Ze zaten n.b. in de Chill hun post te lezen, nou ja post......quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom dat? wat zijn ze aan het doen dan?
Ja drie kan ik er zo opnoemen en weet jij zelf ook heel goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Umberto, ik ben gekke Henkie niet, laat dat soort van kansloos geneuzel wel aan anderen over. Zijn er trouwens fora die uitsluitend tegen Huub zijn?
Tienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja drie kan ik er zo opnoemen en weet jij zelf ook heel goed.
Nee, weet ik dus niet, anders zou ik het niet vragen.....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar daar val je niet opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet zij vragen zeg, of het wat zachter kan met altijd die grote waffel openquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zaten n.b. in de Chill hun post te lezen, nou ja post......
Amanda liep naar boven en vroeg of hij de muziek zachter wilde zetten. We mogen natuurlijk niks missen van het voorlezen van die geweldige post.
Ze zijn belangrijk in hun sport. Daarin kan ik ze credits geven. Aangezien dit niets met sport te maken had is hun status van belangrijk ook niet aan de orde.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef Dementor het volgende:
Dellie over Huub: midden in de ring wilde hij een politieke preek houden ( had totaal niets met politiek te maken).
Dellie: al die belangrijke mensen waren gekomen (omdat je kunt vechten ben je schijnbaar belangrijk in haar ogen).
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn zwaaitje was niet naar jou, maar naar Chantal
Vol is niet zo tegen Huub, hangt volgens mij een beetje van het tijdstip af. Werd hier al eerder aangegeven, maar toen ik daar ging kijken viel het wel mee vond ik.quote:
Dj Uli, hij neemt altijd zijn laptop mee, handig voor Brain. Kan hij op de valreep nog even wat info binnenhalen.quote:
Dacht dat jij elke keer met dingen kwam van headliner.Sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, weet ik dus niet, anders zou ik het niet vragen.....
geen oudmiljonairs? geen feestje....?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vol is niet zo tegen Huub, hangt volgens mij een beetje van het tijdstip af. Werd hier al eerder aangegeven, maar toen ik daar ging kijken viel het wel mee vond ik.
Vanavond weer film kijken in DGK
Vol zit "vol"met Huub-haters, moet jij als regelmatige bezoeker toch wel weten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vol is niet zo tegen Huub, hangt volgens mij een beetje van het tijdstip af. Werd hier al eerder aangegeven, maar toen ik daar ging kijken viel het wel mee vond ik.
Vanavond weer film kijken in DGK
Hans en Dick gaan flink over de tong op verschillende kickboxsites. Echte kickbox/sportmensen spreken schande over het gedrag van Hans gisteravond en terecht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:44 schreef akveor het volgende:
Ze zijn belangrijk in hun sport. Daarin kan ik ze credits geven. Aangezien dit niets met sport te maken had is hun status van belangrijk ook niet aan de orde.
Dacht jij echt dat dat door zou gaan.Hasst alle oud miljonairs zijn voor Huub en niemand voor Brian.Dus dat kunnen we mooi vergetenquote:
Drie keer gedaan denk ik. Zit voor 98 procent hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht dat jij elke keer met dingen kwam van headliner.Sorry
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hans en Dick gaan flink over de tong op verschillende kickboxsites. Echte kickbox/sportmensen spreken schande over het gedrag van Hans gisteravond en terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |