dan laat ik de streams nog even uitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze beginnen netHet is alsof je er een neus voor hebt
wat een boelsjit die poll is gemanipuleerd door rtl want ik geloof er geen fuck vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:44 schreef Prospera het volgende:
Er staat weer een nieuw polletje![]()
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
Wat natuurlijk ook zo ís, zeker van de kant van Brian.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:34 schreef Prosac het volgende:
Huub spreekt zich inderdaad positief over beide teams uit, maar zegt dat hij ook niet gaat vechten omdat het geen sport meer is, maar vechten met 1,5 jaar haat.
ik wapper even mee! Hoe laat komen de exbewoners? En ik hoop op Nicolaas, Bart, Evelien, Ilona, Sylvia, Eric enz...laat dat trash maar thuisquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lieke schijnt op vakantie te zijn![]()
![]()
![]()
Daarintegen schijnt Sylvia wel in het land te zijn
Volgens mij 1 pp, gokje: Dennis Claire Nadia en iemand voor Brian.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik wapper even mee! Hoe laat komen de exbewoners? En ik hoop op Nicolaas, Bart, Evelien, Ilona, Sylvia, Eric enz...laat dat trash maar thuis![]()
![]()
Maar wie komt er voor Brian?? NL??quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij 1 pp, gokje: Dennis Claire Nadia en iemand voor Brian.
preciesssss daar is die kooi voor gebruikt en het ging uit de hand lopen de streamers kwamen tyeveel in opstan en zagen teveel maar die kooi moet haast wel gebruikt zijn voor witwassen en dat die b daar mee inzit geloof ik gelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:58 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk niet naar de gouden kooi maar observeer de bewoners.
En ja je moet het ergens witwassen
Met wie had hij nou een klik, alleen met Natasia, dus het zal Nl wel worden om Huub te sarren.quote:
ja jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
preciesssss daar is die kooi voor gebruikt en het ging uit de hand lopen de streamers kwamen tyeveel in opstan en zagen teveel maar die kooi moet haast wel gebruikt zijn voor witwassen en dat die b daar mee inzit geloof ik gelijk
precies en weer heb ik respect vor Huub hij doet maar weer ff .Heb in 17 maanden tijd nog nooit 1x van b iets gezien wat hij eerlijk heeft toegegeven .quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:34 schreef Prosac het volgende:
Huub spreekt zich inderdaad positief over beide teams uit, maar zegt dat hij ook niet gaat vechten omdat het geen sport meer is, maar vechten met 1,5 jaar haat.
vreselijk hoor die del als je zag hoe groot die genotskogel was die ze heeft gekregen van een fan ga ik bjna denken dat haar anus en vagina 1 is geworden .quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:19 schreef Dementor het volgende:
Hoepla Conjo pompt nog meer bacteriën in Dellie.
En straks janken als de arts zegt mevrouw dat word opereren.
Jemig, oké Claire oké maar de rest saaaaaaaai!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij 1 pp, gokje: Dennis Claire Nadia en iemand voor Brian.
Nee, met CL air E kan je echt lachenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, oké Claire oké maar de rest saaaaaaaai!
Sylvia is in Nederlandquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Claire is er net uit. Dan liever Sylvia voor Huub. OfNena
.
En Nadia voor Amanda, Dennis voor Jaap en een spiegel voor Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |