dan als alle oud bewoners zouden komen..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is lastig wat betreft audio denk ik en dan komt er bizar veel spelinfo vrij.
Tevens zijn een aantal oud bewoners niet meer welkom in de villa.
Nee, eigenlijk bedoel ik dat SylviSAAI zo een vro(om)LIJK isquote:
Contract.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En een aantal zal ook voor de eer bedanken.
Yep, gewoon iedereen er in, dan hadden we kunnen lachenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Inclusief al het oude personeel en de faciliterende bedrijven dat had TV opgelevert![]()
Ja, de hele bubs, en dan Natasia koken en lekker met de messen zwaaien en gooienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, gewoon iedereen er in, dan hadden we kunnen lachen
Een jaar tot na het einde van de kooi.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Was dat niet een jaar? Dat is voor sommigen al verstreken.
Dat is mijn neeftje! En hij is geen crimineel!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef pullup het volgende:
Filmpje bekekenDie vent met dat bruine leren jackje vind ik wel ok in ieder geval.
en sinds gisteren 2 bekers in tha house.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, de hele bubs, en dan Natasia koken en lekker met de messen zwaaien en gooien
En dat zou bekend zijn bij een cocktail shaker? Ik denk dat hij gewoon een ramptoerist was die stoer wilde doen hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
DrsH ik zal het nog sterker vertellen .............nadat varkenskop hans was vertrokken met de staart tussen de benen , kwamen de cocktailshakers binnen en 1 daarvan vertelde dat hij net had gehoord dat Huub op de hitlist staat van Hans Nijman.
Ow okay, ik dacht een jaar na deelname.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een jaar tot na het einde van de kooi.
Dan heeft Lieke mazzel dat ze op vakantie is.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:06 schreef noekje het volgende:
en sinds gisteren 2 bekers in tha house.
Bring it on!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:55 schreef Kinga het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-8047/
Zow hey, heb vandaag nog niet zo hard gelachen.... wat doet ie toch! LMAO. Krijg een flashback...
Probeerde 'ie ook..hij noemde de slet 'Aman', en had in een straat achter haar gewoond..nu ben ik niet bekend op de Wallen, maar het zal wel één of andere dijk zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dat zou bekend zijn bij een cocktail shaker? Ik denk dat hij gewoon een ramptoerist was die stoer wilde doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |